مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور اول، قسمت دوم، اولین دوئل از گروه سوپراسپرتها
لامبورگینی اونتادور S | مکلارن 720S |
؟ | |
هوندا NSX | شورلت کوروت |
؟ | |
فورد GT | مرسدس-آامگ GT |
؟ | |
آستونمارتین ونتیج | دوج وایپر |
؟ | |
لامبورگینی اوراکان | فراری پورتوفینو |
؟ |
مرسدس-آامگ GT
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴
نسل کنونی: اول
ترکیب: موتور جلو، محور عقب
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
امتیاز از کاربایر: ۴ از ۵
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۷۶۰ دستگاه
فورد GT
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵
نسل کنونی: دوم
ترکیب: موتور وسط، محور عقب
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
امتیاز از کاربایر: ۳.۶ از ۵
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵۶ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
فورد GT | مرسدس-آامگ GT R | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۴ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۵۵ اسب بخار | ۵۸۵ اسب بخار |
گشتاور | ۷۴۵ نیوتن متر | ۷۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۰ ثانیه | ۳.۳ ثانیه |
شتاب صفر تا ۱۰۰ | ۳.۲ ثانیه | ۳.۵ ثانیه |
شتاب صفر تا ۲۰۰ | ۹.۳ ثانیه | ۱۰.۴ ثانیه |
شتاب صفر تا ۳۰۰ | ۳۰.۶ ثانیه | ۴۲.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۸ ثانیه | ۱۱.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۳۲۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۶.۸ لیتر (ترکیبی) | ۱۳.۸ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۵۷ لیتر | ۶۵ لیتر |
طول | ۴.۷۶ متر | ۴.۵۵ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۱ متر | ۲.۶۳ متر |
وزن | ۱۵۳۳ | ۱۶۵۵ |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۲.۳ | ۱ به ۲.۸ |
حجم صندوق بار | ۱۱ لیتر | ۳۴۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
رینگ و لاستیک | ۲۰ اینچی ۲۴۵-۳۲۵ | ۲۰ اینچی ۲۷۵-۳۲۵ |
قیمت پایه | ۴۵۳,۷۵۰ دلار | ۱۴۵,۹۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10030589]
Farzad
۳ دی ۱۳۹۸دوئل عجیبیه جور در نمیاد
فورد gt که اینو قورت میده چرا بنز انقد رای آورده