پورشهمرسدس بنز

دوئل پورشه کاین و مرسدس بنز GLE کوپه

همچنان در دور هفتم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال هستیم که امروز به گروه کراس‌اوورهای متوسط لوکس رسیده است. در دوئل قبلی این گروه دو کراس‌اوور آمریکایی یعنی کادیلاک XT5 و لینکلن MKX در برابر یکدیگر قرار گرفتند که درمجموع طی این رقابت تعداد ۱۲۶۵ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل XT5 موفق شد با دریافت ۱۰۸۳ رأی و کسب ۸۵ درصد از کل آراء پیروزی مقتدرانه‌ای کسب نماید درحالی‌که MKX تنها ۱۸۲ رأی دریافت کرده است. حال امروز در دوئل دیگری از گروه کراس‌اوورهای متوسط لوکس دو کراس‌اوور آلمانی بنام‌های پورشه کاین و مرسدس بنز GLE کوپه به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

مازراتی لوانته

رنجروور اسپرت

پورشه کاین

مرسدس بنز GLE کوپه

رنجروور اسپرت

؟

رنجروور ولار

ب‌ام‌و X6

مرسدس بنز GLE

لکسس RX

رنجروور ولار

مرسدس بنز GLE

کادیلاک XT5

لینکلن MKX

ب‌ام‌و X5

 اینفینیتی QX70

کادیلاک XT5

؟

لینکلن ناتیلوس

فولکس‌واگن توآرگ

جگوار I-Pace

تسلا مدل X

؟

؟

پورشه کاین
پورشه کاین
پیش از آنکه تب کراس‌اوورسازی تا این حد فراگیر شود، پورشه تصمیم گرفت برای اولین بار به دنیای شاسی‌بلندها وارد شود. بدین ترتیب این شرکت در سال ۲۰۰۲ نخستین شاسی‌بلند خود را با نام کاین معرفی کرد. این خودرو که یک کراس‌اوور لوکس متوسط بود، روی پلت‌فرم PL71 گروه فولکس‌واگن ساخته شده بود که با دیگر کراس‌اوورهای متوسط این گروه یعنی فولکس‌واگن توآرگ و آئودی Q7 مشترک بود. کاین ساختارشکنی بسیار بزرگی برای پورشه محسوب می‌شد چراکه این شرکت تا آن زمان غیر از خودروهای اسپرت، محصول دیگری تولید نکرده بود و بنابراین این ریسک بزرگی بشمار می‌رفت. نسل اول کاین به مدت هشت سال روی خط تولید بود تا اینکه در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۰ رسماً نسل دوم آن رونمایی شد که به‌تازگی جای خود را به نسل سوم داده است. این نسل برای اولین بار در تاریخ ۲۹ آگوست امسال به‌صورت آنلاین رونمایی شد. نسل سوم کاین نیز پلت‌فرم مشترکی با طیف گسترده‌ای از کراس‌اوورهای گروه فولکس‌واگن همچون آئودی Q7، بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس دارد درحالی‌که در آینده آئودی Q8 و نسل جدید فولکس‌واگن توآرگ هم روی همین پلت‌فرم ساخته خواهند شد. نسل سوم کاین در ابتدا در دو نسخهٔ پایه و S معرفی شد و سپس در نمایشگاه فرانکفورت امسال نسخهٔ توربو هم به آن‌ها اضافه گردید؛ بنابراین در خانوادهٔ این کراس‌اوور آلمانی فعلاً همین سه مدل حضور دارند که مدل توربو قوی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. ولی ما برای این دوئل نسخهٔ پایهٔ کاین را انتخاب کرده‌ایم که به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربو مجهز است. این موتور ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. پورشه کاین تا پایان ماه نوامبر در بازار ایالات‌متحده بیش از ۱۱ هزار دستگاه و تا پایان اکتبر در اروپا نزدیک به ۱۰ هزار دستگاه فروش داشته است.

مرسدس بنز GLE کوپه
مرسدس بنز GLE کوپه
در دورانی که هنوز خبری از محبوبیت عجیب‌وغریب کراس‌اوورها نبود، مرسدس بنز تنها مدل G کلاس را به‌عنوان یک اس‌یووی در سبد محصولات خود داشت. سپس این شرکت در اوایل دههٔ ۹۰ میلادی تصمیم به گسترش خانوادهٔ اس‌یووی‌های خود گرفت و پس از همکاری نیمه‌کاره‌ای با میتسوبیشی، سرانجام دومین اس‌یووی مرسدس بنز با نام M کلاس در فوریهٔ سال ۱۹۹۷ رونمایی شد. این خودرو که بعدها با نام ML هم عرضه گردید، یک اس‌یووی متوسط لوکس با ساختار بدنه روی شاسی بود. سپس در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۵ نسل دوم M کلاس رونمایی شده و با مدل ۲۰۰۶ به بازار آمد؛ اما این نسل برخلاف نسل قبلی بر روی پلت‌فرم مشترکی با مدل بزرگ‌تر GL ساخته شده بود و ساختاری یکپارچه داشت و بنابراین به یک کراس‌اوور تبدیل شد. نهایتاً در سال ۲۰۱۱ نیز نوبت به معرفی نسل سوم ML با مدل ۲۰۱۲ رسید؛ سپس بعد از استراتژی نام‌گذاری مرسدس بنز، نسخهٔ کوپهٔ ML برای اولین بار نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵ با نام GLE کوپه رونمایی شد. بدین ترتیب اولین کراس‌اوور کوپهٔ مرسدس بنز برای رقابت مستقیم با ب‌ام‌و X6 متولد شد. تنوع مدل‌ها و پیشرانه‌های GLE کوپه اما کمتر از نسخهٔ معمولی آن است به‌نحوی‌که تنها در چهار مدل مختلف تولید می‌شود که ما از بین آن‌ها به جهت هماهنگی با پورشه کاین پایه، مدل GLE43 AMG را انتخاب کرده‌ایم. این مدل به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو با ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. البته این مدل در ابتدا با نام GLE450 به بازار عرضه می‌شد اما از مدل ۲۰۱۷ نام آن به GLE43 تغییر پیدا کرده است. مرسدس بنز GLE تا پایان ماه نوامبر در بازار ایالات‌متحده نزدیک به ۴۹ هزار دستگاه و تا پایان اکتبر در اروپا بیش از ۲۲ هزار دستگاه فروش داشته است (شامل هردو نسخهٔ معمولی و کوپه).

مشخصات فنی

پورشه کاین

مرسدس بنز GLE43

پیشرانه ۳ لیتری V6 ۳ لیتری V6
تنفس توربوشارژ توئین توربو
قدرت ۳۴۰ اسب بخار ۳۶۵ اسب بخار
گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر ۵۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۵.۷ ثانیه ۵.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۱ ثانیه ۱۳.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۱.۷ لیتر (ترکیبی)
وزن ۲۰۵۰ کیلوگرم ۲۳۵۰ کیلوگرم
طول ۴.۹۲ متر ۴.۸۹ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۹ متر ۲.۹۱ متر
حجم صندوق بار ۷۵۰ لیتر ۶۵۰ لیتر
قیمت پایه ۶۶,۷۵۰ دلار ۷۰,۵۷۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9901903]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Madjid Thunderbird

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    پورشه کاین رو بیشتر میپسندم

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Madjid Thunderbird

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      جدا از رقابت کاین و GLE و کلا بدون توجه به این دوئل ، دوست دارید آرم کدام خودروساز روی ماشینتون باشه ؟
      1- پورشه : لایک???
      2- مرسدس بنز : دیسلایک???

      موافقم 5
      مخالفم 5
      1. KamyR

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (51 ديدگاه)

        پورشه شاخ تر و خاص تره چون تعداد مدل هاش کمه

        1. علی

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (848 ديدگاه)

          پدال عزیز حداقل ی طرفه قضیرو ی خودروی((( الکی اصیل اینگیلیسی میذاشتی))) که اوت شدنشو میدیدیم یکمی میخندیدیم و روحیمون عوض میشد .اخه این چه دوئلیه؟!!

          با تچکر

        2. F۲۲RAPTOR

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          این مقایسه بین کمپانی ها نیست
          بین ۲ تا ماشینه

      2. بهرام

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (112 ديدگاه)

        یه پای فینال معلومه که لامبورگینی اوروسه ولی اون یکی فینالیست کدومه خیلی جذاب میشه رقابت ?

        1. مهدی

          ۳ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          خیلی نامردیه لامبو اوروس بیاد تو این رقابت چون قیمت اینا60 تا 80 هزار تا هستش بعد لامبو با 200 هزار تا میخوام بهتر نباشه صد سال سیاه بعد لامبو تازه فعلا رو کاغد خیلی خوبه باید یکی دوسال ازش استفاده بشه بعدنظر داد

    2. شاهين

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      با وجود لامبورگینی اوروس تو این گروه از الان برنده این سگمنت هم معلوم شد …من حواسم نبود اون بزرگوار هم اضافه شده تو این گروه

      1. Madjid Thunderbird

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        آره ، گلادیاتوری که همه منتظرش بودیم بالاخره وارد آمفی تئاتر شد

        1. فقط انگلستان

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1120 ديدگاه)

          طرفداران آلمان دارن این حرف رو می زنن
          (پدال عزیز حداقل ی طرفه قضیرو ی خودروی((( الکی اصیل اینگیلیسی میذاشتی))) که اوت شدنشو میدیدیم یکمی میخندیدیم و روحیمون عوض میشد .اخه این چه دوئلیه)
          جالبه که بعضی از جملاتشم می زاره توی چند تا پرانتز تا که شاید حرفش بیشتر باعث شکست خوردن خودروهای انگلیسی بشه ولی عزیزم از این خبرا نیست انگلیس خودروهاش عالین عالی
          به نظرم بهتر بود بنتلی بنتایگا هم توی این گروه قرار می گرفت چون کلاسش بیشتر به این گروه میاد تا گروه فول سایز های غول پیکر
          اگه بود مثل آب خوردن امثال پورشه کاین و بی ام و X5 رو کنار می زد (تکرار می کنم مثل خوردن آب ) و مستقیم می رفت به مرحله فینال و اونجا با لامبورگینی اوروس روبه رو می شد

          با تچکر فراوان بابت کنار زدن امثال پورشه کاین .

        2. فقط انگلستان

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1120 ديدگاه)

          حالا که دوئل مخصوص خودروهای آلمانیه منم یه عکس از دو خودرو آلمانی می ذارم
          مکانش سئوله

        3. فقط انگلستان

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1120 ديدگاه)
        4. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          فقط انگلستان عزیز سلام،و اینکه خیلی دیر به دیر میای سایت.?
          بعدشم واقعا فکر کردی این دوستمون طرفدار خودروسازی آلمانه؟؟!!!
          ………..
          من هزارتا بنتایگا رو با یه دونه رنج روور SVAutobiography LWB عوض نمیکنم.
          چه بنتایگا چه رولز رویس کولینان و ……باید با فیس لیفت مدل جدید SVAutobiography رقابت کنن چون به نظرم برای رقابت عادلانه نیازی نبود رنج روور نسل جدید این ماشین رو بیرون بده!!!!!!!!!!
          همیشه تو شاسی بلندا انتخاب اولم لندروور رنج روور هست.
          واقعا جالبه آدم میخونه که اولین شاسی بلندی که تونسته از عمق 90 سانتی متری آب عبور کنه ماله این شرکت بوده.
          الان هم مدل جدید دیسکاوری میتونه بیش از 90 سانتی رو طی کنه که خودش یکی رکورده.
          واقعا نوآوری های این کمپانی زیاده و پیشتاز تو کلاس خودش.
          …………….
          این جا هم صد در صد رای من کاینه چون معتقدم پورشه تو شاسی بلندای عملکردی حرف اول رو میزنه.
          اگه مشکل خاصی پیش نیاد فینال بین کاین و اورورس خواهد بود.
          …………..
          امیر جان امیدوارم بیشتر کامنتهای باشکوه ازت ببینم و از حضورت استفاده کنم.((خوش برگشتی))

        5. فقط انگلستان

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1120 ديدگاه)

          دانیال جان سلام از منه حالت خوبه
          من بیشتر سعی می کنم کامنت های بزرگوارانی مثل تو رو بخونم و ازشون لذت ببرم و این باعث می شه در حضور عزیزانی مثل شما که توی کامنتاتون همه چیزهای لازمه رو می گید کمتر پیام بزارم
          در مورد علی عزیز هم احساس می کنم طرفدار ماشین های آلمانیه
          بهترین شاسی بلند مورد علاقه من هم رنجروور اتوبیوگرافیه چون انگار همه چیزش طبق سلیقه من ساخته شده البته من شاسی بلندای دیگرو هم دوست دارم ولی چند درجه پایین تر از اتوبیوگرافی
          در مورد فینال این گروه هم به نظرم اوروس می ره فینال ولی نمی تونم با قاطعیت بگم که رقیبش در فینال کدوم ماشینه ولی به نظرم اوروس لیاقت اول شدن در این گروه رو داره

          یه چیزم از قلم نندازم اونم اینکه منم دلم برای امیر تنگ شده بود و خوشحال شدم که کامنتش رو دیدم

          ارادت فراوان به دانیال عزیز و مکلارن سوار.

        6. Madjid thunderbird

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ممنون دانیال جان

          من همیشه حواسم به این سایت هست منتها بعضی وقتا کارام زیاد و سنگین میشه و نمیتونم کامنت بذارم.

          میخوامت رفیق.

  2. KamyR

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    چه قدر سخت?

  3. شاهين

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    آقا قرار نبود این دوعل تو مرحله مقدماتی انجام بشه.این خودش فینال بود.آخه من چجوری از بین این دوتا انتخاب کنم.با عرض احترام به پورشه کبیر من به بنز رای دادم.ولی بازم میگم این دوعل جاش تو فینال بودا

  4. Mohammad

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    کاین بهتره از این بدقیافس

  5. سياوش

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    پدال جان واقعا خودت احساس نمیکنی اوروس سطحش خیلی از این رقبا بالاتره؟؟؟

    1. F۲۲RAPTOR

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      شما بفرمایید تو کدوم سگمنت پس باید بذارنشون
      با اف ۱۴ باشه خوبه؟
      همینه سگمنتش دیگه حالا هی بیا متکبر شو😎😎😎😄

    2. رامين

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      شما انگار نمیدونی پورشه چیه همین اوروس که میگی قراره از پیشرانه پورشه استفاده کنه بزار توربو اس پورشه بیاد بعد بگو فکر کنم چون پورشه تو ایران زیاد شده از چشم افتاده پورش کاین اصلی توربو اس هست نه حتی توربو این مدل ها فقط برای سود دهی به پورشه هست و اینم یادت نره کاین بهترین شاسی بلند دنیا هست به گفته کار شناسان

      1. کوروش

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        بهترین شاسی بلند اسپورت
        وکرنه
        چون x5 ، لندکروز ، lx570 ، گرند چروکی ، اسکالید، پاترول ، g class ، رنجروور ، نویگیتور و ….. اینها هم شاسی هستند و قطعا از کاین ضعیف تر نیستند

        1. رامين

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1 ديدگاه)

          تا حالا جیپ چروکی رو دیدی عزیزم؟ شما میدونی جیپ جایگاهش کجاس؟ توشو نگاه کن تکنولوژی بکار رفته فنی شو نگاه کن در ضمن نویگیتور رو خودم نشستم ۲۰۱۸ رو بله هم مثل کشتی هست و از lx570 هم خیلی بزرگتره ولی دوست عزیز بحث سره خوب نیست سره بهترینه اینا همه خوبن همونجور که s class بهترینه تو لوکس ها رولز رویس هم لوکس هست بله شما نمیتونی از اس ایراد بگیری ولی در حد رولز رویس هم نیست توی پرفورمنس حرف اول رو پورشه میزنه کارخانه بابام که نیست حقیقته شما یه لکسس نام ببر که به بی ام و برسه از نظر پرفورمنس غیر lfa خب نمیتونه مثل اینکه ما نمیتونیم یه سوناتا یا سانتافه تولید کنیم اونها هم اینطورن و پورشه ۵ تا۷-۸ هزار دلار بابته فنر بندی هندلینگ و حتی آفرود پورشه کاین آفرود بی نظیری داره ولی چون بیشتر ما برای گاز دادن ماشین اسپرت میخریمش و گرونه صدمه دیدن بهش نمی برن ایشالا یه روز سوار شی همه رو با این نتیجه میرسی پورشه بهترینه ماله من نیست کارخانش از ماشین سوار های واقعی بپرس که تو راحتی و پرفورمنس هم کاین بهترینه

    3. Amin

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      همین اوروس که میفرمایید پلتفرمش با کاین و و ائودی q7 مشترکه و اصلا هم سطحش خیلی بالاتر از مثلا کاین توربو اس نیست

  6. امیر

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (392 ديدگاه)

    بنز خب خیلی طراحی بیرونیش جذابه ولی طراحی داخلی کاین که برای یه خودروی لوکس خیلی مهمه خیلی شیک تر وزیباتره ولوکستر بنظر میاد درکل کاین

  7. F۲۲RAPTOR

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    بنر از هر لحاظ سرتره قدرت و گشتاور بیشتر گیربکس ۹ دندش
    صفر تا صدش
    رای من بنز با ابهت

    1. رامين

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      این باید با کاین gts که هنوز نیامده مقایسه بشه به عنوان مثال پانامرا gts با 4s خیلی فرق دارن ولی gts هم موتور تقویت شده و اسپرت شده ی 4s هست

  8. الف.ی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    به نظرم نمای عقب کاین زیباتر از مرسدسه ولی نمای جلو بنز ابهت بیشتری داره
    من که به مرسدس رای میدم
    پدال به هیچ عنوان به نظرات و سوالات و پیشنهاد های کاربرا در مورد دوئل ها توجه نکردی
    چرا نسخه های توربو اس و 63 اس رو مقایسه نکردید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    1. سردبیر

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. برای تنوع در رقابت ها در هر سگمنت تصمیم گرفتیم تا از مدل های مختلفی استفاده کنیم. از انجا که در مرحله بعدی، برندگان با رقبای سخت تری مواجه خواهند شد، مدل های قوی تری ازجمله مواردی که شما فرمودید وارد میدان خواهند شد. مثلا برای رقابت برنده این رقابت با اوروس نیاز است که به سراغ پرچمداران آنها برویم.
      ارادت

      1. F۲۲RAPTOR

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2622 ديدگاه)

        جناب سردبیر هنوز که برنده اوروس وx5مشخص نیس.
        همچین میفرمایین برنده این رقابت
        با اوروس که اینگار برنده دوئل x5و اوروس رو از همین الان مشخص کردین.

        1. سردبیر

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (761 ديدگاه)

          سلام. عرض کردم که “مثلا”

        2. Just bentley continental

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (562 ديدگاه)

          من بغیر اینه از همین الان میگم
          اوروس با اختلاف این سگمنتو جمع می کنه. با اختلاف.

      2. الف.ی

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        تشکر از پاسخگویی سریعتون

  9. ساسان

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    به پورشه رای دادم..نمای بیرونی و داخلیش معرکست.بخصوص داخلی
    ببینید کی اینجاست….اوروس بزرگ هم که وارد رقابت شد…عالیه

  10. مهران

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    خیلی کم پیش میاد که با یه کراس اوور حال کنم ولی کاین از آون دسته ماشیناست که عاشقم

  11. مبین پورمند

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    عاقا این دوتا داستانش جداس.خدایی چرا گذاشتین تو ۱ گروه؟؟؟ یکی کوپس یکی اس‌یو‌وی

  12. حمیدرضا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به خاطر قدرت موتور در تیپ پایه در مقایسه با پرچمدار و قیمت کمتر با توجه به مصرف کمتر به پورشه رای دادم

  13. hamid

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (309 ديدگاه)

    لامصبا هر دوشونو آدم دوس داره داشته باشه.

  14. Babak

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    از هر جهت که توجه کنید مشخصات بنز بهتره نمیدونم چرا پورشه بیشتر رای آورده!!(با اینکه عاشق پورشه هستم) ولی اینجا GLE از نظر فنی کاملا بهتره

  15. ahmad m

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    من که بین این دو نمیتونم یکیشو انتخاب کنم

  16. achtung

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (423 ديدگاه)

    هر دوشون عالین مهم اینه که ماشین نازین هم نازن هم nazi ?? هستن

  17. Mohamad

    ۳۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    کلا تو آلمانیا به پورشه تمایل دارم و بنظرم بهترین برندشونم همینه به لحاظ کیفی و فنی

  18. R

    ۳۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    به طور کلی پورشه طراحی داخلیش حرف نداره خیلی لوکسه ولی ظاهر بیرونیش زشته ولی مرسدس برعکس من به مرسدس رای دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا