هرچند بوگاتی در سبد محصولات خود فقط یک مدل دارد اما از همین یک محصول نسخههای مختلفی ساخته شده و حالا به لیست طولانی نسخههای ویژهٔ شیرون، یک نسخهٔ دیگر هم اضافه شده است که پور اسپرت (Pur Sport) نام دارد. مهندسین بوگاتی در این نسخه با ارتقاء آئرودینامیک و تعلیق، کاهش وزن و بهبود دسترسی به قدرت عظیم پیشرانه، هندلینگ شیرون را بهبود بخشیده و موجب شدهاند تا این هایپرکار در پیستها و جادههای پرپیچوخم رانندگی لذتبخشتری داشته باشد.
طبق معمول، در سینهٔ شیرون پور اسپرت همان نیروگاه ۸ لیتری W16 چهار توربو قرار دارد که مثل قبل ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. بااینحال ردلاین این موتور نسبت به شیرون معمولی ۲۰۰ rpm افزایش یافته و حالا به ۶۹۰۰ rpm رسیده است. این کار به دلیل هماهنگی پیشرانه با گیربکس اتوماتیک صورت گرفته که حالا از نو تنظیم شده است. یکی از تغییراتی که در گیربکس شیرون صورت گرفته نزدیکتر شدن ۱۵ درصدی ضرایب دندهها است که در تحویل قدرت و پاسخ پیشرانه تأثیر مثبتی دارد.
تغییرات سیستم تعلیق شیرون پور اسپرت نیز شامل ۶۵ درصد سفتتر شدن کمکفنرهای جلو، ۳۳ درصد سفتتر شدن کمکفنرهای عقب و استفاده از دامپرهای تطبیقی پرفورمنس محور میشود. این شیرون جدید همچنین روی رینگهای آئرودینامیکی سبکتری قرار گرفته است که ۱۶ کیلوگرم وزن کمتری دارند و برای بهبود آئرودینامیک و تهویهٔ ترمزها طراحی شدهاند. این لاستیکها با لاستیکهای ویژهٔ بوگاتی اسپرت کاپ ۲ با سایز ۲۸۵ در جلو و ۳۵۵ در عقب پوشیده شدهاند که توسط میشلن توسعه یافتهاند.
در بخش ترمزهای شیرون، بوگاتی از لنتهای تیتانیومی جدید و دیسکهای جدید استفاده کرده که در کنار رینگهای سبکتر، موجب کاهش ۱۹ کیلوگرمی وزن شیرون پور اسپرت نسبت به نسخهٔ معمولی شده است. از این موارد که بگذریم، در ظاهر این هایپرکار نیز تغییراتی ایجاد شده که ازجملهٔ آنها میتوان به بهینهسازی آئرودینامیکی دماغه با ورودیهای هوای بزرگتر، جلوپنجرهٔ نعل اسبی بزرگتر و اسپلیتر جدید اشاره کرد که همهٔ آنها از فیبر کربن ساخته شدهاند.
در بخش عقبی شیرون پور اسپرت هم شاهد تغییراتی هستیم که مهمترین آنها تجهیز به یک بال عریض ۱.۹ متری است که گفته شده مقادیر زیادی داونفورس تولید میکند. علاوه بر این، سر اگزوزهای تیتانیومی جدیدی هم با تکنولوژی پرینت سهبعدی برای این خودرو ساخته شده است که به گفتهٔ بوگاتی، بسیار سبکوزن بوده و در برابر حرارت شدید بسیار مقاوم هستند. بوگاتی از نیمهٔ دوم سال جاری تنها ۱۶ دستگاه از شیرون پور اسپرت تولید خواهد کرد که هرکدام ۳.۲ میلیون دلار قیمت دارند.
Hamidreza
۱۵ اسفند ۱۳۹۸دلرباست
s.h
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یه خره تغییر در شکل اگزوز اونم نه سیستم اگزوز فقط پیش ماشین و کم کردن وزن از اون به اندازه یک لونه گنجیشک و اسم هم عوض میکننند بعد میگند ماشین جدید !!! فکر کنم احتمال 98% پای یه نفر از خودرو سازی ایران رسیده اونجا 131 132 تیبا تیبا 2 کوییک کوییک کراس
شیرون شیرون اسپرت شیرون خیلی اسپرت شیرون یه ذره اسپرت شیرون سفارشی
موتور گنده الکیشم که همونه !!!
بعد چطور رقبا این رو مسخره میکنید حتی اونهایی هم که نوپا هستند بازم شرف دارند به این همون هنسی شیاد کاری خاصی نکرده باشه و فقط حرف زده باشه ولی اینطوری خودشو مضحکه نمیکنه
تازه موقع رکورد گیری ضبط و باند و صدنلی شاگرد و ایربک سرنشینا و یه خاور چیز دیگه سر جاشه .
پول گرفن الکی از مردم این همون سیاست که انگلیسی ها دارند یعنی الکی یه چیزی رو تشریفاتی و گرون لوکس کن !!! یه عده میخرند حتی اگر لازم نباشه
پیاز سرخ شده رو تو یه رستوران که صابش انگلیسی بود تو کالفرنیا دور از جون سگ نمیخرید وقتی ب عنوان غذا سفارش میدادن انگار خجالت میکشیدند ولی فقط با یه خرده تبلیغ اون در دست افراد کت و شلواری و یه قیمت گزاف در نظر گرفتن براش توی منوی غذا و عکس های زیبا تو اون رستوران الان پیاز سرخ شده غذای گرونقیمتیه تو امریکا یه جورایی مثل بره یا چلو گردن تو ایران !!!
اینم همونه هیجی نیست نسبت به قیمت فقط وفقط تبلیغات همون کاری که رولس رویس میکنه تا حریفان رو از میدون به در کنه نسبت به قیمتش اونی که باید نیست اما اگر یه مایه دار تو بریتانیا سوار میباخ بشه یا حتی خود بنتلی انگلیسی اون شرافت رویس رو نداره !!
Joker
۱۵ اسفند ۱۳۹۸تو اول یاد بگیر رولزرویس و مایباخ چطور نوشته میشه بعد بیا از بوگاتی ایراد بگیر…
(رولس رویس ???? میباخ ?????)
مانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۸نمیدونی ایراد نگیر!!!
عرفان
۱۵ اسفند ۱۳۹۸پیاز سرخ کرده ک گفتی چرت و پرت بود
بقیه ش خوب بود
REZA
۱۶ اسفند ۱۳۹۸طبق معمول همون ۱۵۰۰ اسب بخار و همون ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت. هر روز کلاه سر مردم میزارن ی بوگاتی با قیمت ۱۹ میلیون دلار یکی دیگه با ۵ میلیون دلار و… یعنی انقد سخته قدرت و سرعت رو برسونن به ۲۰۰۰ اسب بخار و سرعت هالا بگیم بیشتره ۴۶۰؟
Amir
۱۹ اسفند ۱۳۹۸میشه تا 2000 اسب رو با بالا بردن فشار توربوها از موتورش گرفت ولی بوگاتی میخواد عمر موتورشو بالا نگه داره تازه میتونن فقط اکتان بنزینشو مثل بقیه هایپر کارها ببرن بالا ولی بوگاتی میخواد شیرون مخصوص رانندگی توی شهر هم باشه
البته با قیمت بالاش موافقم فقط داره پول برند میگیره
وحید
۱۵ اسفند ۱۳۹۸از اون طرف کونیکزگ/کونیخ زگ یا سایرین دارن صنعت هایپرکارها رو با خلاقیتش جلو میبره، از اینور هم فلوکس واگن همراه با بوگاتی اش دارن درجا میزنن!!
بابا، گذشت اون زمان که خودت تک و تنها توی صنعت هایپرکارها بودی و مشتری ها مجبور بودن طرح های کهنه، زشت و سنگین وزنت رو با بالاترین قیمت ممکن هم که شده، بخرناااااا
یکم خلاقیت نشون بده!
این “شیرون” یه شکست تمام عیار برات بود که از 500 دستگاهت، بعد از گذشت 2 سال از رونمایی کردنش پشت درهای بسته برای ثروتمندها (نه عموم مردم)، فقط حدود 200تاشون حاضر شدن براش پول بدن (برعکس گذشته)، حالا هِی بیا اینورش رو کِش بده، هِی اونورش رو کِش بده و اسمش رو عوض کن و بگو بیاید هایپرکار جدید ساختیم! :|
شک ندارم همین 2 3 طرح متفاوتی که براساس شیرون زدی، از سر اجبار و رقابت با سایرین توی عرصه هایپرکارها بوده، واگرنه مثل دوران “ویرون” که بیش از 10 15 سال طول کشید، هیچچچچچ تغییری در استراتژی تکراری و کهنه ات، نمیدادی…
Joker
۱۵ اسفند ۱۳۹۸اول اینکه شیرون ۴ سال از رونماییش میگذره و همین چند روز پیش تولید ۲۵۰ دستگاهش رو جشن گرفتن و ۱۸۰ دستگاه دیگشم فروخته شده که توی سه سال آینده باید تولید و به دست مشتری برسه که کلا از ۵۰۰ دستگاه ۷۰ دستگاه دیگه واسه فروش باقی مونده،کونیگ زگ هنوز نتونسته یه خودرو تولید کنه چه تو درگ چه تو پیست در حد یه تویوتا gt86 ظاهر بشه بعد تو رقیب بوگاتی میدونیش؟!?ماشینایی که میسازه اینقدر بدردنخورن که حتی شهامت نداره اجازه بده یه دونش توسط مجله های معتبر خودرویی بررسی بشه بعد تو از چیش تعریف میکنی؟!!! از صفر تا صدای بالای ده ثانیه ش؟ از ترمز بریدناش توی پیچ و رفتناش ته دره؟ از انجینی که ***
NOTHING
۲۹ اسفند ۱۳۹۸دمت گرم با این دفاع کردنت از بوگاتی
نمیدونم اینا چه چیز کوینگ زگ براشون جذابه؟
Mad.z.Max
۱۶ اسفند ۱۳۹۸شیرونوانتم میاد چنروز دیگع، شیرون کراس، شیرون باری، شیرون مسافر بر، شیرون ون، شیرون ۱۴۱ :))
سید حبیب اله
۱۶ اسفند ۱۳۹۸من ازین بحثهای مزخرف خوشم نمیاد
من که طرفدار بوگاتیم ولی به کوئیز رگرا توهین نمیکنم
و ازین بچه بازیا اصلا خوشم نمیاد
هر ماشینی ویژگیهای خاص خودشو داره
لطفا به کمپانی های معتبر خودرو توهین نکنید
چه کوئیز رگرا چه بوگاتی
من هر دو تاشو دوست دارم
و بوگاتیو بیشتر دوست دارم
اما دنبال بحث و جدل های الکی و بیهوده نیستم
چهار کمپانی کوئیز بوگاتی هنسی و توتارا
در حال حاضر امپراطوران سرعت در ابر ماشین ها این چهار شرکت هستند
و مثل بچه آدم دارن با هم رقابت میکنن
و به هم توهین نمیکنن
کوئیز و بوگاتی هر دو شرکتهای معتبری هستند.
علیرضا
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بوگاتی خوبه ولی تکراری شده . یه نسخه و ده ها مدل از همون یه نسخه
مهراد
۱۵ اسفند ۱۳۹۸سلام چاقالوی دوست داشتنی و سنگین وزن و فوق سریع
شما وزنت زیاده بدرد پیست نمیخوری گلم
همون شتاب و سرعت نهاییت فوق العادس و قبولت داریم جیگر طلا
به قول اون رفیق بی نمکمون با تچکر
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸به جز ظاهر
هیچ فرقی با دیوو نداره :)
باز حداقل ارزونتره!!!!!=))))))
این بره تو پیست یه بار دیگه از پورشه کیمن پایه بخوره XD
ولی جدا از شوخی اینقدر که بوگاتی روی شیرون مانور میده….
کونیگزگ روی مدل Agera اینقدر مدل نساخته بود:/
علیx76
۱۵ اسفند ۱۳۹۸دقیقا بحث همینه
دیوو هم پیست محور بود
اینم همینطور
واقعا کاش بوگاتی از کونیخزگ یاد بگیره
آریا ماشین
۱۵ اسفند ۱۳۹۸الان این سریع ترین شیرون توی پیسته و مطمئنم حتی اندازه آگرا rs هم نیست چه برسه به جسکو و رگرا
Amir
۱۹ اسفند ۱۳۹۸اینو قبول دارم که با دیوو هیچ فرقی نداره ولی دو نکته را باید بگم
نکته1 بوگاتی روی یه موتوری مانور میده که اگه کوئنیگ زگ میخواست تولیدش کنه برشکست میشد تازه تیتانیومی هم هست درصورتی که موتور آگرا آلومینیومی هست که دیگه از این بیشتر نمیشه توربو هاشو بزرگ کرد وگرنه موتورش از هم می پاشه بالاخره موتور فورد موستانگ هست و فقط داره اکتان بنزینشو داره میبره بالا
نکته 2 کوئنیگزگ هم داره آگرا رو از 2008 داره تولید میکنه اگه ظرفیت تولیدش بالا بود تولید میکرد خیالت راحت
باید اینو رو هم بگم کوئنیگ زگ در زمینه گیربکس سازی و سیستم اگزوز و ساختن خودروهای هایبرید با همکاری ریمک کارش حرف نداره
Abbas.Lambo
۱۵ اسفند ۱۳۹۸هر چی نگاه میکنم در مقابل کوئنیگزگ عددی نیس،به والله نیس!!!بیشتر از این چیزی نمیگم چون دوستان بالا همه چیزو دقیق ذکر کردن
Khosrow
۱۵ اسفند ۱۳۹۸کونیخ یک هیولای واقعی ه / از بغل که نگاش میکنی رعشه میگیری / بوگی رو ازنزدیکم که دیدیم هیچیمون نشد ..
NOTHING
۲۹ اسفند ۱۳۹۸فعلا که رکورد سرعت دسته بوگاتیه
پس حرفی نمیمونه
Enzo
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بوگاتی اگه بخواد دوباره در راس باشه باید حتما یه مدل چهار نفره بده بیرون اونم سریع .من اگه یکی از اون پولداری کتوکلفت بودم حس میکردم .بوگاتی یجورایی داره مشتریاشو سرکیسه میکنه یه شیرونو .هی میکنه کوکو هی شیش انداز میندازه یه مشتری . الان کونیگزک مخصوصا با مدل جمیرا و جسکو تو هایپر کارا دست بالا رو داره فککنم.به نظرم پشت هر دریافتی از مشتری باید یه توجیه درست باشه
Amir Machine
۱۵ اسفند ۱۳۹۸من نمیفهمم چرا اخیراً اینقدر همه تو این سایت به بوگاتی بد و بیراه میگن
مشکلتون با این شیرون بدبخت چیه؟ عشق کوئنیگزگ هستید، ازش تعریف و تمجید کنید، دیگه به شیرون چکار دارین که تو هر پستی علیهش کامنت میذارین؟
مگه بوگاتی پول توسعه نسخههای مختلف شیرون رو از جیب شماها دزدیده؟ یا مگه اسلحه گذاشته پشت سر مردم و مجبورشون کرده محصولاتش رو بخرن؟
بعضیها دلشون میخواد 10 میلیون دلار بدن یه نسخه ویژه شیرون بخرن، به کسی چه مربوطه؟
برای من مهندسی و تکنولوژی شیرون صدها برابر بیشتر از محصولات نمایشی کوئنیگزگ ارزش داره اما زیر هر مطلبی چپ و راست نمیام بگم کوئنیگزگ چرته، فلانه، بهمانه
مرسدس با اون عظمت، پروجکت وان رو فروخته، کلی پول از خریدارها گرفته ولی هنوز حتی نتونسته مشکلاتش رو برطرف کنه و معلوم نیست کی تحویل بده، اما کسی اونو نمیبینه، همه زوم کردن رو شیرون
اصلاً کوئنیگزگ خدا، بوگاتی پراید، دست بردارید دیگه خدایی
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸امیر جان انگار روحت خبری نداره هااااا
برو پست جمیرا و یسکو Absolut رو ببین جناب @Joker زده همه رو عصبانی کرده
وقتی این بزرگوار بوگاتی پرست میاد رو اعصابمون راه میره، ما بشینیم واستون سکوت کنیم؟؟؟
هر وقت شما ها کاری به کونیگزگ نداشتین
ما هم کاری به بوگاتی نخواهیم داشت
Deal؟
Amir Machine
۱۵ اسفند ۱۳۹۸باز همون استدلال همیشگی
چون اون گفت منم میگم، مگه جنگه که یکی اون بزنه یکی شما؟
دیروز هم تو پست پورشه ۹۱۱ توربو گفتم
یکی دو نفر هستن اخیراً میخوان با کامنتهای تحریکآمیز دوباره جو پدال رو به هم بزنن، شما توجه نکنید و جواب ندید، اصلاً این کامنتها رو نادیده بگیرید
و بازهم میگم، من مسئول کامنتهای خودم هستم، نظر دیگران به من هیچ ربطی نداره
دیروز یکی میگه شما آمریکاییبازها شروع کردین امروز میگید شما کاری به کوئنیگزگ نداشته باشید
خدایی حرفهای دیگران چه ربطی به من داره که همهتون تعمیم میدید به من؟
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸امیر جان من به شما احترام میزارم
اما هر راحلی که انجام میدیم جواب نمیده
حدود یک ماه هی حرف زد ولی ما فقط دیسلایک دادیم که شاید از خودش خجالت بکشه @Joker
اما همینطوری داره ادامه میده
داداش خب خودت یه راه حل بده ما کونیگزگ باز ها هم تا یه جایی میتونیم تحمل کنیم بعدش دیگه میبُریم
اگه میتونی خودت ساکتش کن
اون وقت ببین اگه بوگاتی یه شیرون دیگه بده به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو ما کونیگزگ بازا سکوت میکنیم!هیچی نمیگیم!بلاخره این روشیه که وینکلمن در پیش گرفته ما هم هیچکارهایم جزء حرف زدن
من خودم از بوگاتی متنفر نیستم
اتفاقا باهاش توی بازی NFS hot pursuit حال میکنم!
مشکل ما با همین @Joker
هیچ بوگاتی بازی توی این سایت نیست که بخواد مارو اذیت کنه
حالا بقیه بحث هارو لطفا بیا تو کانال تلگرام پدال اونجا بهتره
حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۹عزیز من قبلش چند نفر اومدن هی کوینگزگ کوینگزگ کردن
اسم بوگاتی رو خراب کردن که بعدش همون joker اومد پست
گذاشت
شما خودت منطقی باش برو پستای قبل رو ببین
واقعا مشخصه
حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۹من واسه اینکه به این بحث ها تعصب های الکی
پایان بدم چند تا پست پایین گذاشتم
آخرین پست هم مال منه
خودتون بخونید
واقعا تو تعجبم چطوری سر چیا بحث میشه
شما خودتون می تونید برید کامل
در مورد بوگاتی کوینگزگ هنسی یا….
تحقیق کامل کنید و بعدش خودتون مقایسه
کنید دیگه چرا تعصب!!!!
Just bentley continental
۱۵ اسفند ۱۳۹۸دقیقا خیلی تعصب وجود داره
واقعا نمی فهمم اونی که عشق ماشینه بادیدن بوگاتیم حال میکنه با دیدن کوئینیگ زگم حال میکنه نه این که زرتی بریزن تو پست بوگاتی هر چی دلشون می خواد بگن خوبه همین بوگاتی سرعت بالای ۳۰۰ مایلو ثبت کرده حالا بقیه می خوان برن
بعد فقط میان رد و بیرا میگن.
انگار بوگاتی جیب باباشون خورده.
بعد مرسدس ماشین تولید میکنه با طراحی افتضاح نسبت به قبل بعضیا میان میگن میشه عادت کرد درست میشه چون فقط بنزه.
OMID
۱۵ اسفند ۱۳۹۸چند بار قراره شیرون دوباره (معرفی )بشه
NOTHING
۲۹ اسفند ۱۳۹۸نظری که همین پایین گذاشتم رو بخون
جوابتو میگیری
حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۹عزیز دلم کوینگزگ آگرا و سی سی ایکس و آگرا آر و آگرا اس . آگرا مکس
آگرا وان . آگرا آر اس . آگرا چی چی ادیشن و صد تا مدل قبلش تو سی سی ایکس هم زده بود و جدا از اینکه فقط فرقشون تو باله و یه چراغ عقب
آیرودینامیک و تیونینگ موتور بود کلا اسم کوینگزگ میاد همه یاد مدل
آگرا و سی سی میفتن انقدر که از قدیم تا الان رو این شاسی مدل زده
ما اومدیم در موردش چرت بنویسیم
آخه نمیفهمم دلیل این بحثا چیه اگر کوینگزگ دوست دارین
برید تو صفحه خودش باهاش حال کنین
تو صفحه بوگاتی اینقدر چرت ننویسید
اگرم کسی از شما بد گفت تو اون صفحه تو همون صفحه
جوابشو بدید انقدر تعصبی نباشید
واقعا الان هرکی این پستو میخونه میخوام بدونم
با شنیدن اسم کوینگزگ یاد چه طرحی میفته
چون بحث سر این بود من واستون میگم
وگرنه جسکو که هنوز رو خط تولید که سحله
رو تست هم نرفته
رگرا هم تازگی معروف شده
وگرنه کوینگزگ به همون طرحی که از خانواده سی سی …
ها تا آگرا که اونم چندین مدل مختلف داره می شناسنش
که شاسی و طراحی همشون رو یه پلتفرمه
خواهشا رو چند تا تیکه آهن که
مال ما هم نیست تعصب بیخودی نزنین
زشته واقعا تو خیلی از سایت ها هم دیدم اما انگار ما درست بشو نیستیم
آرش
۱۶ فروردین ۱۳۹۹همون قدر که کوینگزگ ccr. ccx. ccxr. ccxr traviata. ccxr special edition
Agra .Agra r. Agra s. Agra max. Agra one. Agra rs
زد که همشونم از یه شاسی و پلت فرم بوده همه هم خوب می دونن
فقط ظاهر و موتورش تو هر مدل جزعی جزعی تغییر کرده تا به الان
یکدفعه چراغ یه دفعه باله یه دفعه سپر و….
اصلا اسم کوینگزگ میاد همه یاد یه طرح میوفتن
که این واقعیته محضه .
تازه بوگاتی اومده یه مدل کاملا تغییر یافته از نظر شاسی مهندسی
طراحی زده حتی موتور به اون بزرگی و پیچیدگی بالا که هنوز
هیچ شرکتی نمونش رو نساخته رو ارتقا داد نه ارتقا الکی
هم سبک تر شده هم قدرتش ۵۰۰ تا تغییر کرد!
وگرنه میتونس مثل کوینگزگ همون ویرون رو هی تغییر
بده تا آخرش یه چی بشه اسمشم عوض کنه
واقعا نمیدونم چرا بعضیا بدون اطلاع حرف بیخود میزنن
اصلا دنیای هایپر کارها یه دنیای متفاوته
تا ازش چیزی نمیدونید نظر نزارید
sadrass
۱۵ اسفند ۱۳۹۸با سلام .کاهش وزن این نسخه در مقیسه با شیرون استاندارد 50kg هستش که متاسفانه تو همه سایت ها 19 kg نوشته شده.حتی تو motor1. در ضمن از این نسخه 60 تا تولید میشه نه 16 تا.
تو سایت بوگاتی هستش
آرش
۱۶ فروردین ۱۳۹۹این نسخه کاملا برای پیست باز طراحی شده
و مخصوص پیست هست تو توضیاحتش نوشته شده
عملکرد این مدل تو پیست و مسابقات خیلی بالا تر رفته
و بعدا که این مدل رو خریدارا تست کردن و
تو سایت های معروف بررسی شد خودتون متوجه عملکردش
میشین تا الان شیرون به دو دسته تقسیم میشه
یه دسته لوکس ها یه دسته اسپرت ها
که این مدل جزو اسپرت هاست
دانیال روشنی
۱۵ اسفند ۱۳۹۸چند کیلو وزن کممیکنن اسم جدید میذارن!
رژیم بگیری به صرفه تر نیست؟??
soroosh
۱۵ اسفند ۱۳۹۸دوستان خواهشا دست بردارید از بچه بازی. امیر اقا هفت ملیارد و خوردهای ادم رو زمین هستن و بوگاتی فقط واسه دویست سیصد نفرشون ماشین میسازه. اگه پنج شش نفر اینجا بگن گرونه و سنگینه والا هیچی ازش کم نمیشه. بخاطر این دو سه کامنت بوگاتی هرچی ضرر کرد من از جیب پرداخت میکنم. قابل توجه دوستانی که میگن سه ملیون واسه بوگاتی زیاده و گرونه بنظرتون اگه بری اروپا و عکس پراید رو نشون بدی و بگی هفتاد ملیون واحد پول کشورم رو میدم واسه این ماشین چی بهتون میگن؟ و یا بگید چهار ملیارد واحد پول کشورم رو میدم واسه تویوتا؟ دوستان خر کمپانی که اینجا طرفدار نداره رو بذارید واسه من. من میشم طرفدارش و تا دلتون میخواد بهش بد و بیرا بگید
Hadi
۱۶ اسفند ۱۳۹۸این ماشین مال این دنیا نیست…
Behrouz
۱۶ اسفند ۱۳۹۸هنوز رکورد سرعتشو نتونستن بشکنن بعد میاین ازش ایراد میگیرین. عشق بوگاتی . ماشین با اصل نسب بوگاتی هست نه اون سوئدی درب داغون که بجز ادعا چیزی نیست????
Ali
۱۶ اسفند ۱۳۹۸بنظرم من پراید از همه بهتره چون وسایلش همه جا هست حتی تو سوپر مارکت گیرتون میاد
NOTHING
۲۹ اسفند ۱۳۹۸نمی دونم فقط من این طوری فکر میکنم یا همفکر با منم هست
به نظرتون میشه گفت یه جورایی قابلیت های این مثل دیوو هست؟
فقط قیافه شیرون رو داره و فرق دیگش با دیوو اینه که این محدودیت سرعت نداره اما دیوو روی 390 km محدودیت سرعت داشت.
پس میشه گفت این استراتژیه شرکت بوگاتیه تا با بیرون دادن ماشین های مشابه شیرون و با موتور 16 سیلندر همیشگیش یه جورهایی داره سر علاقه مندان و مشتریان رو مشغول میکنه تا فرصت طراحیه یه موتور جدید و پلت فرم جدید داشته باشند. و امیدوارم که چیز خوبی هم بدن بیرون
حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۹بزار پاسختو بدم
کمپانی بوگاتی چون برای هر یک از بوگاتی ها زمان و هزینه خیلی
خیلی بالایی صرف میشه (که میتونی مستند بوگاتی رو تو گوگل بزنی و خودت همه چی رو واضح ببینی) شاید اینقدر که زمان و پول واسه ساخت هر یدونه
بوگاتی صرف میشه واسه صدتا بنز هم نشه و واقعا هم بوگاتی محصول
فوق العاده با کیفیت و اصیل هست و هرکس که توان خرید و سرویس های دوره ایش رو داره که کمتر کسی هم هست با داشتنش بی نیاز از هر خودرویی
تو این رده میشه و واقعا همه جانبه نیازتو بر طرف میکنه
و اینکه مدلای مختلف از شیرون اومده چیز غیر طبیعی نیست
این دقیقا همین سیاستی هست که خودروسازها هم برای بهبود
تولید و هم برای نفع مشتری تو انتخاب به کار میبرن و از یه
طرح و شاسی که محبوبیت داره تا چند سال استفاده میکنن
که این تو خودرو های هایپر خیلی بیشتره
چون زمان و هزینه مهندسی خیلی زیادی رو فقط برای یه طرح خاص می زارن
تا به نهایت تکامل برسه و تا چند سال نیاز به جایگزین پیدا نکنه
چون اولن نمیشه دم به سر کلی متخصص جمع شن دوباره یه چیزی
درست کنن آیا بشه نشه و …… از این حرفا که اصلا بیخیال این
دومش چون این خودرو ها ابر خودرو حساب میشن و خیلی واسه
مهندسی و طراحی و ……کار شده تا نتیجش یه خودرو کامل
و بی نیاز از باز طراحی باشه و محبوبیت پیدا کنه تا جایی که
دیگه نیاز به تنوع حس بشه می تونید برید همه سوپر کار هارو
چک کنید
سومن بوگاتی بازم سعی داره با تنوع در این پلتفرم محبوب
طبق نیاز مردم و انتقاد و تقاضا خودروی مد نظرشون رو تحویلشون
بده تا هم از پس هزینه سنگین تولیدش بر بیاد
هم رضایت مشتری و جذابیت خودشو طی سال های عرضه
بیشتر کنه تا روی پروژه بعدیشون با خیال راحت و بدون نگرانی
از هزینه ها و …..کار کنن تا به روند پیشرفت ادامه بدن یا حالا
گسترش بدن یا هرچی
و اینکه واقعا هم تولید هر یک از این بوگاتی ها واقعا سخت
و زمان بر هزینه بر و دقت و ظرافت و کیفیت فوق العاده بالایی داره
طوری که شاید فقط یه قطعه کوچیکش مثل باله یا اگزوز یا …
کلی هزینه و زمان صرف مهندسی و تولید نهاییش بشه
همینم هست که این ماشینو از بقیه متمایز میکنه
و د آخر خیلی ممنونم مقالمو خوندید
امیدوارم خستتون نکرده باشم و اینکه حتما مستند ساخت بوگاتی رو
تو گوگل ببینید و لذت ببرید یاعلی
حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۹دنیای خودرو خیلی پیچیدس
و من خودم رشتم مکانیکه و اگه بخوام سیاست و برنامه ریزی و
کیفیت و مهندسی و طراحی و ……رو واستون توضیح بدم
یه رمان میشه تازه من که بنظرم هنوز ۵۰ درصد چیزا رو
دارم هنوز کشف میکنم
واقعا اگر اطلاعات کامل ندارید الکی نظر ندید و به جا باشه
و سر سه چهار تا آهن من که رشتم مکانیکه اینو بهتون میگم
تعصب های مسخره و بیخودی نزنید
چون نه مال شماس نه چیزی از شما کم میکنه
فقط از این تکنولوژی که رو به پیشرفت هست
دیدن کنید و لذت ببرید تو همه برند ها …همین
عشقید ❤❤
❤bugatti
۲۲ اسفند ۱۴۰۱نمی دونید بوگاتی برای ساخت یک ماشین چقدر وقت صرف می کنه؟
ساخت ماشین هزینه می خواد،بوگاتی هم از مواد مرغوب و اصل ماشین می سازه ایمنی رو می بره بالا
تنها ماشینی که روش اسم گذاشتن شیرون اسپرته ۱۸ کیلو کم کردن می گن اسپرت شد
یک ماشین با سرعت بالا می خواین بیا شیرون ۳۰۰ پلاس و بولاید