مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت دوم، دومین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین مزدا CX-3 و هیوندای کُنا
مجموع آراء: ۱۰۴۴
آراء مزدا CX-3: 641
آراء هیوندای کُنا: ۴۰۳
پیروز دوئل: مزدا CX-3 با کسب ۶۱ درصد از کل آراء
هیوندای کُنا | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 | |
سوزوکی ویتارا | سیتروئن C4 کاکتوس |
؟ | |
نیسان کیکس | جیپ رنگید |
؟ | |
فولکسواگن T-Roc | کیا سول |
؟ |
سیتروئن C4 کاکتوس
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴
نسل کنونی: اول
پلتفرم: PF1 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۵۶,۲۴۵ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳۱,۴۶۹ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۲ درصد
حفاظت از کودکان: ۷۹ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۰ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۶ درصد
امتیاز کلی: چهار ستاره
سوزوکی ویتارا
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در در اروپا: ۴۰,۰۶۱ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۷۲,۳۰۱ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۹ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۶ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۵ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
سوزوکی ویتارا | سیتروئن C4 کاکتوس | |
پیشرانه | ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر | ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۱۴۰ اسب بخار | ۱۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۲۰ نیوتن متر | ۲۳۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی | ۶ سرعته دستی |
محور محرک | چهارچرخ | جلو |
شتاب صفر تاصد | ۱۰.۲ ثانیه | ۹.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۰۰ کیلومتر/ساعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۵.۴ لیتر (ترکیبی) | ۴.۸ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۲۷ گرم/کیلومتر | ۱۱۰ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۴۷ لیتر | ۵۰ لیتر |
وزن | ۱۲۱۰ کیلوگرم | ۱۰۴۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۱۷ متر | ۴.۱۷ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۰ متر | ۲.۵۹ متر |
حجم صندوق بار | ۳۷۵ لیتر | ۳۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۱۶,۰۰۰ پوند | ۱۷,۹۶۵ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10102157]
Radin
۱۸ شهریور ۱۳۹۷قطعا سیتروئن بدون شککک
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۷نمیدونم چرا سوزوکی فکری بحال ویتارا نمیکنه؟؟؟
دیگه یواش یواش داره شبیه ماشینهای چینی نسلهای اولیه از مد افتاده بازار خودمون میشه
و باز هم تغییری نمیکنه
ash
۱۹ شهریور ۱۳۹۷حس میکنم نسبت به نسل تو ایرانش کوچیک تر شده
Mohammadreza
۲۰ شهریور ۱۳۹۷کوچکتر نشده، مدل داخل ایران مدل گرند ویتارا هست اما این مدل فقط ویتارا اسمش هست. نمونهی بلعکسش سانتافه که داخل ایران، سانتافه اسپورت هست و همه فقط بهش میگن سانتافه اما سانتافه در خارج دو مدل گرند از نظر ابعاد بزرگتر از سانتافه اسپرت هست
saeed
۱۸ شهریور ۱۳۹۷فکر کنم اولین چیزی که تو این دوئلها مشخص شد علاقه وحشتناک ما ایرانیها به برند مزداس (حداقل افراد تو این سایت )که الیته یکیش خود من هستم !مثلا تو دوئل قبلیه این کلاس کونا از هر لحاظ سرتر بود (من مزدا cx3 سوار هم شدم البته رانندگی نکردم باهاش اما کونارو از نزدیک ندیدم اما با تمام علاقم به مزدا فکر کنم کونا سرتر بود و البته من خودم به مزدا رای دادم !!!!).
بین این دوتا هم سیتروئن شکیلترو بهتره فنی در کل و سوزوکی هم نقطه قوتش ژاپنی بودنش هست به نظرم .
F22RAPTOR
۱۸ شهریور ۱۳۹۷سیتروئن ظاهر خاصی داره
ولی ویتارا از لحاظ فنی کاملا برتره
آرین
۱۸ شهریور ۱۳۹۷از هر نظر ویتارا بهتره
من از ظاهر سیتروئن هم خوشم نمیاد
مثل یه چشم بادومی که زیر چشماش پف کرده
سیتروئن فقط داشبوردش بهتره
بهنام
۱۸ شهریور ۱۳۹۷من از فرانسویا و اکثر چیزای فرانسوی بدم میاد
اصلا اینا مایه ننگ بشریتن
ali a
۱۸ شهریور ۱۳۹۷هیچکدام…
NAVID۰۰۹۸
۱۸ شهریور ۱۳۹۷مطمعناً سیتروئن?
Genius
۱۸ شهریور ۱۳۹۷فقط قیمت ها رو ببینید و از هفته دیگه بجای گریه بر مساله ای که قرنهاست بسر اومده برای حال و روز و عمر و جوونی بر باد رفته خودتون گریه کنید!!
amin
۱۸ شهریور ۱۳۹۷دوستان کسی خبری از تحویل سیتروئن ها نداره؟
مال من که عقب افتاده و شرکت هم جواب درستی نمیده
(Saeed(peugeot
۱۸ شهریور ۱۳۹۷فقط سیتروئن
محمد مهدی
۱۸ شهریور ۱۳۹۷سیتروئن اون هم فقط برای ظاهرش
sina7
۱۹ شهریور ۱۳۹۷فروش 4 ماهه سوزوکی رو!!!
مهدی دهقان
۱۹ شهریور ۱۳۹۷اگه اون صفحه اطلاعات سرگرمی رو داشبوردشون نبود فکر میکردم داشبورد پرایده چقد ساده اس داشبوردشون
مهران
۱۱ مهر ۱۳۹۸به نظر از همه نظر برگ برنده با ویتارا است به جز استایل(ظاهر)که واقعا استایل سیتروئن یه سرو گردن بالاتره. من موافقم که سوزوکی یه فکری برای استایل خودروهاش باید بکنه.