مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت بیستم، دومین دوئل از گروه اسیوویهای متوسط
نتایج دوئل قبلی بین میتسوبیشی پاجرو اسپرت و تویوتا فورچونر
مجموع آراء: ۱۲۲۲
آراء میتسوبیشی پاجرو اسپرت: ۴۸۴
آراء تویوتا فورچونر: ۷۳۸
پیروز دوئل: تویوتا فورچونر با کسب ۶۰ درصد از کل آراء
میتسوبیشی پاجرو اسپرت | تویوتا فورچونر |
تویوتا فورچونر | |
تویوتا لندکروزر پرادو | میتسوبیشی پاجرو |
؟ | |
شورلت تریلبلیزر | جیپ رانگلر |
؟ |
تویوتا لندکروزر پرادو
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۰۹
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: –
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۵,۲۳۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳,۷۱۸ دستگاه
میتسوبیشی پاجرو
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۰۶
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: –
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۴,۴۱۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۲,۱۸۸ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
تویوتا لندکروزر پرادو | میتسوبیشی پاجرو | |
پیشرانه | ۲.۸ لیتری I4 | ۳.۲ لیتری I4 |
تنفس | توربودیزل | توربودیزل |
قدرت | ۱۷۵ اسب بخار | ۲۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۲۰ نیوتن متر | ۴۴۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۵ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۱۱.۹ ثانیه | ۱۰.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۷۵ کیلومتر/ساعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۸.۰ لیتر (ترکیبی) | ۹.۰ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۹۵ لیتر | ۸۸ لیتر |
وزن | ۲۲۳۰ کیلوگرم | ۲۳۳۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۹۳ متر | ۴.۹۰ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۹ متر | ۲.۷۸ متر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۷ نفر |
ظرفیت بکسل | ۲.۵ تن | ۳ تن |
قیمت پایه استرالیا | ۵۳,۴۹۰ دلار | ۵۳,۹۹۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10122555]
مرصاد
۸ مهر ۱۳۹۷چرا باید به پاجرو رای بدیم ؟
كامي
۸ مهر ۱۳۹۷بخاطر ظاهر خاصش
فنیش هم چیزی کم نداره
اما خب میدونم سخته در برابر پرادو بخای انتخابش کنی
Arman
۸ مهر ۱۳۹۷هر خاصی که خوب نیست!!! اتفاقا یکی از نکته های منفیش ظاهرش هست
حسین
۸ مهر ۱۳۹۷بختطر اینکه اینجا مقایسه بین پرادو و پاجرو دیزل هست! نه بنزینی!
من ظاهر درونی و بیرونی پرادو رو دوست دارم و در ایران ( و با موتور ۶ سیلندر بنزینی ) پرادو را انتخاب میکنم اما در این مقایسه به پرادو ۱۷۵ اسبی با شتاب بالا ۱۱ ثانیه رای نمیدم!
میدونم تو افرود و دیزل ها مهم گشتاور اونم تو دور موتور پایین است اما همیشه که افرود نمیرویم!
ford
۱۸ خرداد ۱۳۹۸خوب معلومه چون افرود بهتری داره سر تویوتا همون لند کروز که داشتم در جا تو برف گل گیر میکر مثل خر دست پا میزد ولی پاترول تو ژاپنی افرود عالی عمل میکرد در کل بعد امریکایی تو ژاپنی نیسان بعد میتسوبیشی بعد تویوتا تویوتا افرود خوبی نداره مخصوصا جدیداش من fj80 داشتم از افرودش واقعا نا راضی بودم موتور 4500 ولی اندازه موتور 2400 پاترول توانایی نداشت
E 36
۸ مهر ۱۳۹۷هر دو
ایمان
۹ تیر ۱۴۰۲من علاقه ام به پاجرو هست ولی اصلا لندکروز چیزی کم مداره، پاجرو قدرت و گشتاور بیشتری داره، راحتتر سربالایی تند رو آفرود رد میکنه با فرض سرویس به موقع و رانندگی صحیح دو اتومبیل لندکروز مدت زمان حفظ کیفیت اولیه اش بیشتره لندکروز بین دویست و پنجاه هزار تا سیصد هزار مشکل خاصی از خودش نشون نمی ده اما پاجرو بین دویست هزار تا دویست و بیست هزار کیلومتر
کاوه
۸ مهر ۱۳۹۷فقط بایدراننده پاجرو باشی تا فرق روندنش با پرادو دستت بیاد. زنده باد پاجرو. البته ته دلم نسل دهه نود رو کاملا ترجیح می دم. در اعداد وارقام هم که پرادو رو نابود کرده. بهترین اس یو وی آفرودر تاریخ برای خاص پسندها.. حالا یه کم قیافش دمده است البته .
علی
۸ مهر ۱۳۹۷کاملا موافقم، من تا وقتی پاجرو نسل چهار نداشتم، فرقشو حس نکردم، باید داشته باشی تا بفهمی یک سروگردن از پرادو بهتره (مدتی هم پرادو مدل ۲۰۰۸ روندم ک میتوانم مقایسه کنم), اما قطعا این پرادو در این مقایسه جدیدتره و بهتر…
206
۸ مهر ۱۳۹۷پاجیرو بعد از بیش 10 سالی که از معرفی اش می گذره، هیچ شانسی در مقابل پرادویی که 3 نسل ازش تو این مدت گذشته، نداره! اینجا برنده واقعی پرادو است اما اگر بخوای بین مدل 120 پرادو و پاجیرو نسل چهار، یکی رو انتخاب کنی، قطعا پاجیرو هم از نظر فنی و هم از نظر طراحی بالاتر هست … بماند که تا قبل از گرونی ها میشد با قیمت پرادو جی ایکس (6 سیلندر) یک پاجیرو فول تر و تمیز یک مدل خرید.
F22RAPTOR
۸ مهر ۱۳۹۷پرادو ظاهرش بروز تره
ولی پاجرو فنی قویتر
حمیدرضا
۸ مهر ۱۳۹۷من هیچ وقت هیچ کدوم رو دوست نداشتم اصلا چرا وقتی لندکروز هست باید سراغ این ماشین ها اومد بعدشم میتسوبیشی خیلی وقته ماشین هاش رو بروز نکرده اصلا دلیلی نداره انتخابش کنم
datsun
۸ مهر ۱۳۹۷پرادو خودش یه نوع لندکروزه
لندکروز اتاق ۲۰۰ قیمتش از اینها خیلی بالاتره
NAVID۰۰۹۸
۸ مهر ۱۳۹۷اول پرادو
دوم پرادو
سوم پرادو
……
Arman
۸ مهر ۱۳۹۷قطعا پرادو
Ali
۸ مهر ۱۳۹۷این تصویر پاجرو جدید نیست در مقابل شاهد تصویر پرادو نسبتا جدید هستیم،لطفا اصلاح کنید که توی مقایسه به اشتباه نندازید و جواب نظرسنجیتونو تحت تاثیر قرار ندید و در نهایت برای دیدن پاجروی جدید:
https://www.mitsubishi-motors.com/en/showroom/pajero_sport/
datsun
۸ مهر ۱۳۹۷عزیزم این تصویری که گذاشتی پاجیرو اسپورته ،
پاجیرو اسپورت و پاجیرو باهم فرق دارن
آرین
۸ مهر ۱۳۹۷من که هیچکدومو سوار نشدم ولی از پاجیرو خوشم میاد
فنیش هم بهتره
mohammad FM480
۸ مهر ۱۳۹۷درود خدمت همه دوستان بعد حدود 2 یا 3 ماه فک کنم،
از نظر فنی قطعا پاجرو باید انتخاب مناسب تری باشه ولی خب بنا به دلایلی از جمله برند و طراحی من به پرادو رای میدم
Genius
۹ مهر ۱۳۹۷ایرانیها اثبات کردن تو هر دوئلی که یه طرفش تویوتا باشه نظرشون به اون جلب میشه برای همین یقینا برنده این نظرسنجی پرادو خواهد بود ولی از حق نگذریم پاجرو هم بحق لوگوی الماس نشان میتسوبیشی موتورز رو یدک میکشه و چیزی کم نداره
sina7
۱۰ مهر ۱۳۹۷چرا اپدیت نمیشن اینا؟؟؟
کیوان
۱۲ مهر ۱۳۹۷تعصب ایرانی تویوتا بی ام و در مقابل همه در این دوئل پاجرو بهتره اعداد برای پاجرو است هندلینگ پاجرو عالی پرادو کنده در یک درگ ۴ خودرو پرادو و رکستون و اپتیما ۲۰۱۰ و ام جی ۶ شرکت داشتند رکستون اول و پرادو اخر شد
پوریا
۲۶ آبان ۱۳۹۷پاجرو از پرادو خیلی نرم تره و هندلینگش هم بهتره . باید سوار شی تا بفهمی
ford
۱۸ خرداد ۱۳۹۸میتسوبیشی خودش برا کلی شرکت موتور میده بهترین موتور میسازه و قدرت بالای داره پاجرو در کل پاجرو بین افرود اصلا خوبی نداره تویوتا افرود تو ژاپنی فقط نیسان واقعا از کلی ماشین امریکایی سره تجربس که میگم