فولکس واگننیسان

دوئل فولکس‌واگن پاسات و نیسان آلتیما

در ادامهٔ برگزاری دور سوم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال، امروز سراغ کلاس سدان‌های متوسط خانوادگی رفته‌ایم. کلاسی نسبتاً رقابتی و پرطرفدار که خودروهای نام‌آشنایی در آن حضور دارند. در دوئل دوم این گروه، رنو تالیسمان به مصاف سوبارو لگاسی رفت که این دو خودرو جمعاً از شما عزیزان تعداد ۲۵۰۹ رأی دریافت نمودند. از این آراء، تالیسمان موفق به کسب ۱۸۷۳ رأی و لگاسی ۶۳۶ رأی شدند که درنتیجه رنو تالیسمان قاطعانه و با کسب ۷۴ درصد از کل آرا از این گروه راهی مرحلهٔ بعدی شد. در سومین دوئل گروه سدان‌ها متوسط حالا فولکس‌واگن پاسات در برابر نیسان آلتیما قرار گرفته است. در جدول زیر نیز شرکت‌کنندگان این گروه و دوئل‌های آن‌را ملاحظه می‌کنید.

فولکس‌واگن پاسات

نیسان آلتیما

تویوتا کمری

هیوندای سوناتا

 ؟

 ؟

تویوتا اونسیس

هیوندای i40

هوندا آکورد

کیا اپتیما

؟

هوندا آکورد

مزدا ۶

فورد فیوژن

سوبارو لگاسی

رنو تالیسمان

؟

رنو تالیسمان

شورلت مالیبو

پژو ۵۰۸

اوپل اینسیگنیا

اشکودا ساپرب

 ؟

 ؟

فولکس‌واگن پاسات

پاسات در کنار گلف و پولو باسابقه‌ترین محصولات در حال تولید فولکس‌واگن محسوب می‌شود که نزدیک به ۴۵ سال است بی‌وقفه روی خط تولید قرار دارد؛ بنابراین این سدان آلمانی یکی از معتبرترین و کهنه‌کارترین خودروهای این کلاس بوده و می‌توان آن‌را در کنار هوندا آکورد و تویوتا کمری سنگ محکی در کلاس سدان‌های خانوادگی دانست. نسل اول پاسات در سال ۱۹۷۳ به‌عنوان جایگزینی برای مدل‌های موتور عقب تایپ ۳ و تایپ ۴ و مدل موتور جلوی K70 به بازار آمد. نسل اول این خودرو در دو نسخهٔ سدان فست‌بک و استیشن تا سال ۱۹۸۱ به تولید رسید تا اینکه نوبت به نسل دوم رسید. در نسل دوم پاسات نیز همچنان استایل فست‌بک حفظ شده بود درحالی‌که مانند قبل نسخهٔ استیشن هم تولید می‌شد؛ اما از نسل سوم به بعد که در سال ۱۹۸۸ معرفی شد، پاسات به سدانی سنتی و معمولی تبدیل گردید. این سدان خوش‌نام آلمانی هم‌اکنون در نسل هشتم خود قرار دارد که در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد و همچنان بدون تغییری در حال تولید است. همانند گذشته، همچنان نسخهٔ استیشن پاسات هم تولید می‌شود اما از نسل هفتم، مدل آلترک هم به خانوادهٔ پاسات اضافه شد که یک کراس استیشن است. از سال ۲۰۱۱ نیز فولکس‌واگن نسخهٔ دیگری از پاسات را مخصوص بازار ایالات‌متحده معرفی کرد که به‌کلی با پاسات اروپایی متفاوت بوده و فقط به‌صورت سدان تولید می‌شود؛ اما چون نسخهٔ اروپایی، نسخهٔ اصلی پاسات محسوب می‌شود و به‌زودی هم همین نسخه در کشورمان عرضه خواهد شد، ما نیز برای این دوئل، پاسات اروپایی را انتخاب کرده‌ایم. نسل هشتم پاسات اروپایی روی پلت‌فرم MQB فولکس‌واگن ساخته شده و با طیفی متشکل از سه موتور بنزینی و سه نمونهٔ دیزلی عرضه می‌گردد که همگی چهار سیلندر هستند. در این رقابت قوی‌ترین نسخهٔ بنزینی پاسات اروپایی شرکت کرده است که مجهز به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس ۶ سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سامانهٔ 4Motion که به‌صورت استاندارد در این نسخه ارائه می‌شود به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

نیسان آلتیما

آلتیما اما خودروی کم‌سابقه‌تری نسبت به پاسات بوده و پیشینهٔ آن به سال ۱۹۹۲ بازمی‌گردد که کار خود را به‌عنوان یک سدان کامپکت آغاز کرد؛ اما از نسل سوم به بعد که در سال ۲۰۰۲ معرفی شد، آلتیما به یک کلاس بالاتر نقل‌مکان کرده و تبدیل به سدانی متوسط شد. سپس نسل چهارم این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۰۶ رونمایی گردید و برای اولین بار نسخهٔ کوپهٔ آن‌هم تولید شد که این مدل در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس همین سال معرفی شد. سرانجام در تابستان سال ۲۰۱۲ نوبت به نسل کنونی یا پنجم نیسان آلتیما رسید که با مدل ۲۰۱۳ و برای رقابت مستقیم با هم‌وطنانش یعنی تویوتا کمری و هوندا آکورد در بازار ایالات‌متحده، به بازار آمد. در این بازار همچنین آلتیما با نسخهٔ آمریکایی فولکس‌واگن پاسات هم رقابت می‌کند. البته آلتیما در کشورهای دیگری مانند چین و روسیه هم عرضه می‌شود و حتی در برخی کشورها مثل بازار داخلی ژاپن به‌عنوان نسل سوم سدان تیانا عرضه می‌شود چراکه تولید تیانا در سال ۲۰۱۴ بدون معرفی نسل جدید به پایان رسید و بنابراین نسل پنجم آلتیما به‌نوعی جایگزین تیانا هم محسوب می‌شود اما در این نسل خبری از نسخهٔ کوپه نیست. این نسل آلتیما برای سال ۲۰۱۶ فیس‌لیفتی را تجربه کرده که طی آن بیشترین تغییرات را در بخش جلویی خود تجربه کرده و به ساخته‌های جدید نیسان مانند ماکسیما شبیه شده است؛ اما علیرغم انجام این فیس‌لیفت، فروش آلتیما در سال ۲۰۱۶ در بازار آمریکای شمالی نسبت به سال قبل کاهش داشته است. نسل پنجم آلتیما روی پلت‌فرم D نیسان ساخته شده که با خودروهایی چون رنو لتیتود و اینفینیتی QX60 مشترک است. نیسان نیز سدان متوسط خود را با پیشرانه‌های مختلفی راهی بازار می‌کند که برخلاف رقیب آلمانی در بین آن‌ها نمونهٔ شش سیلندر هم وجود دارد. در این دوئل ما موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی آلتیما را انتخاب کرده‌ایم که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند که تنها گیربکس ارائه شده برای آلتیما است.

 

مشخصات فنی

فولکس‌واگن پاسات نیسان آلتیما
پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر
تنفس توربوشارژ طبیعی
قدرت ۲۸۰ اسب بخار ۲۷۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر ۳۴۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه CVT
محور محرک چهارچرخ جلو
شتاب صفرتاصد ۵.۴ ثانیه ۶.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۱ ثانیه ۱۴.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۰۹ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۵ لیتر (ترکیبی) ۹.۴ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۶۳۳ کیلوگرم ۱۵۴۷ کیلوگرم
طول ۴.۷۶ متر ۴.۸۷ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۷۸ متر ۲.۷۷ متر
حجم صندوق بار ۵۸۵ لیتر ۴۲۵ لیتر
قیمت پایه ۲۷,۸۵۰ دلار ۲۳,۳۸۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9784678]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2656 ديدگاه)

    به وضوح پاسات بهتره
    خعلی دوست دارم بدونم با حضور کمری و اکوردو مزدا ۶ و پاسات ، قهرنان این کلاس کی میشه؟

    1. Ali.usa

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (335 ديدگاه)

      مالیبو شک نکن

      1. sina

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (2656 ديدگاه)

        فک نکنم علی جون
        البت مالیبو عالیست ولی من آکورد رو ترجیح میدم.
        چهار ساله بهترین خودرو نیدسایز هست
        تو رده بندی سایت caranddrive
        هفته دیگه هم نسل جدیدش میاد.

      2. Daniel

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (956 ديدگاه)

        گفتی مالیبو
        بزار یه خاطره برات تعریف کنم.
        موقعی که تعمیرگاه کار میکردم ی رادیات سازی کنارمون بود خیلی کارش خوب بود.
        ی روز ی مالیبو اومد پیشش. قضیش اینطوری بوده که رادیاتش اول جاده اهواز به آبادان سوراخ میشه و تمام آب رو خالی میکنه ولی صاحبش که دفترچه توضیحات ماشین رو موقع خریدن خونده بوده گفت با کولر روشن بدون آب، میشه این ماشینو تا 120 کیلومتر حرکت داد با سرعت اگر اشتباه نکنم گفت 100 کیلومتر در ساعت و حتی آمپر دمای ماشین به وسط هم نرسه.
        بین چه فنی واسه خنک کردن دارن. تازه رادیات ماشین آمریکی های جدید برعکس هیکل بزرگشون خیلی کوچیکه. تقریبا اندازه پرایده.

      3. asa

        ۱۹ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (568 ديدگاه)

        به نظر من هم مالیبو واقعا عالی و اگه به من بود حتما برنده رو مالیبو اعلام میکردم ولی یک سری ماشین هستند مثل اکورد و کمری که خوب محبوبیت بیشتری نسبت به مالیبو دارند و شاید همین باعث بشه یکسری از برتری های مالیبو پای مال و نادیده گرفته بشه و تا حدی بخاطر محبوبیت کمتر توی این ۱۰ سال اخیر در حقش حتی نامردی هم بشه.
        ولی خوشبختانه بعد از اون بحران ها شورولت به طرز فوق العاده ای مالیبو رو برگردانده و طولی نخواهد کشید که دوباره محبوبیتش رو از ژاپنی ها پس بگیره و صدر نشین جدول فروش بشه.
        ضمنا دوستان اگه دیس لایک میدین دقت داشته باشین که در هیچ جا کمری و آکورد رو زیر سوال نبرده و ازشون بد نگفتم.

    2. بنزما

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (503 ديدگاه)

      مشخصات فنی پاسات توی کلاس خودش بهترینه
      به نوعی میشه گفت از خیلی از سدان های لوکس متوسط هم بهتره به عنوان مثال خدمت شما باید
      عر ض کنم بنز ای کلاس با موتور دو لیتری تور بو
      شتاب اعلامی کارخونه ایش بالای 6 ثانیست
      و همچین بی ام و سری پنج نسل جدید که دو لیتریشتوربوش باکد 530 عرضه شده با صفر تاصد
      6 ثانیه و 250 اسب بخار از این لحاظضعیف تر از
      پاسات قرار میگیرن که این خودش عملکرد قوی پاسات رو نشون میده
      و از طرفی مقدار زیادی روح ایودی a6 به پاسات دمیده شده و میشه ازش a6 غیر لوکس هم یاد کرد

      1. sina

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (2656 ديدگاه)

        بنزما
        البت یه فاکتوری هم هست که قیمته
        چهار پنج هزار دلار تو کلاس افتصادی خودروها یه رقم معنادار هست.
        ولی پاسات عالیست
        پاسات و گلف و اخیرا ارتعون همگی جز علایق من هستن.

        1. آریا

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          خب سینا جان هر چقدر پول بدی آش میخوری.
          پاسات میخوای باد یکم بیشتر پول بدی.

    3. AK_007

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (560 ديدگاه)

      اپل/بیوک اینسیگنیا گزینه جذابیه

    4. ونوم اف ۵

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1267 ديدگاه)

      المانی دوست تو پدال زیاده احتمالا همین پاسات قهرمانه حتی اگه با ماشین خیلی بهتری هم روبرو بشه باز به این رای میدن

      1. DEADPOOL

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (164 ديدگاه)

        والا بااین همه خبری که هر روز ازفولکس واگن منتشر میشه آدم میترسه بهش رای بده?☹
        وگرنه این پاسات خیلی خوشتیپه ها ینی خیلی اما چکنیم که فولکسه

        1. Hamid...Audi

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (712 ديدگاه)

          اون خبرا همش دیزلیه نه بنزینی.

    5. بنزما

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (503 ديدگاه)

      سلام اقای دهقان عزیز خسته نباشید
      عرضم خدمتتون اینه که تو مقایسه قبلی یکی از دوستان گفته بود که قیمت لینکلن شش سیلندر بیشتر 36000 هزاردلاره و زده بودید شش هزاردلار و شما در پاسخ فرمودید که ما تو رقایبت
      قیمت مدل پایه رو درج میکنیم
      میخوام بگم که اینجا این کار رو نکردید و تو همه ی بازارها قیمت پایه پاسات 22 تا 23 هزاردلاره ولی
      اینجا زدید 27 هزاردلار که به هیچ عنوان،قیمت
      مدل پایه پاسات نیست خواهش میکنم در کل دولها
      اصل انصاف و برابری رورعایت کنید و سلیقه ای عمل نشه

      1. آریا

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (263 ديدگاه)

        قیمت پایه پاسات 2 لیتری همینه
        پاسات 1.8 میشه 23000
        جالبه که شتاب پاسات 1.8 لیتری با اپتیما 2 لیتری توربو برابره(منظورم صفرتا صد نیست بلکه کشش اون توجاده)
        و اینکه اپتیما 2 لیتری با پاسات 2 لیتری هم قیمت ولی در عمل خیلی کند تره.
        این یعنی اختلاف مهندسی آلمانی و کره ای.

        1. sina

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (2656 ديدگاه)

          فک کنم حق با ایشونه آریا جان
          منم سرچ کردم و مدل پایه چیز دیگه ای هستش گویا
          http://www.vw.com/models/passat/section/trims/

        2. امیر دهقان

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (751 ديدگاه)

          دوست عزیز Sina
          این لینکی که شما ارائه کردین متعلق به نسخۀ آمریکایی پاسات هست درحالیکه نمونۀ مورد بررسی ما نسخۀ اروپاییه که کاملاً با نسخۀ آمریکایی متفاوته

      2. امیر دهقان

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (751 ديدگاه)

        دوست گرامی بنزما، ممنون از دقت نظرتون
        این قیمتی که مد نظر شما است به‌احتمال‌زیاد متعلق به نسخۀ آمریکایی پاسات هست درحالیکه ما در این دوئل نسخۀ اروپایی رو بررسی کردیم که کاملاً با نسخۀ آمریکایی متفاوته و قیمت بالاتری هم داره.
        برای قیمت پایۀ پاسات اروپایی هم از قیمت بازار انگلستان و تبدیل واحد پوند به دلار استفاده شده که به همین دلیل ممکنه کمی بیشتر از قیمت پایۀ اون در دیگر کشورها باشه، بااین‌حال اگه منبعی از قیمت پایۀ پاسات اروپایی دارین ارائه بفرمایید.

        1. sina

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (2656 ديدگاه)

          جناب دهقان
          هم در لینک بالا و هم در این لینک هستن مدل ها رو
          مدلی شما شرکت دادید حتی نزدیک مدل پایه هم نیستش راستش :)
          http://www.volkswagen.co.uk/new/passat-viii/which-model-compare

        2. امیر دهقان

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (751 ديدگاه)

          این لینک دوم درسته متعلق به نسخۀ اروپایی هست
          اما اگه دقت کنین سایتش بریتانیاییه و قیمت رو هم به واحد پوند نوشته که با تبدیل به دلار میشه 27,000 $

        3. sina

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (2656 ديدگاه)

          امیرجان من گیج شدم راستش
          اول اینکه شما منظور از مدل پایه مگه ضعیف ترین تیپ اون ماشین نیست ؟
          دوم اینکه قوی ترین نسخه همین بازار بریتانیا یعنی مدلR-line هم قدرتش 220 اسب بخار و شتاب 6.7 ثانیه و سوخت ترکیبی 6.3 لیتر داره که با جدول متفاوته کاملا.
          بنظرم جدول اطلاعاتش مربوط به مدل V6 بازار امریکاست.
          با تشکر

        4. امیر دهقان

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (751 ديدگاه)

          بله منظور از مدل پایه، ضعیف‌ترین تیپ هر ماشینه که ما برای هر ماشین قیمت مدل پایه یعنی ارزون‌ترین مدل رو ذکر میکنیم اما ممکنه مشخصات متعلق به مدل دیگه‌ای باشه، مثلاً در این دوئل، مدلی که شرکت دادیم قوی‌ترین و بالاترین مدل پاسات اروپاییه. این ماشین اصلاً تو بازار آمریکا عرضه نمیشه و با نسخۀ آمریکایی متفاوته.
          در مورد آلتیما هم همینطوره، قیمتی که ذکر شده مربوط به نسخۀ پایۀ 2.5 لیتری درحالیکه مشخصات متعلق به مدل شش سیلندره.
          ملاک ما صرف‌نظر از مشخصات موتوری، کمترین قیمت هر ماشینه.

        5. بنزما

          ۱۹ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (503 ديدگاه)

          عزیز دلم اقای دهقان توی سایت car and driver
          که یکی از معتبرترین مجله های خودرویی جهان است
          شروع قیمت پاسات رو ا 23 هزار دلار تا 34 هزار دلار ذکر کزده که اگه دقت کنید دقیقا
          قیمت به $ دلار هم میباشد
          جالبه که تو همون سایت قیمت التیما از 23 هزار دلار شروع میشه تا 33 هزاردلار
          و همچنین به عنوان مثال سوناتا 22 تا 39
          کمری 22 هزار دلار تا 32
          مزدا 6 از 22تا 32
          قیمت ها رو هم تو مقایسه زیر هر کدوم زده و به روز شده همین امروز هم بود

        6. امیر دهقان

          ۱۹ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (751 ديدگاه)

          حرف شما کاملاً درسته
          اما همونطور که گفتم قیمت‌های سایت کارانددرایور متعلق به نسخۀ آمریکایی پاساته که کاملاً با نسخۀ اروپایی متفاوته.
          ما تو این رقابت نسخۀ اروپایی پاسات رو شرکت دادیم که گرون‌تر از نسخۀ آمریکاییه.

  2. mehran911

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (148 ديدگاه)

    قطعا پاسات رو ترجیح میدم

    1. بنزما

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (503 ديدگاه)

      دوستان کسی میدونه تریم اروپاییش قراره توسط ماموت وارد بشه یا؟امریکایی؟؟؟؟؟
      امیدوارم اروپااییش وارد بشه ظاهر زیباتر داره

      1. mehran911

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (148 ديدگاه)

        بنزما عزیز
        قرار شده نسخه ی اروپایی پاسات بیاد ایران

        1. بنزما

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (503 ديدگاه)

          ممنون مهران جان

    2. بنزما

      ۱۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (503 ديدگاه)

      با عرض خسته نباشید خدمت اقای دهقان عزیز
      بله ظاهرا مربوط به نسخه امریکایی میباشد و
      درست میفرمایید
      جالبه با این پایه قیمت بالاتر پاست فروش اول رو تو اروپا داره و تو جهان هم جز 4 تا سدان پر فروش
      پرچمش بالاست

  3. ميلاد

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    المانی رو با بقیه مقایسه نکنید چون برنده از قبل مشخصه??

    1. CNA

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (234 ديدگاه)

      صد در صد حرفت درست نیست

    2. بنزما

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (503 ديدگاه)

      دوست عزیز منم المانی بازم ولی این صحبت های
      تعصبی و بچه گانه باعث میشه یه عده بدتر از خودروهای المانی زده بشن

  4. رامکال

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (592 ديدگاه)

    پاسات چه در بیرون و چه در درون از طراحی سرزنده و شاداب و پویایی بیشتری بهره میبرد.
    مشخصات فنیش هم که بهتر است به همراه قیمت کمتر به میزان ناچیز.

    1. سامان اذری

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (3200 ديدگاه)

      اینجا (ترکیه) کلی پاسات هست همه اونایی که دیدم دیزلی هستند
      خداییش خیلی ابهت داره
      جلوش عالیه خشن جذاب و با پرستیژ ولی پشتش خیلی بی روح و ساده هست

      1. سامان اذری

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (3200 ديدگاه)

        http://uupload.ir/files/6jr6_20170707_183211-01.jpeg

        این ماشین رو هم خیلی خوشم اومد ازش
        اشکودا

        1. رامکال

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (592 ديدگاه)

          سامان جان اول دمت گرم که همیشه عکس میگذاری.
          دوم رفیق چطوری مشود عکس بارگذاری کرد؟
          چونکه من کلی عکس از خیابانهای اهواز دارم.خیلی وقت است که دیگر از خودروها عکس نمیگیرم و عکس هایی که دارم مال چند وقت پیش است اما خوب فکر میکنم که هنوز هم جذاب و بدرد بخور هستند.
          راستش اون موقع هایی که بحث پیش میومد و فضای سایت پراز کلکل بود عکس هام مثل سند بودند و گواهی برای حرفهام.
          باز هم دمت گرم رفیق.
          راستی من حتی از نمایشگاه خودرویی که چند سال پیش در اهواز برگزار شده بود هم عکس دارم اما چونکه خودم توی عکس ها پیدام احتمالا نگذارمشون.
          در مورد قیمت پاسات هم الان که جدول رو نگاه میکنم میبینم که اشتباهی با آلتیما گرفتمش(فقط قیمت).

        2. سامان اذری

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (3200 ديدگاه)

          فدات رامکال جان

          داش تو گوگل بنویس اپلود عکس
          بعد یکی از گذینه ها رو انتخاب کن وارد سایت شو
          بعد اونجا یا به فارسی نوشته شده انتخاب فایل اگه انگلیسی هم باشه مینویسه choose file
          اون گذینه رو بزنی نستقیم میره تو گالری گوشی اگه با پی سی هم اومده باشی میره تو درایو هات و از اونجا عکس مورد نظرت رو انتخاب میکنی
          بعد گذینه اپلود رو میزنی بستگی به سرعت اینترنتت شروع میکنه به اپلود کردن
          بعد چندتا لینک میده
          اونی که نوشته لینک مستقیم اونو کپی کن بعد بیا سایت تو نظرات
          نظرت رو بنویس اون لینک رو هم که کپی کرده بودی رو پیست کن
          ❤❤

  5. Ali qanavati

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (123 ديدگاه)

    فکر کنم توی جدول مشخصات آلتیما فقط توی حجم صندوق بار برتر بود البته این که تنفس طبیعی هست هم میتونه خوب باشه ولی انتخاب من پاسات

  6. مجتبی

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (151 ديدگاه)

    Passat 2014 سوار شدم اصلا جالب نبود.خیلی خسته کننده بود.طراحی و ظاهره داخلش خیلی ساده و بی روح بود.خدارو شکر الان خیلی بهتر شده.
    یکی از فامیلامون هم Altima 2015 داره.رنگ داخل خودرو کرم هستش که واقعا زیباست.
    از لحاظ کیفیت هم تقریبا برابر بودن ولی vw کمی سواری بهتری داشت.

    1. SS

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (822 ديدگاه)

      یکی از ویژگی های فولکس واگن طراحی ساده و کاربردی همراه با کیفیت بالا هست
      امر سلیقه ای هست ، به نظر من که زیباست

      1. مجتبی

        ۱۸ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (151 ديدگاه)

        بله حرف شما درسته و سلیقه ها متفاوت هستش.
        ولی من دوست ندارم بابت یک خودرو 100 میلیون پول بدم که طراحی ساده و خسته کننده داشته باشه.

        1. آریا

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          100 میلیونو باید به چینیا بدی
          پاسات اگه بیاد 200 قیمت میخوره

        2. مجتبی

          ۱۸ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (151 ديدگاه)

          من در منطقه آزاد زندگی میکنم دوست عزیز.

  7. فقط انگلستان

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1130 ديدگاه)

    هیچ دلیلی برای انتخاب نیسان آلتیما نمی بینم فلوکس واگن پاسات رو از نزدیک دیدم از ماشین زیبایی مثل آئودی A7 به زور تشخیصش دادم و فهمیدم پاساته ولی نیسان آلتیما به زور در حد تویوتا آریون هم هست طراحی داخلی پاسات هم خیلی زیباتره از نظر فنی که از همه نظر پاسات سرتر هست فقط میمونه یه تنفس طبیعی برای آلتیما که در اینجا هم اصلا به چشم نمیاد چون قدرتشون زیاد هم بالا نیست و فلوکس واگن هم که همینطوری سرسری که نمیاد یه موتور توربو درست بکنه که استهلاک داشته باشه
    از نظر فنی و اینا تفاوت خیلی زیادی ندارن از نظر سلیقه هم اصلا از آلتیما خوشم نمیاد ولی پاسات رو خیلی دوست دارم.

  8. charger

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (393 ديدگاه)

    پاسات از هر نظر بهتره
    عملکرد التیما به یه موتور ۶ سیلندر ۳/5 لیتری نمیخوره

  9. محمد

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    واقعا پاسات بهتره.التیما در مقابلش حرفی برای گفتن نداره

  10. #ali.m#

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1826 ديدگاه)

    کابین پاسات رو دوست دارم .
    اما از طراحی نیسان بیشتر خوشم میاد .
    موتور تنفس طبیعیش رو هم به پاسات ترجیح میدم
    پس نیسان رو انتخاب میکنم.

  11. Saman

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    بدون تردید آلتیما :-) پاسات خواب کیفیت یک ژاپنی رو هم نمیبینه و در بلند مدت یه فوولووکس ناقابل با آن سابقه بد اصلن قابل قیاس با نیسان خوشنام نیستش :-)

    1. كوروش

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      داداش تنهایی نتیجه گیری کردی…

    2. مهدی

      ۱۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      فولکس سابقه بد و کیفیت پایین! عزیزم اصلا فولکس دیدی یا از تو هوا گفتی

    3. shelby_1990

      ۲۲ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (11 ديدگاه)

      رفیق شما چجوری و با چه اسنادی به راحتی کیفیت تاریخی فولوکس رو زیر سوال بردی؟؟؟؟؟؟؟
      هنوز لاشه ی بیتل پرستش میشه!!
      کیفیت ژاپنیا بر کسی پوشیده نیست البته! اما نه با این نوع مقایسه و به این تندی!

  12. Ali

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    بخاطر موتور تنفس طبیعی به آلتیما رای میدم
    تو این رنج قیمت هم مهمه

  13. silver

    ۱۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    تو ژاپنیا نیسان برند مورد علاقه منه
    از یه طرف آلمانیا رو دوست دارم و فولکس اینجا نماینده آلمانه .
    با اینکه پاسات از نظر مشخصات فنی سر تره ولی من رای ندادم.

  14. مهدی

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    من اولین باری که پاسات را از نزدیک دیدم با اینکه عکساش را دیده بودم اصلا باور اینکه این همون چیزی باشه که تو عکس دیدم برام سخت بود بسیار لوکس و خوش فرم با طراحی عالی و کیفیت خوب اینکه به چه ماشینی رای بدین بستگی داره کجا زندگی میکنین امریکایی ها کمری را به پاسات ترجیح میدن ولی اروپا داستان متفاوته کلا فولکس تو اروپا یکه تازی میکنه من خودم هم انصافا فولکس را دوس دارم طراحی های ساده و هماهنگ و مدرنی داره از لحاظ فنی هم که خودشو ثابت کرده به جهان با بوگاتی هاش

    1. بنزما

      ۱۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (503 ديدگاه)

      درست مهدی جان واقعیت اینه که امریکایی ها
      به اقتصادی بودن بیشتر از لذت رانندکی اهمیت
      میدن ولی برای اروپایی ها لذت رانندگی در الویته

  15. shelby_1990

    ۲۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    پاسات عالیه لعنتی
    تو منطقه آزاد پشتش نشستم. طراحیشم خیلی جذاب تره از نزدیک

  16. car lover

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1568 ديدگاه)

    انتخابم نیسان ژاپنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا