همچنان در حال برگزاری دور مقدماتی رقابتهای خودرویی پدال هستیم و امروز کلاس کراساوورهای بزرگ را انتخاب کردهایم. بیشترین محبوبیت این کلاس که به کراساوورهای فول سایز معروفاند در بازار ایالاتمتحده است. این خودروها همگی دارای سه ردیف صندلی بوده و ظرفیت حمل تا هفت سرنشین را دارند. خودروهای حاضر در این گروه بدین شرحاند:
فولکسواگن اطلس
هوندا پایلوت
مزدا CX-9
سوبارو ایسنت
نیسان پثفایندر
شورلت تراورز
فورد اکسپلورر
فورد فلکس
در اولین دور از رقابتهای این گروه، کراساوور نوین فولکسواگن یعنی اطلس به مصاف هوندا پایلوت رفته است.
فولکسواگن اطلس
فولکسواگن جهت تقویت حضور خود در ایالاتمتحده و افزایش فروش در این کشور، سال گذشته در نمایشگاه لسآنجلس از یک کراساوور فول سایز سه ردیفه با نام اطلس رونمایی کرد. این خودرو فعلاً فقط در بازار ایالاتمتحده و چین عرضه میشود. اطلس برای بازار آمریکا در ایالت تنسی این کشور تولید میشود درحالیکه تولید آن برای بازار چین نیز توسط سرمایهگذاری فولکسواگن و سایک موتور بهصورت محلی انجام میگیرد. البته این کراساوور فول سایز در چین با نام ترامونت عرضه میگردد. برای اطلس دو پیشرانهٔ مختلف در نظر گرفته شده که یکی ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و دیگری ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی است. ما برای این نبرد پیشرانهٔ بزرگتر و قویتر V6 را انتخاب کردهایم که ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای این موتور بهصورت استاندارد سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion هم ارائه میشود.
هوندا پایلوت
پایلوت اما برخلاف اطلس سابقهٔ بیشتری دارد بهگونهای که تولد آن به سال ۲۰۰۲ بازمیگردد. تولید نسل اول تا سال ۲۰۰۸ ادامه داشت تا اینکه نسل دوم ارائه شد. سپس نسل سوم یا کنونی این کراساوور فول سایز ژاپنی نیز در نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۵ معرفی گردید. پایلوت در این نسل از لحاظ طراحی بیرونی از فرم جعبهای شکل قبلی فاصله گرفته و با طراحی نرم و منحنی، استایلی مدرن را ارائه کرده است. این ماشین تنها با یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 عرضه میگردد که ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور داشته و نیروی آن در حالت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک تنها به چرخهای جلو انتقال میابد اما امکان سفارش یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد.
مشخصات فنی
فولکسواگن اطلس | هوندا پایلوت | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۳.۵ لیتری V6 |
قدرت | ۲۸۰ اسب بخار | ۲۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۶۰ نیوتن متر | ۳۵۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
مصرف سوخت | ۱۲.۳ لیتر (ترکیبی) | ۱۰.۴ لیتر (ترکیبی) |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۷.۶ ثانیه | ۶.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۸۵ کیلومتر | ۱۸۲ کیلومتر |
طول | ۵.۰۳ متر | ۴.۹۴ متر |
وزن | ۲۰۴۲ کیلوگرم | ۱۹۵۱ کیلوگرم |
قیمت پایه | ۳۰,۵۰۰ دلار | ۳۱,۵۳۵ دلار |
با توجه به جمیع جهات، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9735436]
Daniel
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶بی انصافی نکنیم
اطلس از همه لحاظ برتریه کامل داشت.
ROHAM
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶تا تعریفت از ” از همه لحاظ” چی باشه!
Daniel
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ی خودرو کاری و دلچسب و زیبا.
گشتاور و فضای بیشتر. قیمت کمتر در حالی که وزن بالاتری داره.
البته مصرفش ی خورده بیشتره ولی به داشتن گشتاور بیشتر و فضای بیشتر و قیمت کمترش می ارزه که ی همچین خودرویی رو داشته باشی.
حالا تو بیا همه لحاظ و تعریف کن.
#ali.m#
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶اختلافشون هزار دلاره?
ب پول خودمون میشه 3میلیون ونیم اختلاف برای یه ماشین 30هزار دلاری ناچیز حساب میشه .
حسن
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶5 واحد گشتاور بیشتر در 355 تا می شه گشتاور بیشتر و ملاک برتری ولی 1.9 لیتر بیشتر در 10-11 لیتر می شه یه خورده بیشتر!
من فلکس واگن رو دوست دارم ولی نظر شما کاملا با تعصب بوده
sina
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶هر دو فوقلاده عالی و تو رده خودشون بهترینن توی دوئل هایی که تا الان گذاشته شده این نزدیک ترین دو انتخاب به هم دیگن دوئل های قبلی اختلف بین دو خودرو خیلی خیلی زیاد بوده راحت میشد انتخاب بهترو رو انجام داد ولی این دو واقعا به هم نزدیکن
بهرحال هردو عالی هستن فقط مشکلی که میشه از هوندا گرفت یکی جعبه دنده دکمه ایشه که خیلی ازار دهندست و دوم اینکه ترمز دستیش اون پایین نزدیکای پیش پدالهای گاز و ترمز تعبیه شد
فولکسم میشه گفت موتور 2لیتری یکم واسش ضعیفه…
انتخاب خودم فولکس 6سیلندره
ROHAM
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶دوستان میشه لطفا ، حتما یکی جواب بده
اینایی که این جمله من رو نپسندیدن …
دقیقا با کدوم قسمت جمله مشکل داشتن؟!!!
یعنی اگه میگفتم : تا تعریفت از “از همه لحاظ ” چی نباشه !
شما ها می پسندیدید؟
Daniel
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶اگه منظورت با اینجانبه که باید بگم که ناراحت نشدم.
ولی اینجور که میبینم شما از کامنت من ناراحت شدی که بنظرم باید برگردی و یک بار دیگه کامنت رو از روی آرامش و به صورت دوستانه بخونی تا ببینی که من قصد ناراحت کردن نداشتم.
نظرت رو دوستانه گفتی و بنده هم دوستانه جوابت رو دادم.
ارمان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶اطلس تازه اومده بزارید یه ۵۰ هزارتا راه بره اخه ؟!!!!!
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶.
انتخاب این جا واقعا سخته ، هر دو در یک طسح هستن ، از استایل اطلس خیلی خوشم میاد و به نظرم موفقیت های بزرگی در انتظارشه ، با احترام به هوندا به اطلس رای میدم.
Challenger demon(reventon sabegh)
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶بی انصافی نکنیم؟
حالت خوبه؟
دو لیتر کمتر شبات نزدیک ۲ ثانیه بیشتر :/
Daniel
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶من خوبم
ولی فک کنم تو چیز میزی زدی خوش نیستی.
ی بار دیگه کامنتی که گذاشتیو بخون و درست و حسابی بنویسش.
e36
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶واقعا انتخاب کردن سخته هردو عالی هستن
amin
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶از همه لحاظ برعکس هوندا برتری داره شتاب و مصرف بنزین و زیبایی کابین و گیربکس 9دنده و تنها کیفیت واستهلاکش میارزه به کل شرکت فولگس.
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶.
شما تا الان مطمئنا ، قطعا ، یقینا و به ضرس قاطع ! تجربه ی مالکیت محصولات فولکس واگن و هوندا رو نداشتی .
.
جسارت نباشه فقط یک (( ژاپن)) شنیدی.
این جور طرز فکر عوامانه برای کوچه خیابون و صف نونوایی خوبه ، نه سایت تخصصی خودرو.
من با انتخابت مشکل ندارم ، اتفاقا کاملا درست و منطقیه ، خودمم گفتم که رقابت خیلی سنگین و نزدیکه
.
اونجایی که گفتی استهلاک وکیفیت هوندا میارزه به فولکس واگن به نظرم خیلی مسخره آمد.
بهتره بدونی امسال در رنکینگ قابلیت اعتماد جی دی پاور رتبه ی برند لوکس هوندا یعنی آکورا نه تنها از آئودی (با اختلاف بسیار زیاد) بلکه از خود فولکس واگن هم کمتر بود !!!!!!!!!!!!!!!
.
تاکاتا رو هم فراموش نکن ،
فقط تویوتا و هوندا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶مجید جان الان مگه بحث سر آکوراست؟ مطلب درمورد هونداست. بله قابلیت اطمینان آکورا پایین تره. ولی قابلیت اطمینان هوندا خیلی بالاتر از هردوی آئودی و فولکس واگن هستش. فولکس واگن حتی قابلیت اطمینانش زیر میانگین هستش تو همون جی دی پاور.
ضمناً تاکاتا چه ربطی به هوندا داره آخه. بنده خدا دوستمون داره درمورد هوندا حرف میزنه نه ژاپن. اگه اینطوره پس شما هم رسوایی آلایندگی فولکس و آئودی رو فراموش نکن.
من موندم اگه این بحث تاکاتا نبود به چیه ژاپنی ها میخواستین گیر بدین.
در ضمن اینو همه ی دنیا میدونن که هوندا جزو برترین برندها تو زمینه ی کیفیت هستش و نیاز به مالکیت محصولاتش برای پی بردن به کیفیتش نیس. ولی فولکس واگن چی. صحبت از کیفیت میشه کدوم برندها زبانزد خاص و عامن؟ تویوتا، هوندا ودر کل محصولات ژاپنی یا فولکس واگن؟ خواهش میکنم یه مقدار تعصب رو کنار بگذاریم و واقعیت رو قبول کنیم.
بله تو بعضی زمینه ها فولکس ممکنه بهتر باشه ولی تو بحث کیفیت و استهلاک قطعاً هوندا
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶.
اگه جواب دارین خوب بگین !!!
معلومه چیزی ندارین بگین
امپراتور لامبورگینی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶.
دوست عزیز
اگر دیزل گیت نبود شما چی میگفتی؟؟؟؟ ؟؟؟!
به نظر من قضیه کیسه های هوا مستقیما با جان انسان ها مرتبط بود و اوج بی وجدانی این شرکت رو نشون داد.
.
در مطالعه کاتسومر ریپورت امسال آئودی بالاتر از تمام برند های لوکس جهان قرار گرفت. نه فقط ژاپن.
.
در ضمن کیفیت با کم استهلاکی و کن خرجی فرق میکنه. اونجاست که رولزرویس رو با کیفیتش میشناسن. نه تویوتا و نیسان.
.
هوندا که در ایران به کیفیت و … معروف نیست. چون اصلا وارداتش در حدی نبود که
مردم بشناسن. همه با شنیدن نام هوندا یاد CG125 میفتن.
.
در مورد تویوتا قبول دارم. دلیلش هم اینه که هیچ محصول آلمانی برای رقابت با تویوتا وارد ایران نشد. ماشین های آلمانی غیر از فولکس همه لوکسن و فوق العاده گرون. ئی کلاس مدل 2017 قیمت خورده 697 میلیون.
.
از همون تعداد معدود Golf و Gol که وارد ایران شد مردم خاطرات بسیار خوبی دارن.
.
هوندا اگر کیفیت برتر داشت موتور های فرمول 1 مک لارن دم به دم در مقابل موتور های فراری و تاگ هوایر ( ردبول) و مرسدس خراب نمیشدن.
فقط تویوتا و هوندا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶داداش با خودت چند چندی؟ یه دفعه میای آمار جی دی پاور رو میگی، بعد میبینی جایگاه آئودی و فولکس واگن توش خرابه میای از یه سایت دیگه آمار میدی. این که نشد منطق. البته من بارها گفتم نه آمار جی دی پاور برام مهمه که توش لکسوس اول شده نه آمار کانسیومر ریپورتز که آئودی توش اوله. یه مشت سایت فلان که هرکدوم یه چیزی میگن و سلیقه ای رتبه بندی میکنن و یه سال یه برند رو اول میکنه یه سال همون برند رو سقوط آزاد میده نه به درد من میخوره نه شما. اون چیزی که مهمه واقعیته و حرف خود مردمه و اثبات شدست تو دنیا. شما چه قبول کنی چه نکنی قابل اعتمادترین، کم استهلاک ترین و کم هزینه ترین برند لوکس دنیا لکسوسه. شما چه قبول کنی چه نکنی فولکس واگن تو کیفیت و کم استهلاکی و قابلیت اطمینان به پای تویوتا و هوندا نمیرسه. برو هرچه قدر خواستی تو دنیا تحقیق کن ببین مردم دنیا چی میگن. اگه غیر از این بود قول میدم بساطم رو جمع میکنم از این سایت میرم پشتمم نگاه نمیکنم. لطفاً از حقیقت فرار نکنید هرچند تلخ باشه.
بعدشم کی صحبت از ایران کرد که برمیگردید میگید هوندا تو ایران وارداتی نداشت یا آلمانی ها برای رقابت با تویوتا تو ایران نیومدن. من دارم در مورد دنیا صحبت میکنم. مطمئن باش اگه فولکس هم بیاد ایران مردم ظاهرگرای ما بازم کره ای میخرن.
ضمناً همونطور که گفتم شرکت تاکاتا چه ربطی به هوندا داره آخه پاشو وسط میکشی. فقط هم هوندا از کیسه های هوای تاکاتا استفاده نمیکردکه. کلی شرکت تو دنیا ازشون استفاده میکردن. ولی درمقابل رسوایی فولکس مربوط به خودش بود و یه افتضاح برای خودش حساب میشه.
امره Emrah
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶به استثنا گشتاور تو بقیه موارد هوندا بهتره
#ali.m#
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶سلطان این سگمنت هایلندره
مجید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظر من هر دو تا خوبن ولی هوندا انتخاب منه چون مصرف کم تر و شتاب اولیه بهتری داره و به خاطر سابقه اش انتخاب بدون ریسکی نسبت به رقیبش تازه واردش محسوب میشه
اما اطلس بی نهایت زیباست!!
Sardar
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶رقابت خیلی نزدیکه و بیشتر سلیقه حکم میکنه
انتخاب من سلیقه ای و اطلس هست
shahin
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر میکنم فینال بین یک امریکایی و یک ژاپنی برگزار بشه.اما اون ژاپنی در کمال احترام برای هوندا احتمالا پایلوت نیست
Ahmad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶آقای دانیل پس اصلا بی انصافی نکن.
و اون 1.5 ثانیه شتاب بیشتر و 2 لیتر مصرف سوخت بهتر هوندا پایلوت رو هم ببین.البته من طراحی اطلس رو بیشتر پسندیدم و به اطلس رای دادم
Daniel
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶احمد عزیز
فضای بیشتر و گشتاور بیشتر و تاپ اسپید بیشتر و قیمت کمترو زیبایی.
تازه اگر نگاه کنی تعادل اطلس به دلیل شکل و ارتفاع مناسب، بهتره.
مصرف سوخت:
فرض کن هر ماه 2 بار بنزین بزنی که * 12 ماه سال بشه = 24 بار بنزین بزنی.
با اختلاف این 2لیتر میشه سالی کمتر از یک باک که باید نسبت به پایلوت بنزین میزنی. که اگر 4 الی 5 سال این ماشینو داشته باشی هنوز هم اختلاف قیمت رو پر نمیکنه.
پس اطلس بهتره
بعدش برادر من مگه با این کلاس خودرو قراره درگ برگذارکنی که میگی شتابش کمتره.
Ahmad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶نمیدونم یادم نمیاد کامنت توهین آمیز تو پدال گذاشته باشم.ولی پدال یک هفته است منو تحریم کرده و با تاخیر چند ساعته کامنت هامو منتشر میکنه.
بخدا من تروریست نیستم.ولی این رفتار پدال باعث میشه برم تو گروه داعش ثبت نام کنم.
سامان اذری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶هردو خوبن ولی هوندا هم شتاب و هم مصرف سوختش از فولکس واگن بهتره
sina
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶هوندا
هم سوختش کمتره و هم شتابش بهتره.
از طرفی استهلاکش هم که خب حرف نداره.
یاسین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی انتخاب سختیه واقعا هردوتاشون عالین و روی کاغذ مثل همن تقریبا حتی قیمت مشابه هم دارن اما من اینجا نظر به فولکس برمیگردونم با وجود اینکه اینکه پایلوت پیشکسوت تر از اطلسه باوجود اینکه مصرف کمتری داره موضوع اینه اطلس یکم فضای بیشتری داره و با طراحی ساده ولی شیکش چشم منو خیلی گرفت
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶به لطف وزن کم تر پایلوت هم مصرفش کم تره هم شتابش اما ظاهره اطلس خیلی جذابه تره و کابین لوکس تری داره ، جدیدا فولکس واگن طراحی جالبی داره من دقت نکرده بودم ، ارتیون هم اون روز بش رای دادن و راضی بودم ، ولی خوب پایلوت هم عالیه اما در مصاف با اطلس نظر من اطلسه ?
بهزاد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶این مقایسه ها و عدم پایان قیمت گذاری های درست توسط عزیزان نویسنده!
قیمت پایه هوندا پایلوت 30 هزار 595 دلار و با احتساب AWD میشود 32395 دلار
قیمت پایه اطلس 33500 دلار و با احتساب AWD میشود 35300 دلار
و اما در مدل هایی که با تمام آپشن ها ارائه میشوند مثل جعبه دنده 9 سرعته برای پایلوت و …
پایلوت الیت 47000 دلار
و اطلس پریمیوم 48000 دلار
امیر دهقان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز
تمامی قیمتها در این دوئلها از سایتهای معتبری همچون کار اند درایور و Motor1 گرفته میشوند و کمترین قیمتی که برای هر خودرو در این سایتها ذکر شده را در جدول مشخصات عنوان میکنیم.
قیمت پایۀ اطلس هم در نسخۀ V6 که بصورت استاندارد مجهز به AWD است از 30,500 دلار شروع میشود نه 35 هزار دلار
https://www.motor1.com/reviews/141646/2018-vw-atlas-second-drive/
بهزاد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶جناب دهقان در این لینک که شما قرار دادید نوشته 31900 دلار برای مدل محور جلو و 33700 دلار برای مدل AWD و 30500 دلار برای مدل 4 سیلندر!
هنوز این مدل در تمام نمایندگی ها عرضه نشده و مدل 4 سیلندر هم احتمالا در برخی جاها در تابستان عرضه بشه و حتی برخی نمایندگی ها قیمت پایه اطلس v6 با AWD را 35500 دلار اعلام میکنند که قیمت رسمی خود سایت vw هم هست و بهترین منبع قیمت گیری همین وب سایت رسمی سازندگان در آمریکاست.
بیژن
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ناگفته نماند ، به رقم برتریهای هوندا پایلوت ، ما( بیشتر دوستان) ناخواسته ودر ضمیر ناخوداگاه خود شیفته ی اطلس شدیم…بخاطر همین علارقم تعریف وتمجید از هوندا، داریم به اطلس رای میدیم…
جرمی کلارکسون
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶من فکنم برای تعریف واژه انصاف یه عده باید یه فرهنگ لغت فارسی مراجعه کنن
شتاب بهتر وزن سبکتر گیربکس مدرنتر مصرف سوخت کمتر در مقابل فضای بیشتر گشتاور بیشتر واقعا انتخاب رو سخت میکنه
Daniel
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶خوبه میدونی چیزی به اسم فرهنگ لغت فارسی هم وجود داره. البته شک دارم اصلا دیده باشی .
آریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶مشخصات پایلوت بهتره(شتاب و مصرف سوخت) ولی عشق به فولکس باعث شد به اطلس رای بدم
آریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶پدال نتایج کی اعلام میشه؟؟؟؟
فيصل.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶پدال جان فکر کنم هر ۲ این ماشین میدسایز طبقه بندی میشن نه فول سایز. برای فول سایز yukon و acadia و enclave و تاهو و سکویا باید رقابت کنند
Saman
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶هوندا ژاپنی بسیار خوشنام و امتحان و شایستگی خود را بارها اثبات کرده است هوندا تاجدار کیفیت و استهلاک ناچیز کاملن به یک خودرو پر دردسر آلمانی و با سابقه تقلب ارجهیت داره :-) هوندا بدون تردید یکی از بهترین شرکتهای خودرو سازی هستش. فولکس=متقلب.غیر قابل اعتماد.بی احترامی به محیط زیست :-)
امیر رضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶داداش اینجا بعضیا از خود آلمانیام آلمانو بیشتر دوس دارن حتی فولکسو خخخ
ب ام و سلطان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶بعضی ها هم دارن دق میکنن وقتی این علاقه رو میبینن چون خودشون عاشق نشدن به اینا در تمامیه جهان میگن حسود هرگزم هم نیاسوندن
Ahmad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶تا حالا سابقه نداشته کسی به عاشق حسادت کنه.
ب ام و سلطان
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ahmad تو که تویه هر پست آلمانی هستی و ازشون بد میگی مثلا خود تو دقیقا شامل این امر میشی
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶.
بعضی ها ماشالله برای خراب کردن فضای این سایت اراده ی پولادین دارن و از رو نمیرن !!!
از تکرار مکررات گرفته تا گفتگو با خود با یک پروفایل دیگه … !!!!!!!!!!
عمو جون این پروفایل های چند کامنتی دیگه خیلی خیط شده !!!!!!!!!
روش های جدید و نوآورانه پیاده کن !!!!!!!!!!
Daniel
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶خدارو شکر فولکس تقلب کرد تا شما مریدان سر به بیابان گذاشته بتونید ی دو کلام در موردش حرف بزنید وگرنه بدون هیچ نظرو حرفی، کاملا گنگ و لال از دنیا میرفتید.
امیر رضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶اطلس رفت تو لیست زشت ترینا حتی اگه میرفت تو لیست زیبا ترینا بازم انتخابش نمیکردم چون پایلوت خیلی خوبه
Hamid...Audi
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر تو این دوئل باید به هوندا رای داد.
اطلس هنوز به اون صورت امتحانشو پس نداده.
ونوم اف ۵
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶شتاب بهتر و مصرف سوخت کمتر در نتیجه انتخاب من هوندا پایلوت
حمیدرضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶من به هوندا رای دادم چون هم مقرون به صرفه ترهست هم این که شتابش کمی بهتره ولی خوب اطلس هم خودروی جدید محسوب میشه با این حال به کاربردی بودن هوندا نمیرسه
Ghost
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶نظر سنجیا سره کاریه دوستان مهم نیست کدوم ماشین بهتر رای دهنده های به کشور تولید کننده نگا می کنن اینجا ام دقیقا همین داستان
هوندا تو سگمنت خودش پرفروش ترین اینجا از اطلس می بازه
ب ام و سلطان
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶به خاطر اینکه اطلس هنوز نیومده شما هم از آلمانی ها بدت میاد لازم نیست توضیح کارشناسی بدی اطلس حتی اگر از لحاظ فنی کمی پائینتر باشه اونقدر زیبا تر و شکیل تر و خوشکل تز هست که برنده باشه
رافال M
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶روی کاغذ پایلوت بهتره…ولی در نهایت مقایسه کارکرده هاشون و توانایی آفرود شون تعیین کننده ست
ROHAM
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶دعوا نکنید
دعوا بده
خودم به اطلس رای دادم چون الان تو ایران زندگی میکنم و بنزین و مالیات و این داستانا به شدت ارزونه و البته گور بابای شتاب و وزن و این حرفا و مهم اینه که ماشین به دل بشینه که من فولکس رو خوشم میاد
ولی اگه اروپا باشم اونوقت حتما هوندا رو انتخاب خواهم کرد چون اقتصادی تر و خدماتش ارزون تره