مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور دوم، قسمت پنجم، دومین دوئل از گروه خودروهای سبز
نتیجهٔ دوئل قبلی بین فولکسواگن e-Golf و فولکسواگن گلف GTE
مجموع آراء: ۵۸۲
آراء فولکسواگن گلف GTE: 463
آراء فولکسواگن e-Golf: 119
پیروز دوئل: فولکسواگن گلف GTE با کسب ۷۹ درصد از کل آراء
هوندا کلاریتی هیدروژنی | هوندا کلاریتی الکتریکی |
؟ | |
فولکسواگن گلف GTE | فولکسواگن e-Golf |
فولکسواگن گلف GTE | |
شورلت ولت | هوندا کلاریتی پلاگین |
؟ | |
تویوتا پریوس پرایم | تویوتا پریوس |
؟ | |
نیسان لیف | تسلا مدل ۳ |
؟ | |
مرسدس بنز B کلاس EV | شورلت بولت |
؟ | |
فولکسواگن e-UP | رنو Zoe |
؟ |
هوندا کلاریتی الکتریکی
تاریخ معرفی: نمایشگاه توکیو ۲۰۱۵
قوای محرکه: تمام الکتریکی
نسل کنونی: دوم
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
هوندا کلاریتی هیدروژنی
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
قوای محرکه: سلول سوختی هیدروژنی
نسل کنونی: دوم
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
مقایسهٔ مشخصات فنی
هوندا کلاریتی الکتریکی | هوندا کلاریتی هیدروژنی | |
پیشرانه | الکتریکی | هیدروژنی |
قدرت | ۱۶۰ اسب بخار | ۱۷۴ اسب بخار |
گشتاور | ۳۰۰ نیوتن متر | ۳۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | تک سرعته | تک سرعته |
محور محرک | جلو | جلو |
باطری | ۲۵.۵ کیلووات ساعت | ۱.۷ کیلووات ساعت |
مصرف انرژی | ۱۸.۸ کیلووات/صد کیلومتر | ۳۰.۸ کیلووات/صد کیلومتر |
بُرد | ۱۴۵ کیلومتر | ۵۹۰ کیلومتر |
شتاب صفر تا ۹۶ | – | ۸.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | – | ۱۶.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۶۰ کیلومتر/ساعت | ۱۷۰ کیلومتر/ساعت |
طول | ۴.۸۹ متر | ۴.۸۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۵ متر | ۲.۷۵ متر |
وزن | – | ۱۸۸۰ کیلوگرم |
حجم صندوق بار | ۴۰۰ لیتر | ۳۴۰ لیتر |
هزینهٔ اجاره | ۲۰۰ دلار در ماه | ۳۷۰ دلار در ماه |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10037374]
امیر
۱ تیر ۱۳۹۷بدون شک هیدروژنی
علیرضا
۱ تیر ۱۳۹۷هزینه اجاره یعنی چی؟؟
حسین دهمرد
۱ تیر ۱۳۹۷اینا فروشی نیست فقط اجاره میده
Mohamad
۱ تیر ۱۳۹۷هیدروژنی برد بسیار خوبی داره و منو سوپرایز کرد
راستی چرا تویوتا میرای در بین اینها نیست؟
KING918
۱ تیر ۱۳۹۷اخه این چه دوئلیه ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
جان خودم اگه الان همینو با 918 دوئل میذاشتین 918 با اختلاف حذف میشد بعد میگفتی چرا میگفتن رنگ قرمز هوندا چه دلبری میکنه لامصب ……..
این دوئل ها توی ایران جایگاهی نداره ………..
s.h
۱ تیر ۱۳۹۷وسط میدونی کجاست ؟؟ زدی همون جا تو ایران معیار ها رنگ وصداست اینا بی تاثیر نیستند ولی همه چیزم نیستند مک لارن جلو لامبورگینی حذف شد !! با اون عظمت ثابت شده !!!!
کیوان
۱ تیر ۱۳۹۷مگه مال لامبورگینی نا ثاتبه؟?
M.king
۱ تیر ۱۳۹۷کاملا موافقم…
البته فکر کنم تو هم مثل من هنوز داری از حدف 918 میسوزی :/
KING918
۱ تیر ۱۳۹۷فقط 918 نه
911 رو مقابل بنز AMG حذف کردن بخدا هنوز یادمه به خاطر رنگ سبز بنزبش رای دادن . هیچ برتری نسبت به 911 نداشت به خاطر رنگ سبزش توی اون عکس ها به بنز رای دادن اتش نشانی نمیتونست خاموشم کنه
:-(
Mercede kaviani
۱ تیر ۱۳۹۷با سلام به دوست عزیز امیر دهقان
وتشکر از مقایسه عالی شما بین اتوموبیل هیدروژنی والکتریکی هوندا
فقط افسوس بصورت لیزینک فقط عرضه میشوند
از نطر کابردی از هر نطر برتری با هوندا کلاریتی هیدروژنی است
باتشکر مجدد دوستدار شما مرسده کاویانی
مهمان
۱ تیر ۱۳۹۷تو جدول مقایسه مشخصات فنی به جای هوندا ، هیوندای نوشته شده و همچنین بالای عکس سوم…