در یکی دیگر از قسمتهای دور دوم از مرحلهٔ مقدماتی سری رقابتهای خودرویی پدال، امروز نوبت به کوپههای متوسط رسیده است. در نخستین دوئل این گروه، دو کوپهٔ بسیار قدرتمند یعنی شورولت کامارو ZL1 و جگوار F تایپ SVR به مصاف یکدیگر رفتند که طی این رقابت جمعاً در سایت و کانال تلگرام پدال تعداد ۱۷۶۶ رأی به ثبت رسید. از این آراء، کامارو ZL1 با کسب ۱۱۰۳ رأی یا بهعبارتدیگر ۶۲ درصد از کل آراء توانست بر F تایپ SVR با ۶۶۳ رأی پیروز شده و به مرحلهٔ بعدی راه یابد. حالا در دور دوم رقابتهای گروه کوپههای متوسط، دو کوپهٔ ضعیفتر و ارزانتر به دیدار هم رفتهاند. این دو خودرو، کادیلاک ATS کوپه و هوندا آکورد کوپه هستند.
شورلت کامارو | دوج چلنجر | کادیلاک ATS کوپه | هوندا آکورد کوپه |
؟ | ؟ | ||
مرسدس بنز C کلاس کوپه | اینفینیتی Q60 | بامو سری ۴ | فورد موستانگ |
؟ | ؟ | ||
آئودی A5 | لکسس RC | ||
؟ |
کادیلاک ATS کوپه
ATS یکی از ساختههای نسبتاً کمسابقهٔ کادیلاک است چراکه برای نخستین بار بهعنوان یک خودروی کامپکت لوکس در سال ۲۰۱۲ در دو نسخهٔ سدان و کوپه معرفی شد. ATS در اصل بهعنوان جایگزینی برای سدان نهچندان موفق BLS ارائه شده است که البته BLS تنها بهصورت سدان و استیشن تولید میشد و خودرویی دیفرانسیل جلو بود. ATS اما بر روی پلتفرم دیفرانسیل عقب آلفا جنرال موتورز ساخته شده است که با نسل ششم شورلت کامارو هم مشترک است. نسخهٔ سدان کادیلاک ATS بهعنوان خودرویی لوکس با رقبایی چون مرسدس بنز C کلاس، بامو سری ۳، آئودی A4 و لکسس IC روبرو است درحالیکه ATS کوپه با مرسدس بنز C کلاس کوپه، بامو سری ۴، آئودی A5 و لکسس RC به رقابت میپردازد. نسخهٔ کوپهٔ ATS از همه لحاظ مشترکات زیادی با برادر سدان خود دارد که ازجملهٔ این اشتراکات میتواند به پیشرانهها و گیربکسها اشاره کرد. برای این خودرو موتورهای مختلف چهار سیلندر و شش سیلندر ارائه میشود که نهایتاً به نسخهٔ اسپرت، قدرتمند و عملکردی ATS-V ختم میشود. خودرویی که پنجه در پنجهٔ ساختههای AMG و M Power میاندازد. ولی ما برای این دوئل و جهت هماهنگی با رقیب ژاپنی، ضعیفترین پیشرانهٔ V6 کادیلاک ATS را برگزیدهایم که یک نمونهٔ ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۵ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند.
هوندا آکورد کوپه
هوندا آکورد خودروی کاملاً شناختهشدهای است. البته اکثراً آکورد با نسخهٔ سدان خود شناخته میشود چراکه این سدان ژاپنی برای چندین سال است که به همراه تویوتا کمری از پرفروشترین سدانهای بازار ایالاتمتحده هستند؛ اما آکورد غیر از سدان، در نسخهٔ کوپه هم تولید میشود که هرچند شاید مانند نمونهٔ سدان شناختهشده نباشد اما آکورد کوپه هم خودروی بسیار باسابقهای است. آکورد برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ پا به این جهان گذاشت اما در ابتدا خبری از نسخهٔ کوپه نبود تا اینکه از نسل سوم که در سال ۱۹۸۶ معرفی شد، نمونهٔ کوپه هم به خانوادهٔ آکورد افزوده شد. از آن سال تابهحال آکورد کوپه تقریباً همواره شانهبهشانهٔ نسخهٔ سدان تولید شده و در بازار حضور داشته است. هوندا آکورد هماکنون در نسل نهم خود قرار دارد که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و سال گذشته هم نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ آن به بازار آمد. آکورد کوپه اشتراکات فراوانی با نسخهٔ سدان خود دارد اما در ظاهر با تغییراتی از نمونهٔ سدان متمایز شده است درحالیکه همچنان ارتباط خود با برادر سدانش را نشان میدهد. آکورد کوپه مانند نسخهٔ سدان، خودرویی دیفرانسیل جلو است که بنابراین از این لحاظ با کادیلاک ATS کوپه تفاوت دارد. همچنین این کوپهٔ ژاپنی برخلاف کادیلاک یک کوپهٔ لوکس و پریمیوم نیست و در سطحی پایینتر از آن قرار میگیرد اما از لحاظ مشخصات فنی تقریباً با رقیب آمریکایی برابری میکند. آکورد کوپه با یک موتور ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی در این دوئل شرکت کرده است.
مشخصات فنی
کادیلاک ATS کوپه | هوندا آکورد کوپه | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۲۰ اسب بخار | ۲۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۷۵ نیوتن متر | ۳۴۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۵.۶ ثانیه | ۵.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۱ ثانیه | ۱۴.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۴۰ کیلومتر/ساعت | ۲۰۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۲ لیتر | ۸.۹ لیتر |
وزن | ۱۶۱۵ کیلوگرم | ۱۶۱۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۶۶ متر | ۴.۸۱ متر |
حجم صندوق بار | ۲۸۳ لیتر | ۳۶۸ لیتر |
قیمت پایه | ۴۶,۱۴۵ دلار | ۳۱,۸۶۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9757546]
(ali(CHEVY NOVA
۹ خرداد ۱۳۹۶با احترام کامل به سلىقه رفقاى ژاپنى باز به کادیلاک. راى مىدم
(ali(CHEVY NOVA
۹ خرداد ۱۳۹۶دوستان امریکاى بازم امروز مىخوام براتون تو اىن قسمت که کادیلاک هست در مورد تارىخچه کادیلاک سوىل صحبت کنم
دوستان کادىلک در سال 1975 دل سوىل رو که ىه سدان ساىز متوسط بود رو عرضه کرد
کادىلاک در مدل سوىل نهایت دست و دلبازى رو در استفاده از مواد با کىفىت بکار برد
اگه داخل سوىل نشسته باشد منظور من رو بهتر درک مىکنىد
کادىلک سوىل مجهز به موتور انژکتورى 350 ساخت الدزموبىل بود و قدرت موتورش 180 اسب با گشتاور نزدىک به 370 نىوتن هست
گىربگس اتوماتىک اىن ماشىن th400 هستش و 3 سرعته هست
تجربه اى که از سوارى سوىل داشتم عالى بود
وقتى پشت فرمون سوىل مىشىنىد همه چىز در نهاىت ارگونومى هستش و کاملا در دسترس
از امکانات سوىل مىشه به 4 چرخ مجهز به ترمز دىسکى خنک شونده.سىستم تعلىق روغنى از 1975 تا 1977 و برقى در مدلهاى 1977 به بعد. سىستم تهوىه مجزا. صندلىهاى 8 جهته برقى. سنسور الکول براى راننده. صندوق پران برقى. چراق مطالعه. 4 عدد شىشه برقى. دزدگىر استاندارد+ قفل مرکزى و……… اشاره کرد
نکته جالب براى سوىل اىنکه پلتفرمش با شورولت نوا کاملا ىکسان هستش
قىمت سوىل در زمان عرضه حدود 15000 دلار بوده
PaRHaM
۹ خرداد ۱۳۹۶آقا علی مگه سویل هیدراماتیک نبود؟
(ali(CHEVY NOVA
۱۰ خرداد ۱۳۹۶پرهام جان در مدلهاى 1977 به قبل هىدروماتىک بوده
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶سویل بی نظیر. وقتی تو خیابون راه میره نا خوداگاه همه نگاش میکنند. اصلا وقتی سویل از پشت به من نزدیک میشه بدون اینکه ببینمش متوجه میشم. !!دوستانم هم تعجب میکردند .انگار من و سویل روحمون یکی هست .
با اون شیب زیبای بدنش که قسمت جلو و کاپوت شو آورده بالا (مثل ماستنگ ۶۹ )انگار که داره میگه: این جاده واسه منه، نبینم کسی جلوم باشه ??
به قول خودت وقتی سوار سویلی دیگه چهار چرخ های اطرافت ماشین به حساب نمیان. ???
راستی علی جان پلتفرم سویل مگه با اسکای لارک یکی نبود؟
(ali(CHEVY NOVA
۱۰ خرداد ۱۳۹۶Asa
دادا پلتفرم اسکاى لارک و سوىل با نوا ىکى هست
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶دوستان دیس لایک هایی که به بچه های آمریکایی باز داده میشه یکم مشکوک و غیر عادی نیست؟
مثلا اینجا علی نوا فقط سویل رو معرفی کرده واطلاعات داده که همش هم درست هست. پس چرا باید اینقدر دیس لایک داشته باشه . تازه یکدفعه سه تا چهارتا میره بالا!!!!!
فيصل
۹ خرداد ۱۳۹۶اونی که به علی شوی نوا فله ای دیسلایک میده همونه که تو کامنتا موعظه میکنه تعصب رو بذارید کنار و به نظرات بقیه احترام بزارید و بچه ها رو هدایت میکنه به بهشت.
علی اطلاعات میده راجب تاریخچه سویل و نصف دیسلایک دادن بابت اطلاعات علی تو پست مربوط به کادیلاک.
واقعا اعضای پدال چجور انسانهایی هستند?
Mahmood
۱۰ خرداد ۱۳۹۶درسته asa عزیز منم دقت کردم به این موضوع.
CNA
۹ خرداد ۱۳۹۶نمیشه به کادیلاک رای نداد
شاهين
۹ خرداد ۱۳۹۶این دوتا اصلا نباید کوپه میشدن! آخه شما استایل رو بیین..جفتشون با کلاس و با شخصیتن مخصوصا هادیلاک.بیشتر به این میخورن که لیموزین بشن تا کوپه.به اکورد رای دادم چون حداقل از لحاظ ظاهری بیشتر به کوپه شبیهه
Fericuda
۹ خرداد ۱۳۹۶به خدا قسم که اگر کادیلاک رو با موتور پیکان هم میدادن بازم انتخابش میکردم
شما اصن کادیلاک داشتنو با هوندا داشتن مقایسه کن
مگه میشه کادیلاکو انتخاب نکنی
Ferrari Zonda SuperVeloce
۱۰ خرداد ۱۳۹۶داشتم کامنت ها رو میخوندم!
صفحه هایپرکار مرسدس!!
از نظر دوست 8000تایی مون :
Ferrari
=Ferrari Zonda SuperVeloce
=بهزاد
??????
یه هفته ای میشه که کامنت نداشتم،!!
دنیای عجیبی شده!
رای منم کادیلاک هست.
Ferrari SFXSuperFast
۱۰ خرداد ۱۳۹۶سلام???
?????
.
رای ما کادیلاک.
اصن تک رای فقط کادیلاک میدم.
Mahdi US CARS
۹ خرداد ۱۳۹۶انتخاب سختیه چون از بین ژاپنی ها اکورد رو هم دوست دارم و قیمتش هم بهتره اما مقابلش کادیلاکه
سامان اذری
۹ خرداد ۱۳۹۶منم به اکورد رای دادم
کادیلاک 40 اسب بخار و 35 نیوتن متر گشتاور بیشتری داره و وزنشم با اکورد یکیه درحالی که شتابشون یکیه و مصرف سوخت بیشتری داره
اگه اکورد AWD بود که عالی میشد کاش لااقل RWD بود
یاسین
۹ خرداد ۱۳۹۶انصافا هردو ماشینای خوبین یعنی واقعا نمیشه گفت به این یکی رای میدم چون اون یکی این ایراد رو داره به نظرم اینجا سلیقه خیلی مهمه سلیقه من سامورایی هان پس رای من اکورد
Kamran cooper
۹ خرداد ۱۳۹۶طراحی بیرونی کادیلاک هیچ حرفی واسه ی گفتن نمیذاره.
من سلیقه ی کلاسیک پسندی دارم پس در انتخاب کادیلاک لحظه ای تردید نمیکنم
PaRHaM
۹ خرداد ۱۳۹۶خب !
نظرم سمت کادیلاکه
آکورد ماشین دوست داشتنی ایه! نسخه سدانش رو بیشتر دوس دارم
رای ATS!
راستی میخوام بعد از سه قرن عکس پروفایل عوض کنم??
چون خودم ازش خیلی خوشم اومد برای شما هم آپلود میکنم و تو نظر بعدی میبینیدش!(تا تایید بشه یکم طول میکشه?)
PaRHaM
۹ خرداد ۱۳۹۶عکس اصلی :
عکس ادیت شده :
PaRHaM
۹ خرداد ۱۳۹۶عکس اصلی :
http://uupload.ir/files/k6_large_cadillac-escala-concept-car-4-14.jpg
عکس ادیت شده :
http://uupload.ir/files/dlgw_20170530_124558.jpg
Amir
۹ خرداد ۱۳۹۶اوه اوه چه بحثی راه بیوفته سر این دو تا ماشین امروز
من برم پوفیلا و چیپسو پفک بخرم
??
Mahdi US CARS
۹ خرداد ۱۳۹۶جز اینکه فتنه باشه
وگرنه من که به هوندا احترام میزارم و همگی محترمانه نظراتمون رو میدیم
احتیاط……فتنه در کمین است
فقط تویوتا و هوندا
۹ خرداد ۱۳۹۶هردو ماشینای خوبین. کادیلاک یه مقدار قدرت و گشتاور بیشتری داره اما درنهایت شتاب یکسانی دارند. حداکثر سرعت بیشتر کادیلاک هم به اون صورت به کار نمیاد. ولی خوب یه مزیت حساب میشه. مخصوصا تو کشورهایی که میشه تا این حد سرعت رفت. در مقابل هوندا مصرف کمتری داره و به مراتب قیمت کمتری داره. ضمن اینکه هوندا استهلاک کمتر و قابلیت اطمینان بیشتر و هزینه ی نگهداری به مراتب کمتری داره. بنابراین من در مجموع هوندا رو انتخاب می کنم.
فقط تویوتا و هوندا
۹ خرداد ۱۳۹۶راستی در مورد ظاهر هم خوب معلومه کادیلک زیباتره. البته طبیعیه چون یه ماشین لوکسه و قیمت بالاتری داره. ولی جدا از اینا ماشینای کادیلاک واقعا شیک و سنگین و با کلاس هستن. اونایی که از نزدیک تو مناطق آزاد دیدن میفهمن چی میگم. کلا ماشینای آمریکایی رو باس از نزدیک دید تا ابهتشونو درک کرد. تو عکس زیاد معلوم نیس. تو عید دو سه تا کادیلاک دیدم کیش. واقعاً شیک و با کلاس بودن. مخصوصاً رنگ مشکیش :))
Amir
۹ خرداد ۱۳۹۶.
من از طراحی هوندا بیشتر خوشم میاد…
بخصوص چراغ های جلو و بعد چراغ های عقبش …
طراحیش به نظرم متمدنانه تره.
ونوم اف ۵
۹ خرداد ۱۳۹۶دم تویوتا و هوندا و سایر ژاپنی بازا گرم نظرشون رو میگن که ما سلیقمون اینه بدون تمسخر و فحاشی با تشکر از شما و ماشین خوب اکورد رای من ats هست
sina
۹ خرداد ۱۳۹۶قیمت ، مصرف و استهلاک کمتر = آکورد
ميلاد
۹ خرداد ۱۳۹۶ماشین امریکایی خرابیش خیلی زیاده دیگه مثل اول نیست.بنظرم ماشین های امریکایی کیفیتشون اصلا مثل قبل نیستو مثل قلک میمونن من هم کامارو داشتم هم موستانگ هم دوج همشون خرابی زیاد دارنو زود از فرم میفتن.ولی در عوض ماشین ژاپنی هر روز داره کیفیتش بهتر میشه.
PD
۹ خرداد ۱۳۹۶هردو خوبن ولی خداییش قرار دادن این دوتا در مقابل هم دیگه یه مقدار بی انصافیه برا هوندا خودتون میدونید چی میگم لازم به توضیح نیست
ولی هوندام با اسب بخارو گشتاور کمتر خیلی جالبه که شتابش با کادیلاک برابره و بالاتر از سطح انتظاره مصرف و قیمتشم کمتره. در کل بستگی داره چی بخوای چون کادیلاک لوکستر از هونداس ولی عملکردا نزدیکه
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶هر دوشون درواقع آمریکایی هستند .
ولی برای من اگر یک زیبایی توی این دنیا وجود داشته باشه اون کادیلاک.
واقعا با شکوه و زیباست. نمیتونم اون رو باهیچ ماشین دیگه ای مقایسه کنم.
ضمن اینکه شاسی آلفا gm روشه و این یعنی هندلینگ یک کامارو!!
موتورش رو هم باید ستایش کرد همونطور که خیلی از مجلات معتبر کردند.
آکورد رو دوست دارم.
اونم یک آمریکایی که مارک ژاپنی روش چسباندن .
واقعا ماشین دوست داشتنی.
ولی ای کاش با کادیلاک ، الاهه زیبایی روبرو نمیشدی تا به تو رای میدادم.
با تمام ارزش های اکورد ولی کادیلاک یک چیز دیگست.
نه تنها کادیلاک رو به این ترجیح میدم بلکه به تمام دنیا هم ترجیش خواهم داد.
هنوز الدورادو ۵۹ زیباترین ماشینی که دیدم ❤❤
#ali.m#
۹ خرداد ۱۳۹۶ماشین امریکایی که ارم ژاپنی روش زدن؟
اینو شما چند بار گفتی لطفا زیاده روی نکنید من خودم یکی از طرفدار های ماشینای امریکایی هستم ولی طبق منطق شما کادیلاکم چینیه چون توی شانگهای کارخونه داره با ظرفیت تولید 150هزار خودرو در سال .بیوک همینطور .جگوار همینطور .چون یکی از چندین دفتر طراحی و کارخونه ماشینای ژاپنی تو امریکاست پس همشون امریکایی هستن؟
یه کاری نکنید که بقیه باهاتون چپ بیوفتن .
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶ali.m جان من آکورد رو ستایش میکنم.
خدای نکرده قصد توهین به این ماشین ندارم چون دوسش دارم.
ضمنا دوست ندارم باعث چپ شدن دوستان با خودم بشم.
ولی آکورد توی آمریکا طراحی میشه .
مدرک خیلی سادش هم اینکه بخاطر آمریکایی بودن وارد کشور نمیشه.
هوندا crv و ماشین های اکیورا مثل nsx هم توسط آمریکایی ها تولید میشن . مثلا nsx رو یک طراح خانوم آمریکایی طراحی کرده بود که متاسفانه اسم ایشان توی خاطرم نیست.
با این حال این حرف رو طبق اطلاعاتی که داشتم گفتم. ممکنه حرفم اشتباه باشه و حق با شما باشه.
در مورد کادیلاک هم باید بگم فقط کارخانه مونتاژ هست و اصلا مراحل مهندسی و طراحی اونجا طی نمیشه .همچنین از این دست مونتاژی ها کادیلاک در جهان زیاد داره .
ولی مورد هایی که عرض کردم عمدتا مخصوص بازار آمریکای شمالی هست و نهایتا از آمریکا به دیگر نقاط صادر میکنند.
با این حال اگر شما از من ناراحت شدید واقعا معذرت میخوام، دوست ندارم رفیق های آمریکایی بازم از من دلخور باشند.
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶Ali. Mجان اون خانمی که خدمتت عرضکردم طراح nsx هست
michelle christensen
هستش.
میتونی راجبش تحقیق کنین تا ببینی درست میگم یا نه .
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶ali.m جان من آکورد رو ستایش میکنم.
خدای نکرده قصد توهین به این ماشین ندارم چون دوسش دارم.
ولی آکورد توی آمریکا طراحی میشه .
مدرک خیلی سادش هم اینکه بخاطر آمریکایی بودن وارد کشور نمیشه.
هوندا crv و ماشین های اکیورا مثل nsx هم توسط آمریکایی ها تولید میشن . مثلا nsx رو یک طراح خانوم آمریکایی طراحی کرده بود که متاسفانه اسم ایشان توی خاطرم نیست.
با این حال این حرف رو طبق اطلاعاتی که داشتم گفتم. ممکنه حرفم اشتباه باشه و حق با شما باشه.
در مورد کادیلاک هم باید بگم فقط کارخانه مونتاژ هست و اصلا مراحل مهندسی و طراحی اونجا طی نمیشه .همچنین از این دست مونتاژی ها کادیلاک در جهان زیاد داره .
ولی مورد هایی که عرض کردم عمدتا مخصوص بازار آمریکای شمالی هست و نهایتا از آمریکا به دیگر نقاط صادر میکنند.
با این حال اگر شما از من ناراحت شدید واقعا معذرت میخوام، دوست ندارم رفیق های آمریکایی بازم از من دلخور باشند.
#ali.m#
۹ خرداد ۱۳۹۶اکورد که وارد میشد الانم cvr وارد میشه توی خیابونم من دیدمش ولی این دلیل قانع کننده ای نیست.
در ضمن چرا ناراحت بشم دوست عزیز شما که توهینی نکردی من فقط میگم این حرفا جو سایت رو بر علیه امریکایی ها میکنه .و من دلم نمیخواد اینجوری شه و دلیلشم علاقم به این ماشینا هست .
Mohamad
۹ خرداد ۱۳۹۶سخن بزرگان:
اکورد یک آمریکایی که مارک ژاپنی روش چسباندن .
ای خدا خودت نجاتمون بده :))
کاوه آهنگر
۹ خرداد ۱۳۹۶انصافا طراحی خارجی و داخلی هوندا بهتره ، شما عکس اول رو نگاه کنید…
حجم موتور نزدیک به هم با اختلاف 100 سی سی و هر دو تنفس طبیعی ، قدرت موتور کادیلاک مقداری بیشتره اما شتاب هر دو ماشین یکسانه ، ضمنا هوندا کم مصرف تر هم هست . صندوق بار هوندا حجم بیشتری داره و همچنین قیمت بسیار مناسب تری نسبت به کادیلاک داره. با تمام احترامی که برای کادیلاک ATS قائلم اما هوندا آکورد یه ماشین کاریزماتیکه ، ضمن اینکه کیفیت بهتری هم داره
PaRHaM
۹ خرداد ۱۳۹۶دوست عزیز لازم شد چند تا چیز بگم😊
اول)شتاب ها برابره چون وزن کادیلاک بیشتره!
دوم) طراحی کاملا سلیقه ایه!(مثلا ب نظر من کاملا ats زیبا تره)
سوم)این که آکورد(سدان) تو دسته ی family sedan قرار داره
و ats (اینم سدان) تو دسته Entry-luxury قرار داره!
گفته شما مثل این میمونه ک یکی بیاد بگه کیفیت سری c از سری s بهتره😐😐😐😐
#ali.m#
۹ خرداد ۱۳۹۶1615با 1610در واقع 5 کیلو گرم اختلاف دارن .?
به خاطر 5کیلو با وجود اختلاف 40اسب بخاری شتابشون یکیه؟؟
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶همه چیز مگه شتاب؟
شما هندلینگشو نگاه کن بعد ببین اصلا قابل قیاس هستن یا نه
کاوه آهنگر
۹ خرداد ۱۳۹۶PaRHaM جان
کادیلاک فقط 5 کیلوگرم از هوندا سنگینتره اما قدرتش به میزان 40 اسب بخار و گشتاورش به اندازه 35 نیوتن متر بیشتر است ، با این حال شتابشون برابره !!
در مورد نکته سومتون اتفاقا من هم در کامنت پایینم در جواب به asa عزیز درباره این موضوع صحبت کردم.
و اما نکته دوم شما ، درسته طراحی سلیقه ای است ولی نه تا حدی که طراحی یه ماشین در زوایایی تو ذوق بزنه ولی ما بازهم بگیم طراحی سلیقه ایه؟! اما حق با شماست،ایکاش این موضوع رو همه دوستان در همه ی مقایسات قبول داشته باشن
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶کاوه جان نمیدونم چجوری به این نتیجه رسیدی که کیفیت آکورد بهتره؟
کادیلاک یک ماشین لوکس و فکر نمیکنم ضعفی از این نظر جلوی آکورد داشته باشه.
ضمن اینکه کادیلاک یک مقدار سنگین تره، قدرت بیشتری از موتور بیرون میکشه و همچنین عامل های دیگری مثل محور عقب بودن هم گرچه خیلی کم ولی تاثیر گذار هستند روی مصرف.
هوندا فوق العاده هست ولی یادمون نره که کادیلاک هندلینگی حتی بهتر از پرچم دار های آلمانی این سگمنت داشت که آکورد حتی نزدیکشم نمی تونه بشه .
همچنین این ماشین روح کامارو درش هست که این برای هر ماشین بازی با ارزش هست.
با توجه به اینکه هردو تنفس طبیعی هستند پس استهلاک بالایی ندارند. ولی بعضی از دوستان میگن کادیلاک استهلاک بیشتری داره که من واقعا نمیدونم چرا چنین حرفی میزنند! !!
مگر غیر از اینکه هنوز سویل های ۵۰ سال پیش از سالم ترین کلاسیک های ایران هستند؟
به نظرم کادیلاک انتخاب معقول تری هست. هرچی هم که باشه این کااااادیلاک و اون فقط هوندا هست.
#ali.m#
۹ خرداد ۱۳۹۶شما خودت بگو استهلاک یه موتور 3/6لیتری که ازش 320 اسب گرفتن بیشتره یا یه موتور 3/5 لیتری که ازش 280 تا گرفتن .
درضمن میگی سویل ها سالم کار میکنن . پس کم استهلاکن .بهترین کلاسیک های جهان مال امریکاسن قبول ولی سالم بودن با کم استهلاک بودن یکیه؟
بی ام و از نظر موتوری حرف اول رو میزنه ولی استهلاکش از بقیه رقباش بیشتره پس یعنی موتوراش خرابه؟ از روز اول؟
با چه منطقی اخه
Daniel
۹ خرداد ۱۳۹۶آقا BMW رو خواهشا وارد این قضایای پیچیده نفرمایید.
باتشکر
asa
۹ خرداد ۱۳۹۶ماشینی که از پنجاه سال پیش بدون اینکه حتی قطعات اصلی یکبار عوض بشه تا الان سالم به نظرت چه معنایی میده؟
همچین ماشینی پر استهلاک؟
اگر هر ماشین دیگه ای بود حداقل یک بار موتور پیاده میکرد.
الان همین واگنیر هارو (سیمرغ های قدیم )نگاه کن. به اندازه یک کامیون سر ساختمان میلگرد سوارش میکنند ولی مثل ببر کار میکنه.
از خود رانندش پرسیدم میگفت قطعات اصلی موتورش فابریک! !!
راستی دوستان واقعا ببخشید که توی این صفحه خیلی کامنت گذاشتم. سعی میکنم دیگه چیزی نگم.
ببخشید?
کاوه آهنگر
۹ خرداد ۱۳۹۶asa عزیز
هوندا چون یک شرکت ژاپنیه و ویژگی معمول برندهای ژاپنی کیفیت بالاست که این موضوع هم نشأت گرفته از فرهنگ و سبک مدیریت خاص ژاپنی هاست.
والا حرف شما عجیب تر بود که سند هوندا رو به نام آمریکا زدی ?
ضمنا نمیدونم چرا کادیلاک که یک برند لوکس است با هوندا که یک برند اقتصادی است مقایسه شده . احتمالا یا کادیلاک باید در سطحی پایین تر ازمحصولات لوکس باشه یا هوندا مثل مزدا در سطحی بالاتر از محصولات اقتصادی است ؟!
فراموش نکنیم که هوندا از بهترین خودروسازان ژاپن و دنیاست و حتی در این سایت پدال خیلی از غیر ژاپنی بازها هم هوندا رو دوست دارند
#ali.m#
۹ خرداد ۱۳۹۶ایشون کل ماشینای ژاپنی رو امریکایی میدونن.?
کاوه آهنگر
۹ خرداد ۱۳۹۶ali.m عزیز
والا این اظهارات دوستمون برای من هم خیلی عجیب و مبهمه ?
رامکال
۹ خرداد ۱۳۹۶دانیل جان .
کاکام اگر این نظر من رو میبینی برو به صفحه دوئل بنز و لکسوس یک چیزی واست نوشتم.
ممنونم که اونجا هوامو داشتی.
Mahdi US CARS
۹ خرداد ۱۳۹۶برو دوئل بنز
همون جا جواب تهدیدتو دادم
Daniel
۹ خرداد ۱۳۹۶رامکال داش من مطمئنم که دروغ نمیگی.
مهدی و علی نوا از دوستانم هستن. به هم احترام بزارید و کشش ندید. علی و مهدی منو میشناسن و میدونن با این اکانت میام. من شمارو هم قبول دارم.
رابطه دوستانه داشته باشید.
اگر هم بحثی پیش اومد با این 2 دوست عزیز بحث نکن چون حرفشون سنده. علی خوب تشخیص میده. به شخصه به قضیه دیسلایکایی که به آمریکایی ها داده میشه مشکوکم.
من آلمانی بازم ولی چهره آلمانی بازا خراب شده تو این سایت.
دیروز خیلی بهم برخورد که بهم تهمت زدنو گفتن با چند اکانت میام تو سایت. بدم نمیاد حسابمو صاف کنم با چند نفر.
#ali.m#
۹ خرداد ۱۳۹۶واقعا عاشق هر دو هستم.
ولی یه خورده اگه بخوایم عادل باشیم اکورد با قیمت مناسب تر طراحی داخلی بهتر و شتاب یکسان با کادیلاک (گرچه موتور کادیلاک قوی تره)
ارزش بیشتری در ازای قیمتش داره
حجم بار بیشتر اکورد اینجا اصلا اهمیتی نداره .
و طراحی اکورد هم بیشتر به دلم نشست.
باید اینم در نظر بگیریم که یکیشون لوکسه .
Mohamad
۹ خرداد ۱۳۹۶همونطور که آخر متن این نظرسنجی ها اشاره شده که ” این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ ”
برخی دوستان فکر نکنن اگه خودرویی رفت مرحله بعد پس جایی خبریه و تو واقعیت هم اینجوری حریفشو مغلوب میکنه. فارغ از اینکه اکثریت حتی از نزدیک هم این خودرو هارو ندیدن و بیشتر یه سیستم تعصب سنجیه تا نظر سنجی!
اگه پراید رو هم تو تمام دسته ها میزاشتن واسه جنبه فان قضیه هم شده بهش رای میدادن و نهایت قهرمان میشد.
کلا ملت باحالی هستیم
احسان(احسان سابق)
۹ خرداد ۱۳۹۶من کادیلاک رو بیشتر دوست دارم اما اکورد خیلی قیمت خوبی داره و چیزی کم از رقیب نداره برا همین انتخابم اکورده.
دانیال
۹ خرداد ۱۳۹۶رای من کادیلاک بود اما وقتی اختلاق قیمت بسیار زیاد رو دیدم نتونستم به آکورد رای ندم. درضمن نظرتون رو جلب میکنم به اینکه قیمت 31 هزار دلار برای سرزمین کافر ها مثل 31 میلیون ما مونه، که از قیمت یک mvm110S چینی و سمند LX هم ارزون تره. برا باعث بانیش لعنت
ROHAM
۹ خرداد ۱۳۹۶اختلاف قیمتشون زیاده
ولی به نظر من ماشین کوپه باید دیفرانسیل عقب باشه، کوپه دیفرانسیل جلو چه معنی داره آخه؟! !!
ولی تو بحث اقتصادی هوندا یه سر و گردن بالاتره
نکته قابل توجه دیگه راجع به هوندا، شتاب برابر با کادیلاکه که این با وجود موتور ضعیف تر با گشتاور کمتر هست و خب این در حالی هست که وزن تقریبا برابری با کادیلاک داره! و این مهندسی دقیق سیستم انتقال قدرت هوندا رو نشون میده.
در نهایت من به خاطر علاقه بیشتر به چهره کادیلاک و مهمتر از اون دیفرانسیل عقب بودنش، کادیلاک رو انتخاب کردم
Achtung
۹ خرداد ۱۳۹۶اختلاف قیمتشون زیاده چون کادیلاک لوکسه و خاص و در مقابل هوندا آکورد یک ماشین معمولی و اقتصادی .اینا اصلن قابل مقایسه نیستن و کادیلاک acts سرتره
ACR VIPER
۹ خرداد ۱۳۹۶بدون هیچ شک وتعللی کدیلاک
۱.چون با هجم موتور تقریبا برابر قدرت موتور بیشتری داره
۲.دیفرانسیل عقب بودنش
حمیدرضا
۹ خرداد ۱۳۹۶کادیلاکرا بیشتر دوست داریم به او رای دادیم هرچقدر هوندا میخاد بهتر باشه
DYBALA
۹ خرداد ۱۳۹۶در ظاهر انتخاب یکم سخته..
بنظرم بهتر بودن یکی از ایندو بعد استفاده معلوم میشه چون هردو استخون دارن..
اما اگر بخوام یک انتخاب داشته باشم بین این دو، کادیلاک رو انتخاب میکنم
رامتین
۹ خرداد ۱۳۹۶پیشنهاد من بجای این دو خودرو، آئودی A5 or S5 هست که کاملا برتره. بیخود خودتونو خسته نکنید.
mohsen
۱۰ خرداد ۱۳۹۶این شد مقایسه
چیه کادیلاک و میارید با بنز و بی ام وه مقایسه میکنید