۲۰-نش متروپولتین ۱۹۵۴
ترکیبی از بدترین طراحی دههٔ ۵۰ آمریکا با مهندسی خام بریتانیا و مونتاژ تصادفی، مساوی است با خودرویی بنام نش متروپولتین؛ اما اگر فکر میکنید معایب این خودرو به همینجا ختم میشود در اشتباهید چراکه باید پیشرانهٔ کمتوان ۱.۲ لیتری آستین را هم به این مجموعه اضافه کرد.
۱۹-لینکلن ورسای ۱۹۷۷
در پاسخ به کادیلاک سویل، لینکلن یک مرکوری Monarch را گرفته، برآمدگی معروف مدل کانتیننتال را به درِ صندوق آن و جلوپنجرهٔ مارک IV را به جلوی آن اضافه کرده و آنرا در سال ۱۹۷۷ با نام ورسای روانهٔ بازار کرد. لینکلن تلاش میکرد ورسای را لوکس نشان دهد درحالیکه چنین نبود.
۱۸-اینفینیتی M30 کانورتیبل ۱۹۹۱
تعلیق اسفنجی، پیشرانهٔ بیروح و کسلکننده و ساختاری نامناسب کاملاً برای عذابآور بودن اینفینیتی M30 کانورتیبل کافی هستند. این مدل در اصل نسخهٔ کانورتیبل سدان M30 محسوب میشود. M30 کانورتیبل تا زمان معرفی G37 کانورتیبل در سال ۲۰۰۹ تنها خودروی کانورتیبل اینفینیتی محسوب میشد.
۱۷-کادیلاک کاترا ۱۹۹۷
کاترا مدلی از اوپل امگا بود که توسط کادیلاک از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ در ایالاتمتحده عرضه شد. کاترا در اصل ترکیبی بود از بدنهٔ ۱۷۷۰ کیلوگرمی اوپل با موتور ۲۰۰ اسب بخاری V6 ساخت انگلیس که نیروی آن توسط گیربکس ۴ سرعتهٔ اتوماتیک فرانسوی انتقال میافت. در آن زمان سه کشور برای ساخت این خودروی چَرَند همکاری کرده و جنرال موتورز آنرا بهعنوان یک کادیلاک عرضه نمود.
۱۶-فیات استرادا ۱۹۷۸
فیات استرادا یک خودروی سابکامپکت دیفرانسیل جلو بود و آنقدر ضعیف ساخته شده بود که موجب شرمندگی فیات در بازار ایالاتمتحده کردید. موضوعی که نهایتاً منجر به خروج فیات از بازار خودروی این کشور شد درحالیکه همچنان به مدت ۲۸ سال قصد بازگشت به ایالاتمتحده را نداشت.
۱۵-AMC گرملین ۱۹۷۰
AMC در دههٔ ۷۰ قصد عرضهٔ یک خودروی سابکامپکت را به بازار داشت. برای این کار دُم مدل کامپکت هورنت را بریده و خودرویی بنام گرملین را در سال ۱۹۷۰ معرفی کرد. AMC برای گرملین پیشرانههای بزرگ V6 و V8 را ارائه میکرد که با یک خودروی کوچک تناسب نداشتند.
۱۴-آستونمارتین سیگنت ۲۰۱۱
آستونمارتین در سال ۲۰۱۱ یک تویوتا IQ را گرفته و با ایجاد تغییراتی قیمت آنرا به ۴۷ هزار دلار افزایش داده و خودرویی بنام سیگنت را معرفی نمود. سپس با استانداردهای آلایندگی اتحادیهٔ اروپا نیز تطابق داده شد؛ اما سیگنت یک خیانت بزرگ به تاریخ و اصالت آستونمارتین بود.
۱۳-رنو فوئگو ۱۹۸۲
رنو فوئگو یک کوپهٔ دیفرانسیل جلوی فرانسوی بود که در سال ۱۹۸۰ معرفی شد؛ اما این خودرو بهسرعت دچار پوسیدگی و زنگزدگی میشد و بدتر از آن در تصادفهای از پشت آتش گرفته و یا حتی منفجر میشد. تولید فوئگو در سال ۱۹۸۶ در اروپا متوقف شد.
۱۲-فورد پینتو ۱۹۷۱
پینتو بهعنوان یک خودروی سابکامپکت ارزانقیمت با قیمت پایهٔ ۲ هزار دلار توسط فورد در سال ۱۹۷۱ معرفی شد؛ اما از مخزن سوخت این خودرو که در قسمت عقب نصب شده بود حفاظت کامل به عمل نیامده بود به همین دلیل در برخوردهای از عقب بهسرعت آتش میگرفت تا جایی که به آن لقب تلهٔ مرگ آتشین داده بودند و فورد میلیونها دستگاه از آنرا فراخوان نمود.
۱۱-کرایسلر TC مازراتی ۱۹۸۹
TC یک گرند تورر کانورتیبل بود که بهطور مشترک توسط کرایسلر و مازراتی توسعه یافته و بر روی نسل دوم پلتفرم K کرایسلر ساخته شده بود. این خودرو در نمایشگاه خودروی لسآنجلس ۱۹۸۶ رونمایی شد اما چیزی بیشتر از یک ترکیب احمقانه از پلتفرم دیفرانسیل جلوی کرایسلر و مونتاژ بیدقت مازراتی در ایتالیا نبود. این بدترین مازراتی و بدترین کرایسلری است که تاکنون ساخته شده است.
۱۰-رلاینت رابین ۱۹۷۴
رابین یک سهچرخهٔ ناپایدار بود که توسط شرکت بریتانیایی رلاینت در سال ۱۹۷۴ ساخته شد. بدنهٔ این خودرو از فایبرگلاس ساخته شده بود و با کوچکترین ضربه آسیب میدید. البته خوشبختانه موتور چهار سیلندر ۷۵۰ سیسی آن قدرت زیادی نداشت. با تمامی این موارد تولید رابین تا سال ۲۰۰۱ ادامه داشت.
۹-رنو آلیانس ۱۹۸۳
آلیانس در اصل نسخهٔ آمریکایی مدل سابکامپکت دیفرانسیل جلوی رنو ۹ بود که توسط AMC ساخته میشد و تنها ۶۰ اسب بخار قدرت داشت؛ اما بدتر از آن نسخهٔ کانورتیبل آلیانس بود که در سال ۱۹۸۵ معرفی شد و خودروی کاملاً واافتادهای بود
۸-ترابانت ۱۹۵۷
ترابانت یک فاجعهٔ ساخت آلمان شرقی است. خودرویی کوچک و ارزانقیمتی که مجهز به پیشرانهٔ دو سیلندر دو زمانه بود و حتی تا بعد از سقوط دیوار برلین هم روی خط تولید باقی ماند. ترابانت یکی از دلایلی است که چرا کمونیسم بَد و زیانآور است.
۷-کادیلاک سیمارون ۱۹۸۴
سیمارون تلاشی شرمآور از سوی کادیلاک برای رقابت مستقیم با بامو بود. این خودرو در اصل یک نسخهٔ بازنگری شده از سدان چهار سیلندر دیفرانسیل جلوی شورلت کاوالیر بود. سیمارون جراحتی بود که کادیلاک خودش به خودش وارد کرد و نزدیک بود کادیلاک را بکُشد.
۶-ساترن آیون ۲۰۰۳
آیون سدان کامپکتی ساخت یکی از زیرمجموعههای جنرال موتورز بنام ساترن بود که در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد؛ اما آیون به طرز تکاندهندهای رانندگی بیکیفیت و طراحی داخلی احمقانهای داشت تا جایی که پاهای سرنشینان میتوانست در شکاف بین پانلهای پلاستیکی آن گیر کند. ساترن آیون را بهراحتی میتوان بهعنوان رتبهٔ دوم بدترین خودروی قرن ۲۱ انتخاب کرد.
۵-شورلت وگا ۱۹۷۱
شورلت قصد داشت در دههٔ ۷۰ با مدل سابکامپکت وگا به تویوتا و هوندا پاسخ داده و خریداران آنها را بهسوی خود جذب کند؛ اما پیشرانهٔ این خودرو توانایی مصرف پایین سوخت را نداشت. شورلت در اصل با وگا خریداران خود را تحقیر کرد.
۴-یوگو ۱۹۸۷
یوگو نسخهٔ ساخت صربستان از فیات ۱۲۷ بود که هرچند قیمت پایینی داشت اما به معنای واقعی کلمه یک افتضاح بود. یوگو در حال حاضر جشن ۳۰ سالگی خود را بهعنوان نماد یک خودروی چَرند و بدردنخور برگزار میکند. تولید این فاجعهٔ متحرک تا سال ۲۰۰۸ ادامه داشت.
۳-بامو ایستا ۱۹۵۵
این خودروی عجیب در اصل توسط شرکت ایتالیایی ISO طراحی شد و بعداً توسط بامو به تولید رسید. خودرویی مجهز به یک پیشرانهٔ کوچک با فقط ۱۲ اسب بخار قدرت. ایستا فقط یک در داشت که در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته بود به همین دلیل وقتی از جلو نزدیک به دیوار پارک میشد، در ماشین باز نمیشد! بااینحال تولید ایستا به مدت ۷ سال توسط بامو انجام گرفت.
۲-فورد موستانگ نسل دوم ۱۹۷۴
نسل دوم موستانگ که در سال ۱۹۷۴ معرفی شد، خودروی فاجعه باری بود که دوستداران موستانگ را به وحشت انداخت. درحالیکه موستانگ نسل اول با پیشرانههای قدرتمند V8 خیابانها را به آتش میکشید، نسل دوم در ابتدا تنها با موتورهای چهار و شش سیلندر عرضه شد که مدل چهار سیلندر آن فقط ۸۸ اسب بخار قدرت داشت. البته سال بعد به دلیل اعتراض طرفداران موستانگ، فورد یک موتور V8 را هم برای آن ارائه کرد. بااینحال متأسفانه به دلیل بحران سوخت دههٔ ۷۰، موستانگ نسل دو بسیار محبوب شد و به فروش بالایی دست یافت.
۱-پونتیاک آزتک ۲۰۰۱
و اما سرانجام رسیدیم به بدترین خودروی تاریخ. آزتک بهواقع بدترین ماشین تمام دوران است زیرا این تنها خودروی لیست ما است که یک شرکت خودروسازی ۸۴ ساله را به نابودی کشاند. زشتی مطلق آزتک غیرقابلانکار است درحالیکه سواری آن از ظاهرش هم بدتر است. آزتک بهواقع تابوت پونتیاک بود.
منبع: Edmunds
سامان اذری
۱۹ مهر ۱۳۹۵آستون مارتین سیگنت رو نمیشه هضم کرد
سامان اذری
۱۹ مهر ۱۳۹۵بچه شرمنده که بی ربط به این مطلب مینویسم
تو قسمت مقایسه رنو ساندرو استپ وی لیفان ایکس50 و دانگ فنگ
من ماشین دوستم لیفان رو تست کرده بودم و اونجا تو قسمت نظرات نوشته بودم
امروز خبر دار شدم که ماشین 1 ماه نشده هاش واشر سوزونده الان برده نمایندگی کار به شکایت کشیده شده نمایندگی میگه فن ماشین کار نکرده ماشین داغ شده
اینم میگه من پولمو میخوام ماشین ارزونیتون
خواستم بگم پولی که با هزار بدبختی جمع کردید رو به این اشغالهای چینی ندید
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
ممنون آقا سامان که نسبت به حرفت احساس مسئولیت میکنی.
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵همین چند وقت پیش یه نمونه هاچبک چینی سایت پدال معرفی کرد و منم گفتم به مفت هم نمیارزه اما به یه سری بر خورد
پس همون افراد که ماشین چینی میخرند این اتفاقها براشون افتاد تقصیر خودشونه
پیکان مدل 46 به 10000 تا ماشین چینی صفر میارزه
سامان اذری
۱۹ مهر ۱۳۹۵فدات مجید جان
نمایندگی گفته ماشین فنش از کار افتاده بود شما باس میفهمیدید که ماشین فنش خرابه
دوستمم گفته من مکانیک نیستم که .
من ماشین صفر خریدم اگه قرار باشه دم به دیقه ماشینو چک کنم میرم یه کارکردشو 10 میلیون پایینتر میخرم
ضمنا دوستم میگفت صدای موتور طوری به داخل کابین میومد که ادم بجز اون صدا هیچی رو تشخیص نمیده
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۹ مهر ۱۳۹۵درسته آقا سامان.
متاسفانه به اکثر ما همین جواب رو میدن.
منم تجربه ی سوختن واشر سر سیلندر و آب روغن قاطی کردن پژو 2000 رو البته در مورد دوست صمیمیم دارم.
ماشینش ازون موقع دیگه به خرج افتاد.
امیدوارم دوستتون مشکلش حل بشه.
واقعا خیلی مظلوم هستن این افرادی که ماشین نو میخرن و اینطوری اذیت میشن.
.
از آشنایان تویوتا هایلوکس خریدسال 1389 ( اون موقع هنوز ارزون بود) تا الان مثل ساعت کار میکنه. ساکن روستا هم هست. با این ماشین از کوه و تپه میره بالا، به قول خودش تو زمین های دورافتاده ی بیابون (نه تو جاده) 120 تا میره. با ماشین زمین شخم میزنه ! حتی گاو و گوسفند جابجا میکنه. ماشینش شاید از 24 ساعت شبانه روز 10 ساعت خاموش باشه ! 6 ساله هنوز حتی لنت ترمز عوض نکرده !!😢 حتی چون روستا دور افتادست روغن موتور 100هزار رو تو 150 هزار عوض میکنه. ولی این ماشین آخ نگفته.
تعریف کیفیت نیسان، بنز، ب ام و ، مزدا رو هم خیلی شنیدم. فقط یکم مواظبت و توجه میخوان.
.
کاش میشد این ماشین ها با قیمت مناسب عرضه بشن تا مجبور نشبم ماشین بی کیفیت سوارشیم و اینقدر خرج کنیم.
سامان اذری
۲۰ مهر ۱۳۹۵مجید جان هایلوکس
کلا تویوتا یه چیز دیگه هست
بدبختی اینجاست که دوستم النترا در حد صفر داشت پول نیاز داشت النترا رو فروخت
55.900 داد به این ماشین
اونم اینجوری شد
فرض کن نمایندگی تعمیرش کنه بعد این بخواد اون ماشین بفروشه خدا میدونه چند ازش میخرند
دقیقا 340 کیلومتر کارکرده ??
« مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »
۲۰ مهر ۱۳۹۵.
ان شا الله همه چیز بهبود پیدا کنه.
reza
۲۰ مهر ۱۳۹۵دیدید
هر سه تاشون آشغالن
همون جا هم گفتم ادم بخواد بره پول واسه اشغال های ایرانی چینی بده پول بده بره یه مزدا 323 یا مزدا 3 نسل قدیم رو بگیره بهتره
سامان اذری
۲۰ مهر ۱۳۹۵Reza
یه دونه مزدا 323 f هست مدل 78 در حد صفر 20 تومن میگه ولی 18 تومن میشه خرید
هزار برابر از این اشغالها بهتره
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵323 عالیه
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵درود برسامان عزیز
Ali.usa
۱۹ مهر ۱۳۹۵ببخشید این حرفو میزنم
ولی خدای ماشین های چینی خیلی بهتر این بی کیفیت های داخلیه
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵هم ایرانی و هم چینی هیچ فرقی ندارند
پولی رو که با زحمت در میارید حروم خریدن این ماشینهای به اصطلاح صفر نکنید
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵گوش نمیدن که میرن میگیرن
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵چینی و ایرانی هیچ فرقی نداره با هم
حسين
۲۰ مهر ۱۳۹۵سلام
اقا سامان در مورد این مزدا ۳۲۳ که گفتید
یه شماره تماسی
ایمیلی به من میدید؟
سامان اذری
۲۰ مهر ۱۳۹۵بفرما حسین جان
بیمه هم از اول تخفیف
قیافه ماشین داد میزنه که عالیه
خودرو مزدا ۳۲۳ اف
http://divar.ir/v/WB-bp6iJF/
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
از سال 1378 اینقدر سالم مونده خیلی حرفه.
ولی عمرش زیاده.
من بودم احتیاط میکردم.
در کیفیتش شکی نیست.
ولی احتیاط لازمه.
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵323 سوارشدم خیلی خوبه
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵همین بدترین ها برای ما بهترین
خخخخخ
احمد
۱۹ مهر ۱۳۹۵پونتیاک آزتک هر چقدر واسه شرکت سازندش بد بوده ولی واسه من یاد آوره بهترین سریالیه که تا حالا دیدم
Madjid911 GT2
۲۱ مهر ۱۳۹۵آره.
سریال خوبی بود.
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵نش که در دهه ی 50 با هادسون ادغام شد تصمیم گرفتن یه ماشین اقتصادی بسازن اما هیچ کدوم تجربه ای نداشتن تو این زمینه برا همین از شرکتbmc انگلستان کمک گرفتن و متروپلیتن رو در انگلستان میساختن و بعد به امریکا میفرستادند و هر 2 طرف سود میکردند
لینکلن ورسای به هیچ وجه ماشین بدی نبوده ولی رقیب سویل هم عمرا نمیشده
amc گریملین ماشین جالبی درسته نبودش
کادیلاک سیمارون در دهه ی 80 برا رقابت با ماشینهای اسپرت وارداتی ساخته شد و فروش خوبی هم داشت ولی از کادیلاک توقع این ماشین نبودش
کرایسلرtc واقعا ماشین خوبی هست که تو ساختش کرایسلر و مازراتی همکاری کردند و بسیار هم زیباس و جاش اینجا نیست
شورولت وگا هم برا رقابت با فورد پینتو عرضه شد که مشگل پوسیدگی بدنه داشت
موستانگ 2 واقعا لیاقت اسم پر افتخار موستانگ رو نداشت
پونتیاک ازتک هم مثل موستانگ 2 لیاقت اسم پونتیاک رو نداشت
Hadi
۱۹ مهر ۱۳۹۵داداش اون آرم جی امت منو کشته
رو همه قطعات ماشین منم هست
Opel corsa95
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵به Hadi
ممنون رفیق
اما چیز عجیبی نیست
تمام کمپانی های خودروسازی ارم خودشون رو رو تک تک لوازم تولیدیشون میزنند
ونوم
۲۰ مهر ۱۳۹۵علی جون خودت میدونی امریکایی باز حتی اگه ماشین بدم از شرکتای مورد علاقش ببینه تو ماشین چیزی پیدا میکنه که علاقش توجیه بشه ولی واقعا باید قبول کرد امریکا خیلی از دهه ی 80 بیخیال مشتری شد واقعا اون کادیلاک کاترا در حد کدی نیست خدایا شکرت امریکایی ها دارن اوج میگیرن
(ali (CHEVY NOVA
۲۰ مهر ۱۳۹۵ونوم جان
میدونی حرفات رو قبول داشتم و دارم همیشه
دهه ی 80 یه دهه ی نحس بود برا صنایع خودروسازی امریکا و تو این دوره طراحی ها وحشتناک افت کرد و خودروسازان امریکایی هم تحت تاثیر قرار گرفتن ولی به قول شما امریکن کارز دوباره اوج گرفتن و این رو نمیشه ندید گرفت چون واقعیت هست برگشت قدرتمند امریکاییها
کامیاب
۲۰ مهر ۱۳۹۵لینکلن ورسای
گرملینکرایسلر TC
کادیلاک سیمارو
نش ورلوگا
فورد موستانگ نسل دوم
اینا کجاشون بد وزشت بوده بنظرتون؟
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
رلاینت رابین رو دیدم یاد مستربین افتادم. همیشه با این ماشین مشکل داشت ! همیشه واژگون میشد.
.
BMW ایستا مسلما زیبا نیست. اما با مزه هست. خیلی گوگولیه !!!
.
کرایسلر TC مزراتی هم از جلو حداقل خیلی شیک و زیباست. مونتاژ رو نمیدونم چجوری بوده.
.
AMC ماشین های خوبی تولید میکرد. حیف که از تاریخ محو شد.
.
پونتیاک آزتک ممکنه خودش زشت بود. ولی خیلی از اصول رو در تاریخ خودروسازی بنا نهاد. واقعا از محصولات سانگ یانگ خیلی زیباتره.
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵مجیدamc به اون صورت که فکر میکنی محو نشد
در 1987 که کرایسلر amc رو خرید و در خودش ادغام کرد بازم به تولید مدلهاش ادامه میداده
قصد کرایسلر از خریدamc فقط 1 چیز بود چیپ
از دیگر زیرمجموعه های amc هادسون و رامبلر هم هست که برا کرایسلر هستن الان
کرایسلر صاحب امتیاز خیلی از برندهای معتبر خودروسازی هستش که دیگه ماشین تولید نمیکنن
هادسون . نش . amc . دسوتو . بنتام . پیلیموت . ایگل
کمپانی جیپ مدلهای تا 1974 شرکت amc رو ساپورت قطعه میکنه همین الان هم چه فنی و چه تزیینی
Hadi
۱۹ مهر ۱۳۹۵داداش اون آرم جی ام ات رو کل قطعات ماشین منه
Opel corsa 95✊
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
خوبه. ولی خب مثل قبل نیست
سینا
۲۰ مهر ۱۳۹۵اون ماشین تو فیلم back to future چی بود؟
ونوم
۲۰ مهر ۱۳۹۵فکر کنم دلورین
PlymouthBarracuda
۲۰ مهر ۱۳۹۵DELOREAN
بنتلی
۲۰ مهر ۱۳۹۵داداش تا جایی ک میدونم خودروی مستر بین مینی بود…
« مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »
۲۰ مهر ۱۳۹۵نه بابا!
من خودروی اون مردی رو گفتم که همیشه اذیتش میکرد.
« مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »
۲۰ مهر ۱۳۹۵تازه اون ریلاینت رگال بود نه ریلاینت رابین.
یوسف
۱۹ مهر ۱۳۹۵BMW ایزتا که اینجا به عنوان یکی از بدترین خودروها ذکر شده در واقع ناجی شرکت BMW در بحران اقتصادی این شرکت پس از جنگ جهانی دوم و در طی دهه ۱۹۵۰ بود. اگر این خودروی ارزان و پرفروش نبود الان دنیا از وجود BMW محروم بود و باید تنها در تاریخ خودروسازی در موردش میخوندیم.
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۹ مهر ۱۳۹۵نکته ی مهمی بود.
GOD BLESS AMERICA
۱۹ مهر ۱۳۹۵بیخیال نامردی محضه که پونتیاک آزتک رو به عنوان بدترین خودروی تاریخ معرفی کنید.
کسایی که سریال breaking bad رو دیده بودن میدونن که توی این سریال هم این ماشین نماد بدبختی و زندگی حقیرانه یک استاد شیمی بود .
با اینحال وقتی تصمیم به فروشش گرفت مکانیک خودرو سریعا اونو خرید و دلیلش رو بدنه محکم و سخت جون بودن آزتک بیان کرد .
در ضمن این جنرال موتور بود که تعیین میکرد که خودروسازان زیر مجموعه اش چی تولید کنن ، پس نباید انقدر یکجانبه در موردش حکم.قطعی صادر کنید.
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ مهر ۱۳۹۵به GOD BLESS AMERICA
داداش یه نکته ای که هست بین سایتهای مختلف سلیقه ها مختلفه
مثلا این نظر سایت ادموندز بوده اما من چند وقت پیش در مورد بدترین ماشینهای تاریخ مطلب میخوندم رتبه اولش یه ماشین دیگه بود
اگه اون مطلب رو پیدا کنم میزارمش اینجا فکر کنم برا سایت موتور ترند بود
Hami
۱۹ مهر ۱۳۹۵ترابانت عالی خیلی خوشم امد
امین 77
۱۹ مهر ۱۳۹۵من که اصلا نمی تونم اون آستون مارتین رو درک کنم ، واقعا فازشون چی بوده ؟!؟!
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
برای استون اصالت نداره اما خیلی زیباست.
برای داخل شهر یک استون جمع و جور خیلی دلبری میکنه.
کلا استون مارتین رو خیلی دوست دارم.
همش زیبایی و اصالته.
مخصوصا صدای وی 12…
حميد
۲۰ مهر ۱۳۹۵واقعا اون پونتیاک ازتک طراحی بدی داشته یکم پشتش با اکتیون شبیه هست
ولی دوستان سعی کنید ماشین زیبا بخرید صبح که میخواهید سوار بشین بهتون انرژی مثبت میده
در ضمن وقتی نقد مثبت در مورد ماشینتون می خونید احساس خوبی داره
بنتلی
۲۰ مهر ۱۳۹۵با اینکه این 60 تا جزء بدترین خودروها هستن ولی دوس دارم همشونو تست کنم…ب نظرم یه تجربه هیجان انگیز و بسیار جالبیه رانندگی با این خودروها…
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.درسته.
واقعا لذت بخشه.
مخصوصا کرایسلر تی سی مزراتی.
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵دمت گرم
ماسل
۲۰ مهر ۱۳۹۵موستانگ چیش بده کی اینو اینجا گذاشته؟سالاره سالار
arash66
۲۰ مهر ۱۳۹۵کاربر GM عزیز، به این مقاله نگاه کنید، ببینید که یک نماینده از فولکس، آئودی و پورش وجود ندارد … ولی از GM تا دلت بخواد مدل ذکر شده، این فرق آلمانیا با امریکاییها.
یادته قبلا گفته بودم ک آلمانی ها بی حساب کتاب یک مدل رو معرفی نمیکنن ؟
(ali (CHEVY NOVA
۲۱ مهر ۱۳۹۵arash66
اصلا باهات بحث نمیکنم دوست محترم
هر زمان المان تونست77 سال تو خودروسازی اول شه مثل امریکا بیا با من صحبت کن
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
به نظرم ماشین های امریکایی و ماشین های المانی و انگلیسی هر کدوم نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن. هر کدوم یک خوبی ها و بدی ها.
قبول دارم ایمنی ماشین های آلمانی خیلی بهتره.
ماشین های آلمانی و انگلیسی و ژاپنی قبل ازین که به بازار عرضه بشن در تست های کارخونه امتحانشون رو پس میدن. تست های سخت گیرانه ی آئودی مثلا معرف حضور همه هست.
البته کادیلاک هم ازین نظر مثل آئودی هست.
اما بقیه ماشین های امریکایی در بازار تست و عیب یابی میشن.
در عوض قیمت ماشین های امریکایی قابل ابتیاع تره.
(ali (CHEVY NOVA
۲۱ مهر ۱۳۹۵درسته مجید
من هیچ زمان نگفتم ماشین امریکایی بی عیب هست
چند روز پیش با کوروش که المانی بازه داشتیم در مورد ضعف محور عقب امریکایی ها صحبت میکردیم
ماشین المانی و امریکایی و انگلیسی ساخت دست بشر هستن نه خدا که بی عیب باشه
هر ماشینی که فکرش رو بکنید بالاخره یه مشکلی داره
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵آفرین علی آقا.
ان شا الله همه ی ما ( اول از همه خودم ) این بحث های فرسایشی و بی فایده و مسخره ی آلمان ، انگلیس ، امریکا و … روکنار بذاریم.
اگر این بحث ها فایده داشت با وجود ” میلاد فقط المان فقط بنز ” با 6500 کامنت که خیلی هاشون 30 یا 40 خط بودن الان همه ی کاربران پدال باید طرفدار بنز و ماشین المانی میبودن. که نیستن . چون این بحث ها هیچ فایده نداره.
امیدوارم دیگه شاهد این بحث ها نباشیم.
شما هم با سعه ی صدر از کنار این کامنت های تحریک امیز عبور کن.
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵77سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
علیرضا
۲۰ مهر ۱۳۹۵اوپل امگا رو من خودم پشتش نشستم واقعا آخر هندلینگ بود البته موتور قوی نداشت ولی کولرش دو منطقه ای بود!!!!سانروف 8 حالته داشت!!!وسواریش عالی بود فضای داخلیشم اندازه ماکسیما حالا نمیدونم چرا گفته چرند تو متن هم ایراداشو نگفته فقط گفته چرند
Parsa
۲۰ مهر ۱۳۹۵اگه میتونستم اینو میخریدم.
وجدانن عشقه??
https://www.carsforsale.com/vehicle/details/22582758
simorq
۲۱ مهر ۱۳۹۵پدال نکنه میخوای تا آخر محرم مطلب نزاری کلا پدالو تعطیل کردی
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵همین بدترین ماشین های دنیا رو نمیشه بیان بدن به من ؟؟!!؟
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵والا بخدا
Erfan
۲۱ مهر ۱۳۹۵ماشاالله آمریکا و بریتانیا!
کلا هر چی ساختن واسه خنده بوده….
(ali (CHEVY NOVA
۲۱ مهر ۱۳۹۵به Erfan
ماشاالله به شما المانی باز متعصب با این دیدگاهتون
شاید بگی از کجا میدونم که المانی بازی
مثل روز روشنه
راستی نظرت در مورد ماشین شماره 3 چی هست چون 10 برابر از نمونه امریکاییها خنده دار تره
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵علی آقا.
خواهش میکنم ازت دیگه از لغت آلمانی باز و امریکایی باز و … استفاده نکن.
اگر از حرفش ناراحت شدی به عنوان یک کاربر باهاش حرف بزن نه یک دوستدار ماشین آلمانی.
این بحث ها به جاهای خوبی ختم نمیشه.
به نظر من دیسلایک خیلی جواب بهتری هست.
من به عنوان یک طرفدار خودروهای آلمانی به همه ی ماشین های انگلیسی ، امریکایی ، ژاپنی و … علاقه ی زیادی دارم.
نیاز نیست خودت رو با آلمانی باز ها درگیر کنی. چون اصلا درگیری وجود نداره. ما به علایق شما احترام میذاریم چون خودمون هم دوستشون داریم.
.
من به ماشین انگلیسی خیلی علاقه دارم و داشتم. وقتی بحث لامبورگینی و مکلارن رو کشوندیم به ماشین آلمانی و انگلیسی اصلا حرف های خوبی رد و بدل نشد.
.
ازت میخوام دیگه از لغت المانی باز، امریکایی باز ، و … استفاده نکنی. اینا جو سایت رو مسموم و کثیف میکنن.
(ali (CHEVY NOVA
۲۱ مهر ۱۳۹۵مجید جان
حرفت درسته و هم نادرست
من گفتم المانی باز نگفتم المانی بازها که اینطور میگی
این جناب داره بحث راه میندازه نگه تا منم نگم
منم به عنوان یه طرفدار ماشین امریکایی به بقیه ماشینها احترام میذارم اما توهین نمیکنم
من خودم رو با المانی بازها در گیر نمیکنم با 1 نفرشون فقط دارم صحبت میکنم
منم به سلیقه های شما احترام میذارم و تا وقتی که کسی چیزی نگفته منم جواب ندادم
خیلی راحت میتونستم تو اون مطلبی که پدال گذاشت در مورد کسل کننده ترین کانسپت دنیا که یه فولکس بود بحث راه بندازم ولی احترام گذاشتم و نکردم
پس احترام باید 2 طرفه باشه
این جناب امده میگه امریکا کلا هر چی ساختن واسه خنده بوده….
منم عین خودش جواب دادم
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
ایشون خواسته بحث راه بندازه درست.
شما نباید تحریک بشی
دوستی به اسم مسیح از همین خاصیت خصلت بعضی ها استفاده میکرد..
من اون موقع یک پروفایل دیگه داشتم با حدود 2000 کامنت.
با اسم اصغر از ماشین امریکایی دفاع میکرد ( نظر واقعیش هم همین بود )
با اسم میسح میومد میگفت ماشین امریکایی اشغال !!! و کلی بحث راه مینداخت.100 نفر هم مثل شما میومدن بهش جواب میدادن.
فقط و فقط برای جلب توجه.
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵وقتی میگی میخواستم در بحث فولکس واگن کسل کننده ترین کانسپت بیام بحث راه بندازم یعنی هدفت درگیری با به قول خودت آلمانی باز ها بوده. نه این دوستمون.
اونجا بحث درست میکردی با خیلی ها درگیر میشدی.
.
Erfan
۲۲ مهر ۱۳۹۵دوست عزیز….
من فقط یه نقل قول از جرمی کردم…
در مورد شماره ۳ هم باید بگم هر اشتباهی که بشه ازش درس گرفته مقدمه ای بر پیروزی هستش…
حالا مقایسه نسبت اشتباه آلمان با آمریکا رو به عهده خودتون میزارم….
(ali (CHEVY NOVA
۲۱ مهر ۱۳۹۵مجید منم مثل تو خیلی وقت هست پدال رو میشناسم
هم مسیح رو میشناسم و هم اون کاربر به اسم مافیا که حرفهاش اندازه…………بی ارزش بود و خسته شده و هخامنش و خیلی های دیگه که همشون با چندتا اسم میومدن و شلوغ میکردند
من تحریک نشدم فقط دارم جواب اون فرد رو مثل خودش میدم
تازه من نگفتم که میخواستم در قسمت فولکس بحث کنم گفتم میتونستم اما نکردم چون احترام میذارم به نظر بقیه برعکس یه سری ها
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵آفرین.
خیلی خوبه.
سعی کن همیشه همینطور خوب و منطقی باشی.
Erfan
۲۲ مهر ۱۳۹۵موضوعی هم هست که مرتبط با مطالب بالا نیست که بد نیست مطرح کنم و این که…
دوستانی که آمریکایی دوست هستن یکسری مطالب واقعا بچه گانه و غیر عقلانی مطرح میکنند و مثال برای این مقایسه z28 با s500 cupe… خوب آیا این عقلانی هست؟
کامنت گذاشتن به جای این میرم ۶۰هزار تا میدم z28 میگیرم
آیا 28 کیفیت سواری 500رو داره؟
آیا متریالش با اون یکی هست؟
آیا ایمنیش با اون یکی هست؟
آیا آپشن هاش با اون یکی هست؟
جالب که کلی هم لایک میخوره…
نمیتونم درک کنم آیا اس 500 چندصد هزار داری باید با z28که 60هزارتا قیمت داره مقایسه بشه؟
با اگ با بنتلی بود درکش یکم راحت تر بود!
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.دوست عزیز
شما تازه اومدی.
این بحث ها رو نکنی خیلی بهتره.
عاقبت نداره.
من کردم که میگم .
فقط درگیری پیش میاد
هیچ فایده ای هم نداره.
Erfan
۲۲ مهر ۱۳۹۵دوست عزیز من 2 سال یا بیشتر هست که از مطالب پدال استفاده میکنم…
فقط زیاد کامنت نمیزارم…
کامنت کم دلیل بر تازه اومدن نیست…
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مهر ۱۳۹۵درود علی جان
علی
۲۱ مهر ۱۳۹۵چقدر بدترین ماشینه این دسته بندی شبیه نیسان جوک هست ولی نیسان جوک رو مردم دنیا میخرند و با طراحیش مشکلی ندارن
آیا میشه نتیجه گرفت که سلیقه مردم جهان تغییر کرده ؟
همانطور که مردم کشور خودمون بعد از تجربه پژو 206 با طراحی منحصر به فرد به طراحی خودرویی مثل L90 رویه خوش نشون دادن
ظاهرا سلیقه جهانی انسانها مسیرش را کج کرده
بهزاد
۲۱ مهر ۱۳۹۵ممنون اقا سامان آره واقعا چینی بیکیفیت هست صد رحمت به 206 خودمون من که حتی یک قرون هم پول به چینی نمیدم فقط ظاهر دارن اونم از دور ول ول میکنه
حامد
۲۲ مهر ۱۳۹۵جای نیسان جوک تو لیستتون خالیه
تازگیا هم داره واردِ مرز پُر گُهر میشه!!
هشمت الله ازغندی
۲۳ مهر ۱۳۹۵لینکلن ورسای ?! کجاش زشته این بنده خدا ! همین الان هم اگه باهاش بری خیابون همه نگاش میکنن،
mehdi
۲۷ مهر ۱۳۹۵لینکلن ورسای سالاره
ایمان محمدی
۱۹ دی ۱۳۹۹پس پراید کو