پس از انتشار تیزرهای فراوان و همینطور تصاویر جاسوسی بدون پوشش، پورشه سرانجام رسماً ۹۱۱ توربو S جدید را در دو نسخهٔ کوپه و کانورتیبل رونمایی کرده است. همانطور که انتظار میرفت، توربو S جدید با سپر جلوی کمی تهاجمیتر، ورودیهای هوای جانبی، چهار سر اگزوز و اسپویلر عقب، در ظاهر خود را از برادران ضعیفترش متمایز کرده است. بال عقب این خودرو به همراه اسپویلر قابلگسترش جلو نیز در سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰۰ کیلوگرم داونفورس تولید میکند.
۹۱۱ توربو S جدید در جلو ۴۵ میلیمتر و در عقب ۲۰ میلیمتر عریضتر از نسل قبلی شده و وزن آن نیز ۵۰ کیلوگرم افزایش یافته است که البته این اضافهوزن بهراحتی توسط قدرت بیشتر خودرو جبران میشود. در عقب توربو S مدل ۲۰۲۱ یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته که نسخهٔ تکاملیافتهٔ موتور ۳ لیتری مدل کاررا محسوب میشود. این موتور ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که ۷۰ اسب بخار بیشتر از نسل قبلی است.
این نیرو که توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخها انتقال پیدا میکند، باعث میشود توربو S جدید ظرف ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر و ظرف ۸.۹ ثانیه به سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت برسد که یک ثانیهٔ کامل سریعتر از نسل قبلی است. البته به نظر میرسد پورشه در اعلام شتاب صفرتاصد این ماشین کمی محافظهکارانه عمل کرده است!
سامانهٔ چهارچرخ محرک با دیفرانسیل عقب و مرکزی لغزش محدود، سیستم تعلیق فعال و سیستم فرمان گیری چرخهای عقب بهصورت استاندارد ازجملهٔ ویژگیهای قابلتوجه نسل جدید ۹۱۱ توربو S هستند. رینگهای این ماشین در جلو ۲۰ اینچی و در عقب ۲۱ اینچی هستند و به ترتیب با لاستیکهای ۲۵۵ و ۳۱۵ پوشیده شدهاند. طراحی این رینگها که از نوع تکپیچ مرکزی هستند نیز جدید است.
پورشه با ویژگیهایی مثل الگوی دوخت ویژه که ادای احترامی به مدل ۹۳۰ توربو است، غربیلک فرمان اسپرت GT، گرافیک خاص این مدل در نمایشگرها و…، کابین توربو S را هم ارتقاء داده است. برای این خودرو همچنین لیستی طولانی از آپشنها هم ارائه شده که ازجملهٔ آنها میتوان به سیستم اگزوز اسپرت و شاسی اسپرت اشاره کرد که ارتفاع خودرو را ۱۰ میلیمتر کاهش میدهد.
قیمت پورشه ۹۱۱ توربو S جدید در ایالاتمتحده از ۲۰۳,۵۰۰ دلار برای نسخهٔ کوپه و ۲۱۶,۳۰۰ دلار برای کابریولت آغاز میشود درحالیکه بریتانیاییها باید برای خرید نسخهٔ کوپه حداقل ۱۵۵,۹۷۰ پوند و برای کابریولت ۱۶۵,۱۲۷ پوند پرداخت کنند. انتظار میرود تحویل اولین نمونههای این خودرو به خریداران از اواخر امسال صورت گیرد.
Mclaren
۱۴ اسفند ۱۳۹۸نه حرف داره نه حریف
طراحی داخل پورشه هم که دیوانه کنندس عاشقشم همینطور نمای عقب
واو شتاب 2.7 ثانیه ای
سامی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸چرا رای میدم سریع رای برمیگرده.مشکلش چیه؟
شاهین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸مک 765LT میزنه پاره ش میکنه
MOHAMMAD
۱۱ دی ۱۳۹۹پورشه مکلارن ۷۶۵ رو داغون کرد پارش کرد چی میگی واسه خودت
حسام
۱۹ اسفند ۱۳۹۸فقط خیلی گرونه
taha malek
۲۰ اسفند ۱۳۹۹کجاش گرونه
Joker
۱۴ اسفند ۱۳۹۸البته به نظر میرسد پورشه در اعلام شتاب صفرتاصد این ماشین کمی محافظهکارانه عمل کرده است! شک نکنید همینطوره
BMW
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اینو شاهکار با کوروت مقایسه نکن تنها رقیب کوروت از نظر کیفیت وایپر که اونم دیگه تولید نمیشه…درضمن تو که ۹۱۱ مسخره می کنی می دونستی با فروش ده هزار دستگاهش ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون دلار سود آوری داره برای پورشه (مطلب تو پدال هست می تونی سرچ کنی)که کل برند شورلت توانایی همچین سود آوریو نداره…درضمن می دوسنتی پورشه همیشه با وزن بیشتر و قدرت کمتر رقیباشو شکست می ده!!!؟درضمن میدونستی مدیر عامل فورد f150 رپتور رو ۹۱۱ پیکاپ ها می دونه!!؟??????
Amir Machine
۱۴ اسفند ۱۳۹۸داداش چی برا خودت میبافی؟
کوروت C8 همین چند وقت پیش تو مقایسه موتورترند 911 کاررا S رو شکست داد و اول شد
تو اون مقایسه حتی کیفیت کابین کوروت بالاتر از 911 اعلام شد
کوروت C8 خودروی سال موتورترند شد، عنوان خودروی سال آمریکای شمالی رو کسب کرد، توسط اکثر نشریات (حتی اروپاییها مثل اتوکار) مورد تحسین قرار گرفت، تو یک ماه کل ظرفیت تولید یکسالش فروخته شد، تو ژاپن ظرف 60 ساعت 300 تا فروخت
دیگه یه ماشین باید چکار کنه تا شما ضد آمریکاییها از رو برین؟
کوروت و 911 هردو نامهای بشدت قابل احترامی هستن و هیچکس حق توهین و تحقیر هیچکدوم رو نداره
رقیب این توربو S هم کوروت Z06 خواهد بود و قطعاً رقابت جذابی رو بین این دو اسطوره شاهد خواهیم بود
BMW
۱۴ اسفند ۱۳۹۸امیر جان من که با شما مشکلی ندارم اگه ناراحت شدی ببخش من فقط خواستم جواب این ترول جدیدُ بدم.
BMW
۱۴ اسفند ۱۳۹۸نه امیر جان حرف ناراحت کننده ای نزدی شرمندم من می دونم شما از معدود آمریکایی بازهای منطقی سایتی و اصلا جو بهم نمی زنی ولی چیکار کنیم گاهی اوقات از کوره در می ریم بعدشم پشمون می شیم ولی پشمونیم سودی نداره ? باور کن من خودم عاشق F150 رپتور موستانگ شلبی وایپر و…هستم ولی می دونی که بعضی ها مخصوصا این علی نوا با هزارتا اکانت میاد جو بهم میزنه و دوستان آلمانی بازو ناراحت می کنه ولی من واسه یکم دوستان آلمانی کیف کنن و از خشم و ناراحتیشون کم شه واکنش شبیه به خودشون مثل به رخ کشیدن آمار نشون می دم پس به خودت نگیر.
parvaz
۱۴ اسفند ۱۳۹۸یعنی جوری داره سنگ آمریکایی هارو به سینه میزنه و از آلمانی ها بد میگه آدم فکر میکنه واقعا داره از جایی حقوق میگیره، بابا ما ماشین باز ها فرقی نداره ماشین ساخت کجا باشه مهم اینه با روح و روان آدم بازی کنه مجذوب کنه آدمو، صدای موتورش آدرنالین خونتو زیاد کنه، حالا سلیقه هم دخیل هست هرکدوممون یه برند یا محصولات یه کشوری رو بیشتر دوس داریم اما دلیل نمیشه بیاییم به سلیقه بقیه توهین کنیم!!!
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸عالی بود داش پرواز درست زدی تو خال دست مریزاد ??????
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸داداش بالا بری پایین بیای همه میدونن که این هیولا قاتل شما آمریکاییا هستش. خودتو جر بدی هم فایده ای نداره.
anti-Nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اخوی انسان موجود دیالوگ محوره
دوست داره صحبت کردن با هم نوعشو اونم کی از نوع ماشین بازشو باسواداش تو این وضعیت کرونا هم کدیگه بیرون نمیریم بشینیم با رفیقامون حرف بزنیم دق کردم ب ولله
کیف میکنم من به شخصه ی سری از کل کلارو(البته تا قبل از اینکه یکی از طرفین عصبی بشه و چرت پرت بگه)
جر خوردن تو این موضوعات بد نیس بنظرم!هست؟؟؟
(حالا سر این حرف کامنتت این مقال جاش نیبس ولی داری چرت میگی:))))
ی وخ من ی چی میگم شما یاد میگیری(1 درصد مواقع) ی وخ شما میگی من یاد میگیرم99 درصد مواقع
من خودم حساب شما ی نفرو از بقیه المانی بازا جدا کردم چون جدا از ی سری حرفات ک مخالفم خیلی چیزا یاد گرفتم(من با نیست شوخی و یاد گرفتن میام ی سریا فک میکنن شهام دار تسلام)(البته از بقیه هم یاد گرفتما اما شمارو ب اسم میشناسمو در مجموع پدال رو فضایی اموزنده میدونم)
Amir Machine
۱۴ اسفند ۱۳۹۸BMW
خواهش میکنم
چند وقتیه جو پدال آروم شده و دیگه خداروشکر از اون کلکلهای مسخره و حال به هم زن که چند نفر راه مینداختن خبری نیست و این عالیه
اما باز اخیراً یکی دو نفر با کامنتهای الکی دارن این اوضاع رو تغییر میدن، پس بهتره هیچ کدوم ما جوابشون رو ندیم تا دوباره مثل قبل نشه، بنظرم مسئولان پدال باید اصلاً اجازۀ انتشار به چنین کامنتهایی ندن
هرکسی علایقی داره و کاملاً قابل احترامه، همه میتونیم از ماشین موردعلاقهمون بدون توهین به علایق دیگران حرف بزنیم
من خودم به آمریکاییها علاقه دارم ولی مگه میشه 911 افسانهای را قبول نداشت؟
درهرحال اگه منم بد حرف زدم عذر میخوام
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸جناب Amir machine این شما ها ( anti-nazi ) بودید که با یه کامنت مسخره کل پیج رو به هم ریختید. مگه مجبورید تو هر پیجی سنگ آمریکایی هارو به سینتون بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟
Amir Machine
۱۴ اسفند ۱۳۹۸کامنتی که یه نفر دیگه گذاشته به من چه مربوطه که تعمیم میدی به من؟
من مسئول کامنتهایی هستم که خودم میذارم و هیچوقت هم موافق نظرات جنجالآفرین حتی از طرف کسانی که علایقشون با من هماهنگه نبودم، حتی بارها به آمریکاییبازها هم انتقاد کردم
از طرف دیگه اما هنوز یادمون نرفته خود شما یکی از مهرههای اصلی بحثها و جنجالهای مسخرۀ قبل پدال بودید و با تنفر بیدلیل و بچگونه از آمریکاییها زیر هر پُست مربوط و نامربوطی با کامنتهای تحریکآمیز، بحث و جنجال راه مینداختید. شما هم همه جا کم سنگ آلمانیها رو به سینه نزدی و کم به آمریکاییها توهین نکردی
اما کل این سایت رو بگرد اگه جایی پیدا کردی که من با کامنتی نامربوط آغاز کنندۀ بحث بودم، من برای همیشه از پدال میرم
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸جناب anti-nazi اینو یاد بگیر اگه کسی موقع بالا اومدن پیجی زود اومد و یه اشکالی یا . . . هر چیز دیگه ای که باعث ناراحتی طرفداران مقابل میشه رو تو اولین کامنت بچسبونه به اون پیج ، این یعنی اینکه اون شخص بیمار و بیکار و متعصب هستش و دنبال به هم ریختن جو و . . . هستش .
حالا گرفتی ؟؟؟؟
چند وقتی هستش که دعوا بین طرفداران تموم شده و هر کسی تو پیج خودرویی که طرفدارشه میره و کامنت گهر بارش رو میزاره.
الان امروز شما اومدین و میخوایین باز همون رفتار های بچگی خودتونو تکرار کنین و جو رو خراب کنید . خواهشاً تموم کنید. تعریف کردن از یه خودرویی خوب هستش ولی نه دیگه با تعصب وارد بشین و سنگ آمریکایی هارو تو هر پیجی به سینتون بزنید.
از پدال هم خواهش میکنم هر کامنتی که جو رو خراب کنه و باعث ناراحتی هر شخصی بشه به شدت برخورد کنه و حذفش کنه.???
anti-Nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اشکال از خودم بود
اومدم مثلا جو و اروم کنم نظرات بچه گونت تو هر زمینه ای رو نادیده بگیرم و قسمتای مثبتتو بولد کنم
یهو فاز اقا معلم برداشتی …
چته تو؟
منه بیکار چون خاطر شما دوستان که میاید اینجا و تک تکتون نه از روی بیکاری بلکه فقط و فقط از روی سواد بالا و پهن کردن سفره علمتون نزد همه رو خیلی از خودم عزیز تر میدونم کاری نمیکنم جوتون بهم بریزه
فک کردم مث بقیع جاها کل کل عادیه اما این جا بچه بازی پس هیچ اصراری نیس
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸آقای آنتی به سخره گرفتن خودرویی که اولین روز رونماییش هست و هنوز پا رو اسفالت نگذاشته به نظرت اسمش آروم کردن جو هستش؟؟؟؟
به من ربطی نداره ولی این چه اسمی هستش واسه خودت گذاشتی؟؟ اسم هر شخصی نشان دهنده شخصیت فرد و نوع نگرش و . . . هستش . الان با این اسم مثلا میخوای جلوی آلمانی ها بایستی ؟؟؟
اگه اینطور باشه راه اشتباهی رو انتخاب کردی. بهتره برگردی به اکانت اصلیت . هیچ تازه واردی تو چند روز ۵۰۰ تا کامنت نمیزاره.
ممد ژانگولر
۱۴ اسفند ۱۳۹۸فوق العادست این ماشین
لامصب قدیمی نمیشه
بی نهایت دوسش دارم
.
.
.
.
الان حمیدرضا میاد ?
Hamidreza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اگه منظورت منم که اومدم
آره ماشین خوبیه و احتمالا روح داره
فقط یه سوال وقتی یه پورشه تصادف میکنه روحش توفی میشه؟
ولی به هر حال شتابش عالیه و قیمتش هم قیمت یه هوراکانه
Joker
۱۴ اسفند ۱۳۹۸هوراکان با دویست هزار دلار میدن؟!!! با آئودی r8 یه قیمته نه هوراکان…هوراکان evo قیمتش از ۲۹۰ هزار تا شروع میشه بستگی به آپشن تا بالای ۳۰۰ هزار تا رو هم راحت میره،البته آپشنای پورشه هم کم گرون نیستن…
Hamidreza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸بیا من واست پیدا میکنم
بی طرف
۱۴ اسفند ۱۳۹۸نظر سنجی: پورشه ۹۱۱ توربو اس، لایک
جگوار اف تایپ آر ،دیسلایک
Enzo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸شتاب زیر ۲.۵ ثانیه ای روشاخشه .این ماشین راننده کاربلد میخواد .پشتش بشینی اینکاره نباشی فاتحت خوندس.ولی اگه اینکاره باشی لذت رانندگی باهاش تموم شدنی نیست
Anti-nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸همین ایرادو ب دیمن نمیگرفتید؟؟؟
ما میکفتیم راننده اگه پشتش باشه با استوکم حتی ۹.۸ رو میزنه(ک زد)
شما میکفتید ایکس فور تو چهار صد میزنتش
حالا الان راننده کار بلد خاستن امتیاز شده؟
Enzo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸داداش من واسم ماشین آمریکایی .آلمانی .ژاپنیو….مهم نیست .من عاشق ماشینم تمام .دنبال کلکلو اینجور چیزا هم نیستم .برو با همسنای خودت کل کل کن .من حسیو که از هر ماشینی میگرم مینویسم ممکنه یکی از حرفام خوشش بیاد لایکنه وبرعکس یکی خوشش نیاد .سعی کن از ماشین لذت ببری همین
Mehdi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸عالیه این ماشین
ماشین هایی مثل پورشه فراری باعث شد عاشق توربو شارژ بشم انگار خیلی بهتر از سوپر شارژ ها شتاب بهتری میده کوروت c8 توئین توربو بشه دیگه چه شود!البته وزن و ایروداینامیک تاثیر هم داره
MAHDI
۱۴ اسفند ۱۳۹۸دقیقا همون قدرت و گشتاوری که مجله AUTO BILD در مورد مشخصات 911 توربوS گفته بود!!!
پورشه 911 توربوS این نسل زیباترین 911 تاریخ هستش. و البته یکی از سریع ترین خودروهای جهان.
بی نهایت جذاب شده.این شاهکار مهندسیه!!!!!
Just bentley continental
۱۴ اسفند ۱۳۹۸من به نظرم مشخصاتش خیلی خفن تر از این چیزی باشه که اعلام شده.
دانیال روشنی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ببینیم غول کش بزرگ ۷۲۰ اس مکلارن رو میتونه بکشه یا نه
Moein
۱۴ اسفند ۱۳۹۸به به
عالی شده از همه لحاظ
باید ببینیم پاسخ فراری و لامبورگینی و مک لارن به این ماشین دوست داشتنی چیه
ولی من توربو اس نمیخوام اصرار هم نکنید??
911 gts کابریو غایت نهایی کنه??
علیرضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۸بی صبرانه منتظر نسل جدید gt3 rs هستم . این دو سه روز چه روزای قشنگیه وسط کرونا . مکلارن 745 lt . پورشه توربو s . زندگی شیرین میشود
Abbas.Lambo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸گذشته از مهندسی و پرفورمنس بی نظیرش و همینطور پورشه بودنش،تا وقتی تو این محدوده چیزی به اسم اوراکان وجود داره نمیتونم به چیز دیگه ای فک کنم
Hadi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اومد،بالاخره اومد سلطان درگ? آهای مکلارن،لامبورگینی،تسلا ،آئودی و بوگاتی مراقب باشید،پورشه وارد میشود اسب سر کش اشتوتگارت?
Saeed
۱۴ اسفند ۱۳۹۸یه زمانی سلطان درگ نیسان gtr بود
البته هنوزم هست البته واسهی درگستر ها….
یه نیسان gtr با تیون سبک هم میتونه حداقل ۴۰۰ متر رو کمتر از ۱۰ ثانیه بزنه
joojoo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸در این حد جوگیری هم خوب نیستا….صفر تا دویستش با اوراکان معمولی برابره…و نسل جدید GT2RS که معرفی بشه…اونوقت میشه ماشین قابل احترام برای درگ
M3csl
۱۴ اسفند ۱۳۹۸یه تشکر و خدا قوت خدمت تمام نویسندگان و زحمت کشان پدال هم عرض کنم و بگم کار امروزتون بسیار ستودنی و نامبر وان هست،
این همه مطالب جدید و پشت سرهم از بهترین و جدیدترین ماشین های معرفی شده و اخبار تر و تازه ی خودرو واقعا دست مریزاد داره،
ایشالا همین طوری با قدرت ادامه بدین و شما و ما و خانواده های هیچ کدوممون کرونا نگیریم،البته تویوتا کرونا اشکالی نداره،،اون اتفاقا مرگ نداره و هفت تا جون داره،،
اینم دو بیت شعر هم در وصف این پر کاری تقدیم پدال؛
کفتر روی بوم اومد،،پیغوم رو پیغوم اومد،
هی نامه پشت نامه،،بنویس من از خدامه…
از بس قشنگه پیغومات،دلم میخواد بشم فدات،
کاشکی منم به این خوبی،میشد که بنویسم برات.
مهردادكمال
۱۴ اسفند ۱۳۹۸عالللیه مشخصاتش فقط نمیدونم که چرا از ۹۱۱ تصاویر جاسوسی میگیرن هیچ تغییری نمیکنه که ۵۰ سال دیگه همینه
doubt
۱۴ اسفند ۱۳۹۸وای خدای من این ماشین این ماشین این ماشین اوج آرزوهای منه. این ماشین عشقه. من دنبال کردن دنیای ماشینو با گالاردو شروع کردم و کلا لامبو فن هستم اما واقعا اگه فقط یک حق انتخاب داشته باشم ناین الون توربو اس انتخاب منه. حتی اینو از جی تی 2آر اس بیشتر دوس دارم. به هرچی هایپرکارو مگا کارو هواپیما و قایق لوکسه اینو ترجیح میدم. نهایت مهندسی و عشق.
doubt
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اساتید رقیبانی این ماشین از کمپانیهای هم سطح کدوما هستن؟
دقیقا مدل بخصوص هر کمپانی دیگه (لامبو، فراری، مکلارن، استون، جگوار و….) که باید با توربو اس مقایسه بشن کدوما هستن؟
البته فک کنم همرو میدونم اما میخام مطمئن بشم.
مکلارن 570 یا 720 اس؟ فراری اف 8؟ لامبو اوراکان؟ جگوار اف تایپ آر، استون ونتیج؟ بنز که ام جی جی تی؟ ب ام و ام 8 شاید؟ شورلت کوروت زی آر وان؟
Siawest
۱۴ اسفند ۱۳۹۸متاسفانه جگوار و بنز و بیمر رقیبی درحد این ندارن
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸هعی
با اینکه بیش از صد ساله که طراحیش هنوز همون فولکس قورباغهای هستش
ولی….
هنوزم جذابه!
هنوزم روح داره!
هنوزم سریعه!
هنوزم یه پورشهست!?
MILAD AMG
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یه ماشین فوق العاده
فقط منتظر رونمایی از AMG GT بلک سریز هستم
جنگ بین این دوتا واقعا دیدن داره
mohsen
۱۸ اسفند ۱۳۹۸میون این فاجعه های طراحی بنز و بی ام وه تو پورشه باش
هر بار خفن تر …