کادیلاک XTS مدل ۲۰۱۴ در ادامه مدلهای قبلی خود تولید شده است و امید دارد با انجام تغییرات صورت گرفته در آن بتواند سهمی از بازار را از آن خود کرده و دل طرفداران کادیلاک را به دست آورد. مدل مورد بررسی ما در اصل ۲۰۱۴ کادیلاک XTS Vsport بود که تنها تفاوت Vsport با XTS استاندارد در جلوپنجرهی منحصربهفرد آن و نشان Vsport است.
کادیلاک XTS Vsport 2014 دارای تعویض کنندههای دنده سیستم انتقال ۶ سرعته خود روی فرمان است که به نظر میرسد هیچگاه به آنها نیاز نداشته باشید. برای رسیدن به بیشترین شتاب ممکن موتور V6 توئین توربوشارژ XTS Vsport تنها نیاز به فشردن پدال گاز است.گشتاور زیاد این خودرو در پایینترین دور موتور در ۱۹۰۰ دور در دقیقه به دست آمده و تا ۵۶۰۰ دور در دقیقه ادامه مییابد تا به خط قرمز برسد. در این لحظه سیستم اتوماتیک و AWD یا تمام چرخ متحرک این خودرو به گونه ای عمل میکند که بتوانید در مقابل این وضعیت بی نظم سر بلند بیرون آیید. نامی جدید برای نمایش سرعت
این اولین مدل از بین مدلهای Vsport کادیلاک است که با هدف جبران شکاف بین خودروهای استاندارد و مدلهای رده بالای سری V، تولید شده است. از همین رو در این خودرو از یک موتور V6 ارتقا یافته، سیستم تمام چرخ متحرک استاندارد و یک سیستم تعلیق بازگشتی استفاده شده است.
این پیشرانه تنها یک V6 معمولی نیست بلکه این موتور ۳.۶ لیتری میتواند ۴۱۰ اسب بخار توان و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مهندسان جنرال موتورز دیگر در استفاده از ترفندهای به کار رفته در موتور خودروهایی مانند کامارو ZL1 با موتور ۶.۲ لیتری سوپر شارژر V8 و کادیلاک CTS-V در مدلهای دیگر این کمپانی استاد شدهاند.
موتور جدید در مقایسه با موتور ۳.۶ لیتری V6 معمولی تا ۹۰ درصد جدیدتر شده است و میتواند پیشرفت خوبی محسوب شود. جالب است که جناب کادیلاک هیچ عدد و رقمی را برای صفر تا صد XTS Vsport 2014 اعلام نکرده است و با توجه به تستهای ما و استفاده از ابزاری که در اختیار داشتیم به نظر میرسید که این خودرو ۰ تا ۱۰۰ را در ۵ ثانیه پر کند. اگر بخواهیم مقایسهای با کادیلاک XTS 2013 که مجهز به پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 استاندارد بود داشته باشیم باید بگوییم که به لطف تجهیزات توئین توربوی نصب شده روی مدل ۲۰۱۴ اختلاف این دو خودرو از لحاظ توان و گشتاور به اعداد سه رقمی میرسد. به توان قبلی ۱۰۶ اسب بخار و به گشتاور آن ۱۰۵۱۴۲ نیوتن متر اضافه شده است که جهش چشمگیری به حساب میآید.
برخلاف اصلاحات زیادی که در موتور V6 کادیلاک XTS Vsport رخ داده ولی شاسی این مدل تغییراتی زیادی را به خود ندیده است. درست است که شما میتوانید توان بیشتری را با معماری دیفرانسیل جلو تجربه کنید ولی این مسئه خیلی هم جذاب نیست و اضافه کردن ۹۰ پوند دیگر به چرخهای جلو خیلی هم تغییری در اوضاع موجود ایجاد نمیکند. توان بیشتر چیزی بود که XTS به آن نیاز داشت و شاسی و هندلینگ این خودرو با اضافه شدن ۱۰۰ اسب بخار دیگر هم تغییر چندانی نمیکند. به نظر ما در نسخه پایه XTS هندلینگ از همان ابتدا کمی نامتعادل و آزاردهنده است. در واقع میزان قدرت اضافه شده به این خودرو راهکار مناسبی برای مواجهه با مشکل از دست دادن فرمان و تعادل خودرو بوده است.
در Vsport 2014، کمکفنرها به خوبی عمل کرده و باعث میشوند درجهبندی (کالیبره) مجدد به خوبی کار خود را انجام دهد که نسبت به مدل استاندارد بهتر است. در XTS Vsport وضعیتهای استاندارد و اسپرت قابل انتخاب است ولی انتخاب حالت اسپرت سبب میشود تا XTS Vsport نسبت به بی ام و سری ۵ یا بنز کلاس E عملکرد بهتر و نرمتری داشته باشد.
البته کادیلاک انتخاب گزینه AWD استاندارد را برای Vsport آزاد گذاشته است و تاکنون ۴۰ درصد خریداران این خودرو XTS را با آپشن تمام چرخ متحرک سفارش دادهاند و به نظر میرسد بدون این قابلیت از جذابیتهای خودرو کم شود.
این مشکل ظاهراً نه تنها در XTS Vsport به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای مجهز به سیستم فرمان هیدرولیک بلکه در تمامی XTS های AWD وجود دارد و ظاهراً فضای کافی برای نصب سیستم فرمان الکتریکی وجود ندارد. شاید نتوانیم نظر خاصی درباره سیستم هدایت این خودرو داشته باشیم ولی در مجموع به جز مشکلاتش در سیستم باز مهندسی شده Vsport این شرایط کمی بهتر و مطمئنتر شده است. سیستم ترمز XTS Vsport هم تغییر یا ارتقای چندانی نداشته به نظر میرسد که نه تنها نقطه ضعف این خودرو محسوب میشود بلکه باید به فکر چاره یا تقویت آن بود.
به نظر میرسد برخلاف دیگر رقبای خود در گروه سایز متوسطها، کادیلاک XTS Vsport 2014 به میزان قابل توجهی کشیدهتر است که حتی میتوان آن را در دسته خودروهای بزرگ هم جا داد و به نظر میرسد استفاده از کلمه sport هم کمی نامأنوس باشد.
به هر حال نباید فراموش کنیم عملکرد موتور این خودرو واقعاً خوب است و اگر مشکلات کمی که در تعادل و هندلینگ خودرو وجود دارد و تغییرات ظاهری کمی که در آن رخ داده است را کنار بگذاریم میتوانیم XTS Vsport را دوست داشته باشیم.
قیمت این مدل از ۶۳ هزار و ۲۰ دلار آغاز میشود و نسبت به XTS استاندارد با تمام چرخ متحرک ۶ هزار دلار گرانتر است. قیمت نمونه تستم بیش از ۷۰ هزار دلار بود.
کادیلاک XTS Vsport 2014 واقعاً یک سدان اسپرت کامل نیست و به نظر میرسد حتی با خودروهای لوکس امریکایی هم فاصله داشته باشد. اگر به دنبال خرید اسب بخار و گشتاور هستید باید بگوییم که پولتان را در راه درستی خرج میکنید ولی اگر میخواهید سیلندر و نشان کادیلاک را بخرید باید بگوییم سخت در اشتباه هستید.
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آخرین حرف کادیلاک به سایر اتوموبیل ها:
نداده به کسی نه چیمیگی تو جدیدن
چی زدی که فک میکنی شدی الان شیبه من
پنجا چندی میشینی بام
پَ بپا نرینی که برینی من سیمامو گا…
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اخرین سخن BMW و بنز با کادیلاک:
رقابت رو دوس داری؟! حال میده،نه؟!
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آخرین حرف کادیلاک به BMW و بنز در حین مسابقه:
مونده تا برسی.
اصن هیچ موقع نمی رسی.
بدوووووووووووو تا برسی.
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من غول اخرم تو ماشین،رسیدی مرحله چند؟!
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آخرین حرف کادیلاک در آخر مسابقه:
میدونی من مصر رو گفته های پیشم
بنز و بی ام و دلیل افت ما نمیشن
خفته های دیشب حالا بیدارترینن
همه درا قفل بود من از دیوار پریدم!!!
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آخرین حرف من به کادیلاک:
ذهن منو،قلب منو،عمر منو،جون منو با خود می بری
بابا تو کی هستی،یه ماشین خاصی از همه سری!!!!!!!!
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش من روز و شبم با رپ سر میشه!!!
اخرین سخن BMW و بنز با کادیلاک پس از پایان مسابقه:
کادیلاک خوبه ولی
“فکر نکن اونی که برنده اس یه کاپ داشت،فقط براش میمونه بدن درد باشگاش!”
تیک تاک – 700 مگا وات! ;) :)
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دمت گرم!!!آی گفتی داداش!!!روز و شبمون با رپه دیگه!!!
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم داداش! اینایی که نوشتیم واسه شوخی و طنز بود دیگه! هر سه تاشون هم عالین! ارادتمندم.
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳فداییییییییییی داری داداش!!!!!!مخلصم!!!باشه یه جای دیگه هم اینجوری رپ بنویسیم!!!خیلی کیف میده!!!!
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آی گفتی پرهام جان! دمت گرم داداش.مخلصم.
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش من تازه گرم شدم!!!
آخرین حرف کادیلاک به من:
من،کنار تو تا ابد،این مسیرو ادامه میدم
بدون تا آخر دنیا من همراهتم،تا پای مرگ!!!!!!
خاوری مزراتی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین دادا شما احیانا اون شاهین نجفی مشهور که نیستی:-)
فدا مدا
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نه داداش.اتفاقا اصلا خوشم نمیاد ازش.
خاوری مزراتی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ولی خوب بلدی رپ بخونی..یه امضا بده :-)
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش مخلصم! لطف داری! جوونیه دیگه! موزیک و ماشین،دو عنصر جدا نشدنی!
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳حالا اینو داشته باشید …1
uh ,sama lamaa duma lamma you assuming Cadillac a hucar
what Cadillac gotta get it throght to you his supercar
Eminem-rap god
دیگه رپ فارسی رو به رخ من نکشید که یه چیزایی می نویسم که تا یه ماه دنبال معنی اش بگردین!!!!!!!!!
(((کربادو فرزند فورچیو)))
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کربونادوی عزیز،اینم مخصوص برای شما!
“شما چیکار به رپ و کادیلاک دارین؟!” :)
تیک تاک – Dangerous
خارجی رو ول کن،فارسی رو بچسب!
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان به نظر من رپ فارسی بی محتوا و پوچ شده…1 ولی رپری مثل امینم و… واقعیات رو بیان می کنند!!!!!!
شاید با خودتون بگید تو که معنی اش رو نمی فهمی ولی من می شینم متنش رو چه فارسی و چه انگلیسی می خونم و سعی می کنم تا جایی که امکان داره خودم ترجمه کنم!!!!!!!!!
(((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))
Zonda R
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
اون شعرایی داری تو میگی
خودم نوشتمشون رو کاغذ
چک نویساشم اون روا هست
فروختم به خواننده ها
خوندن رسیده اهنگ یه جا به گوش تو وامثال تو
(gt 86(
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اینم یه چشمه برای شما..!
cause I know the way to get’em motivated I make erevating music you make eravator music oh,he’s too mainstream
(((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
شاهین مصرف ترکیبش هم از موتور 12 سیلندر بنز بیشتره .
تازه این 6 سیلندره . ببین 8 سیلندرش چقدر میسوزونه .
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ایول زوندا…!
داداش شماهم بیا در این محفل رپ پارسی!!!!!!!
[…]
(((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش میلاد عزیز من , دوباره که رفتی تو نخ v12 بنز…!اصلا بنز خوب همه بد اصلا بنز رو سر ما جا داره اصلا بنز تنها ماشین ساز واقعی جهان بقیه تولید کننده اسباب بازی!!!!!!!!
من چند بار گفتم که بنز رو با هیچ ماشینی مقایسه نکن!!!!قضیه ی بنز با تمام خودروساز های جهان فرق می کنه…!خواهشا شان و شخصیت بنز رو اینقدر پایین نیار!!!!!!!
(((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ما ایرانی ها انسان های فراموشکاری هستیم .
بعضی از مواقع باید یاد اوری بکنیم .
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳فقط یاااااااااااااس…
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳این حرفت منو به فکر فرو برد…!منو از درون داغون کرد!!!!!!!!
(((کربونادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عیب نداره دیگه هر کسی یه سلیقه ای داره.باید به سلایق هم دیگه احترام بذاریم…
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اینم برا شما فرزند فورجیو:
:When I look at the world I am thinking about
Most people don’t wanna know the power of
togetherness
But I still think that real music can settle this
And good people, not evil teaching the little ones
How to be devilish
Thank God I’m livin, ain’t odd I’m driven
Fake frauds, y’all pitching flaws
With the music we kill hate
Then we design applause,
Everybody could mend the gap
Just take a look at TECH N9NE & YAS
I know it’s possible, saw thru my optical
That we headed for better, when I can rock a show
Cause that Christian married a Muslim
And I know that all of us are different
But mother was a Christian, on a mission
With YAS, I know it’s God who pushed him
Mohammad XX
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کربونادو!!!
همون “فرزند فروچیو” بسه دیگه! چرا “دشمن انزو”؟! دلت میاد؟!
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اوه اوه عجب بحثی شد!!!! من اماده ام تا درباره ی رپ فارسی مشاعره کنم!
کربونادوی عزیز،باید اهنگ رپری رو گوش کنی که بی محتوا نباشه! الان اکثر این رپرای جدید یا در مورد “وید” میخونن یا در مورد “داف”.
اگه خواستی بگو چندتا رپر خوب بگم برو کارای اونارو گوش کن.
نمیدونم البوم 13 رو گوش کردی یا نه؟ بچه ی 12 ساله اومده بود راجع به علف اهنگ خونده بود!!!
میلاد جان تکنولوژی بنز خیلی بالاتره.من میگم این ماشین به نظر من مصرفش بالاست.
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳innovative and im made of rubber so that anything saying ricocheting off of and it’ll glue to you
im never stating,more than never demon starting how to give a “mother f**king rucking” audience a feeling like it’s levitating
آقا محمد کوچیکتم . توی جنگ روانی از 100 باید به من 100 داد . می خواستم ببینم کی صدای افراد در میاد!!!عشق است متحدین ایتالیا!!!!!!!!
(((کربنادو فرزند فورچیو رفیق فابریک انزو)))
Mohammad XX
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم داداش
“متحدین ایتالیا”
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان در مورد رپ اطلاعاتم به گرد پای شما هم نمی رسه!!!!!!!من نه سر رپ ام و نه ته رپ…!
(((کربنادو فرزند فورچیو)))
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش من خاک پاتم! من فقط یه شنونده ی خوب هستم. ;)
carbonado aventador
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من رو کمک شما و زوندا و شاهین و کسری و پژمان حساب باز کردما!!!!!هوامو داشته باشید…!
بسیارند کسانی که چشم دیدن ایتالیا مخصوصا(Lamborghini & ferarri & pagani) رو ندارند!!!!!!!!!!!!!!!
(کربنادو فرزند فورچیو رفیق فابریک انزو)))
parham
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بابا دمتون گرم!!!مارو هم تو جمع تون بپذیرین!!!
carbonado aventador
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳شما رو تخم چشم ما جاداری…!
(((کربنادو فرزند فورچیو)))
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کادیلاک واقعا ماشین فوق العاده ای هستش تا زمانی که BMW سری 5 و بنز کلاس E وارد رقابت نشده باشن! این ماشین هم زبان طراحی کادیلاک رو داره ولی مصرف سوختش به نظر من زیاده.در واقع نه از اسپرت بودن،اسپرته و نه از لوکس بودن،لوکس.
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان
باید بگم سری موتور های توربوی N63 ب ام و که 400 اسب بخار قدرت دارن، در شهر صدی 16.8 و در خارج از شهر صدی 11 مصرفشونه.(ب ام و با اون همه تشکیلات و پول) راستش مصرف این انجین جی ام، نه تنها زیاد نیست بلکه مناسب هم هست.
البته اگه مستند حساب میشه حرفم.
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نه داداش این چه حرفیه!حرف شما سندِ واسه من! ممنون از کنایه هایی که به من میزنی! ;)
داداش من کلا با مصرف بالای 7 تا مشکل دارم! حالا BMW یا بنز باشه و یا کادیلاک،فرقی نمیکنه.(البته نمیشه هم موتور حجیم بخوام و هم مصرف خیلی پایین) ارادتمندم.
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳قربونت برم شوخی کردم :P
شما سایز متوسط به پایین دوست داری….درسته؟
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من اره ولی شما فکر کنم سایز متوسط به بالا دوس داری،نه؟!
;)
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آره من کلا بزرگ دوست دارم…. ماشین کوچیک واقعا به آدم فشار میاره. به خصوص که بنده خیلی عریض هستم
:|
(مراعات فضای عمومی رو کردم شاهین جان وگرنه من جواب در آستینم دارم :) )
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش منم خیلی دست و پا بسته نیستما! منم مراعات اینجا رو کردم! در هر حال من ارادتمندم!
رضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من از کادیلاک خیلی خوشم میاد ولی این مدلش انصافا گرونه نمی ارزه
کاظم قاقی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳موافقم رضا جان میدونستم تو هم مثل من از کادیلاک بیزاری ولی خوب مراعات حال بچه ها رو کردی
علي
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان چطور میشه اواتار گذاشت؟
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام علی جان.اقا پایین صفحه،سایت گراواتار هستش.اونجا میری یه اکانت درست میکنی و میتونی برای خودت عکی انتخاب کنی.البته با فندق شکن بری فکر کنم راحت تره.ارادت.
PEUGEOT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من کادیلاکو دوست دارم
به ما که فرقی نمی کنه پدال جان بخوایم نخوایم نمی تونیم پولمونو واسه این ماشین خرج کنیم
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳یه ماشین مناسب فول سایز که نه مثل سری های وی یا ای ام جی یا سری امِ ب ام و قدرت وحشتناک و شتاب و سرعت داره نه مثل یه ماشین معمولیه. خیلی خوبه و جالب شده بین این دو تا سگمنت.
ارمان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان عزیزم همینجوری که کف کردین یه نگاهی به مصرفم بندازین ، صدی 15 تو شهر ، حالا فک کن تو ترافیک تهران احتمالا 16 ، 17 …
یعنی یه تانکر باید پشت سرت بیاد بنزین بیاره برات !
خاوری مزراتی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مشکلات عمده کادیلاک اینجا سرباز میکنه..یه مجموعه عالی اما ناهماهنگ..ترمزای ضعیف و موتور قوی …طراحی زیبا و هندلینگ نامتعادل
بنظرم جنرال موتور باید بیشتر رو کادیلاک زوم کنه چون میتونه خیلی بیشترازاینها بفروشه
یه سوال از دوستان
این موتور جدید کادیلاک همون موتور نورث استار قبلیه که به روز شده یا موتور جدیدیه؟/؟
درود
زیگما
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳هیچ کدوم از انجین های این ماشین مربوط به سری های نورث استار نیست داداش.
تا جایی که من میدونم اون سری انجین ها تولیدشون کاملا متوقف شده در سال 2010.
غفاری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳موتورهای north star دیگه تولید نمیشن
Ehsan
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳حیف نیست موتور به این خوبی با یکسری مشکلات مثل هندلینگ و مشکل ترمز و … حروم شه ، چکار میکنن این مهندسای جنرال موتور
طراحی داخلیش خیلی بد بود اصلا به دل نمیشینه ، فکر نکنم اصلا برای طراحی داخلیش وقت گذاشته باشند ، همینطور یه چیزی سر هم کردن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
احسان جان طراحیه داخلی رو باهات مخالفم ولی در بقیه چیز ها باهات موافقم .
Ehsan
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ممنون میلاد جان ، شاید توقع من از کادیلاک زیاده
احسان(احسان سابق)
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کادیلاک بعد از چند دهه نزول تازه داره خودش رو احیا میکنه.ظاهر خوب در کنار موتور قدرتمند بخوبی برند کادیلاک رو درخشان میکنه.بنظرم بهتره کادیلاک روی اسپرت بودن بیشتر کار کنه تا لوکس بودن چون در ضمینه لوکس المانی ها خیلی جلو رفتن و رسیدن بهشون حتی برای امریکایی ها و ژاپنی ها هم سخته
Metalhead
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کادیلاک کارش درسته
سام*
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳موتور 6 سیلندر خودش جذاب هست وقتی تویین توربو بشه جذابترم میشه و وقتی این موتور محصول کادیلاک بشه دیگه عالی میشه ولی طراحی داخلی این خودرو مخصوصا سر دنده اصلا جذاب و در حد نام کادیلاک نبود بنظر من.
علی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام.این مدل بیشتر برای قیمت پایه اس کلاس وسری7 رقابت میکنه تا زمانی که ltsمعرفی بشه که تولیدش قطع میشه. به نظرم زیبا وبزرگ است .سری cts در رقبات با بنز وبی ام وو
mahan
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بنز و بی ام و فعلا که یه دونه از این لایک هایی که تو همین سایت پدال هست به کادیلاک و امثالش دادن تا ببینیم بعدش چی میشه
Un4given
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین خریه .
شلبى
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا ماشین خوبیه، دوستان میدونستید استارت برقى و کیربکس اوتومات رو اولین بار کادیلاک کذاشت رو ماشیناش یا اولین موتور ۱۶سیلندر و اولین موتور۱۲ سیلندر رو کادیلاک تولید کرد و یا اولین ماشین با سقف فلزى رو کادیلاک تولید کرد
محمد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان من متوجه نشدم؟ دوستان موتور این ماشین رو bmw هستش؟
به نظر ریچارد بارتلت دستیار مهندس ارشد در طراحی و تولید موتور جدید کادیلاک از پیشرانه V8 بی ام و به عنوان یک پیشرفت جذاب یاد کرده و نتایج تست آن را مطلوب دانسته است.
شاهین
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام محمد جان.
نه اینجوری نیست.نویسنده در حین بررسی موتور کادیلاک اونو با موتور BMW مقایسه کرده.
امید
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من عاشق طراحی داخلی کادیلاک هستم طراحی بیرونشم که دیگه حرف نداره
adel
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من ماشینی که کیلومترش آنالوگ نباشه دوست ندارم…هرچقدر هم خوشکل باشه… کیلومتر باید اون حسه همیشگیش رو داشته باشه …دیجیتال خیلی فانتزیه…
4MATIC
۲ بهمن ۱۳۹۳نمی دونم چرا از کادیلاک خوشم نمی اد