کادیلاکلکسوس

دوئل کادیلاک XTS و لکسس ES

طبق معمول پس از حدود یک هفته امروز دور دهم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال را آغاز کرده‌ایم و مثل قبل اولین گروهی که به سراغ آن می‌رویم، گروه سدان‌های متوسط لوکس است. در دوئل قبلی این گروه تسلا مدل S در برابر فیسکر کارما قرار گرفت که طی این رقابت درمجموع تعداد ۱۳۰۰ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل تسلا توانست با دریافت ۱۱۰۵ رأی و کسب ۸۵ درصد از کل آراء قاطعانه پیروز شده و راهی مرحلهٔ بعد درحالی‌که فیسکر تنها ۱۹۵ رأی دریافت نموده است. حال امروز در هشتمین و آخرین دوئل گروه سدان‌های متوسط لوکس، کادیلاک XTS و لکسس ES به میدان رقابت آمده‌اند.

مرسدس بنز E کلاس

اینفینیتی Q70

آئودی A6

جنسیس G80

مرسدس بنز E کلاس

آئودی A6

کادیلاک CTS

لینکلن MKZ

جگوار XJ

مازراتی گیبلی

کادیلاک CTS

مازراتی گیبلی

ب‌ام‌و سری ۵

آکورا TLX

لکسس GS

ولوو S90

ب‌ام‌و سری ۵

ولوو S90

لکسس ES

کادیلاک XTS

تسلا مدل S

فیسکر کارما

؟

تسلا مدل S

کادیلاک XTS

کادیلاک در سال ۲۰۰۵ سدان فول سایز DTS را به‌عنوان جایگزین مدل دوئل معرفی کرد. این خودرو که یک سدان لوکس دیفرانسیل جلو بود، پرچم‌دار کادیلاک محسوب می‌شد. در همین حال سدان دیگری بنام STS هم در سبد محصولات کادیلاک وجود داشت که در جایگاهی بین مدل‌های CTS و DTS قرار می‌گرفت. سپس در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۱ کادیلاک سدان فول سایز جدیدی بنام XTS را به‌عنوان پرچم‌دار جدید خود معرفی کرد که جایگزین هردو سدان DTS و STS شد. البته XTS هم مانند DTS سدانی دیفرانسیل جلو است و بر روی پلت‌فرم اپسیلون II جنرال موتورز ساخته شده که با دیگر سدان‌های فول سایز این شرکت یعنی شورلت ایمپالا و بیوک لاکراس مشترک است؛ اما چهار سال بعد، با معرفی سدان جدید و دیفرانسیل عقب CT6 در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵ به‌عنوان پرچم‌دار جدید کادیلاک، این عنوان از XTS گرفته شد ولی بااین‌حال XTS همچنان در سبد محصولات کادیلاک حضور دارد و حتی به‌تازگی فیس‌لیفتی را هم تجربه کرده است. این موضوع بدین خاطر است که با وجود عرضهٔ مدل دیفرانسیل عقب CT6 همچنان XTS فروش بالای خود را حفظ کرده و پرفروش‌ترین سدان کادیلاک محسوب می‌شود به‌نحوی‌که در سال ۲۰۱۷ در ایالات‌متحده بیش از ۱۶ هزار دستگاه فروش داشته درحالی‌که فروش CT6 در همین مدت حدود ۱۰ هزار دستگاه بوده است. همچنین XTS هم‌اکنون تنها سدان دیفرانسیل جلوی کادیلاک محسوب می‌شود. این سدان لوکس آمریکایی در زادگاهش تنها با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 در دو نسخهٔ تنفس طبیعی و توئین توربو عرضه می‌گردد که نسخهٔ تنفس طبیعی آن ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مدل در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌گردد اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد. نسخهٔ توئین توربوی این موتور اما ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور داشته و در مدل V Sport ارائه می‌گردد. این مدل به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است ولی ما جهت هماهنگی با رقیب ژاپنی، نسخهٔ تنفس طبیعی XTS را برای این دوئل انتخاب کرده‌ایم. XTS در چین نیز بازار پررونقی داشته و حتی در آنجا توسط جوینت ونچر جی‌ام شانگهای به تولید هم می‌رسد. در این کشور علاوه بر پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری، یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو هم برای XTS ارائه می‌شود. انتقال نیروی تمامی این موتورها توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک انجام می‌گیرد.

لکسس ES

سری ES به همراه سری LS از نخستین محصولات برند لکسس محسوب می‌شود به‌طوری‌که تولد آن تقریباً با مدل LS هم‌زمان بوده و به سال ۱۹۸۹ بازمی‌گردد. نسل نخست ES برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت ۱۹۸۹ به‌عنوان یک سدان لوکس کامپکت رونمایی شد. این نسل تا سال ۱۹۹۱ به تولید رسید و سپس جای خود را به نسل دوم داد اما ES در این نسل بزرگ‌تر از قبل شده و به سدان متوسط تبدیل گشت که روی پلت‌فرم تویوتا کمری ساخته شده بود. این رویه طی سال‌های بعد هم ادامه پیدا کرد و ES در نسل‌های سوم، چهارم و پنجم خود که به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۶، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ معرفی شدند نیز همچنان در قامت یک سدان متوسط لوکس و بر پایهٔ پلت‌فرم کمری ساخته شد؛ این سدان لوکس ژاپنی اما هم‌اکنون در نسل ششم خود قرار دارد که برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۲ رونمایی شد. این نسل نیز کماکان روی پلت‌فرم K تویوتا ساخته شده و که با کمری و خودروهای دیگری چون تویوتا آوالون، تویوتا هایلندر و تویوتا ونزا مشترک است. ES تنها سدان دیفرانسیل جلوی لکسس بوده و در سبد محصولات این برند لوکس ژاپنی هم‌ردهٔ مدل GS قرار می‌گیرد با این تفاوت که GS سدان دیفرانسیل عقب بوده و خوی اسپرتی بیشتری دارد درحالی‌که ES بیشتر یک سدان لوکس و آرام است. بااین‌حال طبق گزارشاتی لکسس وجود دو سدان میان سایز در سبد محصولاتش را مناسب نمی‌داند و احتمالاً قصد دارد نسل آیندهٔ ES را جایگزین هردو سدان ES و GS کند. درهرحال فعلاً نسل ششم ES همچنان در حال تولید است اما برای مدل ۲۰۱۶ فیس‌لیفتی را تجربه کرد که در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۵ رونمایی شد. در لیست موتورهای این سدان لوکس ژاپنی سه پیشرانهٔ مختلف به همراه یک نسخهٔ هیبریدی وجود دارد که ما در این دوئل به جهت هماهنگی با رقیب آمریکایی قوی‌ترین موتور را از بین آن‌ها انتخاب کرده‌ایم. این یک واحد ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور است که نیروی آن توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صرفاً به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند و برخلاف رقیب آمریکایی امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک برای آن وجود ندارد. لکسس ES سال گذشته در ایالات‌متحده بیش از ۵۱ هزار دستگاه فروش داشته است.

 

 مشخصات فنی

کادیلاک XTS

لکسس ES350

پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 ۳.۵ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۳۱۰ اسب بخار ۲۷۰ اسب بخار
گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر ۳۳۵ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو/چهارچرخ جلو
شتاب صفرتاصد ۶.۴ ثانیه ۵.۸ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۹ ۱۴.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۳ لیتر (ترکیبی) ۹.۰ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۸۲۵ کیلوگرم ۱۶۲۵ کیلوگرم
طول ۵.۱۰ متر ۴.۹۰ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۳ متر ۲.۸۲ متر
حجم صندوق بار ۵۱۰ لیتر ۴۲۵ لیتر
قیمت پایه ۴۷,۳۹۰ دلار ۴۰,۰۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9945855]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    انتخاب من بین لکسس و کادیلاک
    لکسس هست(فقط سلیقه شخصی)
    xts هم از زیبایی چیزی کم نداره
    لکسس es فوقالعاده زیباست بنظر من حتی از gs هم زیباتره

    1. یانکی

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      اونا که میگن کدیلاک با قدرت بیشتر شتاب کمتری داره اینو بدونید اون قدرت اضافه زمانی که با سرنشین کامل و تو یه سر بالایی حرکت میکنی به دادت میرسه اونوقت که تو شرایطی این چنینی لکسوس باید خاک بخوره

      1. Khan

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (362 ديدگاه)

        درمورد پراید که صحبت نمیکنی هفتاد اسب باشه
        لکسوس 270 اسب بخاره، شما جز دیوار خونتون با این قدرت از شیبدارترین سربالایی ها هم بالا میری. حالا ماشین پر هم باشه

        خاک بخوره!!! یالعجب

      2. sasan.m

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (10 ديدگاه)

        دادا دوئل 206 تیپ 2 و پراید نیستا :D
        بعضاً دیده شده لکسوس اگه فشار زیادی بش بیاره واشر زده :)))))))))))

      3. سیامک

        ۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (32 ديدگاه)

        خدا نکنه طرف کولر هم بخواد بگیره.
        دیگه معلوم نیست جای خاک باید چی بخوره؟؟ :))

    2. امین قاف

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (5 ديدگاه)

      بدون هیچ حرفی لکسس بهتر کار کرده یعنی خیلی رقابتی تر

  2. (Ali (Chevy nova

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (7389 ديدگاه)

    کادىلاک رو انتخاب مىکنم بخاطر قدرت و گشتاور بالاتر اما قىمت لکسوس خىلى خىلى بهتره

    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      از محاسن کادىلاک مىشه به
      قدرت بالاتر
      گشتاور بالاتر
      اپشن چهار چرخ متحرک داشتن
      طول بىشتر
      تاپ اسپىد بالاتر
      حجم صندوق بىشتر رو در نظر گرفت
      اما بازم مىگم قىمت لکسوس خىلى بهتره

        1. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          . XTS در چین نیز بازار پررونقی داشته و حتی در آنجا توسط جوینت ونچر جی‌ام شانگهای به تولید هم می‌رسد.
          اىن نکته خىلى مهمه
          کادىلاک امسال در چىن خىلى خوب عمل کرده نسبت به پىش بىنى ها
          اىن متن براى 2 ماه پىش هست که پدال از موفقىت کادىلاک در چىن گفت
          (البته بازار چین نقطه قوت کادیلاک بوده است. در واقع فروش این شرکت در پهناورترین بازار خودروی دنیا از 116406 دستگاهی سال 2016 به 175489 دستگاه رسیده که رشد فوق‌العاده‌ی 50.8 درصدی را نشان می‌دهد. بازار چین بسیار سریع‌تر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته به بزرگ‌ترین بازار کادیلاک تبدیل شده است.))

        2. ونوم اف ۵

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          دادا عجب کدی عروسکی

      1. علی

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (218 ديدگاه)

        از محاسن لکسوس هم میشه به وزن کمتر مصرف سوخت کمتر قیمت کمتر شتاب بهترو ازهمه مهمتر استهلاک کمتر رو نام برد.طول بیشترم به درد نمیخوره فاصله محوری مهمه که یکسان هستن.قدرت و گشتاور بیشتر کادیلاک هم مهم نیس چون 200کیلو وزن بیشتر باعث کندیش نسبت به لکسوس شده.

        1. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          على
          طرفدارى ژاپنىها رو نکن که بهت لاىک بدن
          همه مىدونن المانى بازى و همونى هستى که بارها به ژاپن بد گفتى
          در ضمن اگه چشمانت واضح ببىنه متوجه مىشه کادىلاک قدرتش بالاتره پس مصرف 1 لىتر بىشترش مشکلى نىست
          طول بىشتر هم از نظر تو بدرد نمىخوره از نظر خىلىها مهمه
          قدرت و گشتاور هم باز از نظر تو مهم نىست براى من مهمه
          از استهلاک هم حرف نزن که به عنوان ىه المانى باز نباىد از استهلاک حرف بزنى بخاطر وجود بى ام و
          البته تو لىت خودروهاى قابل اطمىنان جى دى پاور حضور المانىها بشدت کم بود که گواه حرف من هست و حرف تو رو مبتنى بر استهلاک کادىلاک رو بى ارزش مىکنه

        2. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          راستى به دوستانم هم تبرىک مىگم که تسلا مدل s تونسته با حضور کم مدت خودش در اروپا فروشش رو بىشتر از بنز. بى ام و و ائودى برسونه و موفق ظاهر بشه

        3. علی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (218 ديدگاه)

          آخی طفلی من چقد عقده ایم منتظرم بهم لایک بدن آخه نیس که من آدم سر شناسی هستم خخخخخ من موندم واقعا چرا یه عده هنوزم که هنوزه دارن تو افکار قرون وسطایی سیر میکنن . ماشین دراز با یه موتور گنده زیر کاپوتش مصرف سوختشم هر چی بود بوده،ایمنی هم وللش .خخخخ

        4. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          راستى
          على که مدرن فکر مىکنى
          اگه ماشىنهاى کاپوت بلند و گنده بده چرا بنز مدل slrرو با کاپوت گنده ساخت؟؟؟؟؟؟؟
          بازم مىگم همون ماشىنهاى کاپوت بلند و گنده تونستن فروششون رو به حدى بالا ببرن که نتونى فکرش رو بکنى
          مثل سىلورادو. رم. سرى اف. موستانگ و………

        5. علی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (218 ديدگاه)

          خخخخخ چوی میدونی به چی خندم میگیره ؟؟؟؟ به اینکه حرص و جوش کرایسلرو تو خوردی ولی پولشو ریختن تو حساب مارکیونه.

        6. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          خطاب به علی نوا
          #_شورش را در نیاوریم!!!!!!!!!!!!!!!!!
          بلیط مریخ گرون شده

        7. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          على
          حرصى که تو از کامنتهاى من خوردى هىچ کسى نخورده
          الف. ى
          کارى به کامنتهاى من نداشته باش مىدونم سخته برات ولى سعى کن

        8. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          چرا کاری به کامنت هات نداشته باشم رفیق؟؟؟؟!!!!!!!!!!
          نکنه وقتی یه چیزی میگم که کم میاری و مغلطه میکنی عصبی میشی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
          ببین این جمله رو از ته دل نگفتم فقط خواستم به این دوستانی که تیکه میندازن بگم من و امثال من هم بلدیم سنگین تیکه بندازیم ولی سعی میکنیم حرمت خودمون و بقیه رو حفظ کنیم
          نمیگم هم جمله بالا تیکه سنگین بود نه اتفاقا بیشتر از 2 میلی گرم وزن نداشت سنگیناش بماند واسه وقتی که یکی شروع کرد به توهین کردن

        9. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          الف. ى
          فکر کنم من رو نشناختى
          اگه فکر مىکنى 10 نفرى مىتونىد تو کل کل من رو شکست بدى راحت بهت بگم سخت در اشتباهى
          از مهران 911 بپرس تو پست 2 سال پىش درگ موتور ترند اگه ىادش باشه من با 15 نفر تا سر حد مرگ ىه نفره کل کل کردم
          پس فکر نکن من از اونکه مىگم به کامنت من کار نداشته باش از شما کم اوردم که سخت در اشتباهى

        10. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          داداش قبل از کامنت گذاشتن بهتره خوب کامنت من رو بخونی
          نوشتم که اون جمله رو از ته دل نگفتم
          ما ایرانیا هممون سلطان کل کلیم نیازی به گفتنش نیست ولی این وسط چند تا از سلاطین پیدا میشن که احتمالا قدرت بیشتری نسبت به بقیه دارن
          راستی چرا برا خودت پروفایل نمیسازی؟؟؟؟؟؟؟

        11. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          راستی واسه راحتی خودت میتونی امیر محمد صدام کنی

        12. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          الف. ى
          من فقط گفتم تا بدونى
          در ضمن اصلا به فکر ساخت پروفاىل نىستم چون نمىخوام بلاى که سر چند نفر دىگه اومد سر من هم بىاد
          بىشتر نپرس

        13. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          چه بلایی سر خیلی ها اومده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
          توضیح میدی؟

      2. یانکی

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (186 ديدگاه)

        بازم مقایسه اشتباه اصلن این دوتا تو یه کلاس نیستن xts 20 سانت بلندتره لوکستر و گرونتره تو رده کانتیننتال لینکولنه یه جورایی یه کلاس اختصاصی هست که رقیب نزدیک گروه s کلاس ct6 وووو.در اصل تو ژاپن q70 لانگ آکورا tlx خیلی بهش نزدیکن و یه جورایی اگر s کلاس bmw7 و غیره مدلایه غیر لانگ شون رو در نظر بگیریم رقیبشونه

        1. مانی

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          بیشتر میخوره رقیبه تویوتا آوالن باشه تا مرسدسِ اس‌

    2. Amin

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      قدرت بالاتر به چه دردی میخوره وقتی شتاب کمتر و مصرف سوخت بیشتری نسبت به لکسس داره؟

      1. (Ali (Chevy nova

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        جواب اىن سوال رو قبلا دادم امىن در پستى دىگه

      2. Hamid.Hellcat

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        با اجازه علی جان:
        کاری ندارم که این کلاس سوپر اسپرت نیست که مهمترین معیار شتاب باشه.
        موضوع اینه که معمولا ماشینهای آمریکایی سنگین هستند و بعضا امتیاز ایمنی بالایی از تست های ایمنی نمیگیرن. نکته اینه که تو تستهای تصادف، ماشین با یک تکه بتن ثابت برخورد میکنه و هرچه ماشین سبکتر باشه کمتر آسیب میبینه. اما من از شما میپرسم وقتی دوتا ماشین با سرعتهای مشابه از روبرو با هم تصادف میکنن شما ترجیح میدید تو ماشین سبکتر باشید یا ماشین سنگینتر؟ بله ماشین سنگینتر انرژی جنبشی و نیروی بیشتری داره و کمتر اسیب میبینه. پس نتایج این تستها همیشه درست نیست. آمریکاییها هم هیچ وقت ایمنی و راحتی رو فدای شتاب بیشتر یا مصرف کمتر نمیکنن. شما یه بار سوار دوج چارجر بشید راحت این مساله رو درک خواهید کرد.

        1. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          قسمتی از حرفت درسته ولی تو تست های تصادف بخش هایی هم هستن که اجسام متحرک به خودرو برخورد میکنن
          اونا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        2. Hamid.Hellcat

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          من ندیدم اگه شما اطلاعی داری اگه لینک و منبع بدی خوشحال میشم . البته اگر هم تستی که شما میگی انجام بشه قطعا همین نتیجه رو خواهند داد و ناقض این موضوع نیست.

        3. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          راستش الآن فرصت ندارم
          ولی در اولین فرصت لینک هم میدم

        4. مانی

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          یعنی‌ اینایی که شما کشف کردی رو هیچ کدوم از اونا کشف نکردن

        5. آریا

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          حمید هلکت عزیز برخورد شاخ به شاخ 40 درصد کاپوت به بتون نمیخوره اون فلز آبی رنگ مثل کاپوت ماشینه و تا میخوره و له میشه نه مثل دیوار بتونی

    3. sunmartin

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1918 ديدگاه)

      100% درصد کادیلاک cts انتخاب میکنم
      قدرت و شتاب بهتر
      خاص و یونیک
      دارای جایزه برترین کیفیت رانندگی ؛؛هندلینگ ؛ترمز و راحتی خودروی سال 2017.
      شما کافیه سوار اینخودرو بشید دیگه بنز و بی ان دبلیو و آئودی فراموش میکنی یه چیز عجیبیه فقط با پورشه قابل قیاسه بکی از برارین ساخته های بسر در زمینه خودرو در جهانه در مورد اینخودرو خیلی مقاله و تست صورت گرفته پس بخاطر برند پرستی لکسوس انتخاب نکنید
      از دست اندرکاران پدال درخواست دارم راجع به هیولای جدید متولد شده کاماروی zl1 یه معرفی و مقاله ارائه بدهند
      امشب تست اینخودرو در برنامه” کار اوف ویک”دیدم
      شتاب صفر تاصد 3 ثانیه حیرت زده شدم

    4. Hamid.Hellcat

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      علی جان تمام این منفی هایی که از اشخاص بی دانش یا کم سن و سال میگیری مهر تاییدی هست بر علم و دانش خودت

      1. (Ali (Chevy nova

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        داش حمىد
        اولا فداى تو
        دوما لاىک و دىس لاىک رو بىخىال باىد حرف حق رو که براى خىلىها سنگىنه زد
        طرفداراى ژاپن اصلا تو اىن پست مطلبى نذاشتن و همه المانى بازا اومدن اىنجا
        البته که کامنتهاى من جورى هستش که خوب باعث داغ شدنشون مىشه

      2. الف.ی

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1776 ديدگاه)

        آره خیلی از مواقع لایک و دیسلایک نمیتونه تعیین کننده درست و نادرست باشه ولی این جزو اون موارد نیست
        حداقل این نظر منو و خیلی های دیگست

        1. (Ali (Chevy nova

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (7389 ديدگاه)

          الف. ى
          منم باهات موافقم
          نشون به اون نشونه که بخاطر مطلبى که از متن نوشته شده پدال تو قسمت نظرات گذاشتم 430 تا دىس لاىک گرفتم
          با دوست خوبم ونوم اونقدر از اىن تعداد دىس لاىک خندىدىم که حد نداشت

        2. الف.ی

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1776 ديدگاه)

          پس عوض فکرکردن به اینکه چرا اون همه دیسلایک گرفتی بخند و راحت باش و بیشتر اعصاب پدالی ها مخصوصا آلمانی بازا رو خرد کن
          حتی اگه مطمئنی همش تقلبی بوده کمی فکر کردن راجع بهش هیچ ضرری نداره فقط شاید چند دقیقه از وقتت و میزان خیلی کمی انرژی بخواد
          راحت باش

  3. Ali

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    انتخاب من کادیلاک
    وخوشحالم ک به روزهای اوجش برگشته

    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      البته بازگشت کادىلاک به روزهاى اوجش واقعىتى هست که براى بعضىها از کابوس شبانه تلخ تر هست

  4. A.B

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    اختلاف قیمت 7 هزارتایی یعنی اینقدر تو فروش تاثیر میذاره 16 هزار در برابر 50 هزار ؟! تو کیفیت لکسوس هیچ شکی نیست ولی کادیلاک چیزی کم نداره

  5. me84

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فضای صندلی عقبشون چقدر خوبه. میشه پاها رو تا حدودی دراز کرد.
    قیمتاشونم نسبت به اینکه برند لوکس هستن خیلی خوبه.
    خدایا اونور چه خبره.
    من موندم با این قیمتها، چرا آمریکاییها اینقدر ماشینای ارزون سوار میشن.
    قیمت 40000 دلار اونم در شرایطی که اکثر کمپانیها ماشیناشونو با اقساط کم بهره میدن خیلی عالیه. من شنیدم کمری رو میشه با اقساط ماهیانه 500 دلاری خرید. حالا لکسوس نهایتا میشه هزار دلار.
    1000 دلار میشه نصف حقوق که کارگر ساده تو آمریکا.

    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      کلا در امرىکا و کانادا ماشىن خرىدن همون اندازه راحته که ما نون مىخرىم
      ىکى از اشناهاى ما تو کانادا تعرىف مىکنه که شما وقتى وارد نماىندگى مىشى حتى اگه خرىدار هم نباشى اما بسىار با احترام با شما رفتار مىشه
      اگه خواستىن محصولى رو بخرىد مىتونىد اون رو در محوطه نماىندگى تست کنىد و اگه دوست داشتىن و راضى بودىن با اقساط بلند مدت اون رو بخرىد

    2. AK_007

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      تقریبا همین اندازه هم مالیات میگیرن ولی بازم خوبه
      مثلا میشه ایکس فورو با ماهی 1500دلار کانادا و اقساط چند ساله گرفت

    3. مانی

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      اونجا ماشین گرون خریدن سخت نیست
      از پس هزینه‌های جاریش بر اومدن سخته

    4. سامان اذری

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (3218 ديدگاه)

      تو امریکا باس هیستوری history خوبی داشته باشی تا بتونی با اقساط وسایل بخری
      فقط کافیه بد حساب باشی تا اونوقت هیچی بهت ندن
      نرخ سود ماشین از 2 درصد کمتره
      و تویوتا کمری رو حدودا با 3000 دلار پیش پرداخت و مبلغ 350 الی 400 دلار ماهی میشه خرید
      ضمنا تکس تو ایالتهای امریکا فرق داره
      مثلا تو ویرجینیا 12 درصد و تو سیاتل 15 درصد تکس میدن
      ایداهو که نزدیک سیاتل هست 4.5 درصد تکس میگیره
      برا همین اکثر خانواده های با سطح درامد متوسط برا خریدهای زیادشون میرن از ایداهو خرید میکنند
      حقوق پایه تو امریکا هم با ساعت کاری مشخص حدودا 3000 دلار می افته و اجاره خونه هم تو امریکا حدود (به صورت تقریبی ) 500 تا 1000 دلار می باشد ?

  6. ali a

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    لکسوس انتخاب بهتریه به نظر من…طراحی بیرونی و داخلی زیباتر و البته کیفیت همیشگی لکسوس خیالتو راحت میکنه برای خرید..

  7. M3csl

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    من دو تا رو دوست دارم،،
    اما خیلی جالب شد برام،،اینکه XTS و CT6 دوتایی رو هم،توی کشور خودشون نصف لکسس ES فروختن….
    یعنی خود آمریکایی هام لکسس رو ترجیح میدن.
    جریان چیه اهل فن؟؟!!!

    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      ماسل
      جرىان اونکه کادىلاک داره با برنامه رىزى خودش که بالاتر هم نقل قول کردم روى بازار چىن به عنوان بزرگ ترىن بازار محصولاتش سرماىه گذارى مىکنه
      اىن 1 خط رو دوباره مىذارم تا موضوع رو متوجه بشىد
      ((بازار چین بسیار سریع‌تر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته به بزرگ‌ترین بازار کادیلاک تبدیل شده است.))

    2. یانکی

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      میگم مقایسه اشتباه بخاطر حرفایه امثال توعه es یه سدان لوکس میان سایزه ارزونتر خانوادگی طره ولی xts ماشین مدیران حساب میشه کسایی که بیشتر وفتشون رو عقب میگذرونن یه نگاه به صندلیاشون بکنید تا تفاوت رو متوجه بشید کدیلاک مثل کاناپه میمونه و در ضمن تو ردیف عقب آپشنایه بیشتری داره سرد کن گرم کن ماساژور فضایه پایه فراخ و پرستیژ

  8. حمیدرضا

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    در این مقایسه با اینکه کادیلاک موتور قوی تری داره ولی شتاب کمتری داره ابعادش بزرگتره با اینکه فضای داخلی تقریبا یکسانه البته سدان های بزرگ سواری خاصی دارن ولی انتخاب من به علت قیمت و عملکرد مناسب تر لکسوس هست

  9. کیوان

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    کادیلاک رو خیلی دوست دارم اما انتخابم لکسوس است

  10. کارل شلبی

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    کادیلاک تافته ی جدا بافته است
    اصلا فلسفه یه چیز دیگست قطعا کادیلاک.

    1. ونوم اف ۵

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      کارل شلبی بیگ لایک

      1. (Ali (Chevy nova

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        ونوم و کارل شلبى
        هر 2 تاتون بىگ لاىک

  11. امیر

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2958 ديدگاه)

    قطعا کادیلاک
    البته ژاپنی جماعت هم قابل احترامه))))

  12. ارش

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    به لکسوس رای میدم مشخصه که پیشرفته تره شتاب بهتر مصرف سوخت کمتر و به تازگی هم که قابلیت اطمینان بالاتری داره .در ضمن هم زیباتره و کابین بهتری داره و مناسب این کلاس.کادیلا ک انگار یه دهه عقبه.

    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      ارش
      خبر فروش بىشتر تسلا در اروپا رو خوندى؟؟؟
      از بنز و بى ام و و ائودى بىشتر فروخته
      خىلى خىلى بىشتر فروخته

      1. ارش

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        پس حسابی پولدار شدی آدم به زرنگی تو ندیده بودم تو تمام کمپانیهای آمریکایی سهام داری البته مثل اینکه سهامت در جنرال موتورز کاهش داشته در کل سود تسلا و بقیه کمپانیها ضررت رو جبران میکنه .موفق باشی همینطور ادامه بده پسر

        1. ارش

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1549 ديدگاه)

          در ضمن میدونی که چرا به لکسوس رای دادم ؟ اگه پسر خوبی باشی و زیاد شلوغ نکنی دفعه دیگه به کادیلاک رای میدم.

  13. پارسا

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (142 ديدگاه)

    ایشالا زودتر اون روز بیاد که تعصب الکی رو هممون کنار بزاریم -___-

  14. Omid622

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    لکسوس
    به خاطر قیمت کمتر
    شتاب بهتر
    مصرف سوخت کمتر
    استهلاک کمتر

  15. امیر

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (730 ديدگاه)

    لکسوس رو انتخاب میکنم ولی ای کاش صندوق بزرگتری داشت.

  16. Hamid.Hellcat

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    شک نکنید تمام کسانی که به لکسوس رای دادن اگه واقعا قرار باشه بین این دوتا انتخاب کنن میگن کادیلاک.

    1. Ali

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (262 ديدگاه)

      خدا وکیلی خودت خندت نمیگیره با این جملت؟ ((تمام کسانی که))؟؟!!! حتی نگفتی اکثر کسانی که. با قاطعیت ((شک نکنید تمام کسانی که …)) . یعنی حتی یک نفر هم لکسس رو نمیخواد :)
      ((اگه واقعا قرار باشه…)) ؟؟؟!!! الان مگه چیه؟ مجازاً هستش؟؟؟ یه خط نوشتی پر از حرص و سوختن. آخه برادر من دو زار فکر کن بعد … بگو. چه دلیلی داره که لکسس رو انتخاب نباید کرد؟؟؟ از لحاظ طراحی که هر دو زیباترن و به نظر خیلیا مثل من لکسس زیباتر هستش. کیفیت بالاتر. قابلیت اطمینان بالاتر، عمکلرد بهتر و شتاب بهتر با وجود اسب بخار و گشتاور کمتر، مصرف سوخت کمتر، قیمت کمتر، استهلاک پایین تر، برند معتبرتر و با ارزش تر و … . حالا صرفا به خاطر حداکثر سرعت بیشتر کادیلاک که اونم تو عمل به هیچ دردی نمیخوره و حجم صندوق بار بیشتر (که البته به درد میخوره) بیام کادیلاک رو انتخاب کنم؟ تازه عشق خیلیا به لکسس رو نگفتم. مثل همین عشق شما به کادیلاک. که حتی اگه مشخصات ضعیف تری هم داشت بازم لکسس رو چشم بسته انتخاب میکردن. یه نگاه به بازار آمریکا داشته باش و فروششون رو ببین بعد یه چی بپرون. با حرف شما حتی یه نفر هم نباید ES بخره. ولی برو ببین چه خبره. محض اطلاعت سال پیش لکسس ES در آمریکا حدود 51 هزارتا فروخت و کادیلاک XTS فقط 16 هزارتا. یعنی حتی یک سوم لکسس هم نفروخت. نکنه اینا آدم نیستن رفتن لکسس خریدن. یا شاید به قول شما تو عالم مجازی لکسس خریدن نه تو عالم واقعی!!! دوزار فکر بعد حرف لطفا. اتفاقا اگه کسی هم باید حرصش بگیره و عصبانی بشه اونایی هستن که به لکسس رای دادن. چون با وجود برتری هاش اختلاف رای اینقدر کمه. حالا تلگرام رو نمیگم که این همه بیشتر رای اورده کادیلاک که واقعا معلوم نیس برای چیه. بازم من با این مشکلی ندارم. سلیقه و علاقه هست حتما دیگه. من مشکلم با افرادی مثل شماست که تعصب کورشون کرده فکر کردن ماشین مورد علاقشون صد برابر بقیه ارزش داره. نه داداش. توهم برت داشته. ضمنا متاسف باید بود برای همه کسایی که بهت لایک دادن

      1. (Ali (Chevy nova

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        على با 219 تا کامنت
        والا کامنتى که شما گذاشتى نشون مىده خىلى بىشتر دارى حرص مىخورى تا حمىد

        1. Ali

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (262 ديدگاه)

          بله حرص میخورم. حرص میخورم از دست کامنت های یه عده. مگه میشه حرص نخورد؟ داره توهین میکنه به ما و علاقه ما و میگه الکی رای دادین اگه پای انتخاب باشه اون یکی رو انتخاب میکنید. توهین نیس؟ حرص خوردن نداره؟ اما منظور من از حرص و سوختن ایشون یه چیز دیگست. داره میبینه یه ذره تو سایت کمتر رای اورده ماشین مورد علاقش میخواد ماشین مقابلش رو بکوبه و رای طرفداراش رو بی ارزش جلوه بده. ظاهرا خبر نداره تو تلگرام جلو هستش کادیلاک و نیاز به تخریب و توهین و نشون دادن باطن واقعیش نیس. شما هم جای اینکه به من گیر بدی، خیلی راست میگی به دوستت گیر بده و موضع خودت رو نسبت به کامنت ایشون روشن کن. نشون میده خودتم باهاش موافقی پس. لااقل بهش یه تذکر میدادی بهش که معلوم شه آمریکایی بازای سایت افکار و عقایدشون مثل ایشون نیس. ولی تا میبینی به نفعته حرف ایشون هیچی نمیگی.

        2. Amir Machine

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1280 ديدگاه)

          دوست عزیز Ali
          من خودم صد درصد با تخریب و توهین به خودروهای دیگر و علایق دیگران مخالفم و با قسمت‌هایی از کامنت اول شما هم موافقم. البته من خودم به ماشین‌های آمریکایی علاقه دارم و در این دوئل هم به کادیلاک رای دادم ولی مطمئناً لکسس هم رقیب کاملاً قابل احترامی هست که اگه نبود تو رقابتی‌ترین بازار خودروی دنیا 50 هزار دستگاه فروش نمیکرد.
          ولی میخوام اینجا به یه نکته اشاره کنم، دوست گرامی از کی تا حالا لکسس شده برندی معتبرتر و باارزش‌تر از کادیلاک؟ نکنه کادیلاک رو با جنسیس اشتباه گرفتی؟ زمانی که لکسس که هیچ، تویوتا هم وجود خارجی نداشت کادیلاک ماشین تولید میکرد و در طول تاریخش صدها اختراع رو به ثبت رسونده و چندین و چند اولین در صنعت خودروسازی دنیا به نام کادیلاک ثبت شده.
          حالا این برند پرافتخار، شده بی‌ارزش‌تر از لکسس؟
          کادیلاک اگه از لحاظ ارزش و اعتبار بالاتر از لکسس نباشه به‌هیچ‌عنوان پایین‌تر نیست.

        3. Ali

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (262 ديدگاه)

          Amir Machine
          من طبق آمار ارزش برندها گفتم که لکسس جزو 10 برند اول هستش در حالیکه کادیلاک نیست. اونی که شما میگی اسمش قدمت و اصالته نه ارزش برند. جدا از این آمار، اینقدر با ارزش هست برندش که تو خود آمریکا و تو کشور کادیلاک، فروش بالاتری ازش داره. لکسس زیرمجموعه تویوتاست و خودش به وجو اوردتش و همه اینو میدونن. پس به واسطه ی اعتبار تویوتا که با ارزشترین برند دنیاست، لکسس هم ارزش فوق العاده بالایی داره. ضمنا جوری صحبت کردی اینگار من گفتم کادیلاک بی ارزشه. من خودم خیلی کادیلاک رو دوست دارم و براش ارزش قائلم و واقعا بزرگ و قابل احترامه. شکی درش نیست و نیازی به گفتن نداره. اما خوب نه ما جایی زندگی میکنیم که این دو تا برند همزمان باشن تا بتونیم تصمیم گیری در مورد وجهه و اعتبارشون کنیم، و نه آدمای منطقی و بدون تعصب هستیم که واقعیت رو بپذیریم!!!! (چه خودم و چه بقیه) پس بهترین راه استناد به همین آمارهاست. همونطور که بنز ارزش به مراتب بالاتری از لکسس داره و تعصبی وجود نداره در این مورد. همه میدونن از جمله خود من که عاشق لکسس هستم. هم آمار اینو میگه هم تو جامعه واضحه این.
          راستی یادتونه یکی از مدیران لکسس چند وقت پیش گفت ما ارزش و وجهه ی برندی بنز رو نداریم و تلاش میکنیم تو این زمینه پیشرفت کنیم؟ شما یه چنین آدم منطقی رو نگاه کنید که از گفتن واقعیت ابایی نداره و اینقدر راحت اعتراف میکنه. خوب همچین آدمی آیا نمیتونست اسم کادیلاک و برندهای آمریکایی رو بیاره؟ چرا اسم بنز (به نظر من به نمایندگی از برندهای آلمانی) رو فقط برد؟ قطعا اگه کادیلاک ارزش برند بالاتری داشت هیچ ابایی از گفتن اسم اون یا برندهای لوکس آمریکایی دیگه نداشت. تمام حرفش این بود که تلاش میکنیم به وجهه و ارزش برندهای آلمانی برسیم و فقط از اینا عقب تریم تو این زمینه. به خدا بدون تعصب به این زمینه نگاه میکنم من. تو سایت های خارجی مختلف و فیلم های مختلف خارجی بررسی خودرو که زیرشون نظرات مردم رو میخونم کاملا برای من یکی اثبات شدست که وجهه ی لکسس تو برندهای لوکس همرده خودش فقط از آلمانی ها پایین تره در بین مردم دنیا.

  17. #ali.m#

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1834 ديدگاه)

    هر دوتا برند مورد علاقم هستن .
    ولی معتقدم xts بین بقیه ماشین های کادیلاک طراحی ضعیفی داره.
    es با اینکه قدیمی تره ولی طراحی بهتری داره .
    از نظر فنی هم تقریبا یکی هستن ولی خب لکسس سرحال تره یکم.
    بدون تعصب لکسس بهتره .

  18. amin

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    با اینکه از لکسوس خیلی خوشم میاد اما اینجا نمیتونم به کادیلاک رأی ندم
    ابهتش آدم رو میگیره و تحت تاثیر قرار میده،
    یادمون باشه که خودروی قدرتمندترین مرد جهان کادیلاک است

    1. Ali

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (262 ديدگاه)

      و البته دیوانه ترین!

      1. ونوم اف ۵

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        ایکاش همه دیوانه ها بتونن رشد شدید اقتصادی ایجاد کنن باهوش جان

      2. amin

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        خب این دیوانه ترین البته نظر مردم خودشون نیست وگرنه بهش رأی نمیدادند!!!
        تنها رئیس جمهور تاریخ جهان که به تمام وعده های انتخاباتیش عمل کرده
        حالا دوست دارید چنین فردی را دیوانه خطاب کنید؟؟؟!!آزادید

        1. بهراد

          ۵ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (537 ديدگاه)

          ما هم یه عاقل داریم که لقب ارباب وعده ها
          یا کلید سازی حاج … و برادران رو مدیریت می کنه و شاه کلید همه ی قفل ها هم دستشه ولی رو نمی کنه که یهو میدزدنش

  19. حسن

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2100 ديدگاه)

    طول کادیلاک بیشتره به همان نسبت حجم صندوق بار بیشتره.
    مصرف سوخت 1.3 بیشتر حجم موتور 0.1 بیشتر نتیجه شده 40 اسب قدرت بیشتر و 30 نیوتن گشتاور بیشتر .
    اما :
    گشتاور وابسته به طول شاتون وحجم موتور وشتاب وابسته گشتاوره
    وقتی گشتاور بیشتر در اختیار داری :(همه چیز به دنده‌های داخل گیربکس بستگی دارد، معمولا چرخ دنده‌های اولیه گشتاور زیادی را از خود عبور می‌دهد و معمولا بزرگ ساخته می‌شوند، پس وقتی گشتاور موتوری زیاد باشد، در دنده اول تمامی آن به خروجی هدایت می‌شود و باعث شتاب اولیه سریع‌تر می‌شود، ولی بعد از لحظه‌ای، پیشرانه‌های قدرت بالا دور گرفته و جلو می‌زنند)
    اینجا هم گشتاور بیشتر داره هم قدرت بیشتر پس میتونه در شتاب تغییر ایجاد کرد که بایددید کاربری مد نظر سازنده چیه.
    اما ایا فلسفه ی این ماشین شتابه مطمئنا نیست یا راحتی و نرمی زیاد
    از نظر رده اصلی‌ترین رقیب کادیلاک XTS، کرایسلر 300 وجنسیس G80
    رقبای غیرمستقیم مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 و لکسوس ES
    ای اس جدیدا بر روی پلت فرم تویوتا آوالون قرار گرفته نکته داره اما من طرفدار لکسوسم هستم .
    مشتریهای کاملا مجزا از هم را پوشش میدن مخاطبشون هیچ ارتباطی به هم نداره.

  20. آرمین

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (343 ديدگاه)

    خب یک مسئله ای که در خودروهای ژاپنی وجود داره هندلینگ پایین ترشون نسبت به خودروهای لوکس آلمانی و آمریکایی هستش کادیلاک شخصیت بیشتر و ظاهر پخته تری داره شما چراغ های جلو و عقب شون رو مقایسه کنین کامل قابل مشاهدست طراحی کادیلاک حساب شده تر بوده و در کل با این که نمای داخل لکسس دلنشینه ولی خودروهای آلمانی و آمریکایی کلاس و بلوغ بیشتری دارن و اعتماد به نفس بیشتری به خریدارشون هدیه میکنن

    1. مجتبی

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (151 ديدگاه)

      چندتا خودروی ژاپنی آلمانی و آمریکایی رو خودت نشستی و تست کردی که میگی هندلینگ پایینی دارن؟!!!!!!!!!!!!!!!

      1. آرمین

        ۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (343 ديدگاه)

        والا درسته سوار نشدم ولی قبلا تو بازی شیفت که تو لبتاب داشتم خودروی LFA که برمیداشتم خیلی فرمون تیزی داشت اصلا از صدای اگزوز و هندلینگش سر پیچا راضی نبودم و یک دهمه احساس لذتی که با بی ام و داشتمو منتقل نمیکرد کلا هر دفعه لکسوس برمیداشتم پشیمون میشدم خب بالاخره بازی ها هم بر اساس واقعیت درست شدن دیگه

        1. Ali

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (262 ديدگاه)

          :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
          وااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااا. سطح مردمو نگاه. با یه بازی کامپیوتری داره تصمیم گیری میکنه. خدا شفا بده. دیگه چیزی برای گفتن نیست. فقط معلوم شد چرا این همه از افراد سایت نظرات مزخرف و چرت و پرت میدن. زیادی فیلم تخیلی و بازی کامپیوتری کردن. با کیا شدیم 80 میلیون!!

  21. حسن

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2100 ديدگاه)

    البته درست تر بود برای این که با المانیها رقابت بهتر بشه 410 اسبی را اینجا میذاشتی نه که تو دو تا دوئل یک مدل با یک مشخصات از کادیلاک بذاری. ولی بازم نفس کار مهمه تا نیت شما چی باشه .دوستان محبت کنن همون بالا صفحه مشغول نیاشن به ترتیب بنویسن ما هم بدونیم کدوم جدیده بخونیم استفاده کنیم الان تعدادکامنتها اضافه شده اما اخرین کامنت پایین صفحه مال دو ساعت پیشه.

    1. حسن

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2100 ديدگاه)

      این ماشین هم توی این دوئل هست هم تو دوئل نیمه لوکسها بود با همین مشخصات اخه چه کاریه وقت و انرژی صرف بشه برا انجام یک کار دوباره

  22. حسن

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2100 ديدگاه)

    اقا دهقان شمام عشق المانی ؟؟

  23. Fk

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    میشه ب جرّأت گفت بیشتر رایهای لکسوس بخاطر بالا نیومدن کادیلاکه
    همه کره ایی بازا ب لکسوس رأی دادن
    اگه مشخصات تغییر میکرد تمام تفسیرهای ژاپنی بازا منطقی بود ولی چون روبرو کادیلاکه الان همه گارد گرفتن !!!!!!

    1. Ali

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (262 ديدگاه)

      آره اصن فکر کن همه ی آلمانی بازا و کره ای بازا و ایتالیایی بازا و انگلیسی بازا و فرانسوی بازا و سوئدی بازا و چینی بازا و … به لکسس رای دادن. مشکلیه؟؟ دوست داشتن به لکسس رای بدن. به کسی ربطی داره؟ مشکل شما هم یه چیز دیگست برادر. جوری آمریکایی بازا صحبت میکنن اینگار با پراید طرفن. اون یکی که برمیگرده میگه حتی یک نفر از اون کسایی که به لکسس رای دادن عمرا تو واقعیت لکسس رو انتخاب کنن! این یکی اینطور. اون یکی یه طور دیگه. جوری کادیلاک رو بردید بالا و لکسس رو میکوبونید زمین انگار فاصله عرش تا فرش دارن با هم. والا اکثر آمریکایی ها هم تو کشور خودشون لکسس رو به کادیلاک ترجیح میدن. بعد یه عده متعصب الکی وفلان اینطوری حرف میزنن. جمع کنید بساطتون رو بابا.

  24. مهدی

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1742 ديدگاه)

    کادیلاک مخصوصا تو خودروهای سواریش هنوز از یه ایراد بزرگ رنج میبره اون هم ضریب اطمینان تقریبا پایین محصولاتش هست جایی که نقطه قوت لکسس هست…

  25. mazaher

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (111 ديدگاه)

    فقط لکسس.

  26. سياوش

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    پدال جان چرا انقدر مقاومت میکنی در مقابل تحقیق و جستجو کردن بابا جان به پیر به پیغمبر هرچی موتور ترند مینویسه آیه وحی شده نیست شتاب لکسوس این نیست تو خود سایت مادر شتابو ۷.۱زده تازه برای ۰تا۹۶ بعد رو چه حساب اینجا ۰تا۱۰۰رو ۵.۸ زدین؟؟؟؟
    همین موضوع میدونی چقدر تو نظر سنجی تاثیر داره؟؟؟

  27. Divergence

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (76 ديدگاه)

    انتخاب من لکسوس به سه دلیل :
    1 . ارزان تر است
    2. کیفیت بیشترش تو عکس کاملا مشخصه
    3.سراگزوزهای کادیلاک fake است

  28. منصور

    ۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (18 ديدگاه)

    دوستان عزیز ما در ایران که نمی توانیم کادیلاک xts رو سوار شیم چه آنهایی توان مالی دارند یا اکثریتی که نان شب هم ندارند چون کالای آمریکایی است . سالها کار عبث پس بهتره با هم دعوا نکنیم پایدار باشید به امید روزی که ماشین با کیفیت البته با قیمت مناسب همه سوار شیم کی میشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا