در قسمتی دیگر از سری رقابتهای پرهیجان خودروی پدال به سراغ یکی از کلاسها پرطرفدار و البته جذاب یعنی سگمنت سدانهای بزرگ لوکس رفتهایم. بخشی که در آن پرچمداران خودروسازان حضور دارند و هر شرکت نهایت تواناییها و تکنولوژیهای خود را در خودروهای این کلاس ارائه کرده است. در این سگمنت غیر از خودروسازان فرانسوی، تمامی کشورهای خودروسازی معتبر دنیا حضور دارند و همانطور که گفته شد، ماشینهای موجود در این کلاس همگی پرچمدار سازندگان خود هستند. در کلاس سدانهای بزرگ لوکس خودروهای زیر حضور دارند:
مرسدس بنز S کلاس
بامو سری ۷
آئودی A8
کادیلاک CT6
لینکلن کانتیننتال
لکسس LS
مازراتی کواتروپورته
جگوار XJ
جنسیس G90
کیا کوریس/K900
در دور نخست دوئلهای این گروه، یک تازهکار کرهای یعنی کیا کوریس به مصاف یک کهنهکار آمریکایی یعنی لینکلن کانتیننتال رفته است.
لینکلن کانتیننتال
لینکلن کانتیننتال را میتوان باتجربهترین و باسابقهترین خودروی این گروه تلقی کرد چراکه پیشینهٔ آن به سال ۱۹۳۹ و معرفی نسل نخست بازمیگردد. تولید این نسل که از پیشرانهٔ V12 استفاده میکرد تا سال ۱۹۴۸ ادامه داشت و پس از وقفهای چند ساله، در سال ۱۹۵۶ نسل دوم به بازار آمد. بدین ترتیب تولید این سدان لوکس آمریکایی طی سالها و نسلهای مختلف تا سال ۲۰۰۲ ادامه یافت اما در این سال پس از تجربهٔ دوران افول، تولید کانتیننتال بدون معرفی جایگزین خاتمه یافت. بدین ترتیب برای چندین سال خبری از کانتیننتال نبود تا اینکه لینکلن در نمایشگاه نیویورک ۵۷ با معرفی کانسپت کانتیننتال جدید در میان بُهت و حیرت طرفداران اعلام نمود که قصد بازگرداندن این خودرو را دارد. سپس یک سال بعد نسخهٔ تولیدی نسل جدید کانتیننتال بهعنوان جایگزین مدل MKS به بازار آمد. نسل جدید این سدان لوکس بر روی پلتفرم دیفرانسیل جلوی فورد تاروس ساخته شده و فقط با پیشرانههای V6 عرضه میگردد. به همین دلیل برخی معتقدند که کانتیننتال جدید با گذشتهٔ باشکوه این نام پرافتخار فاصله دارد. کانتیننتال جدید همچنین مُعرِف زبان طراحی جدید لینکلن هم هست که بعدازآن در فیسلیفت MKZ و نسل جدید نویگیتور هم بکار گرفته شد. برای این خودرو سه پیشرانهٔ مختلف در نظر گرفته شده که همانطور که اشاره شد همگی از نوع V6 هستند. ما برای این دوئل قویترین پیشرانهٔ کانتیننتال یعنی موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو اکوبوست را انتخاب کردهایم که ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. هرچند کانتیننتال خودرویی دیفرانسیل جلو است اما نیروی این موتور بهصورت استاندارد به هر چهارچرخ منتقل میشود.
کیا کوریس
کیا کوریس نخستین حضور کیا در بخش سدانهای لوکس سگمنت F محسوب میشود که برخلاف کانتیننتال کاملاً تازهکار است زیرا معرفی آن به سال ۲۰۱۲ برمیگردد؛ بنابراین کوریس کمسابقهترین خودروی این گروه است و در این دوئل شاهد رقابت باتجربهترین و کمتجربهترین خودروهای جمع هستیم. این خودرو که پرچمدار کیا و نخستین سدان بزرگ لوکس این شرکت کرهای است، بر روی پلتفرم مشترکی با هیوندای اکوس و هیوندای جنسیس ساخته شده و به همین دلیل برخلاف کانتیننتال از معماری دیفرانسیل عقب استفاده میکند؛ بنابراین کوریس نخستین سدان دیفرانسیل عقب کیا هم محسوب میشود. این خودرو در زادگاهش کرهٔ جنوبی با نام K9، در خاورمیانه، کلمبیا، پرو و روسیه با نام کوریس و در ایالاتمتحده و کانادا با نام K900 عرضه میگردد. کوریس به همراه کادنزا جایگزینهای سدان اوپیروس محسوب میشوند. برای این سدان لوکس سه پیشرانهٔ V6 مختلف از خانوادهٔ موتورهای لامبدا هیوندای به همراه یک واحد ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی ارائه میشود که ما هم برای این نبرد همین موتور که قویترین پیشرانهٔ کوریس بهحساب میآید را برگزیدهایم. این موتور ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد که از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشود.
مشخصات فنی
لینکلن کانتیننتال | کیا کوریس | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۵ لیتری V8 |
قدرت | ۴۰۰ اسب بخار | ۴۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۴۰ نیوتن متر | ۵۱۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۵ ثانیه | ۵.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۵ کیلومتر | ۲۴۰ کیلومتر |
مصرف سوخت | ۱۲.۳ لیتر (ترکیبی) | ۱۲.۳ لیتر (ترکیبی) |
طول | ۵.۱۱ متر | ۵.۰۹ متر |
وزن | ۲۰۶۶ کیلوگرم | ۲۱۱۸ کیلوگرم |
قیمت | ۶۰,۱۰۵ دلار | ۶۰,۴۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9745419]
سامان اذری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بدوه هیچ گونه درنگ لینکلن کانتینینتال
Ferrari
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶منم به لینکلن کانتیننتال رای دادم. اتومبیل فوق العاده خوب با قیمت مناسب
(ali(CHEVY NOVA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بدون شک لىنکلن انتخاب من هست
از افتخارات لىنکلن در تاریخ مىشه به مدل کانتىننتال 1939 رو نام برد که موتور 12 سىلندر داشت
نمونه دىگر کانتىننتال 1955 بود که در رقابت با الدورادو تولىد شد
از نمونه هاى موفق دىگه لىنکلن مىشه به سرىk اشاره کرد در دهه ى 30 مىلادى
از تجهىزات گرون قیمت لىنکلن کانتىننتال 1969 هم بد نیست نام ببرم که مجهز به جعبه ابزار تىتانىومى بود
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶قطعا و بدون شک لینکلن کانتیننتال
(ali(CHEVY NOVA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶شرکت لىنکلن از شرکتهاى بسىار قدىمى در زمىنه ى ماشىن هاى لوکس هست
همونطور که مىدونىد موسس کادیلاک ىعنى جناب هنرى لالند با ترک کادیلاک در 1917 شرکت لىنکلن رو تاسىس کردند
لىنکلن از همون ابتدا با تولىد انواع خودرو بخصوص لىموزىن مورد توجه افراد ثروتمند قرار گرفت
بیشترىن رىاست جمهورها در امریکا از محصولات لىموزىن لىنکلن استفاده مىکردن تا کادیلاک
لىنکلن در دهه ى30 با معرفى محصولاتى از قبىل zephyer و سرى k که با موتورهاى12 سىلندر عرضه شد تونست جاىگاه محکمى برا خودش اىجاد کنه
نقطه ى اوج لىنکلن مدل کانتىننتال بود که سال1939 عرضه شد
مدل کانتىننتال بصورت کوپه.سدان.لىموزىن عرضه مىشد و همىشه به نماد لىنکلن شهرت داشت
لىنکلن در سال1955 براى رقابت با اصلى ترین رقىبش ىعنى کادیلاک کانتىننتال 1955 رو معرفى کرد که بسىار زىبا بود
پىشرفت کانتبننتال براى لىنکلن به حدى بود که تمام محصولات لىنکلن در تحت شعاع موفقىت کانتىننتال قرار گرفتن
(ali(CHEVY NOVA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶موفقىتهاى شرکت لىنکلن با کانتىننتال تا جاىى پىشرفت که لىنکلن بعد از کادیلاک جایگاه دوم لوکس سازان رو در امرىکا بدست اوورد و بالاتر از کراىسلر قرار گرفت
در سال 1969 لىنکلن نسل جدید کانتىننتال رو عرضه کرد که مثل گزشته براى رقابت با کادیلاک تدارک دیده بود
اىن محصول ماشىنى گرون قیمت بود و از بهترىن اجناس درش بکار رفته بود که نمونه بارزش جعبه ابزار تماما تىتانىومىش بود
کانتىننتال در دهه ى 70 در اوج شکوه بود و با موتورهاى460فورد به رقابت با کادیلاک فلىتوود و کراىسلر امپریال مىرفت
Mercede kaviani
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام قیمت لینکلن کنتینتال از 44 هزار دلار شروع میشود وقیمت مدل فول اپشن 60 هزار دلار است که 36400 دلار از قیمت مدل استاندارد اس کلاس ارزانتر است در واقع هم قیمت ایی کلاس ولی کلاس کیفیت وامکانات اس 600
مرسده کاویانی دختر
پرهام
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶۱۲۰ درصد لینکلن😐
هنوزم آدم کانتینتال های ۱۹۶۵ رو میبینه وحشت میکنه انقدر زیبا هستن😐
چ برسه ب جدیدش
هیچ حرف دیگه هم نباید بزنم😑
Mercede kaviani
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام در ضمن این قیمت مدل با تمام اپشن لینکلن کنتینتال است قیمت مدل پایه ان 44 هزار دلار است
در ضمن اس کلاس قیمت مدل پایه 96 هزار دلار است که 36 هزار دلار گرانتر از مدل فول اپشن لینکلن کنتینتال است
باتشکر مرسده کاویانی
Ali
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶فقط اون صندلیای خفن لینکلن ب کل هیکل کیوریس می ارزه
کیان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶پیچ چرخش هم کافیه واسه کل کیا و هیوندای !!!
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶لینکلن مشخصا بهتره
اون بالا اشتباه نوشتین لکسس LX به جای LS
برنده ی این سگمنت هم اس کلاسه
البته خودم کواتروپورته رو خیلی دوست دارم
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶جلوی کیا K900 انصافاً قشنگ طراحی شده ، اما هیچ وقت شکوه و زیبایی لینکلن رو نداره.
با دیدن عقب K900 هم کاملا مشخصه عقب لیفان ۸۲۰ از روی چه ماشینی ساخته شده.
سامان اذری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مجید چرا با اسم امیر اومدی ؟؟؟
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶سامان جان مجید اسم مستعارم بود که در تمام شبکه های اجتماعی استفاده میکردم.
الان با اسم اصلیم میام.
.
اوایل تا وقتی حدودا ۵۰۰ کامنت داشتم ( حدودا خرداد ۹۴ ) ، با همین اسم اصلیم یعنی امیر می آمدم ، بعدا یک مدت خیلی کوتاه از اسم مستعار مجید استفاده کردم ، این استفاده از اسم مستعار همزمان شد با شناخته شدنم در پدال. یعنی دیگه همه منو شناختن و با همین اسم باهام رفیق شدن . منم دیگه عوضش نکردم
.
قضیه ی اسم مجید هم مفصله.
برادری داشتم به اسم مجید که سال ۸۲ در زلزله ی بم از دست دادمش. اون موقع نوجوون بودیم.
دلم براش خیلی تنگ شده. به یاد اون هست که اسمم در تمام شبکه های اجتماعی مجیده.
یه جوری میخوام همیشه به یادش باشم.
.
برای همینه که تو این مدت ۲ سالی که پدالم اگر کسی توهین کرده شدیدا عصبی شدم و تمرکزم رو از دست دادم ، چون روی این اسم حساسم. کسی که توهین میکنه تا ۲ هفته اعصابم خرابه. حس عجیبیه ، نمیشه درکش کرد … این چند روز اخیر با کاربران بحث هایی داشتیم . دلم نمیخواد در جریان بحث ها به این اسم کوچکترین و جزئی ترین بی احترامی بشه. واسه همین از حالا به بعد تا وقتی در این سایت هستم ۱۰۰ سال هم که بشه همیشه با اسم خودم میام و دیگه هرگز از اسم مجید استفاده نمیکنم.
.
دلیل عصبانی شدن ها و بحث کردن های طولانی و بی پایان شاید همین اسم بود، یه جورایی روش وسواس پیدا کردم.
.
من و مجید عاشق ماشین بودیم. اون پورشه و من لامبورگینی …
.
Machine
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا برادرت رو رحمت کنه، روحش شاد
جالب اینکه اسم منم امیره
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ممنون دوست عزیزم ، امیر جان.
عمرت طولانی و دلت شاد و تنت سالم.
سامان اذری
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶روحش شاد
پرهام
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا رحمتش کنه برادرتون رو آقا امیر
حامد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶من که نفهمیدم دلیل بحث و جدل شما چه ربطی به اسم مجید داره!!؟؟؟
آخه بی احترامی مگه به اسم مجید شد یا حرف ها و نظرات شما؟؟
خودت هم باورت میشه که یه کسی مدام با دیگران در جدل باشه بعد بگه من آیدیم مال برادر خدا بیامرزمه و بخاطر همین همش در جنگ اعصاب بودم؟؟؟!!!!
شما همین را هم فکر نمیکنم در آن صداقت داشته باشی و نیاز به کمک داری ..
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶امیر جان
خداوند بردارت را رحمت کنه
روحش شاد
اگه بحث هایی هم بود فراموش کن
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶نه عزیزم.
نمیخواستم اصلا بگم. دلم میخواست با همون اسم مجید منو بشناسید.
خدا رفتگان شما رو بیامرزه.
دلیل خیلی از بحث هایی که داشتیم این پافشاری بی مورد من روی استفاده از این اسم بود. به محض اینکه کوچکترین بحث و بی احترامی می شد نمیتونستم بی خیال شم و همینطور بحث می کردم . یکی من میگفتم یکی اون طرف و همینطور ادامه پیدا می کرد.
آدم حس میکنه بعضی کمبود ها و خلا هاش رو میتونه در دنیای مجازی رفع کنه. چون اینجا کسی آدم رو نمیشناسه.
نیاز به اینکه این اسم مجید مرتب برام تکرار بشه یکی از این خلا ها بود.
حالا که 2 ساله با شما هستم راحت میتونم از خودم بگم.
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اره درسته میفهمم چی میگی
منم وقتی دلم میگیره زیاد وارد فضای مجازی میشم
من که از خانواده دورم و اوایل خیلی برام سخت بود و همین باعث شد دوباره در پدال عضو بشم و هر از گاهی کامنت بزارم
فرزاد لاکچری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶من خودم عاشق کیا هستم چون دقیقا میدونم که از کجا به کجا رسیده اما خب تجربه لینکلن بیشتره اما میدونم که کیا کوریس هم قطعا کیفیت بسیار بالایی رو داره ولی کاش قیمتش از کانتیننتال کمتر بود.
حالام که بحث مقایسه این دو خودرو بنظر شما اتاق کدومش زیباتره؟؟
من خودم اتاق کوریس رو بیشتر میپسندم
فقط تویوتا و هوندا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶60 هزاااااااااااااااار دلار برای کیا اونم با این ظاهر نه چندان جالب :) . فازت چیه کیا؟؟؟!!!
حداقل از لحاظ ظاهری که به نظرم هیچی نیس درمقابل لینکلن. لینکلن طراحیش شیک و سنگینه. ضمن اینکه یه برند با اصالت آمریکاییه. خودشه. آمریکایی نما نیس. واقعاً آمریکاییه. ولی کیا … . بماند. باز یه چیزی میگیم بهمون میگن متعصب. :))) .
(ali(CHEVY NOVA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶فقط تویوتا و هوندا
شما درست مىگى
اصالت و پشتوانه اى که لىنکلن داره خىلى از شرکت ها ارزوش رو دارن البته منظور من کىا نىستش بلکه کلى مىگم
چندتا از محصولات لىنکلن رو نام مىبرم تا عکسهاش رو ببىنىد و لذت ببرىد
Lincoln continental 1955. Lincoln continental 1958. Lincoln continental 1970 Lincoln continental 1972 و همچنىن Lincoln k series 1937
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اصل مزیت کره ای ها قیمتشون هست که اینجا به نقطه ضعف بزرگی تبدیل شده
یاسین
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بی هیچ تاملی کانتیننتال اصلا این ماشین معرکس طراحیش ولی خودمونیم برنده این سگمنت اس کلاسه الکی خودمونو خسته نکنیم اخرین حد حس لاکچری
ولی من بین همشون اگر قراره باشه یکیو داشته باشم ائودی A8 رو انتخاب میکنم
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
کاش نسل بعد آئودی A8 زودتر معرفی میشد و در این دوئل ها قرار می گرفت.
شک ندارم جگوار ، جنسیس ، لکسوس ، لینکلن ، مزراتی و کادیلاک رو به راحتی کنار می زد و فقط حریفش S کلس بود
که احتمال پشت اون رو هم به خاک می رسوند.
امیر دهقان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶نسل جدید A8 حدود یکماه دیگه معرفی میشه و ما هم دوئل A8 رو تا زمان معرفی شدن نسل جدید به عقب میندازیم
Amir
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
ممنون ، خیلی ممنون ، ?????? ،
لطفا تا جایی که ممکنه بررسی A8 رو به تاخیر بندازید ،
اگر ممکنه بذاریدش واسه آخرین دوئل ، چون بعد از معرفیش مجلات حسابی بهش می پردازن و تستش کنند.
در این دوئل ها خیلی خلاصه به ماشین ها میپردازن. مطمئنم آئودی در نسل بعد A۸ خیلی دست پر خواهد بود.
مثلا میگم ، تا الان پدال ۵-۶ مقاله در مورد سری ۷ و کلاس اس گذاشته شده.
ونوم اف ۵
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶انتخاب من لینکلن بدون شک فقط ایکاش همین کانتیننتال با پیشرانه هشت سیلندر هم به بازار بیاد
Mercede kaviani
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶بله و همچنین بصورت محور محرک عقب
حمیدرضا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶لینکلن هم زیبا تره هم قیمت کمتری داره هم اینکه شتاب معقول تر همچنین بزرگتر و قطعا فضای داخلی بهتری رو ارائه میده ولی کیا هم تلاشش رو خیلی خوب کرده و داخل خودرو خیلی زیبا و گیراست همین طور موتور هشت سیلندر که دل هر عشق ماشینی رو جذب میکنه ولی من به لینکلن و کارخانه معظم فورد رای میدهم
Landscape
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بدون اینکه متنو به خونم به لینکلن رای دادم
اختلاف این دوتا به قدری واضحه که نیاز به بحث و مجدله نداره
امين كمالزاده
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶عذر میخوام مبنا و مقیاس شما برای مقایسه چیه؟ اصلا این دو قابل قیاس نیستن
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶علتش اینه که هر دو در یه کلاس قرار دارن اما یکی کارکشته این کلاسه و دیگری تازه کار و ضعیف جمعشون
آریا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶من به کانتیننتال رای دادم
ولی چرا فورد حجم موتور رو کاهش میده و از توربو استفاده میکنه و مصرف سوختش برابر 8 سیلندر های تنفس طبیعیه. اینجوری همون 8 سیلندر اتمسفریک بهتر نیست؟ ؟؟
mohammad
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶فک کنم مدیر عامل کیا هم به لینکلن رائ بده :))
احسان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶طفلی کیا
قرعه مرگ بهش افتاد همین ا ول کار
پدال جان خودت که اسم قهرمان را همون اول همه درج کردی و دیگه نیازی به رای گیری نیست
ولی مقام دوم و سوم لیست جای بحث و صحبت داره
چهارم هم لکسوس
DYBALA
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶Absolutely Lincoln
Jast bentley continental
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶پدال جان پس بنتلی فلایینگ اسپور تو کدوم سگمنته؟؟؟
محمد رضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶این ها کلاس F هستن بزرگ ترین سایز سدان که فقط نمونه لوکس موجوده وسوپر لوکس که بتلی رولز رویس ومیباخ و..
کلاس E یه سایز کوچک تره که هم لوکس موجوده هم نیمه لوکس مثل آزرا وبنز Eکلاس
کلاس D از اقتصادی مثل سوناتای پایه داره تا… cکلاس باراباس
Veneno
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶از همین الآن معلومه که برنده این گروه s500 هستش
BMW
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶منم به لینکلن حتی اگه فنی بد بود بازم بهش رای میدادم کیا مثل این ماشین های ارزون دیده میشه اسم لوکس که میاد باید یه ابهتیم داشته باشه اون ماشین،مثل لینکلن
Ali
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶مقایسه کردن یه آمریکایی با یه کره ای نا عادلانست چون آمریکایی رقبای کره ایشو له میکنه
بدون شک لینکلن با اقتدار تمااااام برتره
لینکلن کانتیننتال 10_1 کیا کوریس
علی
۱۱ خرداد ۱۳۹۶سیستم صوتی کانتیننتال فوقالعادست
تو عکس ها هم دقت کنید اکثر جاها بلندگو داره
تا کسی ماشین آمریکایی سوار نشه متوجه فرقش با بقیه نمی شه
مکسو
۱۶ شهریور ۱۳۹۶اصلا ندید لینکلن کنتینتال
وحید
۱۴ فروردین ۱۳۹۷دوستان بنده در منطقه آزاد ارس ترخیص کارم هر دوتاشون هم قیمت شون تقریبا نزدیک همن حدودا 7یا 8هزار دلار کیا کیوریس بیشتره روی کاغذ نظر همه مون لینکلن ه اما اگه از نزدیک هر دو خودرو رو تجربه بکنید و امکانات رفاهی غول کره ای رو ببینید نظرتون صد در صد کیا کیوریس میشه و یه مطلب دیگه اگه امکاناتی که کیا کیوریس داره رو به همین لینکلن بزارن به سه برابر همین قیمت هم نمیدن .با تمام تجربه ای که از خودرو ها دارم میگم این ابر غول کره ای یه افسانه ست که نمیشه حس و لذت و امنیت رانندگی با اون رو توصیف کرد .بنده بدون تعصب نظرم کیا کیوریس هستش.اصلا قابل قیاس نیستن.
car lover
۲۱ مرداد ۱۴۰۳لینکلن رو انتخاب میکنم، فقط یه چیزی که تو ذوقم زد حجم موتورش بود که خیلی کمه، عجیبه امریکایی ها همیشه عاشق حجم موتور بالا بودن اما الان برعکس شده. جای موتور این ماشین و کیا باید عوض میشد