مرحلهٔ مقدماتی، گروه شانزدهم، شاسیبلندهای میان سایز پرفورمنس، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین بامو X6 M کامپتیشن و مازراتی لوانته تروفئو
مجموع آراء: ۱۵۱۴
آراء بامو: ۹۹۱
آراء مازراتی: ۵۲۳
پیروز دوئل: بامو X6 M کامپتیشن با کسب ۶۵ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
مازراتی لوانته تروفئو | بامو X6 M کامپتیشن |
بامو X6 M کامپتیشن | |
آئودی RS Q8 | مرسدس GLE63 AMG |
؟ | |
دوج دورانگو هلکت | رنجروور اسپرت SVR |
؟ | |
پورشه کاین توربو S | لامبورگینی اوروس |
؟ |
آئودی RS Q8
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۹
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۳ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۱ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۳ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 فوقالعاده قدرتمند، شاسی چابک، استایل محجوبتر و نجیبتر از لامبورگینی اوروس
نقاط منفی: کُندتر و گرانتر از RS6، احساس ترمز بدون اعتمادبهنفس کافی، بهاندازهٔ پورشه آماده نیست
چکیده: RS Q8 کراساوور نهایی آئودی محسوب میشود اما باهوشترین علاقهمندان به خودرو تشخیص میدهند که این یک آئودی نهایی نیست
مرسدس GLE63 S AMG
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۹
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۱ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۸ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۸ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ توئین توربوی عالی، کابین واقعاً لوکس، توانایی منحصربهفرد سیستم تعلیق بادی
نقاط منفی: وزن بالا که پاسخگویی را کاهش میدهد، طراحی نهچندان جالب خصوصاً در نسخهٔ کوپه
چکیده: GLE63 S بهعنوان داغترین کراساوور مرسدس بنز، پرفورمنس فوقالعادهای را ارائه میکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
آئودی RS Q8 | مرسدس GLE63 S | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۰۰ اسب بخار | ۶۱۲ اسب بخار |
گشتاور | ۸۰۰ نیوتن متر | ۸۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۶ ثانیه | ۳.۴ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۲ ثانیه | ۱۱.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۰۵ کیلومتر/ساعت | ۲۸۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۵ لیتر | ۸۵ لیتر |
تولید آلایندگی | ۳۱۶ گرم/کیلومتر | ۲۸۲ گرم/کیلومتر |
وزن | ۲۴۰۵ کیلوگرم | ۲۵۲۵ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۱۱ میلیمتر | ۴,۹۵۳ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۹۷ میلیمتر | ۲,۹۹۴ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۸۸۰ کیلوگرم | ۹۳۵ کیلوگرم |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت | ۱۱۵,۵۹۵ دلار | ۱۱۵,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
RezaRs
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ببازه هم مرسدس برندست این دوئل محبوبیته فقط
S
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰چند وقته جنون Gکلاس گرفتم
اسم بنز میاد پاهام شل میشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰جالبه توی دوئل لینکلن و جنسیس بی اصالت هم امتیاز کار اند درایو رو کرده بودین بهونه لینکلن رای هاش از جنسیس کمتر بود درحالیکه توی تلگرام لینکلن بیشتر رای آورده بود!با وجود محدودیت ها قشنگ معلومه پدال شده مهد کودک بچه هایی که باباهاشون کره ای دارن و خودشونم سنگشو به سینه میزنن!
Hamid
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰نه تنها کره ای اتفاقا شده جولانگاه چینی باز ها! تعجب میکنم واقعا … در حقیقت هنوز زوده برای طرفدار کره یا چین شدن … باز کره ی چیز داره ولی چین آخه!!!!!!!
""new ""RAMIN
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰((نه تنها کره ای اتفاقا شده جولانگاه چینی باز ها! تعجب میکنم واقعا … در حقیقت هنوز زوده برای طرفدار کره یا چین شدن … باز کره ی چیز داره ولی چین آخه!!!!!!!)))
بیا این فیلمو ببین. اون موقع میفهمی چین چی داره…
http://www.aparat.com/v/L4xFT/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84_%DA%86%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%86_CS55_%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3
.
پیشنهاد میکنم تا پایان ببینی…
چیزی به ذهنم نمیرسه بگم . ولی این فیلم همه چیز رو میگه…
پدال کامنتمو منتشر کن… ? با سپاس…
Farzad
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای دهقان لطفا از امتیازات Car and driver استفاده نکنید چون اصلا معتبر نیست .
taha malek
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰والا ما ماشینمون ژاپنیه وقتی جنسیس بهتره یعنی بهتره تازه از نظر من لینکلنی که سدان دیگ تولید نمیکنه چ اصالتی اصالت خوبه تا جایی که دو ماشین برابر باشه وقتی بهتره یعنی بهتره
برقیه جارو برقی BG
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام دوستان ببخشید که به کامنت اول ریپلای کردم
https://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87%D9%94-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-cls-2015/
ولی یه نگاه به کامنت های این مقاله بندازین خیلی خیلی با صفان کامنتا یه جور مشتی طورن نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته الانم خیلی عالیه ولی اینو دیدم حال کردم گفتم شمام حال کنین
پدال جان مقاله مال خودته لطفا سریع قبول کن ممنون
برقیه جارو برقی BG
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰دوستان حتما مقاله رو ببینید و کامنت هارو بخونید مقاله ای که لینکشو در کامنت بالا دادم
مممنونم ممنونم
mahan
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰برقی جان من همین جا تجربه cls رو نوشتم منتها نمی دونم چرا کامنتم تائید نشده.راستش یکم نوشتنش طول کشید دوست دارم منتشر بشه وگرنه حس خوبی نیست که بنویسی تائید نشه.پدال عزیز هیچ چیز منشوری نیست لطفا منتشر کن .ممنون
mahan
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰نه نه نههههههههه داغم تازه شد.چه قدر این نسل از cls عالیه.لامصب مثل طناز طباطبایی میمونه!یادش بخیر قطعا یکی از بهترین تجربه های سواری عمر هر فردیه که نشستتش.cls 63 amg قطعا یکی از سریع ترین و هیجان انگیز ترین بنز هایی هست که سوار شدم و درسته پلت فرم با e کلاس یکی هست و داخلش شباهت های زیادی با e کلاس داره ولی روح خودرو فرق میکنه.تفاوت این مدل با مدل های معمولی اینه که لیپ سپر چلو و بالچه فیبر کربن و فرمان AMG و اینه های فیبر کربنی و دیفیوز بزرگ AMG حک شد و از جنس فیبرکربن به همراه سراگزوزهای دوبل و رینگهای آلومینیومی ۱۹ اینچی که ساخت AMG هستند هستش و همین طور داشتن رنگ سفارشی مات هستش من مات مشکی رو سفارش دادم در صورتی که متالیک هم بود ولی تو تیپ های پایه و غیر ای ام جی مات نداره.وقتی سوارش میشید در نگاه اول حس می کنید سوار e350 کوپه شدید و صد البته تو نگاه اول ساعت جذاب مرسدس براتون دلبری میکنه در مورد داخلش کابین به طور کامل با چرم طبیعی و جیر پوشانده شده و تریمهای داخلی، از جنس چوب و فیبرکربن هستند منتها برای سفارش ای ام جی بیشتر فیبر کربن هست و مال منم فیبر کربن بود ولی خب چوب تیره و چرم کرم یکی از زیباترین بریم ها هستش که متاسفانه موجود برای این مدل نبود و این مدل بیشتر سعی در اسپرت نشون دادن داره. سیستم صوتی بنگاند اولافسون به همراه ۱۴بلندگو بهت بگم میترکونه ها یعنی عشق و همچنین نورپردازیش یکی از جذاب ترین و متنوع ترین نورپردازی های مرسدس هست که مشابه sکلاس هست.تنها مشکلش اینه که در صندلی های عقب به علت سقف کوتاه و کشیده شده به سمت صندوق عقب ، افراد قد بلند کمی دچار مشکل می شوند که تو اکثر این کلاس هست که ازپانامرا و 650 بهتره .وقتی دکمه استارت رو میزنید ماشین غرش می کنه و کفش میلرزه به شما نشون میده که سوار روی یک پیشرانه 8 سیلندر 5.5 لیتری تویین توربو شدید البته این قدر عایق بندی خوبی داره که وقتی شیشه ها کاملا بالا باشه صدا خیلی کمتر میرسه (میرسه و طبیعیه که برسه ولی این اختلاف صدا خیلی حس خوبی میده) یک نکته مثبت داره که من فقط توی پانامرا و 650 حس کردم این ها اصلا نقطه کور ندارن مخصوصا cls اصلا چیزی به عنوان نقطه کور ندارید با این که طول ماشین زیاده و سقف کوتاه ولی اصلا نه انگار نکته جالب کاپوت کشیده هست که قادر به دیدنش هستید ولی ارگونومی صندلی و کابین طوری هست که کاملا مسلط هستید بر جلو.با فشردن پدال گاز فریاد موتور V8 این CLS کاملا به گوش میرسید. موتور 8 سیلندر 5.5 لیتری CLS توی هر شتاب گیری طوری هست راننده و شاگرد که سهله حتی سرنشینان عقب نیز داخل صندلیهای خود فرو میبره.یکی از بهترین قسمت های cls جعبه دنده 7 سرعته با قابلیت دستی هستش که این قدر جذابه همهش دوست داری با شیفتر دنده بدی. گیربکس ۷ سرعته استفاده شده در این CLS از نوع Speed Shift هست که کمک شایانی با هماهنگی جعبه دنده در کاهش مصرف سوخت داره که وقتی گیربکس رو حالت D قرار بدیم تعویض دندهها در دورهای پایین تر انجام میشه و با یک چراغ سبز رنگ با حرف ECO در صفحه نمایشگر فعال میشه که واقعا مصرف سوخت پایین میاد و الکی مثل _____ ها نیست.(این گیربکس در سربالایی ها عملکرد خوبی داشته و دنده را به خوبی تعویض کرده و در معکوس دادن عالی عمل می کند و بسیار نرمه).با اینکه چهار چرخ محرک AWD 4Matic هست (سیستم 4MATIC به خوبی پایداری خودرو را در حالت رانندگی اسپرت حفظ می کن و همچنین از منحرف شدن و کاهش کشش خودرو در جاده های برفی و بارانی جلوگیری می کنه که توی روسیه واقعا حیاتی هست) .اما به علت موتور سرکش و سنگینی دماغه خودرو هنگام گاز دادن به خودرو شاهد سر خوردن قسمت عقب هستیم و هشداری روشن میشه که سیستم کشش رو از مدار خارج نکنیم. سیستم های درایور الکترونیکی برای بهبود رانندگی و پایداری چرخ ها و جلوگیری از چپ شدن خودرو استفاده میشه که قابلیت شخصی سازی تنظیم داره که خیلی پیچیده هست و از تخصص من خارجه برای همین من دستکاری نمی کردم و میزاشتم تو حالت هایی که خودش برنامه ریزی کرده.سیستم تعلیق Ride Control نیز روی این CLS سوار شده بود که در برگیرنده یک تعلیق اسپرت تر در رانندگی حالت اسپرت و اسپرت پلاس هست.و سیستم تغییر ارتفاع که با توجه به شرایط جاده و حرکات بدنه سواری راحت و پایداری را برای سر نشینان به همراه میآورد. که روی برخی cls های تو ایران حقیقتا ندیدم.سیستم تنظیم ارتفاعش از سرعت 150 به بالا به طور خودکار کار میکنه هر چند واقعا نیازی نیست بهش.در پیچهای تند خودرو از فرمانپذیری خوبی برخورداره اما اگر در پیچهای تند پدال گاز را بیشتر فشار بدیم با کمی سر خوردن محور عقب همراه میشیم که اگه پیچ تنگ باشه جرئت می خواد!سیستم ترمز کامپوزیتی سرامیکی AMG در هر شرایط و سرعتی خودرو رو کاملا نگه میداره ، ولی قلق دره نباید محکم بگیرید چون کله میکنه ماشین باید نه خیلی نرم باشه که باعث بازی ماشین بشه نه سفت باشه دستتون میاد بعد یک هفته.از نظر ایمنی چیزی از s کلاس کم نداره ، با وجود سیستمهایی همچون رادار(Destronic) اگه درست نوشته باشم (چون یکم مردد هستم اسمشو این اسم برای اس کلاس هست) برای تنظیم فاصله با خودروی جلویی هست سیستم Attention asist که با چک کردن آیتم های زیادی در بدن راننده هوشیاریش رو چک می کنه که وقت گیره و ازین قسمتش خوشم نمیاد و برای همین زیاد تنظیمش نمی کردم و در مواقع لزوم با لرزش فرمان هشدار خواب الودگی میده که داشتم میومدم ایران باهاش یک تیک راه میرفتم خسته شده بودم قشنگ ادمو کلافه میکنه که بزنه کنار استراحت کنه بعد راه بره.، نایت ویژن یا سیستم دید در شبش مال s کلاس هست.دوستان در حد اس اپشن دارم دیگه مثلا نوشتن چرخش چراغ و نور ولکام و حافظه صندلی و ماساژور و سانروف چند حالته و سنسور پارک عقب و جلو و قرارگیری مناسب و با کیفیت ادوات مسخره هست بهتره در مورد حس و حال و هوای ماشین بیشتر حرف بزنیم.هماهنگی بالا و مچ بودن گیربکس این خودرو مثال زدنیه و حالتهای کامفورت، اسپورت و اسپورت پلاس باعث تنظیم فرمان، گیربکس و پاسخ پدال گاز میشه ولی حالت دستیش رو هم دست کم نگیرید و اگر وارد باشید میتونید از حالت اسپورت تجربه بهتری داشته باشید.شتاب رو من و بچه ها بار ها تست کردیم میانگین بین 3.8تا3.5 به دست میاد حقیقتا انگشت شمار تونستم تا سقف 280 تا برم راستش وقتی از 200 تا بیشتر میری به دلیل حساس بودن فرمون و حالت سیال خودرو و همین طور گاهی مجبور به ترمز هستی و ممکنه کمی تهش دربره البته در حالت اسپرت و اسپرت پلاس مشکل رفع میشه تا حدودی ولی بازم هست حس ارامش تخت کردن با s رو بهت نمیده و بار دیگر گوشزد میکنه بهت که این یک e کلاس بهینه ساخته شده هست نه s کلاس و اون حس استرس تخت کردن اشنا با e کلاس رو به ارث برده.نکته ای که ادم رو به حس ____ میرسونه اینه که با فشار دادن پدال صدای مهیب هم باعث غرور و حس گندگی میده و هم باعث خجالت از این صدای بزرگ درمیان ماشین ها.(بخش مورد علاقه من بلند شدن دماغه خودرو در هنگام شتاب گیری به طرز وحشتناکی قابل محسوسه و هنگام ترمز هم پایین امدن دماغه که حس مونت کارلو رو به ادم میده??!این قدر موتور قوی هست که به خودتون میاید میبینید 150 رو پر کردید راستش کنترل و اروم حرکت کردنش سخت تر از سریع حرکت کردن باهاش هست.البته گفتم خون e کلاس توی این خودرو هست ولی بسیار نرم تره و دفع ضربات و دست انداز ها رو بهتر دفع میکنه.وقتی خودرو رو حالت اسپرت میزاریم و سپس کنترل پایداری رو خاموش می کنید اول باید تو یک اتوبان 4 لاینه خلوت باشید یا فضای باز زیاد داشته باشید با هرزگردی و بالا امدن دماغه ماشین با صدای امیخته با جیغ لاستیک و پیشرانه شروع به حرکت می کنه و با فرمون دادن میتونید دریفت های لذت بخش بکشید و لذت ببرید ولی هیج وقت این کار رو تو جاده نکنید البته خوبیش اینه که وقتی ترمزها گرم میشن اطلاع میده.خلاصه که این ماشین هیچی کم نمیذاره براتون لازم نیست از جذابیت و پاخوری این ماشین بگم که توی مسکو هیچ وقت نه نمی شنوید در حضور این همه ماشین خاص و لوکس و حتی اسپرت های خفن.دیگه فرشته و اندرزگو که برای سلطان شوخیه????
ببخشید طولانی شد دوستان
سهند
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰طولانی ترین کامنتی که تابحال دیدم!
Ninja
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰از نظر من کامنت نبود مقالست
برقیه جارو برقی BG
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰یا قران اقا ماهان لازم نبود انقدر زحمت بکشی واقعا ممنونم
خیلی ممنون سلطان واقعا زحمت کشیدی خیلی لذت بردم از اطلاعات و تجربیاتتون واقعا ممنون
ایشالله این بار تجربه هاتون با فراری و بوگاتی رو بگید
لطف بزرگی کردید چون من واقعا و عمیقا عاشق این ماشینم با اون صدای لذت بخشش ممنونم
ممممنننننوووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن از لطفتون
mahan
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰نینجا جان لطف داری.کاری بود که از دستم برمیومد .یک تجربه ای بود که داشتم و ازینکه فیدبک های خوبی داشت خوش حالم.انشالله گمرک ازاد بشه و بتونیم از تجربه های همدیگه استفاده کنیم و لذت ببری
mahan
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰نه برقی جان خوش حال شدم نظری هم تونسته باشم انتقال بدم راستش این قدر دوستان مطالب جالب و فنی انتقال میدند.من برای اینکه این ارتباط یک طرفه نشه دوست دارم مطالعاتم رو گسترش بدم که تبادل انفعال صورت نگیره ولی متاسفانه وقتش رو ندارم و شرمنده دوستانیم.بعد هیچ منتی نیست من اخلاقم اینه اگه بتونم کمکی کنم خوش حال میشم .کامنت هم نوشتم برای این بود که ما پیرمردا یکم کندیم دلم میسوخت این همه نوشته حالا چه خوب باشه چه بد ارسال نشه.انشالله شما هم همچنین بهترین هایی که دوست داری رو سوار بشی و ما از تجربیاتت لذت ببریم همچنین سلطان.اگه میتونستم با خودم بیارمش حتما برنامه میذاشتم تقدیم میکردیم.
برقیه جارو برقی BG
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ما مخلصیم دربست سلطان
Reza
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰Mercedes GLE 63s
BenzSLR
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰بنز بهتره هرچند برتریش جزئیه. بچه ها پدال خلوت نشده ؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای slr،خیلی از این کاربران بچه هستن یه مدت میمونن میرن،یه عده هم کارو زندگی دارن،طبیعیه بعضی اوقات بخاطر این مشغله ها خلوت بشه…
GT
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰SLR، بچه مدرسه ای هایی الان موقع امتحاناتشون شده، نگران نباش دو، سه هفته دیگه دوباره میریزن تو سایت اونوقت از خلوت بودن در میاد?
ارشیا
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰هر چی خلوت تر
حرف بیخود و تعصب کمتر
عارف
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰فصل امتحانات هست بچها دارن میخونن که نمره کم نیارن
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دلیل خلوت شدن بنظرم اینه که فقط با حساب کاربری میشه نظر داد.
GT
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسدس با قیمت برابر، همه چیزش به جز حداکثر ساعت بهتره، اونوقت چرا کمتر رأی آورده؟!
رأی من GLE
سهند
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰راست میگی بنز تقریبا از هر نظر بهتره(البته با اختلاف کم)
•Mohamad•
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰RSQ8?
امیر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰بنز هم قوی تره و اینکه قیمت هم یکم کمتره مصرف سوخت هم کمتره فضای بیشتری هم داره تولید آلایندگی کمتری داره.
آئودی رو هم می پسندم ولی واقعا بنز بهتره ، رای من مرسدس بنز
ممد ژانگولر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰با اینکه میدونم آئودی همون لامبورگینی اوروسه و چیزی کم نداره ولی به مرسدس بنر رای دادم فقط بخاطر داشتن موس وسط کنسول که فوق العاده کاربردی و بدرد بخوره ?
SRT
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰البته در واقع لامبورگینی اوروس همون آئودیه!
ممد ژانگولر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش کوتاه بیا منظور منم همون بود ?
•Mohamad•
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰پدال لطفا رقابت مرسدس GLE63s و آئودی RSQ8 که مجله Motor انجام داده رو هم بزار
Ninja
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰رای من برای زیبایی و ابهت ائودی هست البته از این که سریعترین شاسی بلند نوبررینگ هم هست نمیشه گذشت البته همین بنز هم قبلا رکورد دار بود ولی با ۷ ثانیه اختلاف همین ائودی شکستش داد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰توی این کلاس هیچکدوم رو برتر از دورانگو نمیبینم،تنها رقیبش از نظرم اوروسه که اونم یه درگ گذاشتن دورانگو پودرش کرد!
سهند
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰یک ماشین آمریکایی نباید با آلمانی ها مقایسه شود چون ماشین های آلمانی خیلی بهتره
علی turbo s
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰واسه امریکن فن جماعت هندلینگ کشک محسوب میشه!!!!
رکوردار کراس اورها تو نوربرگ همین rsq8.
بین امریکن فن ها هم فقط اقا رامین.
امیر پارسا کامرانی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰از نظر فنی به عنوان یه شاسی بلند پرفورمنس بنز بهتره ولی طراحیش یه خورده تو ذوق می زنه ولی آئودی خیلی زیباست
""new ""RAMIN
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰?
قیمت ها که اختلاف ناچیز هست… هردو خوبن. تقریبا مشخصات نزدیکی دارن.
انتخاب خیلی سخت شد. ?
به نظرم یه کمی شاید ارباب حلقه ها بهتر باشه.
ولی خیلی انتخاب سختی هست.
سهند
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰رای من مرسدس است.
من هم فهمیدم امتیاز های car and driver زیاد معتبر نیست چون به مرسدس gle هشت امتیاز داده به جنسیس ۱۰!! حتی امتیاز جنسیس بیشتر از پورشه کاین است.
به نظرم بهترین مجله های ماشین top gear وcarwow و auto car و auto express و evo است (evo.co.uk) مورد آخری بسیار کامله اگر نمیشناسید حتما ببینید.
Farzad
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰اینتریور ، مرسدس
اکستریور ، آئودی
محمد
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰رای من به مرسدس❤❤
ایمان البرزی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰از نظر فنی هر دو خودرو به هم خیلی نزدیک هستن و اختلاف فاحشی وجود نداره ولی به نظر من آئودی زیباتره و به آئودی رای میدم
Erfan
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسدس بنز توی همه ی موضوعات برتری داره توی این دوئل تازه حدود 600 یورو هم ارزون تره که میتونین باهاش یدونه Ps5 و تعدادی بازی هم بخرید کیف کنید???
SRT
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا آئودی
محمد امین
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسدس از نظر پیشرانه و مصرف سوخت و ظرفیت باک و اعداد بهتره اما rsq8 جذاب تره و حداکثر سرعت بیشتری داره ،در کل مرسدس انتخواب بهتری هست،اما اگر q8 برای سنین کمتر جذاب تره و من q8 میخرم چونکه طراحی برام مهم تره و قیمت هم که توی یه رنج قرار داره ،اما مرسدس هم فوقالعاده هست ولی یکم طراحی اش به سن های بالا میخوره
ولی هیچ چیز طراحی rsq6 نمیشد
Amirreza
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ظاهر پخته بنز و شتاب و ۴۰۰ متر بهتر و همچنین مصرف سوخت کمتر ، قدرت بیشتر ، گشتاور بیشتر ، فضای صندوق بیشتر و علاقه ی بی اندازم به مرسدس دلیل رای دادنم به این اعجوبه قدبلند بود . پر ابهت ، پر جذبه ، اسپورت ، شیک و ساده ??
Sina10
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰فکر میکنم با اینکه بنز فنی خوبی داره ولی قیافه اش متوسطه ، جلوش خوبه ولی عقبش نه و در اونطرف RSQ8 قیافه بسیار زیبایی داره ، این RSQ8 یه لامبورگینی ارورس با قیمت کمتر محسوب میشه , پس در نتیجه رانندگی فوق العاده ای داره
نمای داخل هر دو زیباست ولی بنز بسیار لوکس تره و ائودی اسپرت تره
رای من RSQ8 هست
mahan
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰باید جی ال ای کوپه رو میزاشتید ولی بازم نظرم روی مرسدس هست
راستش یکی از محدود چیزی که از ائودی خوشم میاد فضای بین دو دایرهشه????
نعمت اله آزموده
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰محل بر خورد حلقه ها : |
. .
——-
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰تو فنی همه مرسدس رو قبول دارن و معمولا به قیافش خرده میگیرن، با اینکه خودم هم نسل قبل رو بیشتر میپسندم ولی بنظرم همچنان طراحیش از آئودی بهتره با اون جلوپنجره بی تناسب.