زنگ خطری برای بامو سری ۷، مرسدس بنز S کلاس و لکسس LS
سرانجام پس از سالها آزمایش، روزها انتظار، انتشار تیزرهای متعدد و تصاویر جاسوسی فراوان، آئودی رسماً طی مراسمی در بارسلونای اسپانیا نسل کاملاً جدید سدان پرچمدار A8 خود را رونمایی کرد که اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم، به نظر نمیرسد خیلی متفاوت از نسل قبلی باشد؛ اما این رویکردی محافظهکارانه است که میدانیم اکثر طرفداران آئودی از آن راضی خواهند بود. بااینحال این بدان معنا نیست که نسل جدید A8 پیشرفتی در طراحی نداشته است. آئودی در پرچمدار جدید خود هر دو ویژگی اسپرت و لوکس بودن را در کنار هم ارائه کرده تا بدین ترتیب از خرید مرسدس بنز S کلاس و بامو سری ۷ توسط خریداران جلوگیری کند. A8 در دو نسخهٔ معمولی و کشیده ارائه شده است که دومی A8 L نام دارد. نسخهٔ معمولی این خودرو ۵.۱۷ متر طول دارد درحالیکه A8 L از ۱۳ سانتیمتر فاصلهٔ محوری بیشتری برخوردار است.
در بخش طراحی اما A8 جدید بهشدت از کانسپت پرولوگ سال ۲۰۱۴ الهام گرفته و زبان طراحی جدید آئودی را به واقعیت تبدیل کرده است. این خودرو که توسط Marc Lichte طراحی شده، بهطور قابلتوجهی مسطحتر از نسل قبلی به نظر میرسد اما هنوز هم استایل و پرستیژی که از سدان پرچمدار آئودی انتظار داریم در آن قابلمشاهده است. بزرگترین تغییر خارجی نمای جلویی این سدان لوکس، جلوپنجرهٔ کرومی بزرگ آن است که همچنان نمایانگر همان جلوپنجرهٔ ششضلعی معروف آئودی است. در اطراف این جلوپنجره، چراغهای افقی نازکی بکار رفته که چراغهای LED روشنایی در روز بهطور یکپارچه درون آنها ادغام شده است. همچنین این چراغها مجهز به فناوری جدید لیزری شدهاند. این چراغهای لیزری در سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت فعال شده و دامنهٔ نور را به دو برابر افزایش میدهند.
در نمای جانبی خودرو اما بیش از هر چیز خط سقف شیبدار آن جلبتوجه میکند که به گفتهٔ آئودی موجب میشود تا در این خودرو نمایی کوپه مانند ارائه گردد. همچنین در طرفین خودرو زیر خط کمر، خط ظریفی دیده میشود که تا روی درِ صندوق بار هم ادامه دارد. این در حالی است که چراغهای عقب نسل جدید A8 بهطور چشمگیری با نسل قبلی متفاوت است. واضحترین تغییر این چراغها اتصال آنها به یکدیگر از طریق یک نوار باریک است که در سراسر عرض خودرو کشیده شده است. علاوه بر این، در چراغهای عقب A8 جدید مانند مدل TT RS از فناوری OLED استفاده شده است.
درمجموع هرچند طراحی نسل جدید آئودی A8 کاملاً مانند کانسپت پرولوگ انقلابی نیست، اما مطمئناً برای رقابت با بامو سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس، بهاندازهٔ کافی مدرن هست. همچنین سدان لوکس ارباب حلقهها از استایلی ساده، سنگین و موقر برخوردار است که طبق شیوهٔ طراحی سادۀ شرکت مادرش، گروه فولکسواگن شکل گرفته است؛ بنابراین درحالیکه مرسدس بنز این روزها به خاطر طراحیهای بحثبرانگیز خود بعضاً مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته، آئودی استایل زیبا، ساده و تحسینبرانگیزی را برای سدان پرچمدار خود ارائه کرده است.
هرچند شاید نمای بیرونی نسل جدید A8 تحول بزرگی را تجربه نکرده باشد اما انقلاب واقعی در کابین آن روی داده است بهگونهای که نمای داخلی آن بسیار با نسل قبلی متفاوت بوده و کاملاً مدرنتر از آن است. پرچمدار جدید آئودی در داخل نیز مجهز به نسل دوم کابین مجازی این شرکت با صفحه آمپر دیجیتالی شده است که تمام اطلاعات خودرو را از طریق نمایشگری فول HD با وضوح ۱۹۲۰×۷۲۰ پیکسل برای راننده به نمایش درمیآورد. علاوه بر این، دو صفحهنمایش هم در کنسول وسط خودرو تعبیه شده که یکی ۱۰.۵ اینچی بوده و وظیفهٔ ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MMI را بر عهده دارد و دیگری برای کنترل سیستم تهویه و تنظیمات راحتی خودرو در نظر گرفته شده است. شاید بزرگترین تفاوت کابین A8 جدید کاهش دکمهها و کلیدهای فیزیکی نسبت به نسل قبلی باشد. سیستم چندرسانهای جدید آئودی بیشتر از طریق صفحهنمایش لمسی و کنترل صوتی کار میکند اما هنوز هم میتوان ویژگیهای اصلی ماشین را از طریق دکمههای روی غربیلک فرمان کنترل کرد.
علاوه بر این، کابین نسل جدید A8 مملو از تکنولوژی است بهگونهای که به گفتهٔ آئودی ۴۱ سیستم کمکرانندهٔ مختلف در آن ارائه شده و از طریق سیستم MMI میتوان ۴۰۰ قسمت مختلف ماشین را کنترل کرد که تعدادی از آنها شامل سیستم ناوبری هوشمند با قابلیت یادگیری خودکار، تنظیمات نمایشگر سربالا، اتصال گوشیهای هوشمند، کنترل دوربینها و سنسورها، تنظیم سیستم صوتی و موارد فراوان دیگر میشود. همچنین آئودی نسل جدید A8 را به صندلیهای عقب آرامشبخش مجهز کرده است که البته فقط در نسخهٔ کشیدهٔ A8 L ارائه میشوند. این صندلیها دارای سیستم خنککننده، گرمکننده و ماساژور با تنظیمات گوناگون و همینطور ماساژور پا هستند. علاوه بر این، یک پانل لمسی OLED قابل جدا شدن نیز بین دو صندلی عقب قرار گرفته است که از طریق آن سرنشینان عقب به بسیاری از تنظیمات و ویژگیهای خودرو دسترسی خواهند داشت.
اما همانطور که پیشازاین مشخص شده بود، آئودی از لحاظ تکنولوژیهای پیشرفته نیز در نسل جدید سدان پرچمدار خود سنگ تمام گذاشته است که ازجملهٔ آنها میتوان به سیستم الکتریکی ۴۸ ولت و سیستم تعلیق الکترومکانیکی کاملاً فعال اشاره کرد. همچنین گفته شده که A8 جدید اولین خودروی تولیدی بازار است که سیستم رانندگی خودکار سطح ۳ را ارائه میکند. آئودی اولین شرکتی است که برای سیستم رانندگی خودکار خود از اسکنر لیزی استفاده کرده است. این اسکنر در ارتباط با رادارها و دیگر سنسورها، طرح کاملی از محیط اطراف خودرو را فراهم میکنند. به همین دلیل این سیستم رانندگی خودکار میتواند در هنگام حرکت آهسته در ترافیک و همینطور هنگام رانندگی در بزرگراهها تا سرعت تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت بهطور کامل کنترل خودرو را در دست گرفته و اجازه میدهد که راننده دستهای خود را کاملاً از روی فرمان بردارد.
علاوه بر این، A8 به سیستم پارک خودکار هم مجهز شده است که میتواند حتی بدون حضور راننده درون خودرو، آنرا بهطور خودکار پارک کند. راننده میتواند این سیستم را از راه دور با استفاده از یک گوشی تلفن همراه هوشمند کنترل کند. سیستم تعلیق منحصربهفرد و فعال این خودرو نیز برای هر چرخ از یک موتور الکتریکی و چندین اجزای دیگر استفاده میکند که آنرا قادر میسازد تعلیق هر چرخ را بهطور مستقل تنظیم کند. همچنین این سیستم از دوربین جلوی خودرو نیز استفاده میکند که توسط آن دستاندازها و موانع مسیر را تشخیص داده و بهطور خودکار پیش از رسیدن ماشین به دستانداز مذکور، برای ارائهٔ صافترین و بیتکانترین سواری، تعلیق را تنظیم میکند. آئودی میگوید این سیستم قادر خواهد بود تقریباً تمام ارتعاشات مسیر را از بین ببرد. همچنین این سیستم میتواند تعلیق A8 را مناسب خودرویی کاملاً لوکس یا بهعنوان خودرویی اسپرت تنظیم کند.
نسل جدید A8 در ابتدا در آلمان با دو پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربو عرضه میشود که یکی دیزلی TDI و دیگری بنزینی TFSI است. موتور دیزلی ۲۹۰ اسب بخار قدرت دارد درحالیکه نمونهٔ بنزینی توانایی تولید ۳۴۰ اسب بخار قدرت را دارد. علاوه بر این، در آیندهٔ نزدیک یک موتور ۴ لیتری V8 دیزلی TDI با ۴۳۵ اسب بخار قدرت و یک واحد ۴ لیتری V8 بنزینی با ۴۶۰ اسب بخار قدرت نیز برای A8 ارائه خواهد شد؛ و درنهایت این لیست با یک موتور ۶ لیتری W12 با قدرتی نامشخص به پایان خواهد رسید. علاوه بر این پنج مدل، در آیندهٔ مدل پلاگینهیبریدی A8 E-Tron هم عرضه خواهد شد که مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری بنزینی TFSI و یک موتور الکتریکی خواهد بود. مجموع خروجی این قوای محرکه برابر با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود که از طریق سامانهٔ کواترو به هر چهارچرخ منتقل میشود. همچنین به لطف برخورداری از باطریهای لیتیوم یون، این مدل میتواند تا ۵۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند درحالیکه از قابلیت شارژ بیسیم باطریها نیز بهرهمنداست.
به لطف سیستم الکتریکی ۴۸ ولت، تمامی پنج موتور A8 بجای استارت به یک آلترناتور مجهز شدهاند که میتوان آنرا یک سیستم هیبریدی خفیف دانست. به لطف این سیستم، A8 جدید میتواند در هنگام حرکت بین سرعتهای ۵۵ تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت تا ۴۰ ثانیه پیشرانهٔ خود را خاموش کرده و سپس مجدداً به نرمی روشن نماید. این سیستم همچنین وظیفهٔ سیستم توقف/حرکت را هم بر عهده دارد. آئودی میگوید این ویژگی میتواند در شرایط رانندگی واقعی، مصرف سوخت A8 را به میزان ۰.۷ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش دهد.
اما تمامی این ویژگیها و تکنولوژیهای پیشرفته ارزان به دست نمیآیند زیرا قیمت نسل جدید آئودی A8 در آلمان از ۹۰,۶۰۰ یورو و قیمت نسخهٔ A8 L از ۹۴,۱۰۰ یورو آغاز میشود که این قیمت متعلق به مدل پایهٔ V6 است. این در حالی است که نسل قبلی A8 قیمت پایهای برابر با ۸۲,۵۰۰ دلار دارد که بنابراین شاهد افزایش قیمت چشمگیری هستیم. بااینحال زمان نشان خواهد داد که آیا لیزرها و پیشرفتهترین حالتهای رانندگی خودکار ارزش پرداخت چنین مبلغی را خواهند داشت یا نه. تولید نسل جدید A8 و A8 L هماکنون در کارخانهٔ آئودی در آلمان آغاز شده و تحویل آن در بازار داخلی آلمان از اواخر پاییز امسال شروع خواهد شد.
سیاوش
۲۰ تیر ۱۳۹۶اووف چه طراحی زیبایی فوق العادست
ارباب حلقه ها ترکوند
طراحی مانیتور داشبرد منو یاده پانامرا انداخت همینطور وصل شدن چراغای عقب هم از محصولات پورشه الهام گرفته
حسین
۲۰ تیر ۱۳۹۶از پشت شبیه لینکولن کانتیننتال شده و از نمای جلو مارو یاد نسل جدید جنسیس میندازه
ولی همه ی اینها با صنعت و مهندسی آلمانی صورت گرفته
arash66
۲۱ تیر ۱۳۹۶از محصولات پورشه الهام گرفته !
آئودی نیاز به الهام نداره دادا آئودی خودش الهام بخشه بقیس …
کانسپت پرولوگ که این مدل از اون الهام گرفته شده رو آئودی جلوتر از پورشه پانامرا با چراغ متصل شده طراحی کرده …
Kamran
۲۰ تیر ۱۳۹۶المان خودش برا محصولات خودش رقیب میسازه!
ـ
زنده باد المان بی رقیب
مرسدس اس کلاس
بی ام و سری 7
ائودی آ8
پورشه پانامرا
فرشاد سجادیان
۲۰ تیر ۱۳۹۶پانامرا با نسل بعدی CLS مقایسه میشه، نه این محصولاتی که اسم بردی.
Hamid...Audi
۲۰ تیر ۱۳۹۶پانامرا یه مدل با فاصله محوری بیشتر داره که باعث میشه توی این سگمنت قرار بگیره.
فرشاد سجادیان
۲۰ تیر ۱۳۹۶فاصله محوری کشیدهتر دلیلی بر این نیست که پانامرا وارد کلاس دیگهای بشه وگرنه E کلاس و سری 5 هم با فاصله محوری بیشتر، رقیب و همکلاس S کلاس و سری هفت میشن!!!
Hamid...Audi
۲۱ تیر ۱۳۹۶ملاک بودن تو یه سگمنت اندازه ماشیناس.نه مدل مهمه نه قیمت نه قدرت و …
اگه پانامرا با فاصله محوری بیشتر اندازه اس کلاس باشه پس توی همون سگمنته.
ShoMpeT
۲۰ تیر ۱۳۹۶نمیدونم چرا بیشتر کمپانی ها توی طراحی های جدید سر اگزوز های گرد رو میزارن کنار و از اشکال مستطیل و مربع و این چیز ها برای سر اگزوز ها استفاده میکنند! البته توی این تصاویر اصلا من خورجی اگزوز ندیدم!
charger
۲۰ تیر ۱۳۹۶آرتﺋون از این خوشکلتره ولی در کل محشره
فرشاد سجادیان
۲۰ تیر ۱۳۹۶توقع بیشتری از آئودی داشتم؛ شاید از نظر تکنولوژی بالاتر ازS کلاس و سری 7 باشه، که اونم بر میگرده به زمان معرفیش، اما متاسفانه تو بحث لوکسگرایی که اولویت اول این کلاسه، اصلا در حد S کلاس نیست، مخصوصا داشبوردش. تو نمای خارجیشم میتونست با جلو پنجره کوچیکتر و چراغ عقبهای متفاوت، ظاهر اشرافی محصولش رو بیشتر کنه، الان آنچنان که باید و شاید، شبیه یه پرچمدار لوکس خالص نیست.
arash66
۲۰ تیر ۱۳۹۶خداییش از اون نظرات خیلی فیلسوفانه ای بود که تا به حال دیده بودم، کابینش لوکس نیست ؟
اتفاقا هم لوکسِ هم کلاسیه هم مردنه !
فرشاد سجادیان
۲۰ تیر ۱۳۹۶من نگفتم لوکس نیست، گفتم در حد S کلاس نیست.
Hamid...Audi
۲۰ تیر ۱۳۹۶شما برو اس کلاس بخر.
arash66
۲۰ تیر ۱۳۹۶آره دادا آئودی در حد شما نیست شما برو اس کلاس بخر …
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
چه نظراتی که آدم تو این سایت نمیخونه !!!!!!
البته با احترام به فرشاد ولی اینجا یکم زدی جاده خاکی به نظرم….
فرشاد سجادیان
۲۰ تیر ۱۳۹۶من دارم میگم ظاهرش به خصوص داشبوردش به لوکسی S کلاس نیست، کاملا یه نظر شخصی، حالا چرا به دوستان برخورده نمیدونم!
امير علي
۲۰ تیر ۱۳۹۶به نظر من از لحاظ طراحی چیزی از اس کلاس و سری هفت نداره هم داخل هم خارج از لحاظ تکنولوژی هم که عالیه یه رقیب شایسته برای اس کلاس و سری هفتِ
تیاگو
۲۰ تیر ۱۳۹۶اگه چراغ های عقبش به هم وصل نمی شد به نظرم بهتر می شد
نظر سنجی:
چراغ های جدا از هم ، لایک
چراغ های به هم وصل شده ، دیس لایک
Stuttgart
۲۰ تیر ۱۳۹۶Masterpiece
arash66
۲۰ تیر ۱۳۹۶از هر لحاظی عالیه.
باز این نویسنده ها نظرات عجیب دادن،
” صادقانه قضاوت کنیم، به نظر نمیرسد خیلی متفاوت از نسل قبلی باشد ”
آخه لامصب این متفاوت از نسل قبلی نیست ؟
من نمیدونم اینا کارشناسن ؟
علي
۲۰ تیر ۱۳۹۶دوست عزیز خودتو اذیت نکن .من شخصا بهت کاملا حق میدم . بعضیها فکر میکنن دگرگونی در طراحی یعنی موفقیت . جالبه که هیچ کس به خریداران قبلی که کلی هزینه کردن اهمیت نمیدن . طراحی دگرگون شده یعنی = فراموشی و دلخوری خریداران قبلی
با تچکر
سعید
۲۰ تیر ۱۳۹۶واقعا احسنت به آئودی فوق العاده کار کرده رنگ قرمزش با همون رینگاش فوق العادست رقیب شایسته ای دست و پا کرده ارباب.
پارسا ss
۲۰ تیر ۱۳۹۶یه شکست خورده تمام عیار در برابر مرسدس s500 و بی ام و سری 7 هیچ پیشرفتی نداره!!!!!
mehran911
۲۰ تیر ۱۳۹۶تا به حال هیچ وقت تو پدال با یک نظر انقدر مخالف نبودم
مهدی
۲۰ تیر ۱۳۹۶با اینکه تو شاسی بلندا خیلی عاشق ائودی هستم ولی این را در حد اس نمیبینم ولی شاید بتونه با سری ۷ رقابت کنه
فيصل
۲۰ تیر ۱۳۹۶چراغهای عقبش به دلم نمیشینه فقط
mehran911
۲۰ تیر ۱۳۹۶وقتش بود
آئودی یکی از تکنولوژیکترین خودرو ساز های دنیاست
جالبه بدونید آئودی سالها روی استفاده از پیشرانه های هیبریدی الکتریکی هیدروژنی و دیزلی تحقیق کرده
.
وقتی خودروسازی با پیشرانه ی دیزلی که یکی از بزرگترین مشکلاتش بی نظمی در احتراق و ایجاد لرزش و افزایش استهلاک هستش 13 قهرمانی در لمانز کسب میکنه منو مجبور میکنه با تمام وجود جلوش تعظیم کنم
.
خودروسازی که سالها قدرتمندترین و بهترین موتورهای دیزل روساخته
.
دوست داشتم مجید عزیز برای یک مدت نام کاربریشو R18 بزاره
.
سیستم کواتروی آئودی اگر نگم بهترین یکی از بهترین سیستم های چهارچرخ متحرک دنیاست
.
آئودی بیشتر از هر خودروسازی در گروه فولکس واگن علاقه مند به حضور در فرمول یک بوده و به احتمال بسیار زیاد به عنوان تولید کننده پیشرانه در سال ۲۰۲۰ پا به این رقابت ها بزاره
جالبه که آئودی اولین خودروساز آلمانیست که در فرمول e حاضر شده
سال آینده مرسدس و bmw وارد این مسابقات خواهند شد
پورشه هم در سال ۲۰۱۸ وارد این مسابقات خواهد شد
DYBALA
۲۰ تیر ۱۳۹۶خدا کنه
خیلی بهتر از این haas و… هست!!
DYBALA
۲۰ تیر ۱۳۹۶یجا بجای “قسمت”،”قیمت” نوشته شده، تصحیح کنید
جمله خوبی میان مقاله گفته شد که آئودی بین اسپورت و کلاسیک bmw و mb خواسته a8 رو در بیاره که کاملا و صد درصد به خواستش رسیده..
پس نیایید بگید که اس ۵۰۰ فلان و bmw فلان… اینجمع کننده دوتا سلیقس ک قاعدتا مخالفایی هم داره
اما بنظرم عالیه از همه جهات، از تک تک پیچاش و خطّاش بگیر تا… تنوع موتور کم نظیر…
سرنوشت a7 چه خواهد شد؟؟
منتظر بررسی هستیم :))
مانوئل نویر هم رفته بود اسپانیا مثلا برا تبلیغات و از اینجور بحثا…!!
سینا
۲۰ تیر ۱۳۹۶اون کانسپت که تو فیلم civil war بود اسمش چی بود ؟
MOBIN POURMAND
۲۱ تیر ۱۳۹۶فکر کنم یه نوعی از R8 هستش
Hamid...Audi
۲۰ تیر ۱۳۹۶“هرچند طراحی نسل جدید آئودی A8 کاملاً مانند کانسپت پرولوگ انقلابی نیست، اما مطمئناً برای رقابت با بامو سری 7 و مرسدس بنز S کلاس، بهاندازهٔ کافی مدرن هست.”
نمیدونم منبع خبر کجا بوده ولی با این جمله میشه فهمید که همه جای دنیا و تو هر موقعیتی … وجود داره.
امیر دهقان
۲۰ تیر ۱۳۹۶منبع این مطلب دو سایت Motor1 و CarScoops هستند
Hamid...Audi
۲۱ تیر ۱۳۹۶ممنون آقای دهقان
mehran911
۲۰ تیر ۱۳۹۶این دومین باریست بعد از پانامرا که طراحی داخلی به این زیبایی و مدرنی میبینم
لوکس شیک زیبا و مدرن
از این نظر قطعا برتر از مرسدس و bmw هستش
حسین
۲۰ تیر ۱۳۹۶آئودی شاید در بین لوکس سازان بهترین نباشه ….ولی به نظرم خاص ترینه …..الان از همه انتظار میره سری هفت bmw …..یا s500 مرسدس رو داشته باشن …ولی وقتی یه A8 میاد تو جمشون نظر همرو جلب میکنه
Sina Naseri
۲۰ تیر ۱۳۹۶درسته استفاده از ۲ تا مانیتور در کابین جلو خیلی جذابه ولی بازم از نظر من خیلی سادست😐
اس کلاس و سری۷ رو به این ترجیح میدم
درسته توی این کلاس شتاب زیاد اهمیت نداره ولی اصلا شتاب ۳.۶ سری ۷ رو نمیشه نادیده گرفت ضمن اینکه شاسی سری۷ از فیبروکربن هستش جذابیت موتورهای ۱۲ سیلندر ب ام و و بنز رو هم اصلا نمیشه کنار گذاشت
توی این کلاس اگه تماما لوکس گرایی رو در نظر داشته باشیم اس کلاس بهترینه و اگر هم یه نگاهی به مشخصات فنی و قابلیت های فنی نگاه کنیم و عاشق لذت بردن از رانندگی باشیم سری۷ بهترینه
arash66
۲۱ تیر ۱۳۹۶کشده مرده این ریویهای کاربرای اینجام …
شما نظر شخصیت رو بده نه اینکه بیای کلا یه برند و مدل رو ببری زیر سوال!
از نظر ما اتفاقا طراحی آئودی خاص تر و ماندگار تر هست …
Sina Naseri
۲۲ تیر ۱۳۹۶ببخشید شما؟¿?
ضمن اینکه دقت هم کنی نظر شخصیم رو دادم?
امیدوارم معنی خاص بودن هم بدونی?
arash66
۲۲ تیر ۱۳۹۶مطمئنام معنی این رو از تو بیشتر درک میکنم …
پاراگراف آخر نوشته قبلیت رو یه بار دیگه بخون متوجه میشی …
دانیال
۲۱ تیر ۱۳۹۶بین این و سری ۷ من تو خرید a8 شکم به خودم راه نمیدم. بین اس کلاس و a8 احتمال زیاد a8.
لامصب چقد خوبه. هم طراحی بیرونش شکیل با وقاره هم داخلش فوق العاده عاالی و لکس. محشره
#ali.m#
۲۱ تیر ۱۳۹۶Ali Msv:
طراحیش زیاد منو شگفت زده نکرد .
داشبوردش متفاوت و لوکسه ولی زیبا نیست به نظر من داشبورد lsخیلی زیبا تره .
قسمت عقبشم که
همه میگن بد شده به نظر من عالیه .گرچه خیلی شبیه لینکلن کانتیننتال شده درواقع منو یاد سری 7و لینکلن مینداره عقبش نمیدونم چرا .به سری 7که بدون شک ترجیحش میدم اما به بنز اصلا .
در کل به نظرم طراحی بیرونیش عالیه ولی چیز جدیدی نداره به جز قسمت عقبش
اما من طراحی Ls رو بیشتر دوست دارم .
Kamran
۲۱ تیر ۱۳۹۶حواستون باشه چه برندی رو دارید میکوبید
سلطان( اس کلاس) نماینده اصلی المان برای
رقابت با لوکس سازان مطرح جهانه
ـ
زنده باد “سلطان” اس کلاس پر فروش
ترین ماشین فوق لوکس روی کره خاکی
–
(The Best Or Nothing)
ایلیا
۲۱ تیر ۱۳۹۶کی اسم اس کلاس رو آورد این وسط؟
هر کی هم آورد میگه که اس رو ترجیح میده، دیگه داد و قال نداره که
بقول یکی از دوستان:
#جوگیر نباشیم
محمد
۲۱ تیر ۱۳۹۶من چند روزی بود که منتظر این رونمایی بودم…از دیشب بارها چک کردم تا اخبارش رو به لحظه داشته باشم…سایت netcarshow اولین سایتی بود که اخبار کامل رو ارائه کرد….سایتی که پدال اخبارش رو برگردان میکنه…خیلی تو ذوقم خورد…در طراحی خارجی نتونسته مثه لکسوس انقلابی عمل کنه …به فیس لیفت میمونه…با توجه به اینکه از بابت جلو پنجره و چراغها…جنسیس رو g80و g90 از این الگو استفاده کرده….در استفاده از تکنولوژی حرفی نیست…عالی عمل کرده…ولی اولین چیزی که مشتری جذب میکنه…ظاهره…بی ام دبلیو هم با طراحی محافظه کارانه خودش باعث شد بازار فروش خودروی لوکس رو به بنز ببازه…باور کنید فیس لیفت اس کلاس هیجان انگیزتر بود!!!
5speed
۲۱ تیر ۱۳۹۶باسلام خدمت همه دوستان
و با تشکر از مدیریت سایت بسیار عالی پدال
به نظر منم طراحیش یه کم محافظه کارانه و برای گروه سنی میانسال به بالا هست ولی طراحی داخلی ائودی خوب داره پیشرفت میکنه
cls
۲۱ تیر ۱۳۹۶1.s class
2.A8
3.bmw s7
arash66
۲۱ تیر ۱۳۹۶تیتر وب سایت Top gear :
Watch out Merc S-Class: it’s the new Audi A8 | Top Gear
Carbonado Aventador
۲۱ تیر ۱۳۹۶فوق العاده شده!!
از نمای عقب وحشتناک زیباست!!!!
خیلی از طراحی غیر معقول s کلاس بهتره!!!
MjM
۲۱ تیر ۱۳۹۶عالیه… مخصوصا عقبش که متفاوت شده!
این ماشین، ترانسپورتر 5 و البته با بازی جیسون استاتهام!….حیف که…!
Shady Four Rings
۲۲ تیر ۱۳۹۶شاخ آف!
طراحی طراحی نکنید، با توجه به کلاس و این سگمنت طراحیه خوبی بوده! شما طراحی خفن میخواین از آئودی A7 هست. طراحی لوکس و ساده آئودی که خاص خودش هست در A8 جدید به خوبی دیده میشه و اینکه از فلان برند الگو گرفته شده یا شبیه فلان ماشین شده جفنگی بیش نیست!