از میان محصولات متعددی که استون مارتین در طول سالیان گذشته ساخته یکی از کمیابترین آنها وجود دارد که کوپه نیست. البته کانورتیبل هم نیست. این خودرو کمی هاچبک بوده و بزرگتر از یک اسمارت هم نیست. به همین دلایل است که تعداد زیادی از آنها را در بازار فروش خودروهای دستدوم نمیبینیم؛ اما یکی از آنها را در این مقاله خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم.
یک دستگاه استون مارتین سیگنت ۲۰۱۲ که برای فروش آماده شده، مدلی نسبتاً نایاب بوده که این برند بریتانیایی آن را به اصطلاح ریبج کرده و بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در بازارهای بریتانیا و اروپا عرضه کرده است.
سیگنت اساساً نسخه ریبج شدهی تویوتا/سایون iQ بوده که به خریداران محصولات لوکس استون مارتین به عنوان یک خودروی شهری پیشنهاد میشده بنابراین آنها میتوانستند تجربهای خاص از رانندگی یک استون مارتین کوچک در شهرهای شلوغ اروپایی داشته باشند؛ و بدین ترتیب بتوانند خودروهای اسپورت گرانبهای خود را در خانه بگذارند تا اواخر هفته از آنها لذت ببرند.
در رویهای که کاملاً خلاف معمول استون مارتین بوده، سیگنت از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربو با قدرت ۹۷ اسب بخار استفاده کرده است. پیشبینیهای اولیهی استون مارتین فروش ۴ هزار دستگاه از این خودرو در سال بوده اما این برند تنها توانست حدود ۱۵۰ دستگاه از سیگنتها را به فروش برساند.
امیر.عارف
۱۴ تیر ۱۳۹۶خواستم یک تشکر ویژه از پدال(آدمین) کرده باشم بابت اینکه هیچ کدام از مطالب اینجانب را تایید نمیکنه. خدااااااااااااا
?Chalenger?
۱۴ تیر ۱۳۹۶هیچ وقت فکرش رو نمی کردم که استون مارتین همچین ماشینی زده باشه!!!
CNA
۱۴ تیر ۱۳۹۶من این ماشینو برای اولین بار تو بازی driver دیدم
sadegh
۱۴ تیر ۱۳۹۶نظر جرمی کلارکسون تو گرندتور راجع به داشبورد آستون مارتین،راجع به این خودرو هم صدق میکنه?
Reza
۱۵ تیر ۱۳۹۶هههه… عاشق همین خلاقیت جرمی کلارکسون هستم
همیشه از استعاره و تشبیه هایی استفاده میکنه که کسی دیگه ای به ذهنش نمیرسه!