اینفینیتی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ اسیووی فول سایز QX80 خود را پیش از نمایش رسمی در نمایشگاه خودروی دوبی معرفی کرده است. پیشنمایش این خودرو چندی پیش توسط کانسپت مونوگراف ارائه شده اما حالا آن استایل تهاجمی برای استفاده در خودرویی تولیدی کمی تعدیل شده است. در این فیسلیفت، دماغهٔ QX80 بهطور کامل تغییر کرده است بهگونهای که در اینجا شاهد چراغهای جدید، جلوپنجرهٔ جدید برجستهتر و ورودیهای هوای تجدیدنظر شده هستیم.
در نمای عقبی اما حجم تغییرات کمتر است اما بااینحال در اینجا هم چراغهای بازطراحی شده و سپر جدید، نمای متفاوت و بروزتری را نسبت به قبل ایجاد کردهاند. علاوه بر این، درِ صندوق بار نیز از نو طراحی شده و حالا در قسمت جا پلاک فقط یک خط کرومی کار شده است. برای این اسیووی بزرگ در حالت استاندارد رینگهای ۲۰ اینچی در نظر گرفته شده است اما امکان سفارش نمونههای ۲۲ اینچی هم وجود دارد.
علیرغم تغییرات قابلتوجه بیرونی، متأسفانه نمای داخلی QX80 جدید تا حد زیادی نسبت به قبل بدون تغییر باقیمانده است و چندان هم با کابین نیسان آرمادا متفاوت نیست. بااینحال در اینجا تریم چوبی جدیدی کار شده، نگهدارندههای لیوان از نوع طراحی شده و نورپردازی صفحه آمپر نیز مورد تجدیدنظر قرار گرفته است. علاوه بر این، اینفینیتی عایقها را افزایش داده، کفپوشهای مشکیرنگی را برای خودرو در نظر گرفته و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عقب آنرا نیز بروز نموده و با نمایشگرهای بزرگتری ارائه کرده است.
همانطور که قبلاً هم گفته شده بود، در بخش پیشرانهٔ QX80 تغییری ایجاد نشده و نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این ماشین همچنان از همان پیشرانهٔ آشنای قبلی استفاده میکند. این موتور یک واحد ۵.۶ لیتری V8 است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب یا هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند.
نسل دوم QX80 اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و بنابراین هماکنون خودرویی هشتساله محسوب میشود که در صنعت خودروسازی کنونی آنهم در بخش پررقابت اسیوویهای بزرگ لوکس سن قابلتوجهی محسوب میشود. بااینحال اینفینیتی با انجام این فیسلیفت و بهروزرسانی سعی داشته تا این اسیووی سالخورده را مدرنتر کند تا بتواند از این طریق سهم بیشتری از بازار پرسود اسیوویهای بزرگ لوکس را به خود اختصاص دهد.
مجتبی
۲۱ آبان ۱۳۹۶نیاز به خونه نیست میشه راحت تو اینجور خودروها زندگی کرد فقط دستشویی کم دارن.
.....::::LAST VIPER::::.....
۲۱ آبان ۱۳۹۶آقا مجتبی اون کانسپت qx80که میگفتن نسل جدیدشه چی شد پس فقط به این فیس لیفت ختم شد؟
مجتبی
۲۱ آبان ۱۳۹۶چی بگم والا منم توش موندم.
خودم بدجوری خورد تو ذوقم.
.....::::LAST VIPER::::.....
۲۱ آبان ۱۳۹۶اون کانسپتو خیلی بش امید داشتم تا اس یو ویه اینفینیتی رو متحول کنه .
حیف و افسوس
sajjad
۲۱ آبان ۱۳۹۶در فوق العاده بودنش شکی نیست ولی واقعا بنظرم برای رقابت با لینکلن نویگیتور جدید به چیزی بیشتر یه فیس لیفت جزئی نیاز داره
Mohamad
۲۱ آبان ۱۳۹۶عالیه
ولی کاش طراحی داشبورد و مانیتور هم دستخوش تغییر میشد و یکم از بیحالی و خشکی در میومد.
بنظرم در طراحی داشبورد و مانیتور کمتر کسی میتونه حریف لکسس بشه. البته از پورشه هم خوشم میاد.
Mehdi TuRbO
۲۱ آبان ۱۳۹۶قشنگیه این ماشین به سادگیو مردونه بودنش ک تو بقیه خودروها نیس حتی لکسوس.ابهتی فرق داره خیلی مردونس.
Mohamad
۲۱ آبان ۱۳۹۶اگه پاترول بود حرف شما صحیح
اما اینفینیتی باید حس متفاوت تری بده داخلش و جذابتر باشه
datsun
۲۱ آبان ۱۳۹۶لوکس با ابهت و قلدر مثل پاترول
موتورش هم همون v8 پرقدرت پاتروله
یک پاترول مخوف در پوسته اینفینیتی
orangotan
۲۱ آبان ۱۳۹۶واقعآ زیباست و من با دیدنش کیف کردم
#ali.m#
۲۱ آبان ۱۳۹۶خیلی عالی شده طراحیش
بی نظیره .
چراغ های جلوش یکم منو یاد نویگیتور انداخت .
داشبوردش ،جلو پنجره همه چیزش عالی و بدون ایراده.
نت
۲۱ آبان ۱۳۹۶طراحی بیرونی زشتی داره = مثل هیوندای سانتافه اسپرت 2018 زیبا نیست
نت
۲۱ آبان ۱۳۹۶از نیسان پاترول کپی کرده=نیسان پاترول خودش جزو زشترین ماشینها هست
datsun
۲۱ آبان ۱۳۹۶سانتافه داداش قدش به اینا نمیخوره هنوز مونده
هم قد اینا بشه فعلا هیوندای هنوز جرعت نکرده نزدیک این کلاس بشه این پاترولی هم که میبینی ۶۵ سال طول کشیده شده پاترول امروزی
Hosein
۲۱ آبان ۱۳۹۶دمش گرم که همون ابهت و جذبه رو حفظ کرده و زیباترش کرده.فیس قبلیش اولین بار دیدم ظاهر عجیبی داشت واسم جلوش دقیقا شبیه کامیون بود.(اسم کامیونرو نمیدونم)فقط کاش پشتشم بیشتر تغییر میداد.
حمیدرضا
۲۱ آبان ۱۳۹۶چقدر از نسل قبلش بدم میومد اصلا با قیافش حال نمیکردم این خیلی خوش چهره تره و البته بازم اسکالید نمیشه
arman fard
۲۱ آبان ۱۳۹۶طراحی بیرونیش خوشم میاد زخمت و قدرتمند نشون میده اما طراحی داخلیش نه کسل کننده و قدیمی به نظر میرسه مخصوصا فرمانش که رقباش در طراحی داخلی خیلی بهتر عمل کردن مثل بنز و لکسوس یا حتی تا حدودی کادیلاک در مورد طراحی بیرون میشه گفت شاید خیلی ها از ظاهر کرگدن خوشون نیاد ولی من این کرگدن دوست دارم موفق باشید
شاهین
۲۲ آبان ۱۳۹۶عقبشو اصلاح کردن خوبه
A.B
۲۲ آبان ۱۳۹۶نیسان کلا دوس نداره زود به زود نسل جدید معرفی کنه هرچی بشه فیس لیفت میکنه دست به موتورم نمیزنه البته با وجود سالخوردگی بعضی محصولات هنوز هم زیبا هستن هم پرقدرت