تولید کانتیننتال سوپر اسپورت نخستین بار سال ۲۰۰۳ میلادی با انجام تغییرات جزئی در طراحی مدل استاندارد آغاز شد. طی سیزده سال اخیر، بسیاری از قسمتهای داخلی آن تغییر کرد و از یک خودروی اسپورت خوب به نامی باارزش و پر ابهت در دنیای خودرو بدل گردید. با این که تولید خودِ کانتیننتال بهزودی پایان مییابد، بنتلی بار دیگر نسخه سوپر اسپورت آن را روانه جاده میسازد تا خاطره خوشی از خود بر جای بگذارد.
طبق مدعای خود کمپانی، این قویترین و سریعترین مدل تولیدی بنتلی تاکنون است. پیشرانه غولپیکر شش لیتری ۱۲ سیلندر W شکل توربو دوقلو حداکثر ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ پوند بر فوت (۱۰۱۶.۸ نیوتونمتر) گشتاور میکند که در مقایسه با نسل پیشین (مدل ۲۰۰۹) به ترتیب ۷۹ اسب بخار و ۱۶۰ پوند بر فوت (۲۱۶.۹ نیوتونمتر) افزایش را نشان میدهد. شتاب صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت (یکصد کیلومتر بر ساعت) ۳.۹ ثانیه به طول انجامیده و سقف سرعت ۲۰۹ مایل بر ساعت (۳۳۶.۳ کیلومتر بر ساعت) میباشد. بد نیست اشاره کنم این خروجی فوقالعاده با بهرهگیری از توربوشارژرهای قویتر، سامانه خنکسازی بازبینیشده، میللنگ جدید و چند قطعه دیگر حاصل شده است.
جعبهدنده هشت سرعته ZF این امکان را به پیشرانه میدهد که از حالت ایست کامل، سریعتر بتواند گشتاور خود را تحویل چرخها دهد. ترمزها از نوع کربن-سرامیکی بوده و در جلو و عقب به ترتیب ۱۶ و ۱۴ اینچ قطر دارند. رینگهای آلیاژی فورجکاری شده موجب کاهش وزن ۴۴ پوندی (۱۹.۹۵کیلوگرمی) شدهاند. همچنین مشتریان میتوانند با سفارش سامانه اگزوز تیتانیومی سفارشی به همراه اسپلیتر، دیفیوزر، رکابهای جانبی، سرپوش پیشرانه و کاپوت فیبر کربنی جدید وزن خودروشان به میزان زیادی کمتر کنند.
بنتلی کانتیننتال سوپراسپورت ۲۰۱۸ از ماه جاری (ژانویه-دی) در دو نسخه کوپه و کانوِرتیبِل به فروش خواهد رسید. قیمت پایه نیز به ترتیب ۲۹۳,۳۰۰ و ۳۲۲,۶۰۰ دلار ناقابل تعیین شده است.
Madjid R8 V12 TDI le Mans
۱۷ دی ۱۳۹۵عکس اول از بالا ❤❤❤
دوستش دارم،
مهندسی فولکس واگن،
استایل شیک انگلیسی،
موتور آئودی ،
همه چیز تکمیله.
(پهلوان مک لارن)new great britain
۱۷ دی ۱۳۹۵مجید جون بازم همه چی رو ربط دادی به آلمان.
این موتورهای w12 باور کن بیش از 60درصدش تو خود بنتلی توسعه پیدا میکنه و ساخته میشه.(من با گذشته کاری ندارم)البته توربو از آلمان میاد فکر کنم.این انجین ها دیگه فولکس اکثره کاراش رو داره منتقل میکنه به شرکت بنتلی.
بنتلی بزرگترین سازنده موتورهای w12 تو دنیاس.
اگه این موتورش مال آئودی بود مینوشتن مال آئودی.نسل آینده آئودی a8 هم اگه بری نگاه کنی نوشته قراره از پیشرانه w12 بنتلی استفاده کنه.ننوشته از پیشرانه آئودی.
یه جوری حرف میزنی انگار بنتلی هیچ کاری تو مهندسی خودرو و طراحی داخلی و خارجیش انجام نداده. و همه رو یه جا ربط دادی به آلمان.
اگه بنتلی آلمانیه.پس لامبورگینی هم آلمانیه.چون هم موتور هم شاسیش و ……. تو آلمان توسعه پیدا میکنه.???
پاگانی هم آلمانی انگلیسیه.چون موتورش ساخت amg و گیربکسش ساخت xtrac هستش.بقیشم خدا میدونه.??
اون وقت پاگانی میشه اوج مهندسیه ایتالیایی.?
باور کن این بنتلی اونقدری که انگلیسیه لامبورگینی ایتالیایی نیست(از لحاظ مهندسی)
Madjid R8 V12 TDI le Mans
۱۷ دی ۱۳۹۵پهلوون جون
مکان مهم نیست.
مهم دانش و توسعت که آلمانه.
من اینجا 2 ساله حضور دارم
از همون اول با مطالعه چیزی یاد گرفتم و در بحث با کاربران زاویه ی دیدم یک درجه هم عوض نشده.
الان هم عوض نمیشه.
دلایلی هم که میگی به نظرم خنده داره ولی وقت جواب دادن و توضیح دادن ندارم.
5 تا کامنت شما میذاری 6 تا من فقط وقتمون تلف میشه
.
.
.
من بنتلی و رولزرویس رو ، روح و ذات آلمانی در کالبد انگلیسی میدونم.
نظرم هم تا وقتی واقعیت ها تغییر نکنند تغییر نمیکنه.
German Engineering
parker
۱۷ دی ۱۳۹۵.
پسرم، عزیز من ، هر کس هستی وقتت رو برای دیسلایک دادن به من با روش هایی که خودم حفظم تلف نکن.
باور کن رو من تاثیر نداره. برو امتحاناتت رو بخون.
من به لایک و دیسلایک احترام میذارم.
دوستانی که به من دیسلایک میدن ، نظرشون برام محترمه و در کامنت های بعدیم تاثیر میدم.
اما شما خیلی ضایع داری رفتار میکنی
فقط 1 مورد:
معین که یک دقیقه بعد از من کامنت گذشت، 19 نفر بهش لایک و دیسلایک دادن. به من 50 نفر !!! یعنی 30 نفر به این صفحه اومدن تا فقط به من دیسلایک بدن !!!
لایک ها کاملا مطابقت دارند. هر دو حدود 20 تا.
احتمال میدم من هم 5 تا دیسلایک داشتم. اما 30 تا دیسلایک مشخصه کار یک نفره.
دوست ندارم دیسلایک های پدال بی ارزش بشن.
چون نظر کاربران که مهم ترین بخش پداله رو نشون میدن.
هر کسی هستی خواهشا به این قسمت از پدال رحم کن.
خیلی راحت میشه متوجه کارت شد.
من 2 ساله تو پدالم. حدود 6000 کامنت گذاشتم. خیلی چیز ها دستم اومده.
KING 918
۱۸ دی ۱۳۹۵مجید من چند باری بت دیس لایک دادم خیلی حال داد
تو نمیری دیس لایک خورت ملسه ….. :-)
ولی جان تو اگه روش ( ساده ایی ) بلدی برا بیشتر از یه دیس دادن بگو من حال چند نفرو بگیرم …..
Madjid R8 V12 TDI le Mans
۱۸ دی ۱۳۹۵بده کینگ جان
این حقته.
منم اگه از کامنت کسی یدم بیاد دیس میدم.
اما اینکه یک نفر چند تا دیس بده، دیس لایک رو لوس و بی ارزش میکنه.
معین
۱۷ دی ۱۳۹۵لامصب دیسک ترمزش اندازه ی رینگ منه
حالا یکی
۱۸ دی ۱۳۹۵کجای کاری؟ فکر میکنم فقط دیسکاش به تنهایی قیمتش از ماشینت بیشتر باشه
?ReventОn
۱۷ دی ۱۳۹۵خسته نباشه از یه موتور 12 سیلندر اونم W شکل(سه تا موتور 4 سیلندر) اونم با توربو 700 تا کشیده بیرون!همینو میدادن به پول استار ولوو 1300 تا میکشید بیرون اونم با مهندسی بدون استهلاک! لامصب از دولیتری 480 تا کشیده بیرون
احسان
۱۷ دی ۱۳۹۵خداوکیل چند سالته؟
فرشاد سجادیان
۱۷ دی ۱۳۹۵نظر سنجی
بنتلی کانتیننتال سوپر اسپورت : لایک
مرسدس بنز S65 AMG کوپه: دیسلایک
mohsen
۱۸ دی ۱۳۹۵RR writh
الف.ی
۱۷ دی ۱۳۹۵عالیه ولی مثل هر بنتلی دیگری وزن زیاد نقطه ضعفشه.
انگلستان = سلطان مکلارن
۱۷ دی ۱۳۹۵عالی بی نقص لوکس و خاص چی میخوایین دیگه؟
BMW E9
۱۷ دی ۱۳۹۵عاشق بنتلی ام، کاری با بقیه نداره فقط ماشینی میده که بقیه کمپانی ها 😮 🙏 اینجوری بشن .
بنتلی
۱۷ دی ۱۳۹۵ببخشید حرفم ربطی ب موضوع نداره…امشب داشتم سریال پوارو نگا میکردم ،یه خودرو خیلی نظرمو ب خودش جلب کرد…منظورم همون خودرویی هس ک دوست پوآرو ک خودرو فعلیش لاگوندا هس سفارش داده بود و آخرش باهاش تصادف کرد…متأسفانه با این ک یه بار اسمشو گف ولی نتونستم دقیق بفهمم اسم اون خودروی فوق العاده زیبای ایتالیایی ک ظاهری شبیه بوگاتی داشت چیه!…گفتم شاید بعضی از دوستان بدونن چی بوده و من از اطلاعاتشون بهره ببرم…
Bavaria
۱۷ دی ۱۳۹۵خودروی فوق لوکس و با پرستیژی که به زور میخواد خودشو اسپرت کنه،داره ویژگی های کلیدیش رو فدای جنگ اسب بخار میکنه(البته چاره ای نداره)
مثلا تریم داخلش،ی طراحی جا افتاده و سنگین که بزور با رنگ قرمز و طرح فیبرکربن سعی در اسپرت شدن داره.به نظرمن این خودرو، یه اشتباهه
احمد باقری
۱۷ دی ۱۳۹۵عالی ، فقط طراحی داخلیش در حد و اندازه بنتلی نیست.
GOD BLESS AMERICA
۱۷ دی ۱۳۹۵با این که اگه پولش رو داشته باشم همه رو ماسل کار می خریدم، اما چه مهندسی توپی.
فقط خدا کنه وزنش به زیر 2 تن رسیده باشه.
Amir amini
۱۷ دی ۱۳۹۵استون مارتین ونکوییش لایک
بنتلی کانتیننتال جی تی دیس لایک
Amir amini
۱۸ دی ۱۳۹۵وای یعنی عشقم ونکوییش کمتر رای آورده خب یکم لایک کنید نه دیس لایک ?
Nima
۱۷ دی ۱۳۹۵وای هرچی راجبه این ماشین بگی کمه ،بنتلی بهترین برند تاریخه، اینم که بهترین مدلشه
??????☺️☺️
4x
۱۷ دی ۱۳۹۵دلم خواست.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۹ دی ۱۳۹۵نه که ما مثلا متنفر شدیم !!
just bentley continental
۱۸ دی ۱۳۹۵دارم دیوونه میشم عجب ابهتی داره عالی ترین بنتلی که تا حالا دیدم 0 تا 60 مایلش 3.4 ثانیست 336 تا سرعت دیگه چی میخوای به نظرم بهترین کوپه لاکچری تو دنیاست لطفا این قدرم نگین بنتلی المانیه توی موتورw12 بنتلی حرف اول تو دنیا می زنه و درحال حاضر فک کنم پر فروش ترین برند لوکس اینگلیس هست و اگه نباشه فولکس واگن بد جور ضرر می بینه . فقط میشه گفت just bentley.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۹ دی ۱۳۹۵نمیتونه هم آلمانی باشه هم اصیل و با کیفیت ؟؟