بنتلی

معرفی کانتیننتال سوپراسپورت 2018، قوی‌ترین بنتلی تاریخ!

تولید کانتیننتال سوپر اسپورت نخستین بار سال ۲۰۰۳ میلادی با انجام تغییرات جزئی در طراحی مدل استاندارد آغاز شد. طی سیزده سال اخیر، بسیاری از قسمت‌های داخلی آن تغییر کرد و از یک خودروی اسپورت خوب به نامی باارزش و پر ابهت در دنیای خودرو بدل گردید. با این که تولید خودِ کانتیننتال به‌زودی پایان می‌یابد، بنتلی بار دیگر نسخه سوپر اسپورت آن را روانه جاده می‌سازد تا خاطره خوشی از خود بر جای بگذارد.

2017-bentley-continental-gt-supersports-front-view-in-motion

2017-bentley-continental-gt-supersports-front-three-quarter-in-motion

2017-bentley-continental-gt-supersports-front-three-quarter-02
طبق مدعای خود کمپانی، این قوی‌ترین و سریع‌ترین مدل تولیدی بنتلی تاکنون است. پیشرانه غول‌پیکر شش لیتری ۱۲ سیلندر W شکل توربو دوقلو حداکثر ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ پوند بر فوت (۱۰۱۶.۸ نیوتون‌متر) گشتاور می‌کند که در مقایسه با نسل پیشین (مدل ۲۰۰۹) به ترتیب ۷۹ اسب بخار و ۱۶۰ پوند بر فوت (۲۱۶.۹ نیوتون‌متر) افزایش را نشان می‌دهد. شتاب صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت (یکصد کیلومتر بر ساعت) ۳.۹ ثانیه به طول انجامیده و سقف سرعت ۲۰۹ مایل بر ساعت (۳۳۶.۳ کیلومتر بر ساعت) می‌باشد. بد نیست اشاره کنم این خروجی فوق‌العاده با بهره‌گیری از توربوشارژرهای قوی‌تر، سامانه خنک‌سازی بازبینی‌شده، میل‌لنگ جدید و چند قطعه دیگر حاصل شده است.

2017-bentley-continental-gt-supersports-front-three-quarter-03
جعبه‌دنده هشت سرعته ZF این امکان را به پیشرانه می‌دهد که از حالت ایست کامل، سریع‌تر بتواند گشتاور خود را تحویل چرخ‌ها دهد. ترمزها از نوع کربن-سرامیکی بوده و در جلو و عقب به ترتیب ۱۶ و ۱۴ اینچ قطر دارند. رینگ‌های آلیاژی فورج‌کاری شده موجب کاهش وزن ۴۴ پوندی (۱۹.۹۵کیلوگرمی) شده‌اند. همچنین مشتریان می‌توانند با سفارش سامانه اگزوز تیتانیومی سفارشی به همراه اسپلیتر، دیفیوزر، رکاب‌های جانبی، سرپوش پیشرانه و کاپوت فیبر کربنی جدید وزن خودروشان به میزان زیادی کمتر کنند.

علاوه بر این‌ها، سامانه تحویل گشتاور بنتلی نیز مورد واسنجی قرار گرفته تا حسی شبیه به خودروهای مسابقه‌ای داشته باشد. در توصیف عملکرد این سامانه آمده: حین شتاب‌گیری در خروجی پیچ‌ها، بعضی چرخ‌ها متوقف شده و بقیه تمامی قدرت را دریافت می‌کنند تا بهترین کارایی فنی و سرعت عمل حاصل گردد. به‌منظور کسب چالاکی بیشتر نیز هنگام پیچیدن خودرو، ترمز چرخ عقبی که به سمت داخل پیچ قرار دارد، فعال می‌گردد.

2017-bentley-continental-gt-supersports-cabin-02

2017-bentley-continental-gt-supersports-cabin-01

2017-bentley-continental-gt-supersports-carbon-fibre-veneer
بنتلی کانتیننتال سوپراسپورت ۲۰۱۸ از ماه جاری (ژانویه-دی) در دو نسخه کوپه و کانوِرتیبِل به فروش خواهد رسید. قیمت پایه نیز به ترتیب ۲۹۳,۳۰۰ و ۳۲۲,۶۰۰ دلار ناقابل تعیین شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. Madjid R8 V12 TDI le Mans

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عکس اول از بالا ❤❤❤

    دوستش دارم،
    مهندسی فولکس واگن،
    استایل شیک انگلیسی،
    موتور آئودی ،

    همه چیز تکمیله.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. (پهلوان مک لارن)new great britain

      ۱۷ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      مجید جون بازم همه چی رو ربط دادی به آلمان.
      این موتورهای w12 باور کن بیش از 60درصدش تو خود بنتلی توسعه پیدا میکنه و ساخته میشه.(من با گذشته کاری ندارم)البته توربو از آلمان میاد فکر کنم.این انجین ها دیگه فولکس اکثره کاراش رو داره منتقل میکنه به شرکت بنتلی.
      بنتلی بزرگترین سازنده موتورهای w12 تو دنیاس.
      اگه این موتورش مال آئودی بود مینوشتن مال آئودی.نسل آینده آئودی a8 هم اگه بری نگاه کنی نوشته قراره از پیشرانه w12 بنتلی استفاده کنه.ننوشته از پیشرانه آئودی.
      یه جوری حرف میزنی انگار بنتلی هیچ کاری تو مهندسی خودرو و طراحی داخلی و خارجیش انجام نداده. و همه رو یه جا ربط دادی به آلمان.
      اگه بنتلی آلمانیه.پس لامبورگینی هم آلمانیه.چون هم موتور هم شاسیش و ……. تو آلمان توسعه پیدا میکنه.???
      پاگانی هم آلمانی انگلیسیه.چون موتورش ساخت amg و گیربکسش ساخت xtrac هستش.بقیشم خدا میدونه.??
      اون وقت پاگانی میشه اوج مهندسیه ایتالیایی.?
      باور کن این بنتلی اونقدری که انگلیسیه لامبورگینی ایتالیایی نیست(از لحاظ مهندسی)

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Madjid R8 V12 TDI le Mans

        ۱۷ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        پهلوون جون

        مکان مهم نیست.
        مهم دانش و توسعت که آلمانه.

        من اینجا 2 ساله حضور دارم
        از همون اول با مطالعه چیزی یاد گرفتم و در بحث با کاربران زاویه ی دیدم یک درجه هم عوض نشده.
        الان هم عوض نمیشه.

        دلایلی هم که میگی به نظرم خنده داره ولی وقت جواب دادن و توضیح دادن ندارم.
        5 تا کامنت شما میذاری 6 تا من فقط وقتمون تلف میشه
        .
        .
        .
        من بنتلی و رولزرویس رو ، روح و ذات آلمانی در کالبد انگلیسی میدونم.
        نظرم هم تا وقتی واقعیت ها تغییر نکنند تغییر نمیکنه.

        German Engineering

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. parker

          ۱۷ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          پسرم، عزیز من ، هر کس هستی وقتت رو برای دیسلایک دادن به من با روش هایی که خودم حفظم تلف نکن.
          باور کن رو من تاثیر نداره. برو امتحاناتت رو بخون.

          من به لایک و دیسلایک احترام میذارم.
          دوستانی که به من دیسلایک میدن ، نظرشون برام محترمه و در کامنت های بعدیم تاثیر میدم.

          اما شما خیلی ضایع داری رفتار میکنی
          فقط 1 مورد:
          معین که یک دقیقه بعد از من کامنت گذشت، 19 نفر بهش لایک و دیسلایک دادن. به من 50 نفر !!! یعنی 30 نفر به این صفحه اومدن تا فقط به من دیسلایک بدن !!!
          لایک ها کاملا مطابقت دارند. هر دو حدود 20 تا.
          احتمال میدم من هم 5 تا دیسلایک داشتم. اما 30 تا دیسلایک مشخصه کار یک نفره.

          دوست ندارم دیسلایک های پدال بی ارزش بشن.
          چون نظر کاربران که مهم ترین بخش پداله رو نشون میدن.

          هر کسی هستی خواهشا به این قسمت از پدال رحم کن.
          خیلی راحت میشه متوجه کارت شد.

          من 2 ساله تو پدالم. حدود 6000 کامنت گذاشتم. خیلی چیز ها دستم اومده.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. KING 918

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          مجید من چند باری بت دیس لایک دادم خیلی حال داد
          تو نمیری دیس لایک خورت ملسه ….. :-)
          ولی جان تو اگه روش ( ساده ایی ) بلدی برا بیشتر از یه دیس دادن بگو من حال چند نفرو بگیرم …..

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. Madjid R8 V12 TDI le Mans

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          بده کینگ جان
          این حقته.
          منم اگه از کامنت کسی یدم بیاد دیس میدم.

          اما اینکه یک نفر چند تا دیس بده، دیس لایک رو لوس و بی ارزش میکنه.

  2. معین

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (49 ديدگاه)

    لامصب دیسک ترمزش اندازه ی رینگ منه

    1. حالا یکی

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (79 ديدگاه)

      کجای کاری؟ فکر میکنم فقط دیسکاش به تنهایی قیمتش از ماشینت بیشتر باشه

  3. ?ReventОn

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (282 ديدگاه)

    خسته نباشه از یه موتور 12 سیلندر اونم W شکل(سه تا موتور 4 سیلندر) اونم با توربو 700 تا کشیده بیرون!همینو میدادن به پول استار ولوو 1300 تا میکشید بیرون اونم با مهندسی بدون استهلاک! لامصب از دولیتری 480 تا کشیده بیرون

    1. احسان

      ۱۷ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (314 ديدگاه)

      خداوکیل چند سالته؟

  4. فرشاد سجادیان

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    نظر سنجی

    بنتلی کانتیننتال سوپر اسپورت : لایک
    مرسدس بنز S65 AMG کوپه: دیس‌لایک

    1. mohsen

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      RR writh

  5. الف.ی

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    عالیه ولی مثل هر بنتلی دیگری وزن زیاد نقطه ضعفشه.

  6. انگلستان = سلطان مکلارن

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    عالی بی نقص لوکس و خاص چی میخوایین دیگه؟

  7. BMW E9

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (398 ديدگاه)

    عاشق بنتلی ام، کاری با بقیه نداره فقط ماشینی میده که بقیه کمپانی ها 😮 🙏 اینجوری بشن .

  8. بنتلی

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ببخشید حرفم ربطی ب موضوع نداره…امشب داشتم سریال پوارو نگا میکردم ،یه خودرو خیلی نظرمو ب خودش جلب کرد…منظورم همون خودرویی هس ک دوست پوآرو ک خودرو فعلیش لاگوندا هس سفارش داده بود و آخرش باهاش تصادف کرد…متأسفانه با این ک یه بار اسمشو گف ولی نتونستم دقیق بفهمم اسم اون خودروی فوق العاده زیبای ایتالیایی ک ظاهری شبیه بوگاتی داشت چیه!…گفتم شاید بعضی از دوستان بدونن چی بوده و من از اطلاعاتشون بهره ببرم…

  9. Bavaria

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    خودروی فوق لوکس و با پرستیژی که به زور میخواد خودشو اسپرت کنه،داره ویژگی های کلیدیش رو فدای جنگ اسب بخار میکنه(البته چاره ای نداره)
    مثلا تریم داخلش،ی طراحی جا افتاده و سنگین که بزور با رنگ قرمز و طرح فیبرکربن سعی در اسپرت شدن داره.به نظرمن این خودرو، یه اشتباهه

  10. احمد باقری

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عالی ، فقط طراحی داخلیش در حد و اندازه بنتلی نیست.

  11. GOD BLESS AMERICA

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    با این که اگه پولش رو داشته باشم همه رو ماسل کار می خریدم، اما چه مهندسی توپی.
    فقط خدا کنه وزنش به زیر 2 تن رسیده باشه.

  12. Amir amini

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (225 ديدگاه)

    استون مارتین ونکوییش لایک
    بنتلی کانتیننتال جی تی دیس لایک

    1. Amir amini

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (225 ديدگاه)

      وای یعنی عشقم ونکوییش کمتر رای آورده خب یکم لایک کنید نه دیس لایک ?

  13. Nima

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    وای هرچی راجبه این ماشین بگی کمه ،بنتلی بهترین برند تاریخه، اینم که بهترین مدلشه
    ??????☺️☺️

  14. 4x

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (101 ديدگاه)

    دلم خواست.

    1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      نه که ما مثلا متنفر شدیم !!

  15. just bentley continental

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    دارم دیوونه میشم عجب ابهتی داره عالی ترین بنتلی که تا حالا دیدم 0 تا 60 مایلش 3.4 ثانیست 336 تا سرعت دیگه چی میخوای به نظرم بهترین کوپه لاکچری تو دنیاست لطفا این قدرم نگین بنتلی المانیه توی موتورw12 بنتلی حرف اول تو دنیا می زنه و درحال حاضر فک کنم پر فروش ترین برند لوکس اینگلیس هست و اگه نباشه فولکس واگن بد جور ضرر می بینه . فقط میشه گفت just bentley.

    1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      نمیتونه هم آلمانی باشه هم اصیل و با کیفیت ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا