از سال ۱۹۸۹ تاکنون منصوری توانسته با ارائه خودروهایی بسیار خاص از مدلهای مشهور و گران قیمت، تصویری منحصر به فرد از برند خویش را به نمایش بگذارد. اما این بار در مورد بنتلی مولسان، نمیتوانیم ردپای همیشگی و پر رنگ منصوری را ببینیم.
مولسان منصوری یک استثنا به نظر میرسد زیرا تنها با کیتی مختصر آراسته شده و تفاوت زیادی با محصول اصلی را به نمایش نمیگذارد.
در قسمت جلوی خودرو از یک لبه آئرودینامیکی و یک حاشیه فیبر کربنی استفاده شده است. اسکرت های کناری هم آنقدر ظریف و باریکاند که باعث تحریک بصری نمیشوند. حتی چرخهای ۲۲ اینچی هم اهل فریاد زدن اینکه این یک خودروی تیون شده است، نیستند. در انتهای خودرو هم یک دیفیوزر مختصر گنجانده شده است. یک اسپویلر لبهای نیز روی صندوق عقب به چشم میخورد. شاید تمام این محافظهکاریهای ظاهری برای حفظ خاصیت اشرافی خودروی مولسان باشد.
در بخش پیشرانه هم موتور ۶.۷۵ لیتری V8 مجهز به توربوشارژر اندکی تقویت شده تا قدرت آن از ۵۱۲ اسب بخار به ۵۸۵ اسب بخار افزایش یابد. گشتاور نیز به ۱۱۰۰ نیوتن متر رسیده است. این تغییرات باعث شده تا این غول ۲.۶ تنی بتواند شتاب صفر تا صد را در ۵ ثانیه ثبت نماید. بیشینه سرعت نیز از ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است. ارقامی که شاید در دنیای واقعی و پشت فرمان چندان احساس نشوند اما لااقل در روی کاغذ نشان از یک ارتقا و پیشرفت دارند. به هر حال اینجا شما تنها برای بهبود پول پرداخت نمیکنید بلکه به دنبال تفاوت هستید.
فرشاد
۲۲ تیر ۱۳۹۶چه عجب ماشین رو شلوغ و خز نکرد!
AmiR8
۲۲ تیر ۱۳۹۶آره واقعا عجیبه !
۲ نکته ی مثبت
۱- دمش گرم آرم بنتلی هنوز هست
۲- رینگاش❤❤❤
سعید
۲۲ تیر ۱۳۹۶این رینگهای منصوری دیونه می کنه آدم رو