مرحلهٔ مقدماتی، گروه پنجم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل اول
دوئلهای این گروه | |
پورشه پانامرا توربو S | مرسدس AMG GT63 |
؟ | |
بامو M8 گرن کوپه | آئودی RS7 |
؟ | |
بامو M5 | مازراتی گیبلی تروفئو |
؟ | |
کادیلاک CT6-V | جگوار XJ R |
؟ | |
مرسدس E63 AMG | آئودی RS6 |
؟ | |
کادیلاک CT5-V بلکوینگ | دوج چارجر هلکت |
؟ |
پورشه پانامرا توربو S
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۶
پلتفرم: MSB گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شتاب نفسگیر، تعادل خوب بین تجمل و اسپرتی، بطور شگفتانگیزی کاربردی
نقاط منفی: آپشنهای بسیار گرانقیمت، ایراداتی در سیستم اطلاعاتی-سرگرمی
چکیده: سوپرسدان پورشه هم از ارزشهای سنتی این برند و هم از قوانین فیزیک سرپیچی میکند.
مرسدس AMG GT63 S
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸
پلتفرم: MRA مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پرفورمنس دیوانهوار، استایل جذاب و چشمگیر، کابین با تکنولوژی بالا
نقاط منفی: سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نهچندان جالب، قیمت گرانتر از سایر سدانهای AMG، دشواری ورود به صندلیهای عقب
چکیده: مرسدس AMG GT63 S با وجود برخورداری از فضای مناسب برای سرنشینان، هیجان سواری با یک موشک بالستیک را برای چهار نفر ارائه میکند.
مقایسهٔ مشخصات فنی
پورشه پانامرا توربو S | مرسدس AMG GT63 S | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۳۰ اسب بخار | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۲۰ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۶ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۹ ثانیه | ۱۱.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۱۵ کیلومتر/ساعت | ۳۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۸۰ لیتر |
تولید آلایندگی | ۲۴۷ گرم/کیلومتر | ۲۵۷ گرم/کیلومتر |
وزن | ۲۱۲۸ کیلوگرم | ۲۱۲۴ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۴۹ میلیمتر | ۵,۰۵۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۴۹ میلیمتر | ۲,۹۵۱ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۱۰ لیتر | ۴۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۱۷۹,۰۵۰ دلار | ۱۷۰,۰۶۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
میثم
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰پورشه ????
ممد ژانگولر
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰با اینکه مرسدسو دوست دارم بخاطر هیکلش ولی با تمام قدرت به پورشه رأی دادم
اونچنان انگشتمو روی پورشه محکم فشار دادم که ال سی دی گوشیم گفت قلنجمو شیکوندی مرد
نعمت اله آزموده
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰جناب آقای سردبیر مرسدس رو برنده اعلام کنید
GT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه مرسدس برنده نشه من افسردگی میگیرم
GT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای دهقان نظر سنجی را دست کاری کنید مرسدس برنده بشه حتی به غلط:)
حسین
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسدس نه قیافه داخلی و بیرونی داره نه پرفورمنس و کیفیتش به پورشه میرسه
از طرفی ما ایرانیا بنز اگه فرقونم تولید کنه تعصب کشش هستیم ولی این دفعه دیگه کور خونده پورشه میخوره مرسدس را تو این دوئل
GT
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اولا که من طرفدار پر و پا قرص پورشه هستم، بعد از مرسدس، دوما از بچگی عاشقش بودم و کاری به حرف دیگران نداشتم و هیچ وقت تعصب خاصی رو مرسدس نداشتم، و حتی اگه ایرادی هم داشته گفتم، چون به نظرم دلیلی نداره عیب های یه ماشین پنهان بمونه.
و در مورد اینکه گفتی مرسدس قیافه نداره بباید به عقلت شک کرد! چون این زیبا ترین محصول حال حاضر مرسدس هست و بعدم اینکه طراحی ظاهری کاملا سلیقه ای هست.
و گفتی پرفورمنس و کیفیتش در برابر پورشه هیچی نیست!
باید بهت بگم مرسدس با اینکه مال سه سال قبل تر از پورشه هست، تونسته تو مهمترین پیست جهان پورشه را شکست بده. و در مورد کیفیت هم آیا شما سوار مرسدس شدی که میگی کیفیت نداره؟!
از حرفهات معلومه زیادی تعصب تو وجودت هست و هیچ اصلاعات درستی نداری
سهند
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰قدرتشان تقریبا برابر است( با اختلاف کم بنز قویتر است)
گشتاور مرسدس بیشتره، هر دو چهار چرخ محرک هستند، وزنشان تقریبا برابره ولی شتاب صفر تا صد و صفر تا دویست پورشه بهتر است. یکی از دلیلش هم گیربکس دوکلاچه است.
یک سوال: آیا این دو سوپر سدان تکنولوژی های پیشرفته تری نسبت به بی ام و m5 کامپتیشن یا بنز e63 amg دارند؟ قیمتشان خیلی بالاتره
دوئل سختی است ولی رای من پورشه است.
علی turbos
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اقای دهقان دوئل داج و m5رو ۲۱اذر۹۹برگذار کردین و دوئل ها به طور رسمی از یک فرودین ۱۴۰۰شروع شده.(پس رقابت داج وm5نظرسنجی بوده نه دوئل)
Reza
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰من به هردوشون رای میدم ?
Soldier
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بنظرم برای Gt63 S باید M8 GC رو مقابلش قرار میدادین
نعمت اله آزموده
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰آهای سرباز به بنز رای بده خبررررررررررررداارررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
مهدی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰هیچ وقت نتونستم یه طرفدار پورشه رو درک کنم … واقعا چرا؟!!!
میثم
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من که طرفدار ژاپنی بخصوص تویوتا لکسوسم
طبیعتا بین این دو آلمانی هم اونی که مشخصات بهتری داره رو انتخاب کردم بدون هیچ تعصبی
لیست مشخصاتشونو یه بار دیگه بخون
پورشه از هر لحاظ بهتر بود ولی طراحی بنزو بیشتر دوست دارم
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیز
gt63s در حال حاضر رکورد دار پیسته نوربرگ رینگه
اونوقت شما چطوری از روی اعداد و ارقام گفتی پورشه از هر لحاظ بهتره
اینم بگم من قبلا نشون دادم چقدر عاشق پورشه هستم پس بدون تعصب نظر دادم
میثم
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من فقط بر اساس این اعدادی که گفته نظر دادم
تا حالا اصلا پیگیر هیچکدوم نبودم
Farzad
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا ؟!
والا ما طرفدارهای چینی ها و کره ای هارو درک نمیکنیم . شما میگی طرفدارهای پورشه رو درک نمیکنی !
porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰وات دِ فاز؟
احسان
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چون هیچوقت پورشه سوار نشدى
mahdi_Abdi
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مهدی جان شما ک کسایی که بهت لایک دادن از رکوردا و افتخارات پورشه چیزی میدونید؟!از لحاظ مختلف مقایسه کنید، پورشه مصرف و الایندگی پایین تر، فضای بار و ظرفیت باک بیشتر، شتاب بالاتر ،برتر بودنش در ۴۰۰ متر و البته قیمت بیشترش و احتمالا کند تر بودنش در پیست مقابل مرسدس، طراحیم بسته به سلیقه هست،معیار اینا هست نه تعصب بی جا و علاقه به یه شرکت، بعضی از افراد هم که اصلا مشخصاتو نمیخونن و سریع رایی که دوست دارن میدن، اینجور اعتبار دوئل هم پایینتر میاد
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چون ماشین باز نیستی
Farzad
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چی شد ؟!
پادشاه این کلاس (BMW M5 Competition ) حذف شد ؟!
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰عزیزم این فقط یه نظر سنجیه، سخت نگیر
AMIR-REZA
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰این نظرسنجی به هیچ دردی نمیخوره که یه عده فقط با تعصب یا فقط با خوندن عدد اسب بخار رای میدن که نتیجش بشه حذف ام 5!!
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰فدای یه تار موی منو کل بچه های اینجا که بدرد نمی خوره. حقیقت یه چیز دیگست. بی ام و هم از همه اینا بهتره حالا باخته تو این نظر سنجی به ج.ه.ن.م. تو واقعیت که هیچکدوم از اینا تو پیست نمی تونن چراغ عقبشم بزور ببینن.
داج بیشتر رای اورد خب باشه اورد دنیا چاک خورد ؟؟
Farzad
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان سخت نگرفتم فقط تعجب کردم .
البته مثل اینکه تو خوشحال شدی چون یه آمریکایی فن هستی : )
شوخی میکنم باهات : )
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من آمریکایی فنم اما هیچ وقت چشممو رو حقایق نمی بندم شعر بگم.
بی ام و سری 5 مخصوصا کامپتیشن با اختلاف چند 10 کیلومتری از همه اینا بهتره. اصن نیاز به تایید من نیست کلی بررسی و ویدیو هست. دیگه خودت فضای اینجارو می شناسی چند نفر بیکار لایک و دیسلایک هک می کنن و تو نظرسنجی دست می برن و با چند تا اکانت درست کردن رای میدن. سیستم امنیت سایت ضعیفه البته اصلنم مهم نیست اینجا میایم اخبار حوزه خودرو دنبال می کنیم و یه تبادل نظر با بقیه داشته باشیم. خب وقتی طرف نمی فهمه فکر میکنه لایک بده بخودشو دیس به بقیه الان همه میگن عهه این راست میگه نگاه چقدر با این موافقن. خب کسایی مثه تو که اطلاعاتشون بالاس می فهمن حرف درست چیه و حرف غلط چیه.
داج شارژر ماشین بسیار خوبیه اما لحاظ تکنولوژی و امکانات در حد کامپتیشن نیست.
hssn
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا پادشاه که نه ولی سوال منم همینه ، چجوری M5 حذف شد:/؟ واقعا تو کتم نمیره
Sina10
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰نه اصلا یه مشکل دیگه وجود داره
بامو M3 و آلفارومئو جولیا کوادریفولیو دوئلش قبلا برگزار شده بود ، که آلفا برده بود ولی اومدن یه بار دیگه برگزارش کردن
مقایسه چلنجر و M5 ، همینطوری اومدن دوئل حسابش کردن!!
تازه رفته بودن قوی ترین مدل چلنجر رو اوردن ، در حالی که هنوز M5 CS نیومده بود ، که قوی ترین مدل M5 هست
امیر دهقان
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰در اون دوئل آلفا و M3 از همون نظرسنجی قبلی استفاده شد، یعنی اون نظرسنجی با کل آرا به دوئل منتقل شد و جولیا همچنان جلو بود اما در نظرسنجی تلگرام شرایط برعکس بود و بامو جلو بود، بنابراین با احتساب مجموع آرا، بامو پیروز شد
در نظرسنجی بین دوج و M5 اما با احتساب آرا تلگرام باز هم رأیهای هلکت بیشتر هست
hssn
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا نظر منم اینه یک بار دیگه برگزار بشه ، حتی یادمه M5 جلوتر بود!
جدا از اون ، همین کامپتیشن هم ده هیچ هلکت و حتی مدلای بالاترو از همه نظر میزنه
واقعا نمیدونم چجوری میشه این اتفاق بیوفته! حالا بگیم عاشق یا هرچی ، بازم نمیشه:/
Farzad
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰فهمیدی به منم بگو !!!
SRT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا ک دیگه هلکت برده هرکاریم کنین
پس چرا انقد ب خودتون فشار وارد میکنین؟؟
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰باید بین اون و سی اس برگزار میشد تا دوئل مساوی باشه که بیمر قطعا میبرد
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰شما رخ مرسدسو نگاه کن با آدم حرف می زنه
mm.y@rlou
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰انتخاب از بینشون خیلی سخته هردو عالین
GT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسدس GT63 S باید برنده این گروه باشه
توجه داشته باشید که این مرسدس مال ٢٠١٨ و پورشه مال ٢٠٢١ هست که این یعنی پورشه از نظر تکنولوژی ٣ سال جلوتره
پادشاه این گروه کسی نیست جز مرسدس GT63
و در آینده GT73
porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰نچ نچ پورشه سرتره از هر لحاظ
BenzSLR
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰تابلو هست بنز سرتره یا پورشه . هم از لحاظ اصالت هم کیفیت و هم قدرت و همه چیز معلومه.
abdi_porsche fan
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰موقع خرید ماشین فکر نکم اصالت چند ده ساله بیشتر یه شرکت اهمیت داشته باشه
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰پورشه از هر لحاظ سرتره؟؟
اونوقت چجوریه که gt63s دو بار رکورد پیستو جابه جا کرده؟
در حال حاظر هم gt63s رکودر دار رسمیه نوربرگ رینگه
هر دو ماشین فوق العاده هستن و اینکه بگیم یکی از اون یکی کاملا سرتره بی انصافیه
سهند
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰پورشه هم یک مدل از پانامرا برای رقابت با gt73 میسازد.
این رقابت بین پانامرا و AMG gt چهار در تا کجا ادامه دارد؟!
GT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰تا جایی که از سوپر سدان به هایپر سدان تغییر پیدا کنند و هر دو کمپانی دیگه واقعا توانایی ارتقاء اونها را نداشته باشند
Aßdì_porsche fan
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰خب چی کار کنیم سه سال قدیمی تره،؟به خودرو برتر رای میدیم شما بجای دلی رای دادن یه نگاهی به مشخصات بنداز
نعمت اله آزموده
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰تکبیر برادر بیا بهت چنتا کاست قدیمی بهت هدیه بدم طلا از گنج بهتر
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰جی تی ۶۳ بینظیره و اگر ۷۳ بیاد واقعا غوغا میکنخ
GT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای دهقان واقعا ممنون از شما
برای من این بهترین و جذاب ترین دوئل هست و این دو خودرو محبوب ترین خودرو های من هستند
ایران
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰انتخاب بین این دوتا خیلی سخته خیلی بهم نزدیکن ولی وقتی قیمت دیدم نظرم رفت رو مرسدس ولی خیلی سخت بود
SF90 STRADALE
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰پرونده این گروه با حذف M5 کامپتیشن بسته شد
حاضرم روی هرچی که شما بگین شرط ببندم هیچ کدام از ماشین های این فهرست حریفش نمیشدن
پادشاه رو از تخت به زیر کشیدیم و این تخصص ما ایرانی هاست
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیز تمامی ماشین های این گروه قابل ستایش ان
توی فوق العاده بودن m5 شکی نیست
ولی قرار نیست توانایی های خودروهای دیگه ی این گروهو نادیده بگیریم
شما مثل اینکه فراموش کردی gt63s در حال حاضر بطور رسمی رکورد دار پیست نوربرگ رینگه اونم با وزن 2124 کیلوگرم!!!!
پیشنهاد میکنم تست (moose) این خودرو رو حتما ببینی
همین پورشه پانامرا هم یک بار موفق به رکورد زنی تو نوربرگ رینگ شد
گرچه توی یه کامنت قبلا هم گفتم که مقایسه کردن خودروهایی که توی کلاس و سگمنت بیس مشترک هستن حتما قابل نقایسه نیستن
gt63s و پانامرا توی این گروه بیش ترین همخونی رو با همدیگه دارن و صددرصد قابل مقایسه با همگروه های خودشون نیستن
به شخصه برای من ثبت یه زمان خوب توی پیست نوربرگ رینگ بسیار با ارزش تر از عملکرد اون خودرو توی خط مستقیمه
کاری هم به پیست های یک و نیم دقیقه ای و دو دقیقه ای ندارم چون ملاک نیستن
پیست باید قلدر باشه باید اونقدر طولانی و چالشی باشه که رس ماشینو بکشه بیرون
یا حق
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰رقیب gt63s مدل کامپتیشن نیست، M5CS هست که هنوز رکورد نزده
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مگه کسی گفت اینا رقیبن؟
من توی متن بالا دقیقا به همین موضوع اشاره کردم شما اصلا کامنت منو خوندی؟
آخه مشکل اینه که m5 کامپتیشن رقیب gt63s و پانامرا حساب نمیشه اونوقت شما چجوری m5cs رو رقیب اینا حساب کردی؟
m5cs که اتفاقا قیاسش با اینا سخت تر میشه
در ضمن GT63S برای سال 2018 هست بدون حتی یه فیس لیفت
اگر GT63S فیس لیفت بشه یا GT73 بیاد اون موقع رکوردی که ثبت میشه دیدن داره بدجوری هم دیدن داره
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اگر اینطوریه که اصن این دو تا نباید اینجا باشن 10 کامنت گذاشتی اینجا مرسدس سریع تره بعد حالا رقیب نیستن !!!
جفتشون سوپرسدان هستن غیر از اینه مگه ؟؟؟
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰در پاسخ به ramin
توی کامنت ها من gt63s رو با پانامرا مقایسه کردم
تعداد کامنت من مگه ربطی داره به کسی؟؟
وقتی طرف بدون اطلاعات بر میگرده میگه هیچ کدوم از ماشینای این لیست توی پیست حتی نمیتونن چراغ m5 رو ببینن به نظرت جواب این آدم چیه؟
جالب اینکه همچین کامنتی رو خود شما گفتی
مشکل اینه که بعضی ها خودشونو میزنن به کوچه ی علی چپ
طرف قشنگ و خیلی خوب میدونه رکورد پیست دسته gt63s بعد میاد خیلی راحت خودشو میزنه به اون راه
من قبلا هم گفتم و توی یکی از کامنت هام توضیح دادم کلاس بندی خودرو ها segment و subsegment داره
چرا اینارو آوردن اینجا مقایسه کنن؟نکنه فکر کردی دوئل های اینجا خیلی تخصصیه
بخاطر کمبود خودرو از برند ها توی این کلاس و پلتفرم مشابه gt63s و پانامرا اجبارا این ماشین ها با سدان های دیگه مقایسه میشن ولی این دلیل نمیشه که اینا رقیب اصلی همدیگه باشن
خیلی از مجلات هم اجبارا یا از روی ناآگاهی میان هر خودروی چهاردری رو با هم مقایسه میکنن
واژه ی سوپر سدان هیییییچ رسمیتی توی دنیای خودرویی نداره اینکه این واژه رو به بعضی خودرو ها میگن سگمنت اصلی اون ماشین و رقبای اصلیش رو مشخص نمیکنه
اولین بار هم این دو تا واژه غیر رسمی رو تویوتا و میتسوبیشی استفاده کردن
حالا شما میگی چرا ده بار گفتم gt63s سریعتره؟ چون طرف با اینکه میدونه رکورد رسمی دست gt63s هست باز میاد با پرویی میگه پانامرا توی پیست بهتره
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اینجا کوچه علی چپو و علی راست نداریم. من m5 رو از همه لحاظ میگم بهتره و هنوزم میگم نمی تونن چراغ عقب بی ام و رو ببینن تو پیست. نسخه cs هم که هیچی. از این کل کل های بچگانه هم خوشم نمیاد. اون مدل gt63s که رفت تو نوربرگرینگ فقط برای پیست مادیفای شده بود. امکان اینکه یه راننده مستقل بتونه به رکورد نزدیک شه خیلی کمتره تا یه نفر با m5 competition.
اصن اینجا 200 کامنت بزار به من چه، فقط سلیقتو تو حلق کسی نکن طرف پورشه یا هر چیزه دیگه ای دوست داره به کسی ربطی نداره. طرف میگه حیف m5 نیست بهترینه این کلاسه نظر اونه به صغرا کبرا چیدن شما کاری نداره، نظرشه. می دونم اینارو میگی مرسدس از تو نظرسنجی حذف نشه اما اینجا فقط یه نظر سنجیه و ارزشی نداره حذفم شد مهم نیست. من خودم به مرسدس رای دادم چون مرسدسو بیشتر دوست دارم دیگه به رکورد پیستش کاری ندارم
اگر تو پیست رکورد نداشت چیزه دیگه ای می تونستی برای دفاع ازش بگی ؟؟؟
اگر کلاس سوپر سدان نداریم به اینا چی میگن ؟؟؟؟ الان این مرسدس چه کلاسیه ؟؟؟؟ من نمی دونم سگمنت و ساب سگمنت سدانا چیه برای من تشریح کن جایگاه این مرسدسو بهم بگو.
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰هر کی میخواد به هر چی رای بده *** به کسی مگه چیزی میرسه؟
مرسدس بنز که رکورد میزنه میشه مودیفای شده و مختص پیست؟
اتفاقا اینجا کوچه ی علی چپه به واسطه ی اون کامنت خنده داری که گذاشتی
اتفاقا خود تو کسی هستی که خیلی خوب خودشو میزنه به اون راه
تست moose این ماشینو ببین بعد حرف بزن کدوم ماشین با این وزن همچین فرمان پذیری داره؟؟
کدوم ماشین با این وزن همچین فرمان پذیری داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه میخوای بگی هر کی بشینه پشت m5 میتونه رکوردو جا به جا کنه؟
کامنتت اصلا ارزش جواب دادن نداره خودت فهمیدی چی گفتی؟
مرسدس بنز و پورشه رکورد رسمی پیست نوربرگ رینگو جابه جا کردن اونوقت میگی اینا توی پیست چراغ m5 هم نمیتونن ببینن؟؟؟؟
رکورد رسمیه پیست نوربرگ رینگ ینی پیستی که ملاک و معیاره دست gt63s هست حالا اینکه نظر تو چی باشه اصلا اهمیتی نداره هییییچ اهمیتی نداره چیزی که رسما ثبت شده حرف کسی مثل تو نمیتونه عوضش کنه
در ضمن من بازم نمیخوام gt63 و پانامرا رو با m5 مقایسه کنم چون قابل مقایسه نیستن
این مقایسرو فقط برای این گفتم که برگشتی میگی اینا تو پیست چراغ m5 هم نمیتونن ببینن
آخه حرفو نگا خدایی
موندم الان اگر رکورد دست m5 بود میخواستی چی بگی؟
اینو گفتی چون توی دو تا کامنت بالاتر توی جواب فرزاد واسه اینکه چهار تا لایک بخوری و ادای این آمریکایی فن های خوبو در بیاری جو گیر شدی برگشتی گفتی اینا توی پیست چراغ m5 رو هم نمیتونن ببینن
حالا جوری هم در مورد m5 صحبت میکنه انگار صد تا رکورد رسمی تو نوربرگ رینگ داره
حالا بزار بیاد یه رکورد بزنه بعد جو گیر شو
آدمو برق بگیره جو بگیره
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰تایم پیست اونقدر ارزش داره که ملاک انتخاب یه ماشین باشه
گفتم قبلا بازم میگم وااااااااااااااااای به حال اون روزی که این gt63s فیس لیفت بشه
یا نسل جدید پانامرا و gt73 بیاد اون موقع رکوردی که ثبت میشه دیدن دااااره
وعده ی ما nürburgring nordschleife ??????????
یا حق
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰برگشته میگه سلیقتو تو حلق کسی نکن
عین جمله ی خودت : “بی ام و سری ۵ مخصوصا کامپتیشن با اختلاف چند ۱۰ کیلومتری از همه اینا بهتره”
یه جوری داره صحبت میکنه انگار داره m5 و با پراید مقایسه میکنه
مگیم جو گیر شدی میگی نه
این کامنتو گذاشتی بهت بگن آمریکایی فن خوب
این کامنتو گذاشتی در دفاع از m5 مقابل هلکت چهار تا لایک بخوری
ولی داری اشتباه میزنی داداچ
از ماشین مورد علاقت تعریف کن ولی بقیه رو نکوب
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰عزیزم نمی خواد خودتو بکشی اینجا ??
خوبه نمی خواستی کامنتمو جواب بدی سه تا کامنت گذاشتی همش عین هم ???
من جوگیرم من آمریکایی فن خوبم واسه لایک کامنت میزارم تو هم برو جلو پنکه ای کولری چیزی خنک شی ???
فکر میکردم با یه آدم باشعور و منطقی از جانب فنی صحبت میکردم. جواب توهینتم نمی دم میزارم پای جلز ولز زدنت. قرار باشه با هوچی گری و توهین حرفتو جلو ببری من دکتراشو دارم فقط دوست ندارم بن شم.
mahdi_Abdi
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ما ایرانیا کِی انتخوابامون درست بوده؟ بخدا خیلی باحالن ایرانی جماعت?
با نبود m5 خیلی از ارزش دوئل کم میشه،واقعا که مسخرس
SF90 STRADALE
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰برداشت بنده از نظرات دوستان این بود که اکثراً از حذف M5 کامپتیشن ناراحت و شوکه شده بودن
۱. نتیجه می گیریم طرفداران آمریکایی از آلمانی ها بیشترن
۲. طرفداران مرسدس بنز برای حذف BMW که اصلی ترین رقیبشون بود به دوج رای دادن
۳. دستکاری در نتایج که احتمالش کمتر از دو مورد بالا هست
در آخر میخوام بگم نتیجه بعضی دوئل ها برعکس واقعیت هاست و کاری هم نمیشه کرد
سهند
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰نگران نباشید نه متعصبان آمریکایی و نه دستکاران رای نمیتوانند حقیقت را تغییر دهند حقیقت میگه ماشین های آلمانی در اکثر مدل ها از آمریکایی ها بهتره. این یک حقیقت اثبات شده است و هیچ کس نمیتواند تغییر دهد، مثل قوانین فیزیک.
Dayan5775
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من هنوز تو شوک حذف M5 هستم!!
عاشق آمریکایی ها هم هستم ولی تو اون دوئل بیمر سرتر بود و باختش فقط ارزش پایین این نظرسنجی ها و کم بودن اطلاعات رو ثابت کرد
اینجا هم هر دو عالی هستن و انتخاب خیلی سخته اما با کمی اختلاف بنز
Porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا برای کسانی که به دوج رای دادن متاسفم
خراب کردین به شدت
پادشاه رو حذف کردین من قول میدم قهرمان قطعی این گروه M5 بود
خیلی شوکه شدم
داخل ین رقابت هم با احترام به مرسدس به پورشه رای میدم پورشه هم برای خودش سلطانیه
ولی این کلاس دیگه جذابیت نداره
فقط به کسانی که به دوج رای دادن بگم شک نکنین این کلاس توسط آلمانی ها درو شده بشینین حذف شدن تلخ دوج رو تماشا کنین???????✌✌✌
سهند
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰با همه ی حرف هایت موافقم.
Porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا برای کسانی که به دوج رای دادن متاسفم
خراب کردین بدجور
دیگه این کلاس جذابیتش رو با رفتن پادشاه از دست داد
فقط منتظرم حذف شدن دوج رو نگاه کنین
باید گم این کلاس زبر سلطه کامل آلمانی ها قرار داره تلاش الکی نکنین????????✌✌?
بین این دو هم با احترام به مرسدس کبیر پورشه رو انتخاب میکنم واقعا بی نظیره
ولی صد حیف و هزار حیف که M5 رفت
Dayan5775
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دوج عالیه بخصوص چلنجر که شاهکار هست واقعا اما بدون تعصب این کلاس مال آلمانی ها هست
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا متاسفی؟
نباید متاسف باشی ینی اصلا حق اینو نداری
من به هیچ عنوان آمریکایی فن نیستم
من خودم اگر قرار باشه بین m5 و چارجر هلکت یکی رو انتخاب کنم قطعا m5 رو انتخاب میکنم بدون شک
ولی یاد بگیریم به سلایق دیگران احترام بزاریم
اونی که به هلکت رای داده سلیقه اش این بوده حالا به هر دلیلی
یا از رخش خوشش اومده یا استایلش یا از صداش یا هر چیز دیگه ای
چرا فکر میکنی هر ماشینی که پرفورمنس بهتری داشته باشه یا سریعتر باشه یا چهار تا مجله تحسینش کنن همه باید اونو انتخاب کنن؟
اگر بخواییم طرز فکر کسایی مثل شما رو ملاک بگیریم پس اینجوری از کل مردم دنیا اگر قرار باشه هر کسی توی این کلاس و سگمنت ماشین انتخاب کنه باید m5 انتخابش باشه!!!!!!!!
یه جوری گفتی متاسفم برای کسایی که به هلکت رای دادن انگار توی این سگمنت هیییییییچ ماشین دیگه ای وجود نداره و همه فقط و فقط باید انتخابشون m5 باشه
محمد
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰روحت شاد فردیناند بزرگ.نیستی ببینی پانامرا و ماکان چه کرده با روح و روان ما.
با یذره تخفیف شاید بشه گفت مرسدس e63 و cls63 و amg gt63 تقریباً در یک رده هستند.ولی پانامرا تو این کلاس خاصه.واقعاً خاصه.عاشقتم لعنتی.
محمد
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰انتخاب سختیه میلیمتری مرسدس رو انتخاب میکنم
porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دوس داری به یکی بگی ماشینت پورشست یا بنز؟
معلومه به کائنات رای دادم
چون خانوادگی تره، سریع تره، تو پیست بهتره و از همه مهمتر یه پورشست
?Porsche?
BenzSLR
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بنز بنز بنز بنز بنننننننززز
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰gt63s رکورد دار رسمی پیسته نوربرگ رینگه
اونوقت چجوری پانامرا تو پیست بهتره؟؟؟؟
abdi_porsche fan
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰احتمالا مرسدس تو پیست سر تره اما مطلق ملاک نوربرگرینگ نیست چون راننده ها هم متفاوتن
JANGI
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ملاک مطلق پیست نوربرگ رینگه
وقتی زمان هر دو خودرو بطور رسمی توسط خود شرکت ثبت شده جای بحثی برای یکی نبودن راننده ها نیست
مگه وقتی gt black series و svj و gt2rs رکورد زدن راننده هاشون یکی بوده؟؟
ملاک اگه نوربرگ رینگ نیست پس چیه؟بگو ما بدونیم
نکنه ملاک شده اون پیستای یک و نیم دقیقه ای ؟
Aryan kia
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰از قدیم گفتن فلان چی مثل بنزه و من به شخصه دوست دارم به ماشینم بگن بنز تا پورشه البته نظر منه
من استایل مرسدس رو خیلی دوست دارم چون از پورشه خشن تره ولی پورشه هم فوق العادس
البته برند مورد علاقه من لکسوسه
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من دوست دارم بگم بنز
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش رکرد دار نوبوگرینگ روبه روته پس چطور به این نتیجه رسیدی که اون تو پیست بهتره؟
porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اشتباه دیدم?♂️
رامتین
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحی عقب پورشه بهتره. ابهت پورش هم کمی بیشتره. از نظر پرفورمنس نزدیک بهمند. انتخاب من کاملا پورشه هست با اون شتاب حیرت آورش.
Aryan kia
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰خدا وکیلی طراحی و ابهت بنز خیلی بیشتر از پورشس ولی خب به هر حال سلیقس و من به سلیقه شما احترام میزارم??????
Farzad
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰با احترام به مرسدس بنز حقیقتا پورشه .
اصلا وقتی به طرف قضیه پورشه باشه نمیتونی نادیده بگیریش که فکر میکنم به خاطر پرستیژی باشه که داره .
PHILIPP
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰جالبه توی تلگرام مرسدس جلوتره توی سایت پورشه
Swedish arrogant tiger
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰پانامرا هم واقعا دوست داشتنیه ولی نزد AMG GT نمیتونه خودنمایی کنه.
ADAK
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰فارغ از مشخصات فنی
کسی که این دو ماشین را در واقعیت فقط دیده باشه حتی ؛ بدون ذره ای تامل گزینه ی پانامرا را انتخاب میکنه
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مگه gt63s رو دیدی و سوار شدی که میگی پانامرا بهتره ؟؟؟
Porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بنده داخل دنیای واقعی و از فاصله نزدیک هر دورو مشاهده کردم عاشق رخ جذاب مرسدس هستم ولی پانامره از نظر خیلی از پارامتر ها سرتره
نعمت اله آزموده
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بنز برندست حتی اگه ببازه حتی اگه اختلاف بیشتر از این بشه
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰منتظر جی تی ۷۳ هستم
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من رکورد دار نوربرگرینگ رو انتخاب میکنم چون ظاهر بهتری داره و رکورددار نوبره
Amirreza
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰منتظر ۷۳ هستم
Maximilian
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا پورشه ، سخت است اما چه کنیم ?
دل عقل را دلالت میکند و میگوید پورشه اما عقل دل را دلالت میکند که بنز را انتخاب کن…
اما سلیقه ی ما پورشه را انتخاب میکند ، به امید برد آلمانی ها ، الهی آمین ??
porsche
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰کسی میتونه میانگین آرای تلگرام و اینجا رو بگه؟
SRT
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰تا ساعت ۱۰ امشب:
۵۷ درصد آرا مرسدس
۴۳ درصد پورشه
porsche
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ممنون
ALI
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰انتخاب بینشون سخته چه شتاب عجیبی داره پورشه یه سدان بالای 2 تن وزن شتاب 0 تا 96 رو تو 2.6 ثانیه پر میکنه این فقط گفتنش آسونه…
بنز هم پرفورمنس دیوانه واری داره که حرفی باقی نمیزاره کلا هردو عالی.
انتخاب من پورشه حتی با وجود اثبات بهتر بودن مرسدس.
سیاوش
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خدمت دوستانی که به پرفورمنس بنز ایراد میگیرن.این همون کمپانی که انجین پاگانی تولید و مونتاژ میکنه و در شرایط سخت انجین و کلا پرفورمنس بنز قابل اعتماد تره.بنز امتحاناشو پس داده.
صدرا
۲۰ مرداد ۱۴۰۱من پانامرا را با s کلاس ,سری7,a8 l عمرا عوض نمیکنم