مرسدس بنز و شرکت الکتریفای آمریکا توافق کردند تا اولین خریداران مرسدس بنز EQS بتوانند به مدت دو سال از امکان شارژ رایگان در ایستگاههای این شرکت در ایالاتمتحده استفاده کنند.
البته این اعتبار رایگان تنها برای ۳۰ دقیقه اول شارژ خواهد بود ولی باید درنظر داشت که یک EQS میتواند ظرف ۲۰ دقیقه از صفر به شارژ ۸۰ درصد برسد.
این سرویس به معنای دسترسی مالکان به شارژ رایگان در بیش از ۶۰۰ ایستگاه شارژ فوقسریع الکتریفای امریکا خواهد بود.
همکاری با شرکت الکتریفای آمریکا به معنی تضمین دسترسی راحت به شبکهای ایستگاههای شارژ فوقسریع در سراسر کشور است. خریداران مرسدس باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنند که البته توسط سیستم اطلاعات و سرگرمی خود خودرو قابل ساخت است. اتصال مستقیم دو شاخه به شارژر همراه با تشخیص خودکار خودرو و اطلاعات کاربری آن خواهد بود و نیاز به کار دیگری نیست و بهمحض تکمیل شارژ میتوانید خودروی خود را از شارژر جدا و به سفر ادامه دهید.
برای توسعه زیرساخت وسایل تمام الکتریکی، الکتریفای آمریکا متعهد به ایجاد ۲۶۰۰ ایستگاه در کمتر از ۳ سال بوده که در تمام کشور پراکندهاند. بنابراین هر مالکی قادر است در یک سفر به دور کشور بدون نگرانی، به تأمین انرژی خودروی خود بپردازد.
اولین نمونههای مرسدس EQS که پیش از این در بازار آلمان وارد شدهاند، دارای یک موتور الکتریکی با قدرت ۳۲۹ اسب بخار میباشند و البته نسخه دو موتوره چهار چرخ محرک آن هم ۵۱۶ اسب بخار نیرو تولید میکند. فروش این خودرو از پاییز در ایالاتمتحده آغاز میشود اما هنوز قیمت آن توسط مرسدس اعلام نشده است.
RezaRs
۲۹ خرداد ۱۴۰۰خیلی eqs رو دوس دارم ولی به نظرم ادم افت داره پول بده پاش اما هایپر اسکرین نزنه هرچند خریداراش که از من تو موقعیت بهتری برای تصمیم گیری اند 🤷♂️
ایکاش شتابش و نسخه های amg ازش بهتر بشه و یه تعدادی بلک سریز خیلی خفن ازش بزنند
GT
۲۹ خرداد ۱۴۰۰فقط بالاترین خودرو های پرفورمنس تاریخ مرسدس نسخه بلک سریز دارند و اگه قراره یک سدان مرسدس تبدیل به بلک سریز بشه، آخرین گزینه مرسدس EQS هست ( و شایسته ترین سدان مرسدس برای بلک سریز بودن AMG GT4 هست) ، چون EQS اصلا هدفش پرفورمنس سطح بالا نیست!
RezaRs
۲۹ خرداد ۱۴۰۰اوم 🤔
خوبه از e کلاس یه بلک بدن دهن کامپتیشن و cs و حتی یه طوری بدن چارجر هلکت رو سرویس کنه نمی تونم برتری تمام قد کامپتیشنو تحمل کنم 😑
محمد امین
۲۹ خرداد ۱۴۰۰خوب است و خیر
اینا شارژ رایگان بگیرن ، نفت و گازوئیل حرومی هم داخل کارخونه ها بسوزن و برق تولید کنن که فلانی رفته ماشین برقی خریده
اگه اینجور هست ما هم تو خونه به جای اجاق گاز از گاز برقی استفاده میکنیم پول برقش رو رایگان کنن چونکه هوا رو آلوده نمیکنه(🤑)
mopar
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ربطی نداره دیگه اونور مثل ما نیستنکه درصد خیلی خیلی زیادی از برقشون رو بااستفاده از انرژی اتمی و انرژی های پاک بدست میارن
محمد امین
۲۹ خرداد ۱۴۰۰خب همون انرژی هسته ای در فرایند استخراج و غنی سازی اورانیوم آلودگی های خیلی خیلی زیادی تولید میشه و حتی بعضی از کشور ها گفتند که در آینده کنار میزارن انرژی اتمی رو و آلودگی های که زباله های اتمی داره و اون رو در دریا میرزن باز خیلی هست ، ولی فکر میکنم هنور هم حدود ۴۰ درصد برق آمریکا مستقیما از سوخت های فسیلی هست
حشمت
۲۹ خرداد ۱۴۰۰چرا آلودگی های تولید برق رو در نظر میگیرین
ولی آلودگی استخراج نفت و ساخت بنزین و انتقال رو در نظر نمیگیرن
mopar
۲۹ خرداد ۱۴۰۰بله درسته اما بازهم نسبت به سوخت فسیلی پاک تره و همچنین میتونیم بگیم پایان ناپذیره….
محمد امین
۲۹ خرداد ۱۴۰۰اقا حشمت بله هر فرآیندی در این کره ی خاکی با مصرف آب و تولید کربن دی اکسید و دیگر آلودگی ها همراه هست ، ولی بنزین که مجانی نیست ..
این شارژ مجانی هست
کافر مقدس
۲۹ خرداد ۱۴۰۰باید بیش از این به الکتریکی ها مهلت داد که ببینیم مخارج و معایب شون چجوریاست
Angus_812
۲۹ خرداد ۱۴۰۰این چنتا جنبه مهم داره
۱. برای گرفتن بخشی از بازار از تسلا
۲. مرسدس واقعا برنامه های بزرگ و متنوعی داره
۳.شارژ رایگان رو یه اپشن حساب میکنه
۴.عادی سازی خودرو های برقی لوکس
البته کلی جنبه دیگه هم داره
ولی این ۴ تا بنظرم اولویت مرسدس هستش
امیر
۲۹ خرداد ۱۴۰۰مرسدس عاشق این شده که ماشین های چاق و تپل تولید کنه مثل این EQS که البته من مشکلی ندارم.
درباره این شارژ رایگان هم باید بگم. که دارن بازاریابی و تبلیغ ماشین رو می کنن.
و مردم رو تشویق می کنن که مرسدس بنز EQS بخر شارژ ماشینت رایگان میشه.
Amirreza
۲۹ خرداد ۱۴۰۰چاق و تپل که گفتی یاد اون بنزه افتادم که بهش میگفتن بنز کپل ، راستی اسم واقعیش چی بود 😂
mahan
۲۹ خرداد ۱۴۰۰e کلاس بودw124 بود که عمدتا E230 تو ایران وارد شده که پدربزرگم یکی داشت و بعدش بمن رسید.این ماشین هنوز هم ارزش خرید داره و از صدتا چینی بهتره و نسخه سالمش تو جاده مثل بنز میره کمک فنر های تنظیم شونده داره و تعلیق عجیبی داره من میگم عجیب تو جاده نرم و سواره یه چیز میگم یه چیز میشنوید.امکاناتی نظیر سانروف برقی،SRS Airbag داره که از حضور کیسه هوا پردهای در داخل خودرو خبر میده .سیستم تهویه مطبوع دو کانال دستی.4شیشه و آیینه های برقی، ترمز ABS و ایربگ داره و نشانگرهای میزان سوخت، فشار روغن، دمای آب رادیاتور و میزان مصرف لحظهای سوخت و پرده های عقب و فضای کابین کاملا جادار و راحت است و مال ما صندلی چرمی بود که کیفیت بالایی داره چرمش و کیفیت ادوات این خودرو زبانزده ولی برخی ها هم صندلی جیر باکیفیت دارند(نمونه های بیسیک تر) و سواری فوق العاده نرم این خودرو باعث شده تا دل کندن و پیاده شدن از آن بسیار سخت باشد!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۹ خرداد ۱۴۰۰خیلی عالی 👌
Amirreza
۲۹ خرداد ۱۴۰۰راستش من نمونه تمیزشو ندیدم وگرنه خیلی ماشین خوبیه
Ninja
۲۹ خرداد ۱۴۰۰سواری فوق العاده نرم این خودرو باعث شده تا دل کندن و پیاده شدن از آن بسیار سخت باشد!
چه جالب واقعا هم تمام محصولات بنز همینن پدر خودرودیگه
mahan
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ممنون ابتین جان.هرجا کپل رو دیدی هم بشین توش هم سلام منو برسون.این ماشین هنوزم یکی از پیشرفته ترین سیستم های تعلیق رو داره
mahan
۲۹ خرداد ۱۴۰۰امیررضا جان درسته نمونه تمیزش خیلی کمه ولی نمونه های سالمش رو چندتا دیده بودم منتها قیمتشون یکم تند بود.این ماشین هارو اکثرا باید از پیرمرد ها خرید این هفته تهران بودم یک مرسدس slc ابی کم رنگ دیده بودم فوق العاده بود پشتش موندم اخر سر دلم نیومد اومدم گفتم میتونم ببینم ماشینتون رو ایشون کنار زدند و باهاشون صحبت کردیم.جالبه ایشون ارتشی بودن و هر روز این ماشینشون رو تمیز میکردن و به قول خودش اوردشون پیاده روی.گفتم میخرم ازتون به نقد تومن یا دلار هر طور میلتونه گفتند ادم هیچ وقت رفیقش رو نمیفروشه.امیدوارم هرجا هستند سلامت باشند😍😍
mahan
۲۹ خرداد ۱۴۰۰دقیقا مهیار جان.یکی از جدیدترین تجربهم این بود که فکر میکردم فوقش eکلاس کوپه هم همون سواری و حس eکلاس سدان رو بده ولی وقتی سوارش شدم دیدم شاید ادوات شبیه هستند ولی شخصیت و روح ماشین کلا فرق داره اما چیزی که تو همهشون مشترکه نرم بودن و حس سوار و پهند بودن رو جاده هست
با مهربونی جهان زیباتره
۲۹ خرداد ۱۴۰۰خداحافظ فیلتر هوا خداحافظ روغن موتور سلام بر سوخت مفتی
Reza
۲۹ خرداد ۱۴۰۰👍👍👍
مازیار
۲۹ خرداد ۱۴۰۰عزیزان منتقد برقی
اصلا مسئله آلودگی و اینکه کدوم یک از این نظر بدتره رو فراموش کنید ( هرچند چیزی نیست که قابل فراموشی باشه )
سوخت های فسیلی تا پنجاه سال دیگه تمومه ( میانگین پنجاه سال عرض کردم حالا خاورمیانه دیرتر و باقی مناطق زودتر ) و اون تاریخ حدود ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ که اغلب خودروسازان برای تمام برقی شدن اعلام کردن بدون شک متاثر از همین مسئله به انتها رسیدن منابع نفت هست و قرار هم نیست که تا آخرین قطره نفت روانه باک خودروها بشه و هیدروژن هم به هیچ وجه جایگزین مناسبی برای سوخت های فسیلی نیست ( برای تحقیقات و نمونه سازی چرا اما برای جایگزینی عملی و کلی خیر ) و برق ساده ترین و کم دردسرترین جایگزین موجود هست ( توجه داشته باشید که صنعت خودرو بسیار فراگیر و شاید فراگیرترین صنعت جهان باشه و به هیچ وجه نمیتونه منتظر بمونه ) و دلائلش هم در این سایت و هم در جاهای دیگه بارها بهش پرداخته شده حالا اینکه عاشقان سینه چاک دود و صدا چه زمانی بخوان این اصل رو بپذیرن فقط خودشون میدونن
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۹ خرداد ۱۴۰۰الان حمله میکنن برا خریدش 🙂
Amirreza
۲۹ خرداد ۱۴۰۰یک کلام ، من عاشق eqs هستم ، شاید هنوز بنز نسخه آامگ رو معرفی نکرده و فعلا بدون اون نسخه به سریعی تایکان نیست اما کابین رویاییش اون رو جبران میکنه
mahan
۲۹ خرداد ۱۴۰۰اصلا با این ماشین حال نمی کنم.البته نمیشه از زیبایی کابینش که در نوع خودش بی نظیره ایراد گرفت و دوست نداشتش ولی زیاد از طراحی بیرونی خوشم نمیاد و هیچ حسی بهش ندارم.حالا نه به خاطر اینکه صرفا الکتریکی هستش به خاطر طراحیش الان بیشتر شبیه لاکپشت شده!اس کلاس انتخاب خیلی بجاتریه.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۹ خرداد ۱۴۰۰بنز قشنگ داره میگه بیا ماشین برقی منو بخر شارژ رایگان ببر! قشنگ یه تبلیغ عالی….
محمد مختاری آذر
۲۹ خرداد ۱۴۰۰خودروی بدی نیست