مرسدس بنز قیمت مدلهای مختلف خانوادهٔ فیسلیفت مرسدس بنز E کلاس مدل ۲۰۲۱ را برای بازار ایالاتمتحده اعلام کرده است. ارزانترین مدل E کلاس جدید، مدل E350 سدان است که قیمت آن از ۵۴,۲۵۰ دلار شروع میشود. این نسخه بهصورت استاندارد به تجهیزاتی مثل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با دستیار صوتی و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، گرمکن صندلیهای جلو، غربیلک فرمان جدید و سیستم نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ مختلف مجهز است.
زیر کاپوت E350 یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است. این موتور که از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک نیروی خود را به چرخهای عقب میفرستد، خودرو را ظرف ۶.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساند و امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را برای آن فراهم میکند. کسانی که کشش بیشتری میخواهند نیز میتوانند نسخهٔ چهارچرخ محرک یا 4Matic این مدل را با قیمت ۵۶,۷۵۰ دلار خریداری کنند.
کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند میتوانند سراغ مدل E450 4Matic با قیمت پایهٔ ۶۲ هزار دلار بروند. این مدل به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۶۸ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. این پیشرانه از سیستم هیبریدی خفیف EQ Boost هم برخوردار است که میتواند بهصورت موقتی ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور اضافی را ارائه کند. E450 به لطف این قوای محرکه ظرف ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
ارزانترین نسخهٔ AMG در خانوادهٔ E کلاس مدل E53 سدان است که از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند. این مدل هم از سیستم هیبریدی خفیف EQ Boost سود میبرد و قدرت بیشتر موجب میشود بتواند ظرف ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.
و سرانجام گرانترین E کلاس سدان مدل پرچمدار و پرفورمنس E63 S است که قیمت آن از ۱۰۷,۵۰۰ دلار شروع میشود. در سینهٔ این سوپرسدان نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سیستم 4Matic با تنظیم اسپرت به هر چهارچرخ منتقل میشود. E63 S ظرف تنها ۳.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه حداکثر سرعت آن بهصورت الکترونیکی روی ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. نسخهٔ استیشن E63 S هم با قیمت ۱۱۲,۴۵۰ دلار ارائه میشود.
نسخههای کوپه و کابریولت E کلاس اما فقط در دو مدل E450 و E53 عرضه میشوند و از موتورهای چهار سیلندر و هشت سیلندر برای آنها خبری نیست. قیمت E450 کوپه دیفرانسیل عقب از ۶۴,۹۵۰ دلار آغاز میشود درحالیکه نسخهٔ چهارچرخ محرک آن ۲۵۰۰ دلار گرانتر است. نسخهٔ کابریولت اما گرانتر است بهگونهای که قیمت مدل E450 دیفرانسیل عقب آن از ۷۱,۹۵۰ دلار شروع میشود که در صورت تجهیز به سامانهٔ چهارچرخ محرک این عدد به ۷۴,۴۵۰ دلار میرسد. همچنین درحالیکه E53 کوپه ۷۶,۲۵۰ دلار قیمت دارد، نسخهٔ کابریولت آن ۶,۶۰۰ دلار گرانتر بوده و با قیمت پایهٔ ۸۲,۸۵۰ دلار قابل خریداری است.
و سرانجام آخرین عضو خانوادهٔ E کلاس هم مدل آلترین است که برای اولین بار به بازار ایالاتمتحده آمده است. این مدل یک استیشن آفرودی با روکشهای پلاستیکی بدنه، سیستم تعلیق بادی و سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic است که در ایالاتمتحده صرفاً در یک مدل E450 عرضه میشود. قیمت E450 آلترین در آمریکا از ۶۷,۶۰۰ دلار شروع میشود که کمی از رقیب اصلی خود یعنی آئودی A6 آلرود گرانتر است.
محمد
۲۳ شهریور ۱۳۹۹به نظرم بهترین گزینه برای خارجیا یه E کلاس ۲۰۱۷ با کم ترین کارکرده ،چون هم قیمت کمتری داره هم تقریبا مشابه همین مدل هاست
سورنا
۲۳ شهریور ۱۳۹۹با شرایطی که اونا دارن و امکاناتی که شرکت ها برای فروش میزارن فک نکنم کسی بره خودروی چند ساال پیشو بگیره چون با بهترین شرایط اقساط و لیزینگ و … میتونه جدیدترین مدلو بگیره
XLE
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ما ایرانیا نه تنهاeکلاس بلکه اینم نمیتونیم بگیریم
مزدا
۲۳ شهریور ۱۳۹۹برای خارجیا گزینه های زیادی هست مثل ما بدبخت و محدود نیستند
AMG///
۲۳ شهریور ۱۳۹۹از m5 عقب مونده e63
new reventon
۲۳ شهریور ۱۳۹۹طراحی بیرون e کلاس جدید محشره
یه قیافه عبوسه پرویی داره. مثه ویرون
Hussein
۲۳ شهریور ۱۳۹۹E مرسدس برا افراد عادی جامعه طراحی شده و کاربردی هست و نیاز های همه رو برطرف میکنه
واقعا عالیه ?و دوست داشتنی
Malt hill
۲۳ شهریور ۱۳۹۹افراد عادی؟
برای افراد پولداری هست که هم می تونن قیمت ماشین رو بپردازند و هم می تونن هزینه سرویس ها و تعمیرات رو بپردازند.
Hussein
۲۳ شهریور ۱۳۹۹دوست عزیز این ماشینو بازار های خارجی رو هدف قرار گرفته
نه بازار ایران رو که یه ایی کلاس چهار میلیارده
من یادمه وقتی دلار چهار هزار تومن بود ای کلاس صفر گیلومتر توی منطقه حدود دویست تومن بود
در حالی که پلاک ملیش کمتر از ششصد نبود
شما کشور های حاشیه خلیج رو نگاه کن بیشتر ماشین هاش مرسدس و لندرورر هستن
پس این ماشین طبق متوسط رو هدف قرار داده نه ثروت مند رو
Hl>i
۲۳ شهریور ۱۳۹۹کاش کلاس e به سنت چراغ های دوتای در جلو وفادار می ماند
یه مسئله دیگه هم اینکه بنز به یک سردرگمی کلی تو چراغ های عقب خودروهایش رسیده از a کلاس بگیر برو تا s کلاس هیچکدام نه زیبا هستن نه از یک شکل واحدی پیروی میکنن، یه جوری میشه گفت از تمام اشکال هندسی بنز تو چراغ های عقبش پیروی کرده
یه وقتای میگفتن چون بنز از تکنولوژی در خودروهایش کم نمیذاره وقتی به سر طراحی خودرو هایش میرسه با کسری بودجه مواجه میشه(چون عمده پولی که بنز برای بروز کردن مدل هایش در نظر میگیره صرف مسائل تکنولوژی و ایمنی میشه) وقتی به سر طراحی بیرونی خودروهایش میرسه چون با کمی پول مواجه میشه یه جورای طراحی بیرونی را فدای تکولوژ ی و مسائل ایمنی میکنه و سروته کار را به هم میاره و میگفتن برای این هست که طراحی های بنز دیگر مثل گذشته زیبا نیست
ولی حالا ما با پدیده دیگری در بنز روبرو هستیم که بنظر میرسه خارج از مواردی هست که در بالا توضیحش را دادم و ان ضعف کلی بنز در طراحی است
+|<i
AMG.63
۲۳ شهریور ۱۳۹۹من طراحی 2017 شو بیشتر دوست داشتم، این نسل جدید E.class برای افرادی عادی خوبه که دوست دارن یه ماشین خوب و کاربردی داشته باشن و حتی E63s همین طوریه اما نسل قبل همجوره خوب بود و هم برای افراد عادی جامعه خوب بود و هم برای کسایی ماشین های اسپرت دوست داشتن E63s نسل قبل خیلی خوب بود.
کیانوش
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱منم اول نسل قبل اس کلاس و ایی کلاس رو دوست داشتم اما واقعا الان که ی سالی گذشته بنظرم خیلی خیلی زیباست این نسل هم اس کلاس هم ایی کلاس و نباید انتظار داشت همون طراحی نسل قبل رو نگه داره حالا هرچقدر هم اون نسل زیبا باشه بازم بازار تغییر رو میطلبه و قطعا بعضی ها اوایل معرفی ی خودرو گارد میگیرن مقابلش کاریشم نمیشه کرد
سورنا
۲۳ شهریور ۱۳۹۹اینجاس که جنسیس میتونه با قیمت گذاری یه کمی بازارو به دست بیاره مثلا طرفای ۳۰ و خورده ای یا نهایت ۴۰ هزار دلار
کیانوش
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱فکر نکنم بتونه اسیبی به بازار یی کلاس یا سری پنج بزنه چرا قطعا میتونه خریدار پیدا کنه اما نه از افرادی که قبلا خریدار مرسدس یا بی ام و بودن خریدار پیدا میکنه از کسایی که یا بار اولشونه خودرو میخرن یا قبل از اون خودروی لوکس نداشتن
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۹چرا اینقدر زشتن آخه
کیانوش
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱چشات رو عمل کن عزیزم اگه واقعا از نظرت نسخه وا گن یا سدانش زشته که دیگه خدا بداد اطرافیانت برسه با این سلیقه ت
کیانوش
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱خدا میدونه که مرسدس با این سری از ایی کلاس ی کاری کرده که ادم میمونه کدوم نسخه رو انتخاب کنه کوپه سدان واگن رودستر یا التراین هرکدوم از اون یکی خوشگلتر خصوصا التراین که واقعا ارزش خریدش از نود و نه درصد کراس اور ها بیشتره