مرسدس بنز

معرفی رسمی مرسدس بنز A کلاس سدان 2019

استایل برجسته، تکنولوژی‌های فراوان…

نسل جدید مرسدس بنز A کلاس هاچبک با آن همه تکنولوژی‌های به‌روز وارد آمریکا نخواهد شد. اگرچه دست خریداران آمریکایی به این نسخه ۵ درب نمی‌رسد اما مرسدس بنز از بهترین گزینه بعدی رونمایی کرده است: A کلاس سدان. شاید آمریکایی‌ها اصلاً نیازی به A کلاس هاچبک ندارند!

مرسدس بنز A کلاس سدان
این خودرو از نظر طراحی در عین اینکه آشناست اما بسیار جذاب به نظر می‌رسد. سدان شیک مرسدس از همان شاخصه‌های طراحی برادر هاچبک استفاده کرده اما نیم‌نگاهی هم به طراحی CLA داشته است. A کلاس سدان همچنین روان‌ترین محصول مرسدس بوده و ضریب درگ آن تنها ۰.۲۲ می‌باشد. این خودرو که ۴۵۴ سانتی‌متر کشیده‌تر شده کوتاه‌تر از CLA می‌باشد اما فاصله بین محوری آن بیشتر است. بسته به تریم انتخابی می‌توان رینگ‌های ۱۷ تا ۱۹ اینچی را انتخاب کرد.

مرسدس بنز A کلاس سدان

A کلاس سدان در زمان عرضه با دو تریم عرضه می‌شود که یکی A220 و دیگری A220 4Matic است. هر دو نسخه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۹۹ نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل بوده و به این ترتیب نسخه‌های سدان قوی‌تر از مدل پایه برادر هاچبک با قدرت ۱۶۱ اسب بخاری هستند.

مرسدس بنز A کلاس سدان

مرسدس بنز A کلاس سدان
در داخل کابین شاهد تکنولوژی‌های مدرنی خواهید بود. همان سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX نسخه هاچبک A کلاس و ون اسپرینتر در نسخه سدان هم بکار رفته است. اولین نمونه‌های بازار آمریکا دارای کاکپیت بزرگ و صفحه لمسی مدیا با توانایی‌های واقعیت مجازی خواهند بود. مرسدس این صفحه‌نمایش را پیشرفته‌ترین نمونه بازار می‌نامد.

مرسدس بنز A کلاس سدان

مرسدس بنز A کلاس سدان
خریداران می‌توانند دو نوع صفحه‌نمایش را سفارش دهند که شامل جفت ۷ اینچی یا نمونه سفارشی با یک جفت صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی می‌باشد. یک هدآپ دیسپلی و کنترل صوتی هوشمند نیز با پرداخت مبلغ بیشتر در دسترس است. این نمونه آخری تنها با گفتن هی مرسدس فعال می‌شود.

مرسدس بنز A کلاس سدان
اما سیستم MBUX تنها آپشن پیشرفته A کلاس سدان نیست. این خودرو هم‌اکنون دارای سیستم‌های ایمنی کاملی می‌باشد. همان تنظیمات راننده هوشمند مدل S کلاس در این خودرو نصب شده و بنابراین در شرایط معین می‌توان رانندگی نیمه‌خودکار را تجربه کرد.

مرسدس بنز A کلاس سدان

مرسدس بنز A کلاس سدان

مرسدس بنز A کلاس سدان
دوربین و سیستم‌های راداری ارتقا یافته باعث می‌شوند این خودرو تا ۵۰۰ متر جلوتر را نیز ببیند. ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط نیز به عنوان بخشی از پکیج سفارشی در دسترس بوده و می‌تواند به‌صورت خودکار سرعت را در پیچ‌ها، تقاطع‌ها و… تغییر دهد.

مرسدس A کلاس سدان جدید اواخر سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود. نسخه داغ‌تر AMG A35 که قبلاً در خلال تست‌ها دیده شده اندکی بعدتر معرفی خواهد شد. ما هنوز هم منتظر نسخه پرچم‌دار A45 هستیم.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    محشره

    1. علیx76

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      همه چیش عالیه
      فقط طراحی سه رخ عقبشو خیلی حال نکردم
      بیشتر شبیه ماشین های اکونومی شده
      ولی داخلش….
      انگار کانسپته لامصب

    2. vahid

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (474 ديدگاه)

      قیمت؟

      1. مسعود

        ۹ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (221 ديدگاه)

        فک کنم همون حدود 30 تا 35 هزار دلار باشه

  2. Kamran

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    شاهکاری دیگه از پدر خودروسازی جهان

  3. Kian70

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    فوق العاده س مرسدس
    چه تکنولوژی هایی واووو

  4. حمید

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    کلاس A و اینهمه امکانات

  5. رامتین

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3257 ديدگاه)

    علاوه بر a200 و a220، مدل a250 هم داره با موتور 230 اسبی. مدلهای amg هم بعدا میاد.

  6. Madjidiano Rolambo

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    عاشق طراحی این ماشینم
    از زبان طراحی جدید بنز مخصوصا نمای چراغ های جلو (شکارچی) خیلی خوشم میاد هر کی هم هر چی بگه که زشته و فلان و فلان نظرش پشیزی واسم اهمیت نداره ،مهم اینه که خودت خوشت بیاد

    1. الف.ی

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1765 ديدگاه)

      از نمای جلو یه کم استایل شبیه کامیون نداره؟

      1. Madjidiano Rolambo

        ۵ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        نه

      2. emad1990

        ۵ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        یه سوالی که برام پیش اومده اینه که با قرار دادن اینهمه امکانات رفاهی و ایمنی(که تعدادی شون از اس کلاس قرض گرفته شده)ایا این مدل رو فروش مدلای بالاتر تاثیر نمیذاره؟
        بذارید واضح تر بگم فرض کنید مرسدس بیاد سی کلاس رو از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به اس کلاس فوق العاده نزدیک کنه.اونوقت چه دلیلی داره طرف بره اس کلاسی رو برداره که فقط اندازش بزرگتره؟!!!

        1. الف.ی

          ۵ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          اختلاف قیمت
          ویژگی اسپرت
          ارزش کلکسیونی

        2. Hamid...Audi

          ۶ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (713 ديدگاه)

          خب 100% اندازه و ابعاد ماشین خیلی مهمه این وسط و احتمالا وقتی تکنولوژی های ماشینای گرون تر به ماشین های ارزون تر میرسن باید منتظر تکنولوژی های جدید تری توی سدان های گرونتر باشیم.
          و اینکه یه سری چیزا مثل Magic Body Control حالا حالا های مختص اس کلاس میمونه.

        3. emad1990

          ۶ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (999 ديدگاه)

          ممنون از الف ی و حمید

  7. shirko

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    طراحی های اخیر بنز هر چند دچار افت شدن ، ولی در کل بنز ماشین بد نمی سازه ، این یکیم خیلی زیباست .

  8. مهدی

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    واقعا تعداد سدان های مرسدس خیلی زیاد شده
    واقعا نیازه ؟؟؟

  9. مهدی

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اینجوری که مرسدس داره پیش میره چند وقت دیگه خودش رقیب خودش میشه یعنی تو کلاس های مختلف سدان که خودرو معرفی میکنه خودش نماینده های دیگه ای هم داره

  10. مهدی

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    مرسدس خیلی به ضریب آیرودینامیک این A کلاسش می نازه کسی میدونه ضریب آیرودینامیکش چنده ؟

    1. امیر

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (730 ديدگاه)

      ضریب آیرودینامیکش 0.22 شد البته ظاهر cla هم ضریبش همینقدره

      1. امیر

        ۵ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        ظاهرا*

      2. مهدی

        ۵ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        WOWWW
        واقعا جالبه پس حق داره مرسدس

        1. امیر

          ۵ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (730 ديدگاه)

          بله همینطوره این رقم فوق العادس

    2. mehran911

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2115 ديدگاه)

      بطور میانگین در بین تمام تولیدات
      مرسدس آیرودینامیک ترین خودروهای دنیا رو میسازه و در کل آیرودینامیکترین خودورساز دنیاست

    3. مهدی

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      واقعا شمایی که به این کامنت دیسلایک میدین دیگه کی هستین یه سوال ساده داشتم همین
      دیسلایک و لایک واسه چی؟

  11. #ali.m#

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    اصلا با استایلش حال نکردم .مدل هاچبکش عالیه ولی این نه .البته همه سدان های این اندازه ای این مشکلو دارن .

  12. Sajjad

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    اصلا جذبه نداشت برام
    ولی AMG S63 مدل 2018 خیلی برام جذاب بود

  13. Ahmadreza 2002

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    الان اگه من بگم خوشم نیومده کلی دیس میگیرم اما واققعا دوست داشتنی نیست به نظرم یه جورایی استایلش مث 206 sdو MVM 315 سدان شده!
    ولی بازم این سلیقه من …

    1. سام

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (753 ديدگاه)

      من هم با نظر شما موافقم.باید تعارفات را کنار گذاشت و صریحا گفت که چنین طرحی اصلا زیبنده برند صاحب نامی چون مرسدس بنز نیست.این طرح حتی از خودروهای ارزان کره ای هم عقب تر است و برای برندی که لوکس ساز است از جذبه بسیار پایینی برخوردار است.

      1. مهدی

        ۵ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        تازه مرسدس یک لوکس ساز عادی نیست خیلی ها اون رو پدر خودرو سازی جهان میدونن من هم با نظر هر دوی شما موافقم واقعا در حدو اندازه های یک اروپایی هم ظاهر نشده چه رسد به آلمانی چه رسد به مرسدس
        احمدرضا نترس این دیسلایکا از روی منطق نیست مال یک جماعتیه که تعصبشون از مضحک ترین چیز هاییه که من به عمرم دیدم واقعا مسخرس
        فقط کافیه اسم یه شرکت گندرو رو تیتر ببینن اصلا هنوز عکس ها کامل بالا نیومدن که این جماعت میرن سراغ کامنتا هرکی گفت خوبه لایک میدن هرکی گفت بده دیسلایک به علاوه یه جواب تو چی حالیته به علاوه چهار تا فوش ناجور تو ذهنشون تحویل یارو میدن
        کخ متاسفانه خیلی هم زیادن
        خیلییییییییییییی…

  14. عرفان

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    فقط حسرت و انتظار…

  15. مهدی

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    این که همونcla هستش ویا cls.فقط سایز تغیر کرده.

  16. ایلیا

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    طراحی هایbmw یک سر و گردن بالاترن، مخصوصا طراحی های جدیدش

  17. akrh78

    ۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    جلوش خوبه ولی عقبش به هیچ وجه خوب نیست، چیه این آخه
    با اینکه هاچبک نسل قبلش و دوست نداشتم ولی به نسبت این قشنگ تر بود

  18. Meysam

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دوستم دیروز ۱ دونه ای۲۰۰ گرفت.داخلش عالیه شتاب و سواری خیلی خوبه.ولی بیرون از جلو رو من دوست ندارم.در کل عالیه.
    قیمت هم ۳۰۰۰۰ یورو تیپ ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا