مایباخمرسدس بنز

اولین نمایش عمومی مرسدس-مایباخ G650 لانداولت در ژنو

پس‌ازاینکه چندی پیش مرسدس SUV فوق لوکس و تولید محدود مایباخ G650 لانداولت را معرفی کرد، حالا آن‌را رسماً در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ برای اولین بار به نمایش عمومی درآورده است. این خودرو ترکیبی است از پیشرانهٔ V12 مدل G65 AMG با اکسل‌های پورتال مدل G500 4×۴۲ درحالی‌که طول بیشتری نسبت به G کلاس استاندارد داشته و به یک سقف لانداولت نیز مجهز شده است.

mercedes-maybach-g650-landaulet2

با توجه به گزارشات، مایباخ G650 احتمالاً قیمتی در حدود ۵۰۰ هزار یورو خواهد داشت که آن‌را به لوکس‌ترین و احتمالاً گران‌ترین آفرودر دنیا تبدیل می‌کند. در این خودرو فاصلهٔ محوری به میزان ۵۸ سانتیمتر کشیده‌تر شده است که فضای پای بیشتری را ارائه کرده و امکان نصب صندلی‌های بسیار لوکس و راحت S کلاس را نیز فراهم کرده است.

اما با پرداخت نیم میلیون یورو برای یک G کلاس، تجهیزات و ویژگی‌های دیگری را هم دریافت خواهید کرد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به یک کنسول عقبی بزرگ اشاره کرد که بین دو صندلی عقب قرار داشته و مجهز به گرم‌کننده و سردکنندهٔ فنجان شده است. پشت این نگه‌دارنده‌های فنجان نیز کنترلری برای باز یا بسته کردن پارتیشن شیشه‌ای بین قسمت راننده و قسمت سرنشینان عقب قرار گرفته است. هنگامی‌که سرنشینان عقب نمی‌خواهند راننده مکالمات آن‌ها را بشنود می‌توانند با باز نمودن این پارتیشن حریم خصوصی برای خود ایجاد کنند.

mercedes-maybach-g650-landaulet10

اما علاوه بر این‌ها، قسمت عقبی این آفرودر مجلل به میزهای تاشو هم مجهز شده است و دو نمایشگر ۱۰ اینچی نیز جهت ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی برای دو سرنشین عقب در نظر گرفته شده است. همچنین همان‌طور که گفته شد، مایباخ G650 خودرویی لانداولت است که این یعنی در قسمت عقب مجهز به یک سقف بازشو چرمی شده است درحالی‌که صندلی‌های آن نیز به گرم‌کن، سردکن، ماساژور و زیر پایی مجهز هستند.

همان‌طور که اشاره شد در زیر کاپوت G650 پیشرانهٔ آشنای ۶ لیتری V12 بای‌توربو متعلق به G65 AMG قرار گرفته است که ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیروی عظیم به رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی که در زیر گلگیرهای فیبر کربنی قرار گرفته‌اند انتقال پیدا می‌کنند. با حدود نیم متر فاصله از سطح زمین، G650 برای عبور از دشوارترین مسیرهای جهان آماده است؛ اما هنگامی‌که سقف پارچه‌ای خودرو بسته باشد حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۱۸۰ کیلومتر در ساعت محدود خواهد بود درحالی‌که می‌توان تا سرعت صد کیلومتر در ساعت اقدام به باز کردن سقف نمود.

mercedes-maybach-g650-landaulet12

مایباخ G650 لانداولت خودرویی تولید محدود است و گفته شده تنها ۹۹ دستگاه از آن ساخته خواهد شد که برای تولید در کارخانهٔ مگنا اشتایر در شهر گراتس اتریش برنامه‌ریزی شده است. قرار است تحویل این خودرو نیز از پاییز آینده آغاز گردد. این در حالی است که تاکنون چندین بار تصاویر جاسوسی نسل آیندهٔ G کلاس نیز منتشر شده است و انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۱۸ معرفی گردد.

 

پوشش کامل جدیدترین خبرها و رویدادهای نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ در پدال. همراه شما خواهیم بود…

geneva-motor-show-2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. us army

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    500 تا برا این ***

    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (7383 ديدگاه)

      us army
      داداش از شما من یکی توقع این حرف رو نداشتم خدایی
      من یا بقیه ی امریکایی بازا با المانی بازا کل کل داریم اما دیگه توهین کار شایسته ای نیست داداش در مورد ماشینهای مورد علاقمون
      این حرف شما باعث میشه یه المانی باز به یه امریکایی توهین کنه که مورد پسند هیچکدوممونم نیست
      من هر زمان که به ماشینی توهین کردم در مقابل توهین فردی بود که به امریکایی توهین کرده بود اما در اینجا کسی حرفی نزده بود که اینجور شما برداشت کردی
      قبلا من خودم 1 نفره با 20 نفر تو سایت کل کل میکردم و بحث اما الان یه مدت که حس و حالش رو ندارم برا کل کل کردن و سعی میکنم که از مطالب لذت ببرم
      در کل من عذر میخوام از این موضوع

      1. ونوم اف ۵

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        علی جون چطوری دادا در اینکه ماشین خوبی هست شکی نیست ولی ماساژور گرم کن فنجون و اینا و … هم داشته باشه ۵۰۰ هزار خیلی زیاده یه مقدار داره پول تولید محدود بودنش رومیگیره

        1. GT

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (544 ديدگاه)

          این ماشین خیلی تغییرات داشته ک برا مرسدسم هزینش زیاد بوده از طرفیم فقط 99 تا میخواد تولید شه خب معلومه قیمتش میره بالا نمیتونه که با ضرر بفروشه

      2. us army

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2353 ديدگاه)

        علی اقا درستش کردم

    2. Reventon

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      عالی گفتی دمت گرم

    3. رامکال

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (594 ديدگاه)

      500 تا بدی برای این بهتر از اینه که فلان قدر بدی برای بنجل هایی که باکشون منفجر میشد و کودک درونشو زنده زنده جزغاله میکرد.
      500 تا برای همچین غول لوکس تولید محدود دوست داشتنی بدی بهتر از اینه که پول بدی برای بنجل هایی که به زور توی قرن 21ام 2ستاره ایمنی میگیرند.

      1. Machine

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1279 ديدگاه)

        «رامکال»
        همون به قول تو بنجل تو آزمون CarMagazine رتبه‌ای بالاتر از ب‌ام‌و M4 کسب کرد و افتخارات فراونی هم تو تاریخ باشکوهش داره که اینجا مجال گفتنش نیست.
        پس توهم حواست باشه داری درمورد چه اسطوره‌ای حرف میزنی.

        1. رامکال

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (594 ديدگاه)

          تو اول برو به تیراژ فراخوان های فله ایی اصتوره هاتون بنداز (بلا نسبت اسطوره) بعدا بیا .
          این از این .
          در ضمن لازم نیست با اون یکی اکانتت بیای اظهار نظر بکنی.
          بعد این که یک لیوان آب یخ قورت دادی بد نیست یک نگاه به صدر نشینان بخش لوکس سازان آمریکا بندازی میبینی که آلمانی ها و ژاپنی ها رفتن رو سکو و اصطوره هاتون از گرفتن رتبه سوم مشترک هم عاجزند.
          یک نگاه هم به آمار ژاپن بنداز میفهمی که همین بنزی که مثل خار توی چشم بعضی ها فرو رفته بالاتر لکسوس صدر نشین اون کشوره.

          تو رو هم با بنجل هاتون تنها میگذارم.

    4. Mehran

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      ببین بزا یه مثال برات بزنم.یه خودنویس ساده ممکنه ۲۰ هزار تومن باشه. ولی همون خودنویس بعد ازینکه فلان استاد روش قلم زنی میکنه دیگه کسی نمیتونه روش قیمت بزاره.این ماشینم داره اسم میباخ رو دنبال خودش میکشه.فقط خود ماشین و تجهیزات قیمت رو مشخص نمیکنن.برند و تیراژ تولید مهمه.نمونه خیلی خوبش بوگاتی شیرون.با پول یه بوگاتی شیرون میشه ملک کارخونه ایرانخودرو رو خرید البته با یکم اغراق ???

      1. Machine

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1279 ديدگاه)

        در ابتدا بگم که من هیچ توهینی نه به تو و نه به خودروسازان آلمانی نکردم و همواره این کشور رو یکی از برترین خودروسازان دنیا میدونم تا جایی که شخصاً وافعاً عاشق گروه فولکس‌واگن و تموم زیرمجموعه‌هاش هستم. فقط گفتم به علایق کسی توهین نکن و هی بنجل بنجل راه ننداز. طرز حرف زدنت نشون از شعور و شخصیتت داره. اینجا یه سایت تخصصیه و جای تعصبات کورکورانۀ بعضی اشخلص مثل تو نیست. مطمئناً کسی نمیتونه منکر فروش بالا و برتری مرسدس بنز بشه ولی بعضی آلمانی بازهایی مثل تو چنان سازندگان آلمانی رو پاک و منزه از هر عیب و نقصی میدونن که آدم فکر میکنه اعوذ باالله خود خدا محصولات اینا رو طراحی کرده. و از طرف دیگه مثلاً کل ساخته های آمریکا را آشغال و بنجل (!) میدونن ولی باید بگم زهی خیال باطل. اول بهتر آب یخ رو خودت بخوری که از پیشرفت و بازگشت خودروسازان آمریکایی گویا آتیش گرفتی. دوماً من تو صنعت خودروسازی در وهلۀ اول به آمریکاییها علاقه دارم ولی با این حال نمیام بگم فقط آمریکا و بقیه آشغال!!! این طور گفته ها فقط از افرادی مثل تو برمیاد. اون لینک رو هم برای این گذاشتم که ببینی مرسدس جونت هم بی عیب نیست و این مشکلات ممکنه برای هر خودروسازی پیش بیاد وگرنه کسی در برتری مرسدس بنز شک نداره و من هم بهش اذعان دارم. ضمناً همین موستانگ به زعم تو بنجل تو خود آلمان یعنی مهد صنعت خودروسازی دنیا پرفروشترین خودروی اسپرت سال شد. بیچاره آلمانیها از نظرات گوهربار تو بی بهرن و نمیدونن موستانگ یه ماشین بنجل بدردنخوره!!! آقای نسبتاً محترم هر کشوری تو صنعت خودروسازی جایگاه خودش رو داره و به هیچ عنوان نمیشه کشوری رو برترین خودروساز دنیا دونست و بقیه رو بنجل ساز. آمریکا بجای خود آلمان هم مطئناً بعنوان یکی از برترین خودروسازان دنیا بجای خود. تو به خودروسازی آلمان علاقه داری درست، مشکلی نیست سلیقه‌ت اینه ولی هرگز حق نداری به خودروسازی آمریکا یا هر کشور دیگه‌ای توهین کنی چون اونها هم مطمئناً طرفداران خودشون رو دارن. خواهشاً اینو بفهم که صنعت خودروسازی فقط و فقط تو المان خلاصه نمیشه. دفعه بعدی هم که خواستی کامنت بذاری قبلش یه دو واحد شعور مقدماتی پاس کن بد نیست.

        1. ونوم اف ۵

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          خیلی منطقی جواب دادی داداش تازه همین دو روز پیش پدال فراخوان پورشه رو نوشت که امکان داره برا هر خودرو سازی پیش بیاد ولی بعضی ها گیر دادن به یه سری مسائل

        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          Machine
          داداش بسیار لذت بردم از صحبت های شما
          حقایق رو گفتی

        3. رامکال

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (594 ديدگاه)

          این حرف ها رو رویاهای چند تا بچه تایید نمیکنند بلکه آمارهای فروش جهانی شاهد این داستان است.حالا اگر دوست داری رویا پردازی بکنی بد نیست که با فروش اوپل به پژو و خروج از اروپا به یک خواب عمیق فرو بری .ظاهرا به آتیش سوزی هم علاقه مندی. بپا یک وقت توی خوابت از بازگشت توهم آمیزتون مثل باک جیپ آتیش نگیری.
          در ضمن واسم عجیبه که کسی با سابقه 8تا کامنت جوری در مورد گذشته این سایت مینویسه که امکان ندارد .پس بازم میگم با اکانت اصلیت بیا.
          اون دو واحد رو من لازم ندارم چون به خودم شک ندارم اما چند تا از دوستات در اینجا و جاهای دیگه قبلا ثابت کردند که به پاس کردن 8واحد ازش نیاز دارندوبد نیست یک تحقیقی راجع بهشون بکنی.خودت هم دستکم 5واحدش رو باید بگذرونی آقای بلا نسبت “محترم”.

        4. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          رامکال میدونم بصورت غیر مستقیم به من هم داری میگی این حرفهات رو
          اما
          اولا شب بود سیبیل های جناب عالی رو ندیدیم به عنوان بزرگتر
          دوما اگه ما به 8 واحد احتیاج داشته باشیم شما با 2 تا ترم هم کارت حل نمیشه
          سوم اگه به امار جهانی بسنده میکنی که همون امار ها داره میگه امریکایی ها از لحاظ فروش و پیشرفت اونقدر خوب عمل کردن که شما و هم قطارات نمیتونید هضمش کنید و منکر هم میشید که مهم نیستش

        5. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          راستی رامکال
          دیروز خبر فراخوان پورشه هم پدال گذاشت
          فعلا دور دور فراخوان المانیهاست
          بخصوص فولکس و زیر مجموعه هاش

        6. Machine

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          اولاً از دوستان عزیز ونوم و علی شوی نوا بخاطر نظراتشون ممنونم
          دوماً من بیشتر از یک ساله که هر روز به پدال سر میزنم و همین یه اکانت رو دارم ولی کامنت نمیذاشتم
          اما چند وقتیه تصمیم گرفتم جواب بعضی حرفها رو بدم ولی حالا فهمیدم که نباید وقتم رو برای نظرات بی ارزش و افراد بی منطق صرف کنم
          باشه بابا تو هر جور میخوای فکر کن اصلاً آلمان بهترین خودروساز و آمریکا ضعیفترین خودروساز دنیا. حقایق که عوض نمیشن. بنابراین تو رو با تعصبات تنها میذارم فقط مواظب باش تو تعصب غرق نشی. من دیگه بحثی در این رابطه ندارم.
          سال نو پیشاپیش مبارک!

        7. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7383 ديدگاه)

          Machine جان داداش
          من قبلا نظرات شما رو در سایت دیده بودم
          نظراتتون بدون موضع گیری بوده و هست و در اینجا هم واقعیت ها رو گفتین که یه سری تحمل شنیدنش رو نداشتن
          دوست دارم فعالیتتون رو بیشتر کنید در سایت و از نظرات شما استفاده کنیم

        8. رامکال

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (594 ديدگاه)

          جناب علی.
          من بزرگتر کسی توی این جا و جای دیگه ایی نیستم و هیچ وقت هم هیچ ادعایی چه در این زمینه و چه در زمینه اخلاق نکردم.
          این 8واحد و 2ترم هم شامل خودتون و دوستانتون میشه.
          من هم به کسی توهین نکردم.چه در اینجا و چه درجای دیگه.اگر هم کردم صرفا عکس العملی بوده به عمل طرف مقابل.
          اگر هم فکر میکنید که قرار در سالهای آینده خبری بشه خوب من بهتون از حالا تبریک میگم.
          مبارکتون باشه.نوش جونتون.اتفاقا حرف من هم با استناد به همون آمارهای جهانیه.پس من هم به شما میگم که اگر منکرشون میشید چیزی عوض نمیشه.در مورد این فراخوان های کوچک هم حالا حالاها مونده تا به پای بقیه برسند شما نگران نباش.با وجود همین چند فراخوان کوچک بازهم دارند آقایی میکنند.
          ………………………………………………………………………..
          جناب ماشین اتفاقا من هم همچنین تصمیمی رو گرفته بودم.واگر میبینی که جوابت رو دادم چونکه لازم میدونستم اینکار رو بکنم.
          اول هم رفیقت شروع کرد.
          من تو چیزی که مبتلا بهش نیستم غرق نمیشم اما به شما پیشنهاد میکنم که حتما لباس غواصیت رو همراه داشته باشی.
          بحث من هم با شما به اتمام رسید.
          همچنین شما هم سال خوبی رو داشته باشی.

  2. ENER-G-FORCE

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    ali آقا واقعا آدم متشخصی هستی و این روحیه شما در این جوّ رو به سقوط فرهنگی واقعا شایسته تقدیره. من به عنوان یک آلمانی باز، G کلاس رو در حد یک اسطوره و پادشاه ستایش میکنم و اصلا توقع تایید چنین کامنت هایی رو از پدال ندارم. البته قبول دارم که در ساخت این ماشین و چندتا دیگه از ماشین ها اغراق هایی صورت گرفته ولی انتقاد ها رو یه جور دیگه ای هم می شه گفت.این رو هم اضافه کنم که اگه بخواهیم یه خورده بزرگ منشانه نگاه کنیم، در ساخت اتومبیل های اروپایی و آمریکایی چهار چوب های خاصی تعریف شده که این دو تارو باهم متفاوت کرده. ولی اگه واقع بین باشیم میبینیم که هر کدوم در رسیدن به اهدافشون عالی عمل کردن.

  3. sina

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2663 ديدگاه)

    حوزه خلیج همیشه فارس خوره این مدل بنزن لعنتی هااااااا

  4. Bavaria

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    عکس سوم طرف رفته زیر ماشین!
    .
    اگه اون شخص ایرانی بود تا یک ماه سوژه میشد،که ایرانی جماعت فلان و . . .

  5. Sina

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (234 ديدگاه)

    حیف پول
    ادم بنتلی بنتایگا میخره بقیشم میذاره جیبش

    1. مهدی 911

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (459 ديدگاه)

      حیف پول ادم بجاب بنتایگا جی ال اس 63 میخره بقیه رم میزاره جیبش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا