مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوم، سدانهای خانوادگی اسپرت، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین تویوتا کمری TRD و هیوندای سوناتا N Line
مجموع آراء: ۱۳۵۵
آراء تویوتا: ۱۰۲۸
آراء هیوندای: ۳۲۷
پیروز دوئل: تویوتا کمری TRD با کسب ۷۶ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
هیوندای سوناتا N Line | تویوتا کمری TRD |
تویوتا کمری TRD | |
کیا استینگر GT | بیوک رگال GS |
؟ | |
فولکسواگن آرتئون R | پژو ۵۰۸ PSE |
؟ | |
فورد فیوژن اسپرت | کیا K5 GT |
؟ |
بیوک رگال GS
تاریخ معرفی: جولای ۲۰۱۷
پلتفرم: E2XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۴,۱۱۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۹ در آمریکا: ۱۰,۳۶۳ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: استایل لیفتبک زیبا، پیشرانهٔ V6 قدرتمند، پویایی رانندگی بالاتر از حد متوسط
نقاط منفی: فقدان پدالهای تعویض دنده، شتاب نهچندان سریع، کیفیت داخلی ناامیدکننده
چکیده: اسپرتترین نسخهٔ رگال نمیتواند هیجان مدلهای GS افسانهای قدیم را بازآوری کند
کیا استینگر GT
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۶,۸۰۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۹ در آمریکا: ۱۳,۸۶۱ دستگاه
گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V6 قدرتمند، طراحی جذاب با کارایی یک هاچبک، احساس و نمای لوکس حتی در نسخهٔ پایه
نقاط منفی: احساس عدم پایداری در جادههای پرپیچوخم سریع، فقدان برند لوکس
چکیده: مثل کراساوور تلوراید، استینگر هم یکی دیگر از مدلهای نزدیک به لوکس در سبد محصولات کیا محسوب میشود
مقایسهٔ مشخصات فنی
کیا استینگر GT | بیوک رگال GS | |
پیشرانه | ۳.۳ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | توئین توربو | طبیعی |
قدرت | ۳۶۵ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۱۰ نیوتن متر | ۳۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۴ ثانیه | ۵.۴ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۹ ثانیه | ۱۳.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۷۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۴۷.۵ متر | ۵۰.۰ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۳ جی | ۰.۸۷ جی |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی | ۱۰.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۰ لیتر | ۶۲ لیتر |
وزن | ۱۸۱۶ کیلوگرم | ۱۷۳۲ کیلوگرم |
طول | ۴,۸۳۱ میلیمتر | ۴,۹۰۰ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۰۵ میلیمتر | ۲,۸۲۹ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۶۶۰ لیتر | ۹۰۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۰,۶۳۵ دلار | ۴۰,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
parsa_ashgh.mashine
۲۸ فروردین ۱۴۰۰پدال جان رونمایی eqs رو نمی گذارید ؟؟؟
به نظرم طراحی EQS زشته
محمد مختاری آذر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰خوب گذاشته دیگه
مهدی
۲۸ فروردین ۱۴۰۰پوشش داده شده
https://www.pedal.ir/بنز/معرفی-مرسدس-eqs-الکتریکی/
Ramin
۲۸ فروردین ۱۴۰۰متاسفانه بیوک دیگه بیوک نیست… بیوک هم بیوک قدیم.
استینگر از هر لحاظ بهتره… ??
بیچاره بیوک. ?
abdi_porsche fan
۲۸ فروردین ۱۴۰۰هر لحاظ؟ فضای بار صندق مقدار مصرف سوخت و اندازه باک هم در نظر بگیر
علی turbo s
۲۸ فروردین ۱۴۰۰دوستان ونویسندگان محترم پورشه 911gt3 تو کدوم گروه قرارمیگیره ؟
تو هیچ گروهی تو دوئل نبود حداقل واسه دونستن بگید جز کدوم گروهه؟!
مرحله اول تمام دوئل ها تمام شده اما سدان های فوق لوکس مثل s580و فلایینگ اسپور و فانتوم همتو دوئل ها نبودن!!!!
Ramin
۲۸ فروردین ۱۴۰۰دوئل لوکس ها ایراد داشت.
تو قسمت سدان فوق لوکس
تویوتا سنچوری رو انداخته بودن با بنتلی فلاینگ اسپور !!! ?
تو قسمت اس یو وی فوق لوکس
رولز رویس کولیان رو انداختن با آستون مارتین dbx !!!!! ?
برای همین قسمت فوق لوکس فعلا رو هوا هستش.
اما تو قسمت هایپر خودرو و سوپر اسپرت ها خیلی خودرو ها نبودن به نظرم سردبیران عزیز یه فکری باید بکنید.
محمد مختاری آذر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰قطعا کیا استینگر جی تی
NAVID۰۰۹۸
۲۸ فروردین ۱۴۰۰استینگر یه شکستخورده در بازار جهانیست !
بیوک هم در جهان دیگر به مانند قدیم اَرجی ندارد و اگر اشتباه نکنم بیشترین طرفدار و فروش را در چین دارد !
مهدی
۲۸ فروردین ۱۴۰۰امتیاز کارانددرایورشون خیلی اختلاف داره
با این حال که از لحاظ برند و طراحی بیوک رو ترجیح میدم ولی احتمالا امتیاز پایینش بخاطر کیفیتشه (تحقیق نکردم) با این حساب رای معقول فکر کنم استینگر باشه
Aryan kia
۲۸ فروردین ۱۴۰۰استینگر خیلی بهتره
بیوک چرا اینجوری شده آخه چرا برند های خوب داغون شدن
خیلی برند های خوب داشتیم و داریم که الان مثل قدیم نیستن میتسوبیشی ،بیوک،پونتیاک،ساب و…
PHILIPP
۲۸ فروردین ۱۴۰۰پدال یکم بیشتر عکس بذار
R@m!n
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بیوک خیلی وقته مرده و شده یه برند واسه فروش تو چین، فکر کنم بزودی به سرنوشت پونتیاک دچار شه. چیکار داره می کنه جنرال موتورز با میراث خودرو سازی آمریکا دونه دونه دارن از دور خارج می شن.
Mr.t.e.s.l.a
۲۸ فروردین ۱۴۰۰دوست عزیز چرا دوس داری همینطوری یه چیزی بگی بره…
بیوک به سرنوشت پونتیاک دچار شه؟
بیوک منبع خالص پول و سود عه برای جی ام
اون ماشینای لوکس و پرفومنس رو از زیر مجموعه های جی ام میبینی و به به چه چه میکنی رو بخش بزرگیش رو بیوک با فروشش توی چین و سود آوری بشدت بالاش بدست میاره…(پول توسعه)
تمام زیر مجموع های جنرال موتور بعد از بحران های نفتی و اقتصادی دوباره با قدرت برگشتن و رقابتی شدن
بیوک فقط 2 تا ماشینش خوبه… نمونش انویژن جدید بود که کاملا باز طراحی شد و یکی از سنگ محک های کلاس خودشه…
توصیه میکنم 4 سال بشینید و نگاه کنین تا چطور چند تا ماشین برقی خاص از این شرکت رونمایی میشه
بزرگترین احتمال کانسپت ریورا هستش که بصورت برقی رونمایی بشه…
R@m!n
۲۸ فروردین ۱۴۰۰من تا حالا نیومدم یه چیزی بگم برم این بیشتر کار رفقای تسلا دوست شماس که چپ و راست ثانیه شمار نابودی تمام خودروسازی های دنیارو به دست تسلا اعلام می کنن. اون ماشینای لوکس با فروششون هزینه توسعشون و سودو می رسونن. من سر تا پای گذشته جنرال موتورزو حالشو تمام داستاناشو حفظم شما نمی خواد نماینده جنرال موتورز و آمریکا بشی جلو من. پونتیاکم از موقعی افتاد تو سراشیبی که کلاس ماشیناشو کرد. برو چهار تا مقاله راجب بحران مالی سال 2008 بخون که متوجه شاهکارای جنرال موتورز سر پونتیاک و ساب بشی، اون موقع به کسی می گفتی پونتیاک رفتنیه می خندیدن اما حقیقت چیزه دیگه ای بود. برای من یکی آمار و گذشته صنعت خودورسازی مخصوصا آمریکا رو وسط نکش.
علی turbo s
۲۸ فروردین ۱۴۰۰رامین جان خودتو ناراحت نکن.
این تسلافن ها هم حق دارن اخه ایلان ماسک با احساسات شون بدجور بازی کرده .
R@m!n
۲۸ فروردین ۱۴۰۰کلاس ماشیناشو عوض کرد*
Mr.t.e.s.l.a
۲۸ فروردین ۱۴۰۰عزیز من
اگر بحث مسخره کردنه من بهتر از همه بلدم…
بحث تسلا نبود که کشیدین وسط…
فعلآ شاخ ترین شرکت ها ماشین برقیشون رو با تسلا مقایسه میکنن تا ببینین وضعیت چطوره
جدای این داستان…
حفظ بودن تاریخچه یه شرکت کار دو دقیقس تو یه سایت…
بحث اینجاست پونتیاک کلاس عوض کرد
ولی بیوک کلاس رو کم کرده
شما میخوای فروش سالانه اون سال های پونتیاک رو با بیوک فعلی مقایسه کنی؟
بیوک چه 40 سال پیش
چه الان
ماشین متوسط سایز ارزون داشته
اسکای لارک…
تنها چیزی که بیوک اضافه کرده کراس اوور بوده که کاملا هم موفق ظاهر شده…
وقتی حرف شما درست بود که میگفتیم اره کراس اوور های بیوک توی بازار فروش نمیره…
در مورد ماشین های لوکس
یه ماشین لوکس با تولید نسبتا محدود
مثل ماشینای کادیلاک ( جدا از xt4 و5 و6 که ارزون تر هستن و تیراژ بالا تر)
یه سیتی 6 بلک وینگ یا یه سیتی 4و5 بلک وینگ با تیراژ 250 عددی چطور میتونه جبران کنه؟
یه سی8 با طراحی کاملا جدید با برچسب قیمتی 70 هزار دلار چطوری میخواد جبران کنه؟
خود شرکت سرمایه نیاز نداره؟
این 26 میلیارد دلاری که جنرال موتور روی برقی سرمایه گذاری کرده فک کردی از آسمون اومده؟
نه عزیز من
اینا همون سود ماشینای ارزون قیمت هستش که جیب شرکت رو پر پول میکنه
که داج نداره و میبینیم وضعیت مالی شرکت رو…
R@m!n
۲۸ فروردین ۱۴۰۰اولا که من مسخرت نکردم عزیز با یه سری وقایع و طرفدارایی آشنات کردم که صرفا به حوزه تکنولوژی و ایلان ماسک علاقه دارن و میان یه شرکت تکنولوژی محورو که وارد حوزه خودرو شده (موفقم شده دمشم گرم) میان یه سری جوک میگن که تسلا دنیارو فلان می کنه و …. . من خیلی منطقی میگم اگر تسلا تهدیدی برای غولای صنعتی خودرو که پشتشون کشورای ابرقدرتی مثه ژاپن و آلمان و… هستن، بود از صفحه روزگار محو می شد چون توازن قدرت و سهم بری کمپانی ها از بازارو خراب می کرد. اینکارو نکرده و نمی تونه و نمیزارن بکنه مخصوصا تو خود خاک آمریکا الخصوص فورد و جنرال موتورز. این دوتا کمپانی فعلا بازار سودشونو دارن و تسلا هم بازار خودشو داره و تهدیدی برای هم نیستن. پس تسلا توانایی گرفتن بازار کاملو نداره، نه تسلا نه تویوتا نه فولکس و نه آمریکایی ها چون پشت این مسائل منافع کشورا هم درمیونه و دوران یکه تازه یه ملتم تموم شده هرکسی یه سمتو بلند کرده و کارشو می کنه.
راجب حفظ بودن تاریخچم می دونی که منظورم این نبود(این چیزا به قول خودت با یه سرچ دو دقیقه ای بدست میاد) با فرافکنی می خوای دست برترو مثلا تو بحث بگیری واسه اینکارا جایزه ای نمیدن، این چیزارو گفتم که بدونی من همینجوری نمیام یه چیزی بگم و برم حتما پشتش دو خط مقاله خوندم.
راجب این حرفت درباره ماشینای گرون قیمت که سودشونو نمی رسونن، ببین ماشینای پرفورمنس و لوکس جنرال موتورز قطعات مشترک زیادی با هم دارن مثه همه کمپانیا دیگه برای مثال موتورای سری LT که روی تمام ماشینای پرفورمنس جنرال موتورز مشترکه و گیربگس ترمک و پلتفرما و شاسی های مختلف. یعنی اینا قبلا ساخته شده فقط رو ماشینای مختلف سوار میشه. بازم برای مثال موتورای LT4 و LT5 بیشتر از 70% قطعات مشترک دارن و جنرال موتورز زمان معرفی این موتور کلی تبلیغ کرد که آی ملت این موتور فلانه و همرو زخمی می کنه و…. اما در عمل همون LT4 ارتقا یافته بود که بدم نبود انصافا اما اون چیزی نبود که وعده دادن، منظورم اینه که ماشینای پرفورمنس جنرال موتورز و بقیه کمپانی ها جیره خوره ماشینای ارزونشون نیستن. همشون قطعات مشترکن تو بدنه ها و اسمای مختلف پس این هزینه خاصی نداره و این یعنی یه دونه سری CT یا کامارو یا کوروت سود خالصن.
پونتایک رو مثال زدم زمان قبل از شروع بحران پونتیاک بد نمی فروخت، GTO سالی 18 هزار تا میانگین دو سه هزار تا بالا پایین با اینکه ماشین بدی بود و جنرال موتورز توجهی بهش نمی کرد(البته احیای کامارو هم خیلی موثر بود) و ساب همینطور. جنرال موتورز همیشه تو طول تاریخش شرافت و اصلاتشو فدای سودش می کنه اصلا هم ابایی نداره فقط و فقط می خواد بفروشه به هر قیمتی نمونش این میشه که خیلی راحت فقط اسم ماشینارو نگه می داره و بسته به بازار و ترند اون دوران کلاس عوض می کنه. حفظ پونتیاک و ساب و… اصلا کار پیچیده ای نبود ولی سر ترس جنرال موتورز و پشیمونی از خرید این شرکتا بخاطر طمع بیش از حد این برندای نامی سوخت شدن. نه تنها جنرال موتورز بلکه همه کمپانیا دنبال پولن اما این کمپانی روش های کسب سودش همیشه از راه های ساده و صرفا حل صورت مسئله و با کمترین هزینه و زحمت بوده.
Mr.t.e.s.l.a
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ببین عزیز
همه اینارو ما هم بلدیم
مثال هم میزنم و قبول دارم جنرال موتور بشدت مافیایی هستش…
کلاً GM مافیایی واسه خودش بوده و هست … رقبا رو هم با هر وسیله ای تونست نابود کرد. نمونهش استوده بیکر که حتی با اتحاد با پاکارد هم نتونست طاقت بیاره… اواخر دهه ۵۰ و اوایل دهه ۶۰ جو انداخت که استوده بیکر-پاکارد دیگه نمی خواد خودرو تولید کنه و بهمین دلیل … تولیدات خودشو کم کرده … مردمم که نمی خواستن ماشینای “بی سرپرست” رو از یه کارخونه “در حال ورشکستگی” و با وضع نامعلوم بخرن … یواش یواش ازش فاصله گرفتن
یا توی دهه 30 هم کم نکرده از این کار ها
مثل شرکت های Moon و cord که به طریقی توی به فنا رفتنشون جنرال موتور دست داشته
صرفا اینارو گفتم که مافیا بودن جی ام سابقه طولانی داره…
در مورد سود
بله قبول دارم قطعات شرکت های بزرگ مشترک هستش با ماشیناش
از فولکس بگیر تا جی ام و….
ولی نکته ای که هست
اینه که وقتی یه ماشین ساخته شد و فروخته شد و سود آوری کرد
و خیلی هم سود آوری کرد
برای این هم یه مثال ریزی میزنم تا متوجه میزان شود بزرگ شرکت ها بشی ( جسارت نمیکنم و میدونم حتما میدونی اینارو)
سری 8 نزدیک 200 میلیون دلار هزینه برد…
روی 2-3 هزار میلیون دلار براشون درامد داشت…
حالا من قبول دارم ماشینای تولید انبوه پول خودشون رو در میارن
ولی از اون ور شرکت باید سرمایه مالی خودش رو بیشتر کنه
هم برای توسعه مدلای جدید
هم برای تکنولوژی های جدید و اختراعات و خرج هایی که داره و سرمایه گذاری ها…
اصل حرفم اینه عزیز
بیوکی که الان جز پرفروش ترین های جنرال موتور هستش
حرف ورشکست شدنش مثل این میمونه بگی بنز رقیبی برای پراید بزنه…
در این حد دور از انتظار
( من هیچ وقت نگفتم تسلا بقیه شرکتها و نابود میکنه و این جور چیزا)
R@m!n
۲۸ فروردین ۱۴۰۰چرا فکر میکنی من می خوام اطلاعاتمو به رخ بکشم بخدا من هیچی بارم نیست ?? آفرین بهت که انقدر اطلاعاتت بالاس همه اینارو حفظی، امیدوارم زیر پست خودروهای دیگه مخصوصا آمریکایی اطلاعاتتو به اشتراک بزاریو بحث کنیم و لذت ببریم چی از این بهتر.
خداروشکر که با همه حرفامم موافقی قسمت آخر کامنتم که راجب پونتیاک گفتم داستانش خیلی شبیه بیوکه. زمانی پونتیاک ثانیه شمار نابودیش شروع شد که از اصالتش فاصله گرفت. این خیلی مهمه تو این حوزه که تو بیای یه عمری اعتبار و آبرو جمع کنی و یه عقبه ای تو ذهن مشتری جا بندازی بعد یهو فرمونو کج کنی از جاده ای که یه عمر تلاش کردی واسه ساختش بری تو یه جاده جدید و نا آشنا. شاید الان یه فروش نسبتا خوبی داشته باشه اما دیگه اون اصالتو و عقبه ذهنی تو مغز مشتری از بین رفته. تبدیل شده به یه محصول از همه جا رونده آرمشم عوض شه کسی اهمیتی نمیده اصن اسمش چیه مال کدوم برنده. بیوک همه مین ماجرارو داره هر لحظه ممکنه مشتری رو برگردونه و بشه ضرر و اونجاس که خیلی راحت محو میشه از تو کمپانی مادر.
اون حرفمم منظورم صرفا شما نبودی گفتم دوستان دیگه فن تسلا
Mr.t.e.s.l.a
۲۸ فروردین ۱۴۰۰صحیح
شما لطف دارین ❤️
Amir
۲۸ فروردین ۱۴۰۰کیا همه جوره از بیوک بهتره
دیگه این آمریکاییای الان، خیلی بی روح و خشک و بی مصرف شدن و دیگه به جز ماسل کارا و خودروهای فول سایزشون و وانت ها و آفرودرها، هیچکدوم از خودروهاشون لایق اسم آمریکایی نیستن.
Amirreza
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بیوک دیگه بیوک قدیم نیست ، هیچ برتری نسبت به استینگر نداره ، پس کجاست اون ریویرا ، کجاست اسکایلارک ؟ ولی جدا از این بحث هیچ دلیلی ندیدم که به رگال رای بدم
BenzSLR
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بیوک بد بخت
ارسلان
۲۸ فروردین ۱۴۰۰تا وقتی تنفس طبیعی هست خرید توربو بی معنیه / تنفس طبیعی یه چیزه دیگس برای همین لامبورگینی هم روی تنفس طبیعی تاکید داره
RezaRs
۲۸ فروردین ۱۴۰۰با مغذرت جناب riviera کبیر داداچت شاخ نی هعی
mahan
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بیوک ریویرا یکی از میراث های معماری هستش .لعنتی هیچ وقت از چشم نمیفته که هیچ روز به روز جلوه گر تر میشه
Sina10
۲۸ فروردین ۱۴۰۰چرا باید به بیوک رای داد؟؟
ضعیف تره
کند تره
گشتاورش خیلی زیادتره
نسخه دیفرانسیل عقب هم داره
قیافشون هم خیلی شبیه همه ولی کیا توی قیافه هم برتری داره با فاصله
البته کابین بیوک به نظرم یخورده بهتره
کارانددرایور هم بهش نمره کمتری داده
تو متن گفته کیفیتش هم پایینه
رای من با فاصله استینگر
Sina10
۲۸ فروردین ۱۴۰۰*گشتاورش خیلی کمتره
*نسخه ی دیفرانسیل عقب هم نداره
این دو تا رو برعکس نوشتم?
Roham
۲۸ فروردین ۱۴۰۰چند چندی رفیق؟!
میثم
۲۸ فروردین ۱۴۰۰من به کیا رای دادم
بیوک دیگه اون بیوک قدیم نیست
دانیال روشنی
۲۸ فروردین ۱۴۰۰خیلی جالبه اینکه بیوک بالاتره توی رای گیری . نظر ها همه گفتن استینگر . اطلاعات کلی و قیافه و گارانتی ها هم بدون شک کفه طرازو رو به سمت استینگر . کار اند درایو هم امتیازش به همین شکله !
یا نظر سنجی باگ داره ، یا رای دهنده ها .
RezaRs
۲۸ فروردین ۱۴۰۰الان ۴۸۳ رای دادن و چقدر کامنت؟ علت همینه لامصبا بگین علت رای به رگال چیه البته من خودم فیس بیرونی رگال ر بیشتر دوس دارم اما خدایی دلیلی بر رای به بهش نیست از نظر من لطفا دوستانی که به رگال رای دادن هم نظرشونو بگند و برسی کنند ?
ارسلان
۲۸ فروردین ۱۴۰۰من به رگال رای دادم دلایل رای دادنم به این صورت هست که
1- من طراحی بیرونی و داخلی رگال رو بیشتر پسندیدم طراحی داخلی کیا خواسته به سبک مرسدس باشه همش نه 50 درصد ماشینی که شخصیت مستقل نداره پیشه من امتیاز منفی میگیره
2- من به تنفس ماشین خیلی اهمیت میدم فقط همین یه دلیل کافیه تا یه ماشین رو کنار بزارم مگه اینکه واقعا ماشین خاصی و دوس داشتنی باشه که استینگر اینجور نیس
3- گیربکس 9 سرعته بهتر از گیربکس 8 سرعته هس
4- انجین توربو باعث مصرف سوخت پایین تر و درنتیجه الودگی کمتر میشه ولی کیا استینگر توربوی 3.3 لیتری 1 لیتر بیشتر از رگال 3.6 لیتری تنفس طبیعی میسوزونه که این اصلا عقلانی نیست و نوید از انجین غیر مهندسی و پر مشکل میده
من منطقی بررسی میکنم و بعد رای میدم ولی میدونم 80-90 درصد دوستان احساسی نظر میدن
این که گفتن کنده نمیدونم شتاب 5 ثانیه کجاش کنده همش 1 ثانیه با استینگر فاصله که اصلا ارزش نداره بخاطر موارد بالا که گفتم بری سمت استینگر از نظره من بعد میگن دیفرانسیل عقب نیست والا دیفرانسیل عقبی فقط بدرد دریفت میخوره و به نظره من مخصوص کوپه های اسپرت هست مثله نیسان زد و بی ام و زد فور و بی زد آر و وجودش توی سدان بی معنیه چهار چرخ بودن باعث جسبندگی بیشتر میشه و این برای سدان مناسب تر هست از نظره من
سعی کردم خلاصه بگم وگرنه بازم هست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ فروردین ۱۴۰۰آقا ارسلان بقول شما الان همه عشقی رای میدن،ماشالله ضد آمریکایی هم کم نیست توی پدال،قبول کیا استینگر توی بعضی چیزا بهتر اما وقتی ماشین برنده آمریکایی باشه رای هاش تقلبیه؟توی یه دوئل دیگه بین آکورد و هیوندای هم هیوندای که جلو افتاد همه اعتراض داشتن که چرا آکورد برنده نیست؟ واقعاً عجیبه!
ارسلان
۲۸ فروردین ۱۴۰۰$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
سلام
اینکه که گفتید توی بعضی چیزا کیا برتره برعکس من برتری از کیا نسبت به رگال نمیبینم اگه میدیدم حتما به استینگر رای میدادم یا توی کامنت بهش اشاره میکردم که اینجا کیا برتره اتفاقا بخاطر دلایلی که گفتم رگال در همه موارد از دید من برتر هست تنها برتری که دوستان بهش اشاره کردن و از دید من میشه یه برتری دیدش اینکه سرعتش 1 ثانیه بیشتره همین !! که البته 1 ثانیه برتری خاصی نیست که بگیم برتره 5-4 ثانیه سریعتر رو میشه گفت برتری ولی اخه 1 ثانیه !!!
همونطور که اقای دهقان گفت رای های تقلبی حذف میشن پس کسی دیگه نمیتونه بگه رای تقلبی بوده
من خودم به شخصه فن هیچ برندی نیستم هر کی چیزه بهتری رو کنه رای منو رو بدست میاره میخواد چینی باشه امریکایی باشه ژاپنی باشه اروپایی باشه از هر جا باشه فقط کافیه چیزی توی چنته داشته باشه
مهم نیست کی ضد چیه من میام اینجا نظرم رو میگم و میرم به نظرم بقیه هم همینکارو بکنن کل کل و توجیه و تعصب ماله ادم بیکاره من بعضی روزا به زور تایم خالی میکنم بیام به پدال سر بزنم بعضی روزا هم اصن نمیرسم بیام یه سری روزا هم بیکارم برا همین اصلا برام مهم نیست کی رای میاره کی فن هست کی هیتر هست میام پدال اون قسمت از اطلاعات و اخبارش که بدردم میخوره رو استفاده میکنم و باقی ماجرا رو ندید میگیرم و ازش رد میشم بدون اینکه بخونمش و اصلا وقتم رو باهاش تلف نمیکنم
اگه استینگر چیزی توی چنته داشت که جذابیت داشته باشه مطمننا فروشش اینقد افتضاح نمیبود و ازش استقبال میشد اگه یه کمپانی نمیتونه جذابیت بسازه منطق که میتونه بسازه مثلا اگه قیمت استینگر بجا 40 هزارتا 27 هزارتا بود (به نظرم در همین اندازه ارزش داره و نه بیشتر) اون موقع میتونست از نظر منطقی فرضا منه خریدار رو مجاب کنه بجا رگال بگم استینگر اما وقتی قیمت مطرح نیست من ظاهر ماشین و فنی ماشین رو در نظر میگیرم
مثلا چرا استینگر با وجود توربو و با حجم موتور کمتر باید 1 لیتر بیشتر بسوزونه ؟؟
چرا استینگر با وجود 200 نیوتون گشتاور بیشتر فقط 1 ثانیه سریع تره ؟؟
چرا با وجود موتور کوچیکتر(سبک تر ) باک بنزین کوچیکتر و فضای صندوق کوچیکتر وزنش 100 کیلو بیشتره؟؟
تازه توی مسافت 400 متر فقط 0.1 ثانیه سریعتره اونم با اون گشتاور !!
خب اینا نشانه ی چیه ؟؟ جواب = مهندسی ضعیف و غیر اصولی !! خب چرا باید من 40 هزار تا پولو بجای رگال با این اوصاف بدم به استینگر؟؟
PHILIPP
۲۸ فروردین ۱۴۰۰دوباره توی دوئل سیه طرف آمریکایی شده الکی تعداد نظرات رفته بالا
مثل دوئل M8 و چلنجر هلکتت که توی روز اول چلنجر هلکت 1200 تا رای داشت!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ فروردین ۱۴۰۰من خودم یکی از طرفدارای چارجرم،همیشه هم به اون دوئل سر میزنم،تا اونجا که یادمه اول m5جلو افتاد،وسطای روز چارجر رسید ۳۸۸تا m5 ۲۹۰تایی رای داشت،کم کم تا آخر شب رای های چارجر رسید ۸۰۰تا ب ام و هم ۴۰۰تا تا اون شب،دو روز بعد که نگاه کردم،رای های ب ام و ۲۰۰تا اضافه شده بود و چارجر ۱۳۰ تا،بعد یکی دو ماه هم چارجر رسید ۱۲۰۰دونه و ب ام و هم نزدیکای ۷۰۰تا(تا الان)،بعد چجوری تو همون روز چارجر رسید ۱۲۰۰تا؟!
میگم ضد آمریکایی کم نیست تو پدال..
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ فروردین ۱۴۰۰پس حتما سوزوکی جیمنی هم خیلی بهتر از رنگلره که توی دوئل تقریبا یه ۱۰۰تایی از رنگلر کم داره!
شلبی هم به چشم شما آشغالیه دیگه رای های اون هم تقلبی!
اسکالیدم چینیه به پای دوام لکسوس نمیرسه!
نه به زمان شاه اینقدر مردم به قولاشون وفا داشتن نه به الان هرکسی ۱۰تا چهره پنهان داره! با تاریخ ۲۵۰۰ساله ویا شایدم بیشتر،واقعا?♂️
mm.y@rlou
۲۸ فروردین ۱۴۰۰استینگر با اینکه خودروی نسبتا جذابی ولی توی فروش خیلی قدرتمند عمل نکرده
Dayan5775
۲۸ فروردین ۱۴۰۰نظرسنجی نتیجش یهو خیلی عجیب شد! از معدود دوئل هایی هست که همه کامنتاش به یک ماشین رای دادن بعد چطور یهو اینطور برعکس شد نظرسنجی تو مدت زمان خیلی کمی؟یکم پیش استینگر ۷۰ به ۳۰ جلو بود! :/
Abbas.Lambo
۲۸ فروردین ۱۴۰۰رای دادن و لایک و دیسلایک مشکل داره،همین الان به فرض مثال اگه من یه شخص بیکار باشم میتونم صدتا لایک رای بالا و پایین کنم،خیییلی راحت
Dayan5775
۲۸ فروردین ۱۴۰۰اره دقیقا زیاد دیدم یهو یه کامنت لایکاش یا دیسلایکاش زیاد شده
باگ زیاد هست
سردبیر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰درود. آرای تقلبی درنهایت حذف خواهند شد و جای نگرانی نیست. فقط زحمت کسانی هست که با تغییر مکرر آی پی و کوکی سعی می کنند در نتایج تاثیر بگذارند.
ممنون
mahan
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بزرگواران چرا هوندا اکورد توی لیست نیست؟
انتخاب من توی این سبک خودرو ها کمری و اکورد و ارتئون هستش هیچ دلیلی به انتخاب این دو ندارم با تموم احترامی که برای بیوک قائلم.ولی خب بین این دو درسته روی کاغذ به نفع استینگر هستش.ولی خب نظر دادن از روی کاغذ کار ادمای بی تجربه هست.هندلینگ و لذت رانندگی و گیربکس باکیفیت که توی کیا و هیوندای نمی بینم و پاشنه اشیل این دو هست.کیفیت ادوات خودرو و خیلی چیز های دیگه رو نمیشه بررسی نکرد.درکل نظرم رو بیوک هست
mahan
۲۸ فروردین ۱۴۰۰????فعلا که توی دیار سایپا شما سایپانشین هستین گل گلاب.درکل اگه عقده رو کم میکردی میخوندی جمله رو من گفتم باید دید و قضاوت کرد بعدش نصف بیشتره جوایز هیوندای کیا که شلغمه نتیجه اصلی رو ببین یک ماشین ورشکسته که کره ای فن هایی از دیار سایپا به قول خودت داره تعصبشو تو خواب و بیداری میکشه.نترس به اندازه کافی تجربه خودرو دارم که تو خوابت هم نتونی تجربهش کنی.البته تقصیر تو نیست توی ایران کوچک زندگی می کنید با ماشین های محدود اگه توی 4 تا کشور درست و حسابی زندگی می کردی این طوری نمی شد والا ما که تو ایران ماشین کم اوردیم شما تو کف سانتافه باشید
mahan
۲۸ فروردین ۱۴۰۰حرص چرا بخورم جونه دل.تو به فکر خودت باش.اونایی که میشناسن مارو میشناسن کافیه.
porsche
۲۸ فروردین ۱۴۰۰چرا به بیوک رای دادین؟؟
کیا از هر لحاظ بهتره
Ali
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بیوک
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ فروردین ۱۴۰۰بالاخره بعد دو روز یه دوئل دیگه هم شروع شد…
بعضیا میگن کیا بهتره اما من دلیلی برای بهتر بودنش نمیبینم،هیچوقت از قدمت ۱۱۹ساله کمپانی بیوک برای نظر دادن به کیای ۵۰ساله نمیگذرم،درضمن کیا فقط از بابت پرفورمنس خوبه و گرنه نه ابعاد بزرگی داره،نه قیافه خوبی،تازه صندوق ۹۰۰لیتری و ۱۰۰کیلو وزن کمتر و موتور تنفس طبیعی با ۳۰۰سی سی بیشتر هم اضافه کنیم…
نظر من بیوک…
RezaRs
۲۸ فروردین ۱۴۰۰آبتین جان اخه کلمه اسپورت که اولش اومد کارو سخت کرد حالا جدا از این دوئل برای سدان خانوادگی اسپورت خب من انتخابم سوناتا nline چون به نظرم پرفورمنس اینجا مهم تر بود اما اگه بگید سوناتا فول خلیج یا کمری فول خلیج میگم کمری یعنی اسمی از trd و n line نیاد اره اینجام به نظرم همینه که کلمه اسپورت معادلاتو بهم میزنه
The Junior Mafia
۲۸ فروردین ۱۴۰۰جناب آبتین کمپانی بیوک در سال ۱۸۹۹ تاسیس شده که اگه ۲۰۲۱رو منهای اون عدد کنیم ۱۲۲بدست میاد.
The Junior Mafia
۲۸ فروردین ۱۴۰۰با سلام،بنظر من از جهات مختلف کیا استینگر بهتر باشه،اما من با احترام به کیا بیوک رو انتخاب میکنم
Amirreza
۲۸ فروردین ۱۴۰۰من واقعا برای افرادی در این حد متعصب متاسفم که با وجود اینهمه برتری داره بیوک میبره واقعا چرا؟ چیه بیوک بهتره ؟ دیگه خودشون زدن کیفیت داخلی نا امید کنده
Aryan kia
۲۹ فروردین ۱۴۰۰واقعا دلیلی به برتر بودن بیوک رو نسبت به کیا تو این مقایسه نمیدونم
فک کنم آرا فیک زیاده
مهدی
۲۹ فروردین ۱۴۰۰محصولات جنرال موتورز از قدیم یه سری نقاط قوت داشتن و یه سری نقاط ضعف نسبت به رقبای خوب اروپایی… نقاط قوت طراحی بیرون و موتورهای ساده و قوی و گیربکس اتومات بی دردسر و خرکار بود نقاط ضعف هم کیفیت متریال کابین پایین و سیستم تعلیق ناکارآمد . الان تو این ماشین که من میبینم همه نقاط قوت تبدیل به ضعف شده و ضعف ها هم باقی مونده پس دیگه صحبتی نیست