تاپ گیر در یک مسابقهٔ درگ ۸۰۰ متری سدان الکتریکی تسلا مدل ۳ پرفورمنس را در برابر سدانهای اسپرت، قدرتمند و برتر اروپایی قرار داده است. رقبای سدان الکتریکی آمریکایی در این درگ بامو M3، آلفارومئو جولیا کوادروفولیو و مرسدس AMG C63 S هستند که نتیجهٔ بسیار جذابی را رقمزدهاند. در این درگ، کریس هریس که پشت فرمان تسلا نشسته است، مسابقهٔ درگ را بجای مسافت معمول یکچهارم مایل یا ۴۰۰ متر در نیم مایل یا ۸۰۰ متر برگزار کرده است تا مدل ۳ را بیشتر به چالش بکشد.
در هنگام شروع درگ، تسلا سریعاً جلو افتاده و فاصلهٔ زیادی را با رقبای اروپایی ایجاد میکند تا جایی که اگر این یک درگ ۴۰۰ متر بود قطعاً مدل ۳ بهآسانی پیروز میشد؛ اما این درگ همچنان ادامه دارد و رقابت اصلی از نیمهٔ دوم مسیر آغاز میشود؛ اما برای اینکه دریابید آیا یکی از این سه سدان قدرتمند اروپایی شتاب کافی برای مغلوب کردن تسلا در نیم مایل را دارد یا نه، ویدئوی زیر را مشاهده کنید.
درنهایت اما هریس مدل ۳ را با عبارت «یک کلاشینکف پنهانشده در ظاهر یک چاقوی کره خوری» توصیف میکند. این توصیف به خاطر ظاهر ساده و نهچندان هیجانانگیز تسلا در مقایسه با استایل تهاجمی سدانهای اسپرت اروپایی است؛ اما این سدان آمریکایی با وجود ظاهر ساده، در درگهای ۴۰۰ متر میتواند رقبای خود را نابود کند و تنها زمانی که مسیر ادامه پیدا کند و سدان الکتریکی به حداکثر سرعت خود نزدیک شود، رقبا شانس نزدیک شدن به آنرا خواهند داشت.
[دانلود ویدئو]
مهدی ۹۱۱
۸ تیر ۱۳۹۸دو تا درگ از تسلا و rs3دیدم که هر گدوم یکبار بردن به نزر من اصلی ترین رقیب تسلا تو شتاب اولیه rs3 باشه ولی تسلا در درگهای طولانی در برابر رقبا کم میاره
MAHDI
۸ تیر ۱۳۹۸911 جان اون اولی که آئودی RS3 تونست تسلا3 روشکست بده مدل تسلا3پرفومنس نبود.ومدلی بود که حدود350 اسب قدرت داشت اما در درگ دوم مدل تسلا 3پرفومنس رو آوردن که تونست آئودی RS3 رو شکست بده که بعدش هم درپیست هاشون زمان گیری کردن وهمینطور با M2
Seyed AMG
۸ تیر ۱۳۹۸دوستانی که ویدئو رو تماشا نکردن :
اول : مرسدس AMG C63S
دوم : تسلا
سوم : آلفا رومئو جیولیا
چهارم : بی ام و M3
مهدی ۹۱۱
۸ تیر ۱۳۹۸البتهc63 هستش
پیکان جوانان گوجه ای
۸ تیر ۱۳۹۸این که واضحه الکتریکیها تو شتاب اولیه برترن ولی اینو هم باید بدونیم که استفاده زیاد از این قابلیت باعث میشه باتری زودتر خالی بشه پس نباید زیاد این کار انجام داد ولی وقتی بری پیست دیگه مشکلی نیست فقط گازشو بگیر
Khosrow
۸ تیر ۱۳۹۸تسلا زود میاد دیرم میره / اینم از تسلا الکتریکی / اینا کیدزهای اروپایی بودن / بزرگاشون وقت برای تسلا مسلا ندارن ..
OMID
۸ تیر ۱۳۹۸انگار مدل سه پرچمداره تسلا عه
تازه فقط مرسدس برد بقیه باختن به تسلا 😏
درگ هم استاندارد یک چهارم مایل نبود تازه
کاوه
۸ تیر ۱۳۹۸دمت گرم.
M
۸ تیر ۱۳۹۸بعد یه سری میان میگن 911 GT2rs به این باخته به خودشونم میگن ماشین باز!
مهراد
۸ تیر ۱۳۹۸هولی مولی !! تو شتاب اولیه به سه تا اروپایی رِیپ کرد :))))
M
۸ تیر ۱۳۹۸داداش الکتریکیه تعجب نداره فرق اروپا و امریکا نیست فرق ارمیچر وسیلندرو پیستونه !
سامان
۸ تیر ۱۳۹۸اینکه چرا قدیمی ها میگن مرسدس ماشین جاده س اینجا مشخص میشه
Sina
۸ تیر ۱۳۹۸یکی از خلاصه ترین و قشنگ ترین کلیپ های درگی بود که دیدم
فقط وسط این هیجان و درگ صدای جرمی کلارکسون واقعا خالی بود لامصب یه هیجان دیگه ای به مسابقه ها میداد
Amir
۸ تیر ۱۳۹۸بین این چهار تا یه جواهری وجود داره که بدجور دوسش دارم،اسمش آلفا رومئو جولیاست?
Meysam
۸ تیر ۱۳۹۸+:بعد مرگت میخوای کجا دفنت کنیم؟
_:ترجیحا یه بنز،در هاشم قفل کنین:)
Ahmad
۸ تیر ۱۳۹۸داداش مرسدسه تابوت که نیست. بذار یه عشق ماشین ازش لذت ببره. بعد مرگ فقط آروم بخواب جاش خیلی مهم نیست.
MAHDI
۸ تیر ۱۳۹۸این درگ تاپ گیرهستش.اما باز یه بی انصافی که کردن ضعیف ترین مدل M3 رو آوردن که شتاب بالای4/1 داره.مثلا مدل C63 هست اما C63S رو همیشه میارن.که چه آلفا وچه C63S بالای500 اسب قدرت دارن چون M3 معمولی 420اسب قدرت داره حداقل باید M3کامپتیشن باشه که شتاب 3/9 داره ویا سریع ترین مدل M3 که سریع ترین خودروی این کلاس هستش در شتاب یعنی M3CS با شتاب 3/7 ثانیه.
اما جدای از این حرفا یک هفته است از درگ CARWOW گذشته که بین E63S و تسلا3 پرفومنس و ب ام وM850 هستش که نمیدونم پدالی که همیشه زود درگ هاشو میذاشت الان چرا نمیذاره.همون روز اول توقسمت پدال آپارات گذاشته شد.
البته یه رقابت دیگه بین تسلا3 پرفومنس وآیودیRS3 و ب ام وM2 هستش که اونم جذابه!
Seyed AMG
۸ تیر ۱۳۹۸آقا مهدی اینم در نظر بگیر که M3 معمولی ، ۱۵۰ کیلو سبک تر از C63s ، البته چند ماه پیش یه درگ دیگه از M3 کامپتیشن و C63S دیدم که باز هم مرسدس برد شما که خودت بهتر میدونی … اما درسته M3 CS یک ثانیه سریع تر از C63S و تو پیست هم عملکرد بهتری داره اما در درگ ۴۰۰ متر اگه اشتباه نکنم هر دو تاشون تایم ۱۱.۹ ثبت کردن
MAHDI
۸ تیر ۱۳۹۸سید جان خودت میدونی که M3 رقیب C63 هستش. اما رقیب اصلی C63S مدل M3کامپتیشن هست که حدود 450 اسب قدرت داره که شتابی در یک سطح دارن.ولی M3CS که درگ هاش با C63 و آلفا جولیا رو میشه در یوتیوب پیدا کرد.
اما حداقل باید M3کامپتیشن رو میاوردن که بجاش M3 رو آوردن که 80 اسب بخار ضعیف تره.
مدلهای M3 با 4/1 ثانیه ومدل M3 کامپتیشن با3/9 ثانیه و مدل M3 CS با 3/7 ثانیه هستن!!!
овsкиكMас
۸ تیر ۱۳۹۸هیچوقت واس بنز شاخ و شونه نکشین ??✌?
زانیار
۸ تیر ۱۳۹۸یه جوری حرف میزنید انگار همهتون بنز یا بی ام دبلیو سوار میشید این همه پرایدم تو سطح شهر مال منه…..!!!?
Elmiraj
۸ تیر ۱۳۹۸خب نکته اینجاست که سقف سرعت سه محصول پرفورمنس تسلا در ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده که در مسافت طولانی باعث باخت میشه…
شتاب گیری محصولات تسلا از ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر به صورت آنی هست و از آن به بعد تا ۲۵۰ کیلومتر به صورت برنامهریزی شده آرام تر پیش میرن و در دقیقاً در سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت ثابت به راه خود ادامه میدن….
همان طور که در درگ دیدین ماشین تا ۱۲۵ مایل در ساعت با شتاب گیری فوقالعاده ای پیش رفت و از آن به بعد منحنی گشتاور افت کرد و C63s در سرعت ۱۳۲ مایل ازش سبقت گرفت….
البته باید اینم در نظر گرفت که C63s سقف سرعتش ۳۸ کیلومتر در ساعت بیشتره ۲۵ اسب بخار قدرت بیشتری داره و ۹۰ کیلوگرم هم از Model 3 Performance سبک تره….!!!!!!!!!
.
.
.
.
مهم اینه که سه محصول پرفورمنس تسلا در مسافت استاندارد ۴۰۰ متر با اختلاف فاحش از رقبای خود بهترن………..
joojoo
۸ تیر ۱۳۹۸برنامه ریزی نشده…بلکه این خاصیت ماشینای الکتریکیه….که افت شتابشون شدیده…مثال میزنم….آئودی Q5 الکتریکی شتاب 0-100 توی 5.5 میره…..ولی تاپ اسپیدش 200 تا بیشتر نیست….در حالی که یه ماشین خیلی درپیت تر مثل کیا سراتو….با شتاب 10.5 ثانیه ای…تاپ اسپیدش 209 کیلومتر بر ساعته
شاید بعضیا بگن خب شاسی بلنده و نیروی درگ زیادی بهش وارد میشه..خب درسته ولی حتی با شاسی بلندی مثل لکسس LX که مقایسه میکنی….میبینی لکسس با شتاب 7…تاپ اسپیدش 220 تاست….
به خاطر همین افت شتاب زیاد ماشینای الکتریکی ، و اینکه دنده ندارن….و هم اینکه هیچ صدایی ندارن…..ازشون بدم میاد….میخواد سمند الکتریکی باشه…میخواد تسلا مدل اس باشه…
حامد قدسی
۸ تیر ۱۳۹۸سرعت بیشینه ی محدود می تونه چند تا دلیل داشته باشه
اول برنامه ریزی های ایمنی که تو همه ی ماشین ها هست و تو مدل های پرفورمنس برش می دارن.
داستان وزن زیاد ماشین های الکتریکی به دلیل باتری ها هست و سرعت خیلی بالا به معنی سخت تر شدن متوقف کردن خودرو و خطر میشه
موضوع دوم بحث های کنترل دمایی به خصوص تو جریان های زیاد در طولانی مدت هستش که خوب برای اینکه از یه جایی به بعد به دلیل افزایش نیروی درگ باید انرژی خیلی بیشتری مصرف بشه برای افزایش سرعت و خوب با در نظر گرفتن وزن ماشین و محدودیت های تکنولوژی و هزینه ها برای یه ماشین عمومی و نه پرفورمنس بهتره که به خودرو اجازه ی افزایش سرعت بیشتر رو ندیم تا آسیب های مختلف رو در موتور و باتری و… ایجاد کنه.
اثبات این حرفام رو هم تو مدل رودستر خواهید دید که به دلیل استفاده از تکنولوژی بهتر و باتری سبک تر محدودیت سرعت بالاتری داره و بیش از 400 کیلومتر در ساعت سرعتش خواهد بود.
امیر
۸ تیر ۱۳۹۸این مطلبو همه میدونن و نیازی نبود ک یادآوری کنید اما مشکل اینجاس ک یه عده نمیخوان قبول کنن و تا جایی ک به نفعشون هست ،منطق همونی هست ک میخوان!!
و اما بین این ۴ بزرگوار،الفا دلبری خاصی میکنه
بسیار دوس داشتنی
doubt
۸ تیر ۱۳۹۸مهمترش اینه که در کل ماشین الکتریکی حال نمیده. خیلی عامیانه میگم. بعدشم شما ک میگی 400 متر پس شرایط دیگه هم باید استاندارد باشه که یعنی درگ الکتریکی با درون سوز معنا نداره.البته من خودم با ماشینای آمریکایی خیلی حال میکنم اما سلیقه شخصیم هیچ رقم با الکتریکی جور نمیشه. در حقیقت ازشون متنفرم با اینکه اجتناب ناپذیرن
doubt
۸ تیر ۱۳۹۸حال کردم c63s گرفتش لحظه آخر. شاخ شدن الکی این ماشینای الکتریکی بی روح با گشتاور آنی فک کردن خبریه. خیلی حال داد جوووون
Saeed
۱۷ تیر ۱۳۹۸بنظر من تسلا میتونه بهترین ماشین جهان باشه…چون ماشینای الکتریکی درسته که صدا ندارن و سرعت زیاد ندارن.اما دوست دار محیط زیستن الان از دست این ماشینای درون سوز دمای جهانی زمین ۲ درجه افزایش پیدا کرده.شاید ۲ درجه زیاد نباشه اما قطب شمال داره کم کم آب میشه و سطح دریا ها هم بالا میاد.ارزش نداره به خاطر سرعت خوب و صدا اگزوز زمین رو نابود کنیم…..