پس از رونمایی نسخه پایه یاریس GR بازار ژاپن در ماه ژوئن، تویوتا درست نگاهی به نقطه مقابل داشته است. این خودروساز ژاپنی برخی بهبودهای ظاهری و عملکردی را با همکاری بخش گازو ریسینگ برای این هاچبک تیز و فرز تدارک دیده است.
در بخش ظاهری GR یاریس پذیرای دیفیوزر بزرگ سپر جلو شده است. این قطعه حدود ۱۲ میلیمتر از ارتفاع خودرو را کاسته است. رکابهای جانبی مشکی براق نیز به همین میزان روی کاهش ارتفاع خودرو تأکید دارند. وقتی به بخش عقب خودرو برسیم شاهد دیفیوزر جدید با چهار خروجی یکپارچه اگزوز خواهیم بود.
همچنین بهبودهای طراحی دیگری همچون فریم فیبر کربنی قاب پلاک، نوارهای تزئینی روی بدنه و… نیز وجود دارند. تویوتا و گازو ریسینگ نگاهی به کابین نیز داشته و در این بخش اقدام به نصب کفپوشهای سفارشی، تریم کربن مانند روی پانلهای داشبورد و دربها کردهاند.
تنها بهبود پرفورمنس این هاچبک داغ به میله استرات جلو مربوط میشود که هماهنگی خوبی با پوشش قرمز پیشرانه پیدا کرده است. نهایتاً نیز باید دستگاه ضبط کنندهای اشاره کنیم که به درگاه USB یاریس متصل شده و میتواند دادههای پرفورمنس خودرو را به نمایش بگذارد.
خبری از بهبود قدرت و گشتاور GR یاریس نیست اما خب این خودرو در اروپا قدرت ۲۵۷ اسب بخاری و حتی در ژاپن خروجی ۲۶۸ اسبی را ارائه کرده است. این نیرو از طریق گیربکس دستی به هر چهار چرخ فرستاده میشود. این هاچبک ۳ درب وزن ۱۲۸۰ کیلوگرمی دارد.
تویوتا GR یاریس در اروپا و ژاپن عرضه میشود و فعلاً خبری از حضور آن در آمریکا نیست.
[دانلود ویدئو]
رامین
۱۸ شهریور ۱۳۹۹257 اسب قدرت+گیربکس دستی+چهارچرخ متحرک = داداشم تویوتا ??
میثم
۱۸ شهریور ۱۳۹۹عشقه
عشق
behnam1012
۱۸ شهریور ۱۳۹۹عجب دست پختی ??
Abbas.Lambo
۱۸ شهریور ۱۳۹۹عاشق ماشینای اسپرت و ریزه میزه هستم،علل خصوص این یاریس که دیگه آخرشه
MehdiTurbo
۱۸ شهریور ۱۳۹۹داخلش کپی کامل از هیوندا شده انگار تو هیوندای ژاپنی نشستی خیلی شبیه هیوندا کونا نسل قبل و ولوستر داخلش ولی از بقیه جهات عالیه
https://www.google.com/search?q=هیوندا+کونا&client=ms-android-samsung-ga-rev1&source=android-browser&prmd=ivn&sxsrf=ALeKk00Lvi7XdYVBQs5q5a3bLnBdM5aMPA:1599574960533&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjkp8GK4dnrAhXMTxUIHb__BaYQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=412&bih=678&dpr=2.63#imgrc=ankvmnMWvcKKNM&imgdii=75kP3R8rVsiopM