جگوار در سال ۲۰۱۹ نسخه فیس لیفت اف تایپ مشهور را معرفی کرد. این خودروی دو درب طیف گستردهای از تغییرات در ظاهر و باطن را تجربه نمود و نسخه R آن اسبهای بیشتری به دست آورد؛ اما چیزی که تا این لحظه نمیدانستیم قیمت تریم های متنوع اف تایپ بود که حالا آن نیز مشخص شده است. جگوار قیمت تمامی مدلهای اف تایپ ۲۰۲۱ را منتشر کرده و البته یک سورپرایز دلپذیر هم برای خریداران مدل پایه و R دینامیک وجود دارد.
مدل پایه این خودرو در دو نسخه کوپه و کانورتیبل قیمت آغازین ۶۱۶۰۰ و ۶۴۷۰۰ دلاری دارد. البته قیمت مدل R دینامیک چهار چرخ محرک کاهش قابلتوجه ۵۵۰۰ دلاری داشته است. البته قیمت مدل R کوپه و کانورتیبل به ترتیب ۱۴۰۰ و ۱۰۰۰ دلار افزایش داشته اما این امر با توجه به ارتقای تکنولوژی خودرو و همچنین وجود پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار ۵۷۵ اسب بخاری خیلی قابلتوجه نیست. در جدول زیر میتوانیم قیمت تریم های گوناگون اف تایپ را ببینیم.
قیمت (کوپه/کانورتیبل) | قدرت (اسب بخار) | قوای محرکه | تریم |
۶۱۶۰۰/۶۴۷۰۰ | ۲۹۶ | ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، دیفرانسیل عقب | اف تایپ پایه |
۷۳۱۰۰/۷۵۴۰۰ | ۲۹۶ | ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، دیفرانسیل عقب | اف تایپ فرست ادیشن |
۸۱۸۰۰/۸۴۹۰۰ | ۳۸۰ | ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار، چهار چرخ محرک | اف تایپ R دینامیک |
۱۰۳۲۰۰/۱۰۵۹۰۰ | ۵۷۵ | ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار، چهار چرخ محرک | اف تایپ R |
این خودروساز بریتانیایی همچنین نسخه فرصت ادیشن اف تایپ را تولید کرده که بر پایه نسخه R دینامیک شکل گرفته اما از پیشرانه ضعیفتر استفاده میکند. رینگهای ۲۰ اینچی خاکستری و تریم منحصربهفرد بدنه باعث تمایز این مدل میشوند.
بهروزرسانی خانواده اف تایپ شامل نمای جلوی جدید شامل چراغهای نازکتر و کاپوتی عضلانی میشود. چراغهای جدیدی نیز در بخش عقب نصب شده و کابین هم از پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی سود میبرد. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در این خودرو وجود دارد. علاوه بر افزایش قدرت، نسخه R به سیستم تعلیق بازنگری شدهای مجهز گردیده که این بخش شامل فنرها، دامپرها و… بهتر میباشد.
پیشفروش این خودرو هماکنون شروع شده اما به زمان تحویل آن اشارهای نشده است.
احمدرضا
۱۹ بهمن ۱۳۹۸فیس لیفت به ماشین نشسته
صد باریکلا به جگوار
Toyota
۱۹ بهمن ۱۳۹۸عجب خوشمزه و شیکه این بشر رنگ سفیدش
تو یوتیوب ردلاین بررسیش کرده خیلی زیباس
Farzad
۱۹ بهمن ۱۳۹۸این ماشین عشق میخواد
net
۱۹ بهمن ۱۳۹۸در مدل سقف ثابت سقف سانروفش خوبه . در مدل سقف باز که عقبش کشیده میشه زیباتر هست و در مدل سقف ثابت که عقبش کشیده نیست جالب نیست و اگر عقبش کشیده بود خیلی زیباتر میشد. اگر در مدل سقف باز لوله تک اگزوز وسط نبود و از دو لوله اگزوز دایره ای در سمت چپ و راست استفاده کرده بود زیباتر میشد و در مدل سقف بسته ثابت دو اگزوز دایره در سمت چپ و راست کافی بود نه چهار اگزوز و چهار اگزوز برای ماشینهای سوپر اسپرت خوبه.اگر کنار دنده دیوار زشت نداشت قشنگتر میشد.چراغ باریک جلو و جلوپنجره قشنگه و اگر زیر چراغ باریک زیبای جلو در سپر توری مشکی نبود و بسته بود زیباتر میشد
:::فرشاد:::
۱۹ بهمن ۱۳۹۸زمانی که معرفی شد، اکثرا میگفتن قبل از فیسلیفت بهتر بود، الان کافیه عکس اول رو ببینین تا به نتیجه برسین واقعا شیکتر شده.
mehran911
۲۰ بهمن ۱۳۹۸خیلی خوب شد که تولیدش ادامه پیدا کرد
آفرین به جگوار لندروور
MEHDI
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰یه روز یه مدل کوپ ازت میخرم و کف خیابونای ایران میچرخونمت ? #BTC
رسول
۷ فروردین ۱۴۰۲ماشین که نیست ،عشقه، عشق… خدا قسمت همه عشق بازا کنه لیاقت داشتنش به منم بده.
MAYA
۲۷ مهر ۱۴۰۲ای جونم به این ماشین … درسته دخترم ولی عاشق ماشینام مخصوصا جگوارا🤟