تیم بازاریابی جیپ بهترین تلاشهای خود را برای جلبتوجه همگانی به رانگلر انجام داده است. این کار در زمانی انجام میشود که رقیب خبرساز رانگلر یعنی فورد برانکو معرفی شده است. درست چند ساعت پیش از معرفی برانکو جیپ کانسپت روبیکان ۳۹۲ با پیشرانه ۸ سیلندر را معرفی کرد و اندکی بعد نیز گفته شود احتمال تولید این خودرو وجود دارد. حالا هم که برانکو پدیدار شده جیپ دوباره با تیزری جدید و هیجانانگیز خبرساز شده است!
در کلیپ ۱۵ ثانیهای منتشر شده پیشنمایشی از نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر به چشم میخورد. در این کلیپ رانگلر پلاگین هیبریدی را میبینیم که در منظرهای زیبا حرکت کرده و به حدی آرام و متین است که آرامش شب را به هم نمیزند.
نسخه پلاگین هیبریدی این آفرودر نمادین اولین بار در ژانویه سال جاری پدیدار شد یعنی زمانی که نسخه پیشتولیدی آن در CES 2020 به نمایش درآمد. در آن زمان جیپ اعلام کرد جزئیات بیشتر از این خودرو را اواخر سال جاری منتشر خواهد کرد.
جیپ در این ویدئو هیچ اطلاعات اضافهای از خودرو به جز نام رسمی آن یعنی رانگلر 4xe را منتشر نکرده و به گفتن عبارت “به زودی” بسنده کرده است. فعلاً نمیدانیم که زیر پوست این خودرو چه چیزی قرار دارد اما گفته میشود قوای محرکه پلاگین هیبریدی رانگلر 4xe از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری کنونی استفاده خواهد کرد. بخش الکتریکی این معادله نیز ظاهراً در محفظهای زیر خودرو و بین اگزوز و میللنگ قرار خواهد داشت.
ما همچنین نمیدانیم که آیا این خودرو فقط بهصورت چهار درب عرضه خواهد شد یا نسخه دو درب نیز از آن سود خواهد برد. از آنجایی که پیکاپ گلادیاتور از نظر فنی مشابه رانگلر بوده و هر دو در یک کارخانه تولید میشوند احتمال دارد این خودرو نیز با قوای محرکه هیبریدی عرضه شود اما فعلاً چنین چیزی تائید نشده است.
رامین
۲۵ تیر ۱۳۹۹جیپ شمشیرو از رو بسته با چنگ و دندون می خواد جایگاهشو حفظ کنه. به این می گن رقابت سالم دمشون گرم
NAVID۰۰۹۸
۲۵ تیر ۱۳۹۹اما مشکل اینجاست ، چیپ با این پلتفرم نمیتونه با برانکو رقابت کنه و این بروزرسانیها هم بیفایدست و فقط میتونه گذر زمان بکنه و باید سریع نسل عوض کنه و وارد فازه تازهای از رقابت بشه تا بتونه فورد را شکست بده .
به شخصه برانکو را پرچمدار حالحاضر این کلاس میبینم و مطمئناً در آینده خیلی خیلی زیاد خبر میشنویم از برانکو .
برانکو با طیف وسیعی از قطعات ماژولار وارد شده که حق انتخاب مشتری وسیعه .
رامین
۲۵ تیر ۱۳۹۹ساختن یه ماشینی بهتر از رانگلر برای خود جیپم خیلی سخته و البته بسیار پر هزینه. فک کنم با معرفی موتور همی و پلاگین هیبریدی حداقل تا دو سال دیگه خبری از نسل بعد نیست.
مهرداد
۲۵ تیر ۱۳۹۹دیشب داشتم سایت فورد رو نگاه می کردم تمام مدل های first که 3500 تا بودن پیش فروش شده و سایت به علت ترافیک بالا اجازه وارد شدن بخش build رو هم نمیداد. به نظر استقبال برای برانکوی جدید خیلی زیاد بوده و خواهد بود. بی دلیل نیست جیپ اینطور احساس خطر کرده
هاتف
۲۵ تیر ۱۳۹۹ذات جیپ مصرف بنزین و خشک و قلدر بودنه. لطفا با سوسول بازی پلاگین هایبرید شبیه تویوتا پریوس نکنیدش
مهدی اکرمی
۲۵ تیر ۱۳۹۹انصافا برانکو خیلی خوبه و شدیدا احساس برانگیزه. اگه در آمریکا رانگلر داشتم احتملا میفروختم و برانکو میخریدم. از این به بعد باید برای این سگمنت بگیم هرچی برانکو بگه
حسین
۲۵ تیر ۱۳۹۹فقط از روی عکس و مشخصات رو کاغذ؟؟!!
Mad.z.Max
۲۵ تیر ۱۳۹۹ویدیو های زیر پست برونکوی جدید رو اگه ندیدی حتما ببین حسین جان، حد اقل اونی که پنج دقیقه اینطوراس، موتور وان اولین نشریه ای بوده که باهاش آفرود کرده، واقعا آدم رو به هیجان میاره. منم اگه آمریکا بودم صد درصد هرجوری بود یکیشو سفارش میدادم…
حسین
۲۸ تیر ۱۳۹۹حتما، ممنون.
مهدی اکرمی
۲۵ تیر ۱۳۹۹صرفا از روی عکس نیست. بالاخره علاقه و تعقیب چند ساله اخبار دنیای خودرو و شناخت نسبی از توانایی و ژن شرکت های خودروسازی باعث میشه عملکرد و کیفیت خودروها رو تا حدی زیادی احساس کنم. شاید نتونم دلیل علمی بیارم اما مطمئنم اکثر عاشقای این صنعت همچین وضعیتی دارن
ضمنا مقالات و کلیپ های مربوطه هم بی تاثیر نیست
NAVID۰۰۹۸
۲۵ تیر ۱۳۹۹دقیقاً هم همینطوره و برانکو اومده همه رقبای ارزان و گران را لوله کنه ببره .
من که عاشق نمونه دودرش شدم ، هیف که تو بد دورهای از ایران زندگی میکنیم و این خودروها برایمان دست نیافتنیست .
Mf1
۲۶ تیر ۱۳۹۹لامبو اوروس گرون قیمته هرچند هم کلاس با اینها نیست ولی کسی که بخواد با کلاس گرون بخره فکر خودرویی دیگه نیست
امیر
۲۵ تیر ۱۳۹۹موتور ۳.۶ لیتر پنتستار کرایسلر بهترین عملکرد رو از نظر بازدهی و مصرف بنزین رو در بین دیگر موتورهای این کمپانی داره و در نسخه هایی ک با هایبرید خفیف همراه شده، تقریبا میشه گف بین رقبا بهترین عملکرد رو داره
حسین
۲۵ تیر ۱۳۹۹خوب شد برانکو اومد تا جیپ یه تکونی به خودش بده و موتورهای قوی ترو رو کنه. ولی خودم شخصا برای یه آفرودر، موتور توربو دیزل رو ترجیح میدم.
مرتضی
۲۵ تیر ۱۳۹۹آقا شرمنده ربطی به پست نداره، ولی چرا همه ویدیو هاتون رو مثل همین پست رو خود سایت آپلود نمیکنین ، آپارات رو گوشی خیلی بد باز میشه