فیات-کرایسلر برنامهای برای تولید جیپ گلادیاتور هلکت ندارد اما این امر باعث نشده سایر شرکتها چنین ایدهای را عملی نکنند. این پیکاپ شکل گرفته بر پایهی شاسیبلند نمادین رانگلر تازه در اول راه خود بوده ولی قبلاً نمونههای هلکت آن رؤیت شدهاند. البته جدیدترین نسخهی این پیکاپ تغییرات بسیار زیادی داشته چراکه قدرت ۷۰۷ اسب بخاری در روزگار کنونی کاملاً متوسط به نظر میرسد! طبیعتاً این هیولای جذاب محصول هنسی بوده و میتوان آن را اولین گلادیاتور ۱۰۰۰ اسب بخاری روی زمین دانست.
این پیکاپ هنسی ماکسیموس ۱۰۰۰ نام داشته و در بطن آن پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری هلکت جای گرفته است. هنسی از پکیج ارتقای HPE1000 خود استفاده کرده و از آنجایی که گلادیاتور تنها با پیشرانه هلکت کامل نبوده بنابراین ECU، رادیاتور و سیستم سوخترسانی هم ارتقا یافتهاند. یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ نیز تضمین کنندهی تنفس خوب پیشرانه بوده و اگرچه ما هنوز ویدئویی از ماکسیموس را ندیدهایم اما انتظار میرود غرشهای آن کاملاً ترسناک باشد.
همانگونه که در تصاویر مشاهده میکنید، ظاهر گلادیاتور هم تغییر یافته است. هنسی از سیستم تعلیق متفاوتی استفاده کرده که ارتفاع پیکاپ آمریکایی را بالا برده و زیر آن نیز رینگهای ۲۰ اینچی سفارشی و لاستیکهای آفرود بی اف گوودریچ KD قرار گرفتهاند. سپرهای جلو و عقب متمایز به همراه چراغهای LED نیز جزو دیگر تغییرات ظاهری ماکسیموس ۱۰۰۰ میباشند.
همهچیز عالی به نظر میرسد اما همانگونه که حدس میزنید، خریداری یک گلادیاتور ۱۰۰۰ اسب بخاری آسان نیست. در ابتدا باید بودجهای ۲۰۰ هزار دلاری را در نظر بگیرید اما هنسی اعلام نکرده که این مبلغ شامل قیمت گلادیاتور هم میباشد یا تنها بهای پکیج در نظر گرفته شده است.
مشتریان ما خواهان خودروهایی منحصربهفرد و قدرتمند هستند که بتوانند تجربهی رانندگی هیجانانگیز و جذاب را در جاده و آفرود ارائه کنند.
دومین و شاید چالشبرانگیزترین نکته به سقف تولید این هیولا مربوط میشود. تنها ۲۴ دستگاه از ماکسیموس تولید خواهد شد که تضمین کنندهی کمیاب بودن خودرو است. تولید این خودرو از جولای آغاز میشود و هدف هنسی تولید دو دستگاه از آن در هر ماه است.
F22RAPTOR
۱۱ خرداد ۱۳۹۸چه هیولایی این
NAVID۰۰۹۸
۱۱ خرداد ۱۳۹۸جداً که نباید این را به هر کسی بفروشند و حتماً باید از خریدار تعهد بگیرند که مبادا با این هیولا سرعتهای بالا در شهر و اتوبان بره .
فکر کن یه همچین هیولای خفنی را با کمترین آیرودینامیک بندازی زیر پای یه بچه پولدار که فقط گاز دادن بَلَده و نه رانندگی حرفه ای .
چیزی که در اصفهان و تصادف مرگبار پورشه ماکان شاهد بودیم .
حسن
۱۱ خرداد ۱۳۹۸خدای افرودرهای جهان جیپ اینبار با 1000 اسب
SFXSuperFast
۱۲ خرداد ۱۳۹۸چقدر نام گذاریش باحال بود
فیلم گلادیاتور رو همه دیدیم
اسم شخصیت اصلی فیلم ماکسیموس بود
علی
۱۱ خرداد ۱۳۹۸قدرتش برازنده اسمشه گلادیاتور
امیر
۱۱ خرداد ۱۳۹۸پیکاپ هزار اسبی!!!!
دور از ذهنه
بسیار مشتاقم ببینم عملکردش چجوریه
با توجه به تجربه هنسی قطعا یه هیولای تمام عیار تولید شده
ایمان
۱۱ خرداد ۱۳۹۸عجب رنگی ، عجب قدرتی ، عجب ابهتی ??
moein
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ولی انصافا سرعت و قدرت در این حد به این ماشین خیلی نمیاد?
amin
۱۱ خرداد ۱۳۹۸جیپ و دیگر هیچ
Khosrow
۱۱ خرداد ۱۳۹۸1000 اسب برای این استایل مثل حناق تو گلو میمونه ..
حسن
۱۱ خرداد ۱۳۹۸بهتره بگی جیپ مثل حناق تو گلویی شرکتهای رقیبش هست
Hemichan
۱۱ خرداد ۱۳۹۸به امید هنسی هلفنت در آینده ..
me84
۱۱ خرداد ۱۳۹۸.
آدمایی تو گوشه کنار این مملکت هستن که اگه اون امکاناتو داشتن با کمتر از نصف این پول کارایی میکنن فک هنسی بچسبه به آسفالت.
200 هزار دلار؟؟؟؟؟
Sajjad
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ما ایرانیا پوچ ترین مدعی های دنیاییم
Alireza
۱۱ خرداد ۱۳۹۸تو مناطق برفی خیلی کاربردی نیست…
آخه صداش بهمن شدیدی بوجود میاره
G
۱۱ خرداد ۱۳۹۸این واقعا هیولای به تمام معناست
یه خبر تاسف برانگیز جیپ رانگلر 2019توی تست انکاپ استرالیا یک ستاره ایمنی گرفته
حسن
۱۲ خرداد ۱۳۹۸تست انکاپ استرالیا مرجع معتبری نیستش که حرفش ملاک باشه
Sajjad
۱۲ خرداد ۱۳۹۸تصاویر مربوط به تست رو مشاهده کنید
به دلیل عدم جمع شدن کامل کاپوت تا قبل ستون و عدم جذب ضربه یک ستاره دادن.
دلیل اصلیش هم اینه که مانع تصادف توی یوروانکپ و ancap برخلاف iihs قابلیت جذب ضربه و صدمه کمتر رو داره و نیروی کمتر به ماشین وارد میشه (مثل یه خودروی دیگه عمل میکنن و خودشون هم ضربه رو جذب میکنن و نیروی برخورد رو کمتر میکنن)
ولی موانع iihs کاملا غیر قابل آسیب هستن و حداکثر نیرو رو به خودروی مورد تست وارد میکنن.
این ماشین رو طبق استاندارد های iihs که به مراتب دارای سطح بسیار بالاتری نسبت که سایر موسسه های تست تصادف داره ساختن و مشخصه که از نظر یه موسسه ای مثل ای انکپ یه ستاره بگیره