مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسیبلندهای آفرودی، دوئل اول
دوئلهای این گروه | |
جیپ رانگلر | سوزوکی جیمنی |
؟ | |
میتسوبیشی پاجرو اسپرت | تویوتا پرادو |
؟ | |
فورد برانکو | تویوتا فورانر |
؟ | |
مرسدس بنز G کلاس | لندروور دیفندر |
؟ |
جیپ رانگلر
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۷
امتیاز از کاربایر: ۳.۰ از ۵
امتیاز از اتوکار: ۴.۰ از ۵
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۷,۲۶۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۵۰ درصد
حفاظت از کودکان: ۶۹ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۴۹ درصد
سیستمهای ایمنی: ۳۲ درصد
امتیاز کلی: یک ستاره
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: قدرت آفرود، کابین بروز و خانوادگی، سقف بازشو
نقاط منفی: قیمت گران در اروپا، هزینههای نگهداری بالا، قربانی کردن راحتی و هندلینگ در مسیرهای آنرود
چکیده: جیپ رانگلر در نسل JL کاملاً مدرن شده اما هنوز هم علاقهمندان جدی آفرود را هدف قرار داده درحالیکه قیمت بالای آن در اروپا موجب شده بازار کوچکی داشته باشد
سوزوکی جیمنی
تاریخ معرفی: جولای ۲۰۱۸
امتیاز از کاربایر: ۲.۸ از ۵
امتیاز از اتوکار: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۱۰,۰۶۳ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۷۳ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۵۲ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۰ درصد
امتیاز کلی: سه ستاره
گارانتی: سه سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: ظاهر رترو، اندازهٔ جمعوجور، قابلیتهای آفرود بالا، تواناییهای زیاد با این قیمت
نقاط منفی: فضای اندک کابین و صندوق بار، ارائهٔ فقط یک پیشرانه، رانندگی نهچندان راحت، مصرف سوخت بالا برای این پیشرانه
چکیده: در بازار خودروهای ۴×۴ سبکوزن و جمعوجور اندکی وجود دارد، بنابراین برای کسانی که به یک خودروی کوچک اما کاملاً توانمند در آفرود نیاز دارند، جیمنی گزینهٔ خوبی خواهد بود
مقایسهٔ مشخصات فنی
جیپ رانگلر دودر | سوزوکی جیمنی | |
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 | ۱.۵ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | طبیعی |
قدرت | ۲۷۲ اسب بخار | ۱۰۲ اسب بخار |
گشتاور | ۴۰۰ نیوتن متر | ۱۳۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۴ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۷.۳ ثانیه | ۱۲.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۲ ثانیه | ۱۹.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت | ۱۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۴ لیتر ترکیبی | ۸.۸ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۴۸ گرم/کیلومتر | ۱۹۸ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۴۰ لیتر |
وزن | ۱۷۳۳ کیلوگرم | ۱۱۳۵ کیلوگرم |
طول | ۴,۲۳۷ میلیمتر | ۳,۶۴۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۰۷ میلیمتر | ۲,۲۵۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۲۰۳ لیتر | ۸۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۳۸,۹۲۰ پوند | ۱۵,۳۷۱ پوند |
قیمت موردبررسی | ۳۸,۹۲۰ پوند | ۱۸,۹۳۶ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
محمد رستمی نژاد
۲۱ فروردین ۱۴۰۰دوستان اینقدر زود در مورد پدال قضاوت نکنید
پدال سایت بسیار منظمی هست
NAVID۰۰۹۸
۲۱ فروردین ۱۴۰۰نفهمیدم ، این دو خودرو تفاوت بیش از دو برابری قیمت دارند ، چطور با هم مقایسه میشوند وقتی ۱۰۰٪ انتخاب سوزوکی هست !
اما اگر قیمتها نزدیک هم بود ، مطمئناً جیپ انتخابم بود !
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من از آقای دهقان یه خواهشی دارم، لطفا در دوئل جی کلاس و دیفندر، هر دو خودرو در بالاترین مدل باشند، یعنی مدل G63 در رقابت حضور داشته باشه، درسته که اختلاف قیمت بیشتر میشه، ولی هم بین کاربران محبوب تر از نسخه های پایین تره و هم ارزش خرید بیشتری داره
خواهشمندم G63 را در دوئل قرار بدید ???
لطفا اگر قبول میکنید پاسخ بدید تشکر ?
charger
۲۱ فروردین ۱۴۰۰اینجا ملاک آفرودر بودنه
برای مایی که هیچکدومشونو نمیتونیم داشته باشیم قیمت چه فرقی میکنه
Reza
۲۲ فروردین ۱۴۰۰انتخابم چیپ رانگلر ?
MahyarM.A.R
۲۱ فروردین ۱۴۰۰سوزوکی خیلی قیمت خوبی داره اگه ویدئو های یوتیوب رو ببینید متوجه آفرود بودن این ماشین فوق العاده می شوید برای هیمن به جیمنی رأی دادم ولی میدونم ممکنه رانگلر با اختلاف بالا شکست بده جیمنی رو
porsche
۲۱ فروردین ۱۴۰۰جیمنی
porsche
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من حتی به مستر تسلا هم درخواست دوستی دادم اما هیچکس با من دوست نمیشه?
RezaRs
۲۱ فروردین ۱۴۰۰شاید بلد نیست درخواست قبول کنه
Zakaria
۲۱ فروردین ۱۴۰۰شرمنده به بنده هم درخواست داده بودید ولی هرکاری کردم قبول نکرد. احتمالا مشکل فنیه
S
۲۱ فروردین ۱۴۰۰واقعا انتخاب خیلی سختی بود ولی حس میکنم هرچیزی که میخوام توی جیمینی هست نه بیشتر نه کمتر
R@m!n
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من فلسفه بودن جی کلاس تو این گروه نمی فهمم وقتی 4 تا ماشین گروه با هم قیمتشون به جی کلاس نمی رسه !!!
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰درسته، اینجا قطعا جی کلاس رأی کمی میاره، که این یعنی داره در حقش ظلم میشه،چون خیلی بالاتر از خودرو های این لیست هست، و واقعا نمیشه گفت در کدوم گروه دوئل ها قرار میگیره
جی کلاس یه خودرو لوکس آفرودر هست، ولی دیفندر یک آفرودر لوکس هست یعنی فلسفه این دو خیلی فرق داره
R@m!n
۲۱ فروردین ۱۴۰۰می تونسن با اضافه کردن لندروور اتوبیوگرافی لانگ ویل بیس به بخش شاسی بلندای فوق لوکس و بردن جی کلاس به اون بخش رقابت عادلانه تری بزارن
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰آهان درسته تنها رقیب واقعی G63 رجنروور اتوبیوگرافی هست اصلا یادم نبود، ولی اون باز هم در پرفورمنس رقیبش نمیشه، و اگر اشتباه نکنم خیلی هم گرون تره، در کل هیچ خودرویی نیست که بتونه پکیج جی کلاس را ارائه کنه
میثم
۲۱ فروردین ۱۴۰۰رانگلر بنظرم موتور کارآمدتری داره ولی بخاطر اختلاف قیمت بالاشون به جیمنی رای دادم
نسل جدید جیمنی از همون اول که معرفی شد عاشقش شدم
R@m!n
۲۱ فروردین ۱۴۰۰امیدوارم دوستانی که بخاطر قیمت به ماشین رای میدن تو دوئل جی کلاس هم قیمتو در نظر بگیرن :))
Benz SLR
۲۱ فروردین ۱۴۰۰حتما
R@m!n
۲۱ فروردین ۱۴۰۰خواهیم دید
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰اگر صرفا فقط و فقط آفرود ملاک باشه و کیفیت و قیمت و پرفورمنس و اینها را نادیده گرفت، جی کلاس بی رقیب میمونه که یکی از دلایلش داشتن قدرتمندترین پیشرانه این گروه و تکنولوژی های پیشرفته مرسدس هست
علی turbo s
۲۱ فروردین ۱۴۰۰رامین جان من نظرات برای نظرات تو احترام زیادی قائلم .
وهمچنین از معدود افراد فنی این سایت هستی. وهمچنین بی تعصب وبی طرف .
اما گاها تعصب کوچیکی تو حرفات پیدا میشه.
برای مثال زمانی چندنفر به شدت پورشه رو هیت میکردن دربرابر کوروت مثل همیشه نظر ندادی و ان چنان که باید کامنت ندادی. اما دیروز تو پست gt3 اومدی از کوروت دربرابر یکی از کامنت ها دفاع کردی.
۲- شاسی بلندهای لوکس هفت نفره
هروقت بحث اون گروه سریع گفتی امریکایی ها ازالمانی ها دراین گروه برترن. ماهم این رو قبول داریم .اما در بقیه گروه ها چی ؟!به برتری کامل وقاطع المان ها اشاره نکردی.
۳-تو همین پست دوستانی که میگن به خاطر قیمت به جیمنی نظردادن به دلیل این که ارزش اون پول رو داره .
مثلا نسبت به قیمتش ایمنی خوبی داره نسبت به رانگلر .
ومیگی تو دوئل رانگلر و جی هم نسبت به قیمت رای داد درحالی که جی همه چیز داره وبارزش تر از قیمتش است.
این برداشت من از کامنت هات بود.
علی turbo s
۲۱ فروردین ۱۴۰۰خب .جی لوکس بودن و قدرت وافرود رو داره قیمتش هم عادلانست و ایمنی فوق العاده بالایی داره وهمچنین ضد گلوله ست.
پادشاه ماشین ها.
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰نه ضد گلوله فکر نکنم باشه!
مگه میخوای با جی کلاس بری وسط داعش؟!
R@m!n
۲۱ فروردین ۱۴۰۰اون مدل ضد گلوله بین 700 تا 1 میلیون دلار قیمتشه. مگه همه تیپای جی کلاس ضد گلولن :/ که جزو آپشن حساب می کنی
R@m!n
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من چاکر شما و همه بچه ها هستم در حد سوادمم حرف می زنم ممکنه جایی اشتباه بگم که قطعا دوستانی هستن تصحیح می کنن. راجب پست دیروزم دوستمون آقا حمید بود فکر کنم حرفی زد که گفتم بهتره پاسخی بدم که شاید براشون شفاف سازی شه. راجب پست کوروت هم من اصن نبودم و خب کسی که پورشه هیت می کنه اصن نباید بهش توجه کرد. راجب اون بحث شاسی بلند بازم گفتم هر برندی تو یه سگمنت بهتره اینم کاملا طبیعیه مثلا تو سگمنت سدان های لوکس میان سایز و فول سایز و خودروهای پرفورمنس و پیست محور آلمانی ها بهترن این اصن نیازی به تایید و تاکید نداره. بحث جمینی هم بنظرم واقعا با این موتور ضعیف و گشتاور پایین بنظرم واقعا ارزش نداره حالا هر چقدر می خواد باشه بهتره بجای قیمت به خود ماشین و کارایی و مجموعه تمام بخش ها رای دادم و درآخر راجب ایمنی رانگلرم خب نکته منفی هست اونم بخاطر استایل کلاسیکش مخصوصا داخل خودرو و درهای جدا شوندشه که بخاطر جابجایی راحت سبک تر که به طبع استحکام در ثابت رو نداره البته نمی خوام دفاع کنم جیپ باید مستحکم ترش کنه ولی این ماشین بیشتر عمرشو تو مسیر ناهموار با سرعت پایینه.
یانکی
۲۱ فروردین ۱۴۰۰شک نکن تمام کسانی که به جیمنی رای دادن از روی لجشون نسبت به جیپ این کار رو کردن.حالا هی خودتون رو بزنید زمین یا آسمون جیپ آقای آفرود و suv هستش.
Mad.z.Max
۲۲ فروردین ۱۴۰۰توی دو خط حق مطلب رو گفتی..
مِی گاد بلس یو برادر
اند مِی گاد بلس یو اس آف اِی
بنیامین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰با این قیمت دو تا جیمنی میخری یکیش میبری افرود میترکونی اون یکی هم تو شهر تر و تمیز استفاده میکنی.
Benz SLR
۲۱ فروردین ۱۴۰۰در اینجا قابلیت های آفرود از همه چیز مهمتره که جفتشون توانایی زیادی دارن .
هردو در برابر قیمت چیزهای خوبی ارائه میکنن . انتخاب سخت شد.
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ایمنی رانگلر واقعا نا امید کننده هست، ولی بازم رانگلر انتخاب منه
به نظرم بهترین خودرو این گروه جی کلاس هست
برانکو هم به شدت دوست داشتنیه❤️
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰تک ستاره بودنش بخاطر له شدنش توی تصادفات نیست همینطوره که المیراژ توضیح داد، پارسال یه کلیپی توی اینستا از رانگلر وایرال شده بود که توی کوه و کمر ماشین خلاص شده بود و از دره پرت شده بود پایین و یه خانم هم داخل رانگلر بوده و هیچیش نشده بود! فکر کنم تو همین سایت هم مطلبشو گذاشته بودن
در نتیجه ایمنی رو بهونه نکنید که زیاد بابه جیپ نیست با اون شاسی و بدنه که مخصوص آفرود و سخت جون بودنه
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من همونطور که گفتم خودم هم به جیپ رأی دادم، توانایی رانگلر تو آفرود ثابت شده است، در ضمن من وقتی به جیپ رأی دادم، دیگه بهونه ام کجا بود؟!
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من عذر میخوام
اخه یجوری گفتید انگار منت سرش گذاشتید (ایمنی رانگلر واقعا نا امید کننده هست، ولی بازم رانگلر انتخاب منه)
GT
۲۱ فروردین ۱۴۰۰من با تعصب نظر نمیدم، هم عیب ها و هم نکات مثبت خودرو را میگم دلیلی نداره مشکلات خودرو ها پنهان بمونند
Ramin
۲۱ فروردین ۱۴۰۰اگه پول زیادی نداشته باشم خب جیمنی انتخاب من هست.
اگه پول داشته باشم خب رانگلر انتخاب من هست.
ولی رای من رانگلر. البته یه کم نسبت به رقیب گرونه.
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰جی مینی حتی اسمش هم کپی هست از جی کلاس بنز اما در مقایس کوچک یا مینی
حالا از این که به راحتی بگذریم، نمیشه از موتوره tu5 گونش بگذریم این دیگه هضم نمیشه، بابا شاید خواستی باهاش یه چیزی یدک بکشی نمیگی اون موتور زبون باز میکنه اشرف مخلوقاتو فحش کش میکنه؟! با دویست ژیش هم میشه شیب زنی کرد ولی نمیشه بهش گفت آفرودر، توی کار واو دیدیم دیگه
Amir
۲۱ فروردین ۱۴۰۰نظرتون محترم ولی برداشت شما فکر میکنم غلط باشه؛ جیمنی اصلا اسمش ربطی به جی کلاس نداره و اگر g-mini یا جیمینی بود باز هم میشه اکتفا کرد ولی خب اسمش jimny یا همون جیمنی هست و اصلا نه نشونه ای از g میبینم و نه mini
در ضمن تولید جیمنی از سال ۱۹۶۸ شروع شده و جی کلاس از ۱۹۷۹ و با این تفاسیر محاله کپی کاری باشه !
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰خوده مجلات خودرویی بهش لقب مینی جی کلاس دادن حتی رندر هایی ازش اومد بیرون با کیت بدنه جی کلاس و …
میثم
۲۱ فروردین ۱۴۰۰بهترینهای این لیست
برانکو
فوررانر
جیمنی
رانگلر
رقابت اصلی بین ایناست
علی turbo s
۲۱ فروردین ۱۴۰۰بین این دوتا جیمنی چون احتمال زنده موندن توش بیشتره.
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰شما اصن ببین جیمینی با اون موتورش میتونه سرعت بره که خطر تصادف داشته باشه ?
Amir
۲۱ فروردین ۱۴۰۰موتورش شاید به نظر ضعیف بیاد ( که نسبتا هم ضعیف نیست و اندازه یه پارس قدرت داره که واقعا هم مقدار کمی نیست) ، ولی وزنش خیلی کمه و باعث میشه ضعف قدرتشو به راحتی جبران کنه.
Amir
۲۱ فروردین ۱۴۰۰با توجه به اینکه مهمترین قابلیت این کلاس آفرود هست ، من کاری به سرعت و صفر تا صد و شبه این عوامل ندارم
هر دو نسبت به قیمت فوق العاده ان ، به خصوص سوزوکی ، با ۱۵ هزار تا حتی یه هاچبک شهری هم نمیشه خرید و واقعا اگه هدفتون فقط آفرود باشه ، به خوبی نیازهاتون رو برطرف میکنه و از هزینه ای که براش کردین ، به هیچ وجه پشیمون نخواهید شد چون با این قیمت چیز بهتری گیر نمیاد.( با توجه به عدم واردات خودروی آفرودی متوسط و عدم تامین بازار ، قیمت خودروهای آفرودی سر به فلک کشیده و شما باید برای یه رونیز مونتاژ مدل ۸۴، ۵۰۰ میلیون هزینه کنید! ای کاش در ایران هم به صورت انبوه وارد میشد ، واقعا خیلی قیمت خوبی داره و با گمرک و مالیات و … فکر نکنم صفرش در این شرایط از ۷۰۰ تومن بیشتر بشه که به اندازه یه چری تیگو ۷ بی مصرف هست)
رانگلر هم که خودتون میدونید ، جیپ هست و پدر آفرود ، و اون هم با این قیمت بسیار عالی هست و در آفرود بسیار تواناست و هیچ اروپایی توانایی رقابت با این قیمت رو نداره
البته مشکلاتی مثل عدم پایداری و ایمنی داره و از این نظر حس جیپ های کلاسیک رو منتقل میکنه
انتخاب سختی هست و سوزوکی نسبت به قیمت چیزی کم نداره و جیپ هم بسیار دوست داشتنی و عشق هست ، در نهایت ، به رانگلر رای دادم.
Erfan
۲۱ فروردین ۱۴۰۰بعد اینکه با یک جیپ چپ کنی یا تصادف کنی هم میگی حس جیپ های کلاسیک رو میده؟
Amir
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ببینید من قبلا به مدت یک سال جیپ صحرا (مونتاژ پارس خودرو ) داشتم و مطمئنم رانگلر از این بدتر نیست؛ و خلاصه مشکل خاصی به جز یک بار چپ کردن در کویر به علت مرکز ثقل بالا که عادی هست ، نداشتم. حالا رانگلر که جای خود دارد.
اگر در آفرود با احتیاط باشید و در شهر و جاده هم پیچ ها رو با سرعت کم و حالت تک دف رد کنید ، مشکل خاصی پیش نمیاد و اگر هم بابت تصادف از جلو و عقب ناراضی هستید ، دو تا گارد فولادی آفرود بذارید تا هر ماشین سواری ای با شما تصادف کرد ، ماشین شما سالم بمونه و ماشین طرف تا وسط جمع بشه :))
Sina10
۲۱ فروردین ۱۴۰۰از این دو تا ماشین بررسی های کاملی هست
ایکاش همراه با این دوئل ، بررسی کاملشون رو میزاشتین
البته اینجا هم به نظرم جیمنی با اون قیمت کم شاهکار خلق کرده!!
جیپ هم خیلی ارزونه ولی خب نسبت کارایی نسبت به قیمت جیمنی بهتره
البته اگه بیشتر از ۲۰ هزار دلار پول داشته باشم انتخابم جیپ
ولی خب جیمنی هم ارزونه
Erfan
۲۱ فروردین ۱۴۰۰هردو ماشین خیلی خوبن ولی با توجه به مهم بودن قیمت و توانایی آفرودیت و کلی فاکتور دیگه انتخاب من جیمنی….
از همه اینا بگذریم ایمنی رنگلر در حد سمنده احتمالا ???
Elmiraj
۲۱ فروردین ۱۴۰۰اون یک ستاره بدلیل نبود سیستم های ترمز اضطراری ، تشخیص عابر پیاده و ایربگ پرده جانبی هست ، نه مقاومت شاسی و بدنه…!!!
با اون تستی که شما از سمند دیدین فرق داره…
سمند علاوه بر نداشتن هیچ کدام از این سیستم های ایمنی ، در تست برخورد جلو ستون A آن مثل حلبی خم شد و حفاظت از راننده و سرنشینش صفر بود .
Erfan
۲۱ فروردین ۱۴۰۰درسته ولی اون سیستم ها در ایمنی نهایی ماشین در اثر ضربه یا حداقل جلوگیری از ضربه تاثیر داره و دلیل اون صحبت من و مقایسش با سمند هم همون بود.
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰همون ماشینای چینی موتوراشون 2 لیتری و حداقل 150 اسبن چرا اینو نمیگی؟ ایمینشون هم حداقل توی ایران بنجل ترینشون بهمون ثابت شده هست فیلم و عکساشون توی پیج های اینستاگرام هست
تعصب وقتیه که در مقابل جیمینی مثلا جیپ رنکید باشه نه رانلگر که اصالتن آفرودره و نیازی به اصبات نداره در مقابل شماهایی که بهونه های تکراری میارید. فروش و محبوبیتش مشخصه. جیمینی چقدر فروش داشته؟ اصن فیلمی ازش دیدین و تعریفی شنیدین بغییر از کار واو؟!
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰به شما رانگلر دادن نخر بجاش سمند بخر که راه تو را میخواند
در جواب ایمنی رانگلر هم بهتره برید آمار تصادفاتشو ببینید، وگرنه همینجا براتون یه کلیپ از سلطان اس کلاس کوپه مدرنیزه و فول ایمنی، آپلود میکنم که بعد از برخورد با پشت تریلی هر دو سرنشین بهشتی شدن پس زیاد به اون ستاره های ایمنی ننازیم که خیلی وقتا برعکسشون ثابت شده
Amirreza
۲۱ فروردین ۱۴۰۰داداش دیگه خود تست تصادف میگه جیمنی بهتره بعدش دوستان آمریکایی فن نمیخوان قبول کنن واقعا دست مریزاد به این حد تعصب
Erfan
۲۱ فروردین ۱۴۰۰متاسفانه تعصب نمیزاره دیگه
فقط همین مونده بود که دیگه یورو انکپ رو هم زیر سوال ببرن??
الان اگه یه ماشین چینی بعضا یک ستاره میگرفت از یوروانکپ اونموقع همه میگفتن چقد بی کیفیته
بعد این ماشین اونقد گرفته میگن نه خیلی خوبه..? ? ?
درضمن همون سیستم های خاص ایمنی هم در جلوگیری از چپ کردن خروج از جاده برخوردهای با شدت بالا جلوگیری میکنه.
شاهین
۲۱ فروردین ۱۴۰۰گفتم که مراجعه کنید به آمار تصادفاتشون
البته اگر آماری از جیمینی باشه! تازه اومده و شما دارید رانگلر رو به قیمت پوست خیار میفروشید
Erfan
۲۱ فروردین ۱۴۰۰بعد اینکه با یک جیپ چپ کنی یا تصادف کنی هم میگی حس جیپ های کلاسیک رو میده؟
Twin H Power
۲۱ فروردین ۱۴۰۰تا اینجا که جیپ جلو هست ؛ خودمم به جیپ رای دادم ولی این چیزی از ارزش های جیمنی کم نمیکنه !
MOS
۲۱ فروردین ۱۴۰۰جیمنی نسبت به قیمتش آفرود فوقالعاده ای داره تو مقایسه carwow پا به پای جی واگن و رانگلر اومد
Aryan kia
۲۱ فروردین ۱۴۰۰واقعا دلیل این همه رای به جیپ رو نمیفهمم دوستان قیمت رو ببینید خیلی تفاوت دارن به نظر من اگر از نظر قیمت هم بخوایم نظر بدیم جیمنی تو این کلاس اول میشه اما از نظر آفرود ۴ رانر از همه بهتره
ارسلان
۲۱ فروردین ۱۴۰۰منم سوزوکی جیمینی رو انتخاب کرد قیافش مخصوصا از نمای عقب شیبه جی کلاس هست
kastech
۲۱ فروردین ۱۴۰۰جیمنی در کلاس خودش رقیب نداره و نبوغ آمیزه،کوچکترین و ارزانترین آفرودر دنیاست،میدونستین برای اینکه جیمنی بخرین باید حداقل ۸ ماه تو نوبت بمونین ازبس طرفدار داره این ماشین، با اختلاف محبوب ترین محصول سوزوکیه ،حقشه سوزوکی تعداد سایت های تولیدی این مدل رو افزایش بده، حیف که این ماشینو تو ایران نداریم
Aryan kia
۲۱ فروردین ۱۴۰۰آره خدایی این ماشین تو ایران جاش خالیه
Amirreza
۲۱ فروردین ۱۴۰۰درسته شتاب جیمنی در حد حلزونه و اصلا راه نمیره ولی از اون ور حاضر نیستم سوار ماشینی بشم که امنیتش از شتر کمتره پس با اجازه من جیمنی رو انتخاب میکنم چون آفرودر خوبیه ، قیمتش بسیار مناسبه و همینطور ایمنیش قابل قبوله
Yankee boy
۲۴ فروردین ۱۴۰۰دوستانی که واقعا از افرود خبر دارن و میدونند افرود واقعی چیه.اینم میدونند که خط افتادن رو ماشین _شکستن آینه بغل_چراغ عقب و جلو_ کج و ماوج شدن در و گلگیر جزوه پیش پا افتاده ترین خرج های ماشین افرود هستن.
حالا کدوم انسان عاقلی که عشق کوه دشت و دمن باشه بخواد با یه ماشین چند صد هزار دلاری مثه جی کلاس بره افرود؟
جی کلاس مثه کت و شلواری میمونه که ضد آبه ضده آتیشه نخش از جنس فیبر کربنه چایی دم میکنه نون میگیره و هزار تا مزایای دیگه.ولی همه اینو میدونند کت شلوار واسه مهمونیه یا مجلس رسمی.پس کسی با کت شلوار نمیره تو گل و لای یا دشت لوت
حالا هی دوستان متعصب بیان بگن موتورش v12هست و گشتاور 1000nm متری داره!!!