جیپ

معرفی جیپ رانگلر 4xe جدید، حمله به قلب آفرودرهای بازار!

اهداف الکتریکی سازی محصولات جیپ با معرفی نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر 4xe ادامه می‌یابد.

جیپ رانگلر 4xe

این خودرو که به برادران خود یعنی رنگید 4xe و کامپس 4xe ملحق می‌شود از پیشرانه ۲ لیتری توربو و دو پیشرانه الکتریکی سود برده و باتری لیتوم-یونی ۱۷ کیلووات ساعتی آن زیر صندلی‌های عقب جای گرفته است.

جیپ رانگلر 4xe

این قوای محرکه قدرت ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید کرده و بنابراین رانگلر 4xe گشتاور بیشتری را حتی نسبت به نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی ارائه می‌کند.

باتری این خودرو در حالت تمام الکتریکی شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را ارائه می‌کند و حالت رانندگی ویژه این بخش هم با دکمه‌های سمت چپ داشبورد فعال می‌شود. دیگر حالت‌های رانندگی رانگلر 4xe نیز شامل موارد هیبریدی و eSave هستند که این آخری باعث می‌شود انرژی باتری برای استفاده‌های بعدی ذخیره شود. این خودرو همچنین از سبک رانندگی تک پدالی پشتیبانی می‌کند.

جیپ رانگلر 4xe

رانگلر 4xe با ۱۰ رنگ بدنه عرضه شده و دارای عناصر آبی‌رنگ در بدنه می‌باشد. نسخه خشن‌تر روبیکان هم از برچسب‌های روی کاپوت، نشان‌های روی بدنه و قلاب‌های بکسل جلو و عقب سود می‌برد.

کابین خودرو همچنان برای ما آشنا بوده اما خب رانگلر 4xe دارای پشت آمپرهای جدید و منوهای خاص سیستم اطلاعات سرگرمی می‌باشد. به این موارد باید دوخت های آبی‌رنگ را نیز اضافه کرد.

این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی قرار است از سال آینده وارد بازارهای آمریکا، اروپا و چین شود. سه نسخه از رانگلر پلاگین هیبریدی با نام های 4xe، صحرا 4xe و روبیکان 4xe در دسترس خواهد بود که دو تای اولی به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک، اکسل‌های سولید دانا، جعبه انتقال دو سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود هستند درحالی‌که مدل روبیکان علاوه بر موارد قبلی از سیستم Rock-Trac، لوکرهای اکسل جلو و عقب و… سود می‌برد.

این خودرو با برخی وسایل جانبی رسمی همچون کیت افزایش ارتفاع ۲ اینچی، سپرهای آفرود، چراغ‌های تریل و رینگ‌های متفاوت در دسترس خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. (Saeed(peugeot

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    چقد خوبه خداوکیلی این ماشین …..

    طراحی خشن و آفرودر بودنش خارق العاده هست …..

    بهتر از این مگه داریم …. از همین الان برانکو رو قیچی کرد .

    موافقم 39
    مخالفم 7
    1. Dr.Ahmadreza2002

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      اوکی قدرت و گشتاور کافی داره
      اما یه نکته خیلی مهم تو افرود
      وزن
      این باتری ها و … چقد به وزن ماشین اضافه کردن؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. دی جی70

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (419 ديدگاه)

    چه کابین زیبایی

    موافقم 22
    مخالفم 2
  3. زیزیگولو

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    این ماشین تو ایران به اسم جیپ صحرا شناخته میشه

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. ارشیاsvj

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      نخیر به اینا میگن شهباز.

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. زیزیگولو

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        ارشیا اشتباه میکنی به مدلای رانگلر تو ایران میگن جیپ صحرا

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. Twin H Power

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (272 ديدگاه)

          جیپ صحرا ای که تو ایران داریم اصن جیپ نیست . ساخت پارس خودرو هست با موتورای میتسوبیشی و نیسان .
          شهباز یا همون cj5 هست که جد بزرگوار رانگلر هست

  4. حمید

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (20 ديدگاه)

    محشره. در عین توانا بودن در آفرود ، خیلی جذابه. دل من ۵۰ ساله رو برد وای به حال جوونا ?

    موافقم 18
    مخالفم 1
  5. امیر

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    امروز پدال کولاک کرده
    ۳خبر از خاص ترین برند های امریکایی
    این جیپ هم دیگه جای تعریف نداره
    همه میدونیم بی رقیبه و بی نقصه
    گشتاورش!!!

    موافقم 19
    مخالفم 3
  6. ارش

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    مدتیه در حال ستایش فورد برانکو بودیم که امروز با این مواجه شدیم خیلی زیبا طراحی شده رو کوچیک ترین جزئیات کار شده از لولای درها تا چراغ راهنمای روی گلگیر و قلاب بکسل و حتی طراحی چرخ و لاستیک و رینگ خداییش خیلی روش کار شده.رنگش هم فوق العاده ست.

    موافقم 12
    مخالفم 3
  7. بی ریا

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    چه میکنی این جیپ
    کولاکی از اس یووی و پیکاپ آفرودر
    امسال سال جیپه

    موافقم 14
    مخالفم 6
  8. Elmiraj

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    این سیستم با تمامی خوبی هاش باعث افزایش زیاد وزن ماشین میشه .
    همین سیستم که متشکل از یک الکتروموتور روی گیربکس و یک باتری ۱۷ کیلوواتی زیر صندلی های عقب هست ، باعث افزایش وزن ۳۸۵ کیلوگرمی نسبت به نسخه های قبلی شده که برای یک آفرودر حرفه‌ای ضعف بحساب میاد .

    موافقم 4
    مخالفم 4
  9. میثم

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    چه کولاکی راه انداختن آمریکاییها
    اون از موپار که فکر کنم تنها ماشین تولید انبوهه که میشه باهاش یه چرخ زد
    اون از واگنیر که دیگه سنگ تموم گذاشته
    اینم از این

    موافقم 8
    مخالفم 1
  10. Hadi

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    واقعاً معرکه شده ?
    حالا وقتشه که فورد برانکو هیبرید رو بزنه…

    موافقم 5
    مخالفم 2
  11. AMG///

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    هیبرید بدرد آفرود نمیخوره
    منبع:راننده تاکسی خط بازار

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا