خودروهای چینیفاو faw

پرده‌برداری از فاو JUNPAI A50

سام کاویانی: خودرویی که در تصویر می‌بینید فاو JUNPAI A50 نام دارد، یک سدان کامپکت که از آن در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد. این خودرو از پلت فرمی همسان با فاو JUNPAI CX65 بهره می‌برد. مدل A50 به‌زودی وارد بازار چین خواهد شد و رنج قیمتی آن حول‌وحوش ۶۰ الی ۸۰ هزار یوآن و یا تقریباً ۸,۷۲۰ الی ۱۱,۶۳۰ دلار است.


برخلاف انتظار، طراحی چنین بدنه‌ای برای خودرویی چون JUNPAI (چین‌پای) بسیار خوب است، گو اینکه برای تکوین چنین طرحی آنها باید طراحان جدیدی را هم استخدام می‌کردند. این خودرو واقعاً از نمای ظاهری خوبی بهره می‌برد، زیرا که پیکره آن نه هیجان‌انگیز است و نه جنون‌آمیز و در یک کلمه مناسب است، زیرا که خریداران این کلاس از سدان، خواهان هیچ قسم از هیجانی نیستند. آنها تنها خودرویی را طالب‌اند که بدون حاشیه آنها را از نقطه A به نقطه B برساند.


در جلوپنجره این خودرو سه میله افقی نصب شده است که در میان آنها لوگوی بالدار شرکت فاو دیده می‌شود. در بخش عقب نیز، چراغ‌های بزرگی وجود دارند که نواری براق آنها را به هم وصل می‌کند. در بالای نوار هم لوگوی شرکت جای گرفته است. اسپویلر عقب هم به نحو زیبایی با لبه صندوق عقب ادغام شده است.


طرح داشبورد این خودرو به اندازه ظاهر آن بهبود نیافته است. کلیت این داشبورد خیلی خاص این برند و شبیه دیگر محصولات فاو است، محکم و یکپارچه اما واقعاً کسالت‌آور است، به‌ویژه بافت خاکستری رنگ آن.

FAW Junpai A50/CX65
FAW Junpai A50/CX65
فاو A50 از همان پیشرانه‌های موجود در مدل CX65 بهره می‌برد. پیشرانه‌ای به حجم ۱.۵ و به توان ۱۲۲ اسب بخار که به یک گیربکس ۶ سرعته دستی کوپل است و در کنارش، یک پیشرانه یک لیتری توربو جدید با یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دوکلاچه (DCT).

منبع:
CARNEWSCHINA.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ROHAM

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (756 ديدگاه)

    عکس دوم من رو یاد دنا پلاس انداخت!!!

  2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1474 ديدگاه)

    چه داشبورد بدی داره
    کاش حداقل یه رنگ دیگه ای براش انتخاب میکردن

    1. reza

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (31 ديدگاه)

      جلوش همون لیفان 620 با یکم بزک دوزکه

  3. BENZ&BMW

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (181 ديدگاه)

    چراغ های جلوش منو یاد فلوکس پاسات انداخت!!!!! D:

    1. وحید

      ۶ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (6 ديدگاه)

      جلو پاسات، عقب کادنزا 2012

  4. sardar

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    تو ایران تا 60 م میتونه قیمت بخوره . بدک نیست

  5. سامان اذری

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (3199 ديدگاه)

    بسترن قیافش خیلی از این هماهنگتره
    این انگار با قاشق جمعش کردی:)
    چرخهاشم طبق معمول خیلی کوچیکن

  6. حسین

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2949 ديدگاه)

    تو ایران چون قدرت = حجم موتور هست ، یعنی موتور ۱۸۰۰ پارس با ۱۰۰ اسب بخار رو قوی تر از موتور ۱۵۰۰ با ۱۲۲ اسب بخار میدونن ، بهتره از موتور قوی تر و حجیم تر بهره ببره!
    البته اگر در ایران قراره عرضه بشه!

  7. بهنام

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    خیلی بیخوده خیلی
    انگار از دوران پارینه سنگی اومده
    از دورانی که کارت گرافیک وجود نداشت
    دورانی که همه چیز زاویه داشت
    دورانی که فاو خودشو می کشت پاسات بسازه اما نهایتا فرغون در میومد
    بوس بوس

  8. حمیدرضا

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2405 ديدگاه)

    قیمتش از ۳۴ تومان هست تا حدود ۴۶ تومان چهرشم خیلی از فولکس الهام گرفته ولی برای من این جالبه مگه اینا چجوری محصولاتشون رو تولید می کنن انقدر ارزون در میاد

  9. sunmartin

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1879 ديدگاه)

    جلو پنجره نسل قدیم فولوکس که در لیفان 620 پیشتر کپی شده بود نمای ملال آور بیرونی و داشبورد و تریم فوق العاده بی کیفیت و بیش از حد ابتدایی اگه من مطمئنم نبودم از مطالب پدال احساس میکردم نطلب مربوط به سال 2008 است

  10. MehdiTurbo

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2398 ديدگاه)

    اصن هماهنگ با این نسل خودروها نیست به درد نسل قبلی میخورد حتی ۶۲۰ به روزتره تیگو ۵ همینجور بسترن اما کلن تو ایران ک چینی بدرد نمیخوره میخری نصف قیمت اگ به زور ازت بخرند

  11. آرش

    ۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (110 ديدگاه)

    نمای بیرونیش بدک نیست … گرچه خیلی شبیه فولکس
    ولی از داخل داغونه اگه کسی فقط داخلشو ببینه یاد محصولات جیپ توی جنگ جهانی اول و دوم میفته …
    معمولا چینی ها با نماهای داخلی و خارجی خیلی اهمیت میدن نمیدونم این چرا اینجوری شده ؟
    به نظر میاد داشبوردش از جنس داشبورد پراید باشه …
    داخلش که اصلا روح نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا