چری در نمایشگاه خودروی گوانگژو با رونمایی از یک کانسپت نزدیک به تولید، پیشنمایشی از نسل کاملاً جدید کراساوور تیگو ۷ خود را ارائه کرده است. این خودرو که Teaser Car نام گرفته است، از زبان طراحی جدیدی برخوردار است و مطابق با نیازهای خریداران جوان امروزی شکل گرفته است. تیگو ۷ جدید برخلاف نسل کنونی خود از جلوپنجرهٔ چندضلعی بزرگی استفاده میکند که چراغهای LED تیز و باریکی به آن متصل شدهاند. کمی پایینتر هم چراغهای مه شکن LED جای گرفتهاند.
در پروفیل جانبی خودرو طراحی سقف شناور و رینگهای پنج پره با طرحی اسپرت جلبتوجه میکنند. همچنین در برخی قسمتها مثل ریلهای روی سقف و سپر جلو رنگ متضادی کار شده که به حال و هوای اسپرت و جوانپسند خودرو افزوده است. در عقب تیگو ۷ جدید چراغهای باریک و متصلبههم به چشم میخورند که از بزرگ خاندان خانوادهٔ تیگو یعنی کراساوور سه ردیفهٔ تیگو ۸ گرفته شدهاند. این چراغها به همراه چراغترمز سوم کشیده در بالا موجب شده بخش عقبی خودرو عریضتر از آنچه هست به نظر برسد. مثل سپر جلو، در عقب هم زیر مه شکنها تریم نقرهایرنگی کار شده است. در بخش اندازه، این تیگو ۷ جدید ۴,۵۰۰ میلیمتر طول داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۶۷۰ میلیمتر است.
طراحی کلی داخلی تیگو ۷ جدید بسیار ساده بوده و مطابق با رویهٔ کنونی چری است. در اینجا طرح دورنگ احساس سهبعدی جذابی ایجاد کرده و به سرزندگی کابین افزوده است. همچنین صفحهنمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بزرگتر از نسل قبلی شده و دکمههای فیزیکی کاهش یافتهاند زیرا اکثر قسمتها و ویژگیها از طریق نمایشگر مذکور کنترل میشوند. غربیلک فرمان D شکل، صفحه آمپر دیجیتالی و شارژ بیسیم گوشیهای هوشمند هم از دیگر ویژگیهای داخلی قابلتوجه این کراساوور چینی هستند.
زیر کاپوت نسل جدید تیگو ۷ همچنان همان موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو نسل کنونی قرار خواهد گرفت که ۱۴۵ اسب بخار قدرت دارد. این موتور در هر صد کیلومتر تنها ۶.۹ لیتر سوخت مصرف میکند؛ اما علاوه بر این، یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربوشارژ جدیدی هم به لیست موتورهای نسل جدید تیگو ۷ اضافه شده که ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. برای انتقال این پیشرانهها هم گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی و هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه در نظر گرفته شده است.
Reza
۳ دی ۱۳۹۸چه کابینی داره بیشرف ???
مزدا
۴ دی ۱۳۹۸قدیما خودرو های المانی و ژاپنی که معرفی میشدن میگفتیم کی قراره به ایران هم بیاد .الان باید بگیم خودرو چینی تازه معرفی شده کاش به ایران هم بیاد
مسعود
۳ دی ۱۳۹۸به عنوان مصرف کننده محصولات چری باید بگم محصولات خوش قیمتی هستند مخصوصا اینکه نسل های کنونی ماشین هاشون طراحی های خوب و ساده دارن ولی از لحاظ تنوع موتور و قوای موتور واقعا باید مهندسی تر کار کنن
NAVID۰۰۹۸
۳ دی ۱۳۹۸دمش گرم
ببین چی زده
بیاد هم نمیخرمش ، اما ایوَلاه داره
مهدی
۳ دی ۱۳۹۸از روی عکس نمیشه نظر داد وقتی ایکس ۵۰ امدخیلی ها به هوای عکس خردنش اما الان مشکلاتش درامده و مدل های کارکردش خریدار نداره
EMRE
۳ دی ۱۳۹۸اما بازهم از ماشینهای ایرانی بهترن
مهدی
۳ دی ۱۳۹۸اره شک نکن که از ایرانی بهتره باز هم شغال زرد برادر گرگ هستش
نویدی
۴ دی ۱۳۹۸سگ زرد برادر شغاله
مهدی
۴ دی ۱۳۹۸دمت گرم درست گفتی بلاخره سگ و شغال و گرگ و کفتار همه از یک قماشن حکایت … هستش
meysam
۳ دی ۱۳۹۸من مدلی که تو ایران هست رو تست درایو کردم. موتور سرزنده ای داره نسبت به حجمش.
تو شتابگیری های شهری اصلا کم نمیاره و خیلی پاسخگویی خوبی داره.
اما تو دراز مدت نمیدونم چجوری باشه توربو تو ایران یعنی دردسر.
رامتین
۳ دی ۱۳۹۸بنظرم پیشرفت خیلی خوبی داشته و کاملا گزینه مناسبی برای خریده. من قبلا سوار تیگو7 شدم و در کل رضایت آوره. خصوصا اگر موتور 1.6 توربوی جدیدش که 200ps توان داره، وارد بشه، واقعا ارتقای عالی ای میتونه بروز بده. ضمن اینکه هیچ دلیلی هم نیست که انسان عاقل بیش از 3-4 سال از خودرویی استفاده کنه. البته من خیلی دوس دارم تالیسمان جدید وارد بشه اما احتمالا با این اوضاع قیمتش میره 1 میلیارد!!