پس از معرفی پیکاپ قدرتمند رم TRX، حالا حدس و گمانهایی مبنی بر احتمال ارائهٔ پیشرانهٔ ضعیفتر برای آن مطرح شده است. این پیکاپ آفرود هماکنون با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت معرفی شده که ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد؛ اما قیمت پایهٔ TRX از ۷۰ هزار دلار آغاز میشود که به میزان قابلتوجهی گرانتر از فورد رپتور با قیمت پایهٔ ۵۳ هزار دلاری است. به همین دلیل، اتومبیل مگزین در مورد احتمال ارائهٔ یک TRX ارزانتر بدون پیشرانهٔ سوپرشارژ از رم سؤال پرسیده و پاسخ شرکت به این سؤال بهطور قطعی منفی نبوده است. به همین دلیل این نشریه احتمال عرضهٔ رم TRX با موتور ضعیفتر را مطرح کرده است.
دوج هماکنون پیشرانههای هشت سیلندر کمقدرتتری دارد که میتواند از آنها در نسخهٔ ارزانتر رم TRX استفاده کند. بهعنوانمثال، پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 تنفس طبیعی که در نسخههای SRT 392 چلنجر و چارجر مورداستفاده قرار میگیرد میتواند گزینهٔ ایدهآلی باشد. این موتور با ۴۸۵ اسب بخار قدرت و ۶۴۵ نیوتن متر گشتاور برای رقابت با فورد رپتور کنونی که به موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است نیز کافی خواهد بود.
رئیس بخش تراک و آفرود گروه موتورترند دراینباره میگوید:
من مطمئناً میتوانم پیشبینی کنم که TRX با پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی با قیمتی مناسبتر برای عموم مردم ساخته خواهد شد تا با قیمت پایۀ رپتور مطابقت داشته باشد. اگر رم از موتور ۳۹۲ استفاده کند، همچنان اسب بخاری رقابتی خواهد داشت و چیزی که فورد فاقد آن است را هم به خریداران ارائه میکند یعنی صدای جذاب V8 زیر پدال گاز
اما با همهٔ اینها آیا نهایتاً شاهد رم TRX با یک پیشرانهٔ ضعیفتر و قیمت ارزانتر خواهیم بود؟ فقط صبر کردن میتواند پاسخ این سؤال را مشخص کند.
SF90 STRADALE
۱ شهریور ۱۳۹۹RAM نباید با TRX این کار رو انجام بده و از ابهت و جذابیت این ماشین کم کنه ؛ این انجین کاملاً به TRX میاد و انجین ضعیف تر هیچ توجیهی نداره
دایناسور پیکاپ ها …. RAM TRX ????
امین
۱ شهریور ۱۳۹۹به خودمون دلم میسوزه جوری میگیم دایناسور پیکاپ ها ?????? یا مثلا ❤??که کسی نفهمه فک میکنه صاحب شرکتشیم یا آمریکاییم یا پولشو داریم یا صاحبشیم یا عمو مون داره یا تو گاراژمونه یا حتی از نزدیک دیدیمش???
M.A.S
۱ شهریور ۱۳۹۹احتمالاً اسم اونو میزاره رم TR
چون اگه یادتون باشه زمان معرفی کانسپت دو مدل بودن یکی TR و اون یکی TRX
امین
۱ شهریور ۱۳۹۹اخه دایناسور باشه یا نباشه چه فرقی داره وقتی رنگشم نمیبینیم و کاپرا هم نداریم??
Challenger
۱ شهریور ۱۳۹۹کاپرا که خوبه پراید وانت هم نداریم ???
محسن
۱ شهریور ۱۳۹۹در پاسخ به امین عزیز عرض کنم که دنیای خودرو اونقدر جذابه که لازم نیست حتما مالک یکی از اینا باشی تا هیجان زده بشی. اکثر کاربرای پدال مثل من روند پیشرفت تکنولوژی براشون اونقدر جذاب هست که همیشه پیگیر اخبار هستند. اگه یه روز صاحب خودرو مورد علاقشون شدن که چه بهتر وگرنه ادم چیزی که از دست نمی ده، کلی هم اطلاعات جذاب و به روز با چاشنی هیجان کسب می کنه.
M2F....GHI
۲ شهریور ۱۳۹۹اگه موتور HEMI 392 روی رم trx سوار بشه عالی خواهد شد.صرف نظر از قدرت مناسبش،صدای فوق العاده زیبایی داره و این جذابیت زیادی به TRX میده.