دوکاتیلامبورگینیموتورسیکلت

معرفی نسخه‌ی ویژه از دوکاتی پانیگاله V4 و لامبورگینی روئلتو 2025

تنها ۶۳ دستگاه از این مدل دوکاتی پانیگاله V4 برای افرادی که لامبورگینی روئلتو خریده باشند؛ تولید خواهد شد و ۶۳۰ نمونه نیز با تفاوت‌های ظاهری، برای فروش عمومی خواهد بود.

پرداخت ۷۸ هزار دلار برای موتورسیکلت دوکاتی، عجیب به نظر می‌رسد اما برند ایتالیایی، چنان محبوب است که هرگز برای فروش نسخه‌های ویژه از محصولات خود، مشکلی نداشته. تابستان ۱۴۰۱ نیز، دوکاتی استریت فایتر V4 نسخه‌ی لامبورگینی سیان، در دو مدل با قیمت ۶۸ و ۸۳ هزار دلار تولید شد.

چه چیز لامبورگینی روئلتو را زیباتر می‌کند؟
یک پیراهن کتان از برند فرانسوی، کفش چرم دست‌دوز انگلیسی یا حتی هدفون بنگ‌انداولافسن دانمارک، در کنار یک ساعت اسپرت سوئیسی، اقلامی هستند که مالک لامبورگینی روئلتو را جذاب‌تر جلوه می‌دهند؛ اما احتمالا بهترین زیبنده‌ی این سوپراسپرت ایتالیایی، یک موتورسیکلت ایتالیایی است.

می‌توان دوکاتی پانیگاله V4 لامبورگینی را به رنگ روئلتو سفارش داد تا گاراژی کاملاً ایتالیایی و به‌طرز باورنکردنی سریع فراهم شود. این جدیدترین محصول از سری همکاری‌های دوکاتی و لامبورگینی است، هرچند برند موتورسیکلت‌سازی چندان وفادار نبوده و موتورهایی با الهام از سایر خودروسازان نیز تولید کرده است.

اگر بیشتر با دنیای خودروهای چهارچرخ آشنا هستید، پانیگاله سریع‌تری سوپربایک دوکاتی است. اولین موتورسیکلت V4 تولید انبوه این برند، ۲۱۵ اسب‌ بخار قدرت در ۱۳,۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۲۳ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۰,۰۰۰ دور تولید می‌کند. این یک مجموعه بسیار قدرتمند است، و مدل S آن با استفاده از قطعات فیبرکربن و یک اگزوز تیتانیومی آکراپوویچ، سبک‌تر و سریع‌تر شده است.

قطعات کربنی، حدود ۴ پوند (۱.۸ کیلوگرم) از وزن موتورسیکلت کم می‌کنند و وزن آن را به ۱۸۳ کیلوگرم در مقایسه با ۱۸۵ کیلوگرم مدل استاندارد V4 S می‌رسانند. سیستم اگزوز نیز دقیقاً ۳.۵ اسب‌ بخار قدرت اضافه می‌کند تا مجموع قدرت به ۲۱۸.۵ اسب‌ بخار برسد. روی یک موتورسیکلت اسپرت سبک‌وزن، تفاوت‌های کوچک باید کاملاً محسوس باشند.

سنترو استیل دوکاتی (مرکز طراحی این برند) با همکاری سنترو استیل لامبورگینی، طرح رنگ و جزئیات الهام‌گرفته از لامبورگینی را برای این موتورسیکلت خلق کرده‌اند.  تغییرات شامل چرخ‌های آلومینیومی جدید با طراحی مشابه چرخ‌های روِلتو و باله‌های آیرودینامیکی است که همگی با خودروی گاو خشمگین (رودی لامبورگینی) هماهنگ شده‌اند.

همچنین طرح رنگ‌آمیزی موتورسیکلت از ورده اسکاندال (سبز جسورانه)، گریجیو تلسو (خاکستری تلسو) و گریجیو آکسو (خاکستری آکسو) با فیبر کربن ساخته شده‌اند. رنگ‌آمیزی کاملاً به سبک لامبورگینی است، و اگر به قسمت‌های بدون رنگ بدنه نگاه کنید، بافت کربن آن دقیقاً مشابه لامبورگینی دیده می‌شود.

لامبورگینی نیز از طریق بخش سفارشی‌سازی آد پرسونام (Ad Personam Studio)، یک مدل روئلتوی هماهنگ با این موتورسیکلت تولید کرده است. این خودرو از همان طرح رنگ و جزئیات موتورسیکلت همراه با عدد ۶۳ بهره می‌برد. فضای داخلی آن نیز کاملاً سفارشی است و شامل دوخت‌های متضاد از رنگ زمینه، گلدوزی‌های شش‌ضلعی، لوگوهای ۶۳ و یک پلاک مخصوص است که همکاری با دوکاتی را به نمایش می‌گذارد.

تنها ۶۳ نفر می‌توانند لامبورگینی و دوکاتی خود را ست کنند

این موتورسیکلت به صورت عمومی به فروش می‌رسد، اما دوکاتی آن را به روشی عرضه کرده که مطمئناً در نمایشگاه‌ها جنجال‌آفرین خواهد بود. این شرکت تنها ۶۳۰ دستگاه از دوکاتی پانیگاله V4 لامبورگینی را با قیمت ۷۸,۴۰۰ دلار در طرح رنگی مشخص‌شده تولید خواهد کرد. اما ۶۳ دستگاه اضافه‌تر نیز تحت عنوان اسپشیاله کلینتی (ویژه مشتریان) ساخته خواهد شد.

موتورسیکلت‌های اسپشیاله کلینتی فقط برای مالکان لامبورگینی قابل خریداری هستند. این مشتریان می‌توانند موتورسیکلت خود را به رنگ خودروی لامبورگینی شخصی خود سفارش دهند یا از میان طرح‌های دیگر دوکاتی را شخصی‌سازی کنند.

هر خریداری که یکی از این موتورسیکلت‌ها را تهیه کند؛ کلاه ایمنی ویژه، ژاکت و لباس دوکاتی ست‌شده با رنگ بدنه نیز خواهد داشت. تمام مدل‌های پانیگاله همراه با یک گواهی اصالت، پوشش مخصوص و یک جعبه چوبی اختصاصی تحویل داده می‌شوند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Puriya

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (630 ديدگاه)

    چقدر من از این دوکاتی خوشم میاد، یعنی اگه بخوام ۲ تا موتور تو پارکینگ خونم داشته باشم حتما دوکاتی پانیگاله یکیشه خیلی زیباست واقعا

    موافقم 46
    مخالفم 3
    1. amir

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3854 ديدگاه)

      اون یکی هم کاوازاکی نینجا h2r پیشنهاد میکنم
      به عقیده من دوکاتی فراری موتور هاست
      عجب زوجی هم هست

      موافقم 36
      مخالفم 1
      1. Amir

        ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (81 ديدگاه)

        نظرت قابل احترامه ولی به نظر من دوکاتی بیشتر لامبورگینی موتورهاست

        موافقم 19
        مخالفم 1
  2. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    ترکیب رنگیشون محشره

    موافقم 28
    مخالفم 3
  3. khosrow

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2432 ديدگاه)

    یک زمانی طوری طراحی میکردن که به لحاظ بصری اتومبیل پهن تر از چیزی که هست بنظر بیاد که توو روئلتو به شدت نقض شده / الان نمای جلوی ایشون عملا نگاه ها رو به سمت خط پایینه کاپوت میرسونه / در قیاس با دیابلو و مورسه ایشون پس رفتن ..

    موافقم 10
    مخالفم 3
  4. amirmohammadja79

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (188 ديدگاه)

    روئلتو چقدر زیباتر شده

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. 제네시스

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (445 ديدگاه)

    عجب جیزین…
    درود بر لامبورگینی درود بر دوکاتی 🤧

    لعنت به انگلیس مستعمره گر..

    موافقم 23
    مخالفم 6
    1. J

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (13 ديدگاه)

      استعمارگر منظورته؟

      موافقم 21
  6. Alireza

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (760 ديدگاه)

    راه جدید برای تیغ زدن پولدار ها که پول مفت در میارن

    موافقم 13
    مخالفم 6
    1. Reza

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (129 ديدگاه)

      طرف پولش رو داره میخرهه انقدر حسود نباش ههههه

  7. رضا

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    محصولات اسنثنایی ایتالیا ✌️

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      دوکاتی پادشاه موتورسیکلت های جهان 👌

      موافقم 2
      مخالفم 3
  8. MAX

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    دوکاتی و بی ام و شاهکار موتور سنگین هایی اروپایی هستند کاشکی شرکت های خودرو سازی اروپایی هم موتور سنگین می‌زدند فراری..پورشه..بنز…لامبورگینی..بوگاتی..و غیرهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا