رنومیتسوبیشینیسان

تجهیز محصولات رنو، نیسان و میتسوبیشی به نرم‌افزار اندروید

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی و غول فناوری گوگل همکاری جدیدی را اعلام کرده‌اند که طی آن سیستم‌های عامل اندروید در خودروهای این گروه خودروسازی نصب خواهند شد.


این برنامه‌ی وسیع از سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و خریداران می‌توانند انتظار استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی هوشمند و برنامه‌های گوگل پلی استور را در چندین خودرو و برند متنوع داشته باشند.

این همکاری تضمین خواهد کرد که خودروهای فروخته شده توسط این سه برند نه تنها از سیستم‌عامل اندروید OS استفاده خواهند کرد بلکه دارای ویژگی‌هایی همچون گوگل مپس و گوگل اسیستانت (کاربری صوتی) خواهند بود. البته هر برند دارای آزادی عمل برای خلق اینترفیس خاص خود خواهد بود.


مدیر ارشد اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی درباره این همکاری گفته است:

همکاری ما با گوگل تجربه‌ای غنی را در اختیار مشتریان محصولاتمان خواهد گذاشت. ما در حال خلق تجارب ارتباطی قدرتمندی هستیم که باعث اضافه شدن سرویس‌های گوگل به خودروها خواهند شد. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به گوگل مپس و گوگل پلی استور اشاره کرد.

این اتحاد خودروسازی با کمک‌های گوگل می‌تواند در تولید خودروهایی ارتباطی‌تر موفق شود. برنامه‌ی میان‌مدت ۲۰۲۲ رنو-نیسان-میتسوبیشی هدف‌گذاری افزایش فروش به بیش از ۱۴ میلیون دستگاه در سال تا پایان سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده است. همچنین در این مدت شاهد عرضه‌ی ۱۲ خودروی الکتریکی جدید، تکنولوژی‌های خودران نوین و… خواهیم بود.

گفته شده این اتحاد نسل بعدی سیستم‌های اطلاعات سرگرمی‌ای را عرضه خواهد کرد که به‌روزرسانی‌های آنلاین خواهند داشت. ذکر این نکته هم مهم است که سیستم‌های مبتنی بر گوگل هنوز هم با دستگاه‌هایی که از دیگر سیستم‌عامل‌ها همچون اپل iOS استفاده می‌کنند همخوانی خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. احسان

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    good

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا