چهارمین نسل رنو کلیو از سال ۲۰۱۲ تاکنون در بازار حضور داشته و انتظار میرود نسل کاملاً جدید آن در دو سال آینده وارد بازار شود.
معاون اجرایی برند رنو در اروپا میگوید که سوپرمینی محبوب شرکت از تکنولوژی الکتریکی سازی بهره خواهد برد. البته مدیر رنو نگفته که کدام پیشرانه یا پیشرانهها به همراه واحدی الکتریکی انجاموظیفه خواهند کرد.
با این وجود، اخبار پیشین نشان دادهاند که کلیو الکتریکی شانس زیادی برای سود بردن از تکنولوژی هیبریدی مدل سنیک جدید دارد اما ظاهراً تکنولوژی پلاگین هیبریدی کامل در این خودرو دیده نخواهد شد زیرا استفاده از آن باعث افزایش هزینه و قیمت کلیو جدید میشود.
جدای از سبز و خودران شدن، این محصول حاضر در کلاس B دارای ویژگیهای ارتباطی پیشرو، کابین لوکستر و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش عمودی خواهد بود. گفته میشود در بخش جلوی این خودرو از چراغهای C شکل الهام گرفته از مگان که تبدیل به امضای رنو شده بهره گرفته میشود.
انتظار میرود بخش اعظم قوای محرکه کلیو کنونی حفظ شوند اگرچه که این پیشرانهها بهروز خواهند شد و به نظر میرسد یک پیشرانه قطعی همان نسخه ۱.۵ لیتری دیزلی dCi مشترک با نیسان و کل محصولات داچیا باشد.
حسین
۱۹ مهر ۱۳۹۶طراحی خیلی خوب شده و با سابقه نیسان لیفت برد بهتری هم نسبت به قبل پیدا میکنه .
منتظر فروش خوب داخل اروپا باشه این محصول
حسین
۱۹ مهر ۱۳۹۶تصحیح میکنم.. نیسان لیف
mahdi.mp
۱۹ مهر ۱۳۹۶واقعا رنو داره روز به روز پیشرفت میکنه و طراحی ماشیناش جذاب تر میشه