با قیمت پایهی ۳۲۵ هزار دلاری در آمریکا، رولزرویس کولینان خودروی ثروتمندان و از ما بهتران است!
کولینان اولین شاسیبلند تاریخ رولزرویس بوده و کابین آن گنجایش ۷ نفر را دارد و البته میتوان آن را با آپشن های قابلتوجهی سفارش داد.
البته که رولزرویس میداند در خرید اینگونه خودروها توجهی به قیمت آپشن ها نداشته و همیشه بهترینها را انتخاب میکنند. به همین خاطر آپشن هایی همچون تریم های لوکس، زیرسیگاریهای متفاوت، خنککنندهی نوشیدنیها و… عرضه میشوند. مجسمهی مشهور روح اکستازی روی کاپوت کولینان که از جنس طلای ۹ عیار است ۱۷ هزار دلار قیمت داشته و البته سبد پیکنیک آن هم قیمت باورنکردنی ۴۶ هزار دلاری دارد!
خب با این قیمتهای فوقالعاده چشمگیر، به نظر شما تاکنون چه تعداد از کولینان های فروخته شده بهصورت سفارشی و شخصی سازی شده تحویل مشتریان شدهاند؟ پاسخ همهی آنهاست! این را مدیرعامل رولزرویس آقای تورستن مولر اوتوس گفته است. با سطح بالای شخصیسازی، این امر به معنی عدم وجود دو کولینان مشابه در جادهها میباشد.
همین وضعیت کم و بیش دربارهی فانتوم هم صادق است. با قیمت پایهی ۴۵۰ هزار دلاری، ۹۹ درصد تمامی سدان های پرچمدار رولزرویس با آپشن های خاص و باب میل مشتریان به فروش رسیدهاند. در کل گفته شده بیش از ۹۰ درصد محصولات این برند به حدی شخصیسازی شدهاند که میتوان آنها را نمونههای تک و خاص دانست.
تقاضا برای محصولات رولزرویس به حدی بالا بوده که بخش سفارشی ساز این خودروساز ۱۰۰ کارمند دیگر را استخدام کرده است. به این ترتیب نیروی کاری رولزرویس برای اولین بار در تاریخ این برند از ۲ هزار نفر فراتر رفته است.
شایان
۱۵ بهمن ۱۳۹۷“با سطح بالای شخصیسازی، این امر به معنی عدم وجود دو کولینان مشابه در جادهها میباشد.”دقیقا مثل پراید که هیچ کدومشون مثل هم نیستن انقدر که مونتاژ سطح بالایی دارن هر کدوم مشکلات منحصر بفرد خودشونو دارن
عطا
۱۵ بهمن ۱۳۹۷عکس ها رو که باز میکنی کیفیت و امکانات میپاچه رو سر و صورتت☺
Cadillac
۱۵ بهمن ۱۳۹۷آقای پهلوان دانیال
میشه فرق گوست و فانتوم رو بگی؟
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۵ بهمن ۱۳۹۷تفاوت آنچنانی ندارن.
فانتوم گرونتره و به نوعی پرچمدار رولز رویسه و اعتبار رولز رویس.
تفاوت فقط تو حجم بیشتر موتور-ظرفیت سوخت بیشتر -طول بیشتر از این دست به شمار میاد.
فرهنگ عامیانش اینه که جوونایی که تازه پولدار شدن و نمیتونن فانتوم بخرنن یا دوست ندارن،یا گوست میخرن یا ریس(( Wraith)) ریس هم نسخه کوپه گوست محسوب میشه و حالت اسپرتی تری داره و بخش سرنشینای عقبش هم کمی از نظر لوکس بودن پایین تر قرار میگیره.((فانتوم مجلسی تره))
خلاصش اینه که تفاوت اصلیش تو قیمته.((بین گوست و فانتوم))
Cadillac
۱۵ بهمن ۱۳۹۷داون هم نسخه کانورتیبله ریث؟
روز رویس تو سگمنت سری ۵ پس ماشین نداره نه
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۵ بهمن ۱۳۹۷بله، ولی 80 درصد قطعاتی که تو بدنه ی داون استفاده شده متفاوته با ریس.
و یه سری تفاوت کوچیک تو شیشه و سپر جلو و…
جواب شما هم برای سری 5 درسته.
فعلا مدل های رولز رویس به فانتوم-گوست-کولینان-ریس و داون محدود شده.
Cadillac
۱۵ بهمن ۱۳۹۷تشکر از اطلاعات با ارزشت
آقای دانیال
ایمان
۱۵ بهمن ۱۳۹۷الماس درخشان رولز رویس ، فانتوم هست بی شک ??
net
۱۵ بهمن ۱۳۹۷زشته برای رولز رویس که که هیچ شناختی در تولید کراس اور نداشته و رفته کراس اور تولید کرده و از اعتبارش کم شد
مهدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۷رولزرویس باشه وBMW صاحب اون شرکت باشه! خوب مشخصه جواهر تولید میکنه.بهترین SUVاز بهترین خودروساز جهان
ایلیا
۱۵ بهمن ۱۳۹۷در هیچ کلاس و سطحی، اینقدر تفاوت بین یه خودروساز با رقبا وجود نداره
حتی در بخش هایپر و مگا کارها هم رقبا همدیگه رو اذیت میکنن.
تنها در بخش فوق لوکس بازار هست که رولزرویس اینقدر با رقبا اختلاف سطح داره، واقعا هیچ رقیبی نداره، تنها بنتلی میتونه تا حدودی ادعایی داشته باشه.
Omid622
۱۵ بهمن ۱۳۹۷تا وقتی که مستند ساخت زولزرویس رو ندیده بودم
میگفتم چرا محصولات این شرکت با وجود فوق لوکس بودن چرا اینقد گرونه.
اما با مشاهده مستند ساخت رولزرویس که روزانه ۵ عدد از ماشین تولید میشد و نکته جالبش بدنه تمام آلومینیوم بود که به سختی جوش میخورد
واقعا با دیدن چندین نوآوری از ساخت محصولات رولزرویس قانع شدم که این قیمتهای رولزرویس واقعا برازندشه