سایر خودروهای آمریکاییلوسید

معرفی لوسید ایر تولیدی به تعویق افتاد

لوسید معرفی نسخه آماده تولید ایر را تا اواخر سال جاری به تعویق انداخت اما مهندس ارشد شرکت می‌گوید این خودروساز همچنان به پیشرفت خود با وجود شیوع ویروس کرونا ادامه می‌دهد.

لوسید ایر قرار بود هفته آینده در نمایشگاه خودروی نیویورک حضور یابد اما این نمایشگاه حداقل تا اواخر آگوست به تعویق افتاده است. در صورت برگزاری این رویداد خودرویی در موعد جدید، سدان لوکس و الکتریکی ایر در نیویورک رخ‌نمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این خودرو رقیب مستقیم محصولاتی از مرسدس بنز، ب ام و، آئودی و تسلا می‌باشد.

پیتر رالینسون در خلال مصاحبه خود با اصحاب رسانه گفته که لوسید در حال برنامه‌ریزی برای شروع تولید اولین نمونه از این خودرو می‌باشد. او گفته است:

با وجود شیوع ویروس کرونا ما تعداد کارمندان را به فراتر از هزار نفر رسانده‌ایم و این رشد خود را حتی با وجود شرایط کنونی حفظ می‌کنیم.

او ادامه می‌دهد:

ما با تیم HR برای حفظ برنامه‌ریزی خود برای استخدام افراد جدید و البته مصاحبه با استفاده از تلفن همراه همکاری می‌کنیم و البته استراتژی‌های مستعد خود را نیز به پیش می‌بریم.

کارخانه لوسید در آریزونا همچنان مشغول ساخت بوده و اگرچه بسیاری از شرکت‌ها به خاطر وضعیت جاری جهان با چالش‌های زیادی روبرو هستند اما مهندس لوسید می‌گوید این شرکت الکتریکی وضعیت خوبی دارد.

او اظهار داشته است:

لوسید از نظر مالی در جایگاه خوبی بوده و برای تولید ایر هم به سرمایه بیشتر نیاز دارد. زنجیره تأمین ما کاملاً متعهد می‌باشد. بخش اعظم ابزارآلات و ربات‌های کارخانه لوسید در آریزونا تأمین شده است.

در اواخر ماه فوریه بود که لوسید اعلام کرد این خودرو از سلول‌های باتری شرکت LG Chem برخوردار خواهد بود. این در حالی است که محصولات الکتریکی شرکت‌هایی همچون جگوار، آئودی و مرسدس بنز از سلول‌هایی با شکل و مشخصات متفاوت استفاده می‌کنند.

اولین نمونه‌های لوسید ایر به‌صورت سفارشی و با نام دریم ادیشن شناخته شده و برد ۶۴۳ کیلومتری خواهند داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    استارت‌ آپ خودروسازی سیلیکون ولی با هدف نشونه گرفتن محصولای تسلا و بی‌ام‌ و و مرسدس بنز شروع به کار کرده و با تولید لوسید ایر تموم برقی هر چند کوچیک تونسته جایگاهی تو بازار ماشینای برقی واسه خودش بدست بیاره

  2. مهدی

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با ظهور خودرو های الکتریکی شرکت های جدیدی در حال ظهور هستن و ساختار سنتی را میشکنند

  3. MHMD

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    از تسلا جذاب تره …

    1. Mahdi

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (12 ديدگاه)

      سعودی ها اومدن کمک کردن پولشون زیاد شده اگه یادتون باشه سال ۲۰۱۸ که معرفی شد شرکت گفت با مشکل مالی طرفه الان میگن کووید ۱۹ اومده. میخام بگم این بیچاره هر بار که میان یه فروشی کسب کنن یه بلایی هست که سرشون بیاد در کل من ازش خوشم میاد عالیه

  4. amg 63

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    کشور های دیگه لذت شنیدن غرش انجین های ماشین های بنزینی رو داشتند ، حال هم کردن ، سوارشم شدن.
    حالا نوبت عصر برق هست که حال بده بهشون.
    ماها بشینیم نگاه کنیم. چه جای گیر کردیم. به هیچ کدومشم نمیریسم.

    1. سورنا

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      کشورای دیگه کردمشون نشستن تو خونه د ع ا کنن و رفتن تلاش کردن
      بین کسی که تلاش میکنه و کسی که منتظره یه روز خوب بیاد باید فرقی باشه دیگه نه ؟

      1. مهدی

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1325 ديدگاه)

        تلاش بکنی یا نکنی نهایتش یک پارس یا دنا پلاس خیلی مرد باشی گیرت میاد الان ژاپنی ها و کره ای ها که ماشین اقتصادی به حساب میان مگه ژن داشته باشی تا بتونی بخری البت کسی میشناسم جز مورگان همه اینا داشته البته الان پشت فرمون پراید ۹۰ هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا