خانواده رضوانی تانک ۸ سیلندر آماده پذیرایی از نسخه کمتوانتر ۶ سیلندر میشوند. این مدل نیز دارای همان آپشن های گرانقیمت برادران خود خواهد بود.
نیروبخش این تانک روزمره که بر پایه جیپ رانلگر آنلیمیتد ساخته شده پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متر است که با همراهی سیستم چهار چرخ محرک مصرف سوخت ۹.۴ لیتری در هر صد کیلومتر را ثبت میکند.
فریس رضوانی مدیرعامل کمپانی میگوید:
با اضافه شدن پیشرانه ۶ سیلندر، تانک هماکنون حد نهایی یک خودروی جادهای و آفرود است. دو پیشرانه معرفی شده در این خودرو بهترین شرایط را ایجاد کرده و طیف آپشن های در دسترس به خریداران اجازه ساخت شاسیبلند مطابق با رویاهای آنها را میدهند.
خب صحبت از آپشن ها شد و باید گفت خریداران میتوانند تانک ۶ سیلندر را با گزینههایی چون دید در شب گرمایی، حفاظت بالستیک (شیشههای ضدگلوله، قطعات ساخته شده از کولار و لاستیکهای ران فلت با درجه نظامی)، پکیج چرم (صندلی های چرمی، پوشش سقف جیر)، پکیج یدک کشی، رکابهای جانبی با عملکرد باز و بسته شدن خودکار، هدآپ دیسپلی و… سفارش دهند.
با برچسب قیمتی ۱۴۶ هزار دلاری، تانک ۶ سیلندر ۳۲ هزار دلار ارزانتر از برادر ۸ سیلندر خود میباشد. برادر بزرگتر در قلب خود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری ۵۰۰ اسب بخاری دارد.
(Ali(Chevy Nova
۱۴ آبان ۱۳۹۶این قسمت متن براى اون دوستى که مىگفت جىپ حرفى براى گفتن جلوى رقبا نداره
((نیروبخش این تانک روزمره که بر پایه جیپ رانلگر آنلیمیتد ساخته شده پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتون متر است که با همراهی سیستم چهار چرخ محرک مصرف سوخت 9.4 لیتری در هر صد کیلومتر را ثبت میکند.))
شرکت رضوانى براى این محصول خاص و گرون قىمتش از موتور جىپ استفاده کرده چون مىدونسته که براى محصولى شایسته باىد قسمت فنى بى نقص باشه
(Ali(Chevy Nova
۱۴ آبان ۱۳۹۶راستى این قسمت متن رو هم مىذارم تا افرادى که به کامنت اول من دىس لاىک دادن امپرشون بالاتر بره و دىس لاىک بىشترى بهم بدن تا کمى خنک بشن
((فریس رضوانی مدیرعامل کمپانی میگوید:
با اضافه شدن پیشرانه 6 سیلندر، تانک هماکنون حد نهایی یک خودروی جادهای و آفرود است. دو پیشرانه معرفی شده در این خودرو بهترین شرایط را ایجاد کرده و طیف آپشن های در دسترس به خریداران اجازه ساخت شاسیبلند مطابق با رویاهای آنها را میدهند.))
منظورش موتور جىپ هستش که اضافه شده
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۴ آبان ۱۳۹۶علی
کلی حال کردم و خندیدم با این حرکتت
دمت گرم
(Ali(Chevy Nova
۱۴ آبان ۱۳۹۶فدات دادا
خوشحالم که رفقا رو بتونم خوشحال کنم و بعضى ها رو بشدت غمگىن (( البته با گفتن برخى واقعىتها))
Sajjad
۱۴ آبان ۱۳۹۶توی ایران هم متاسفانه خودروی امریکایی (مخصوصا افرودر) وارد نمیشه که به بعضی از خودروها میگن سلطان
حسین
۱۴ آبان ۱۳۹۶واو …. ی موتور از یک شرکت گرفتن انگار کل محصول رو دادن ساختن براش
جیپ خوبه و امریکایی هست ( برای متعصبین )
فکر نکنم ساخت یک موتور 3.6 لیتری کار سختی باشه که دوستان چنان حال میکنن
حالا از امریکا چون هست شده خدا
امریکا جایی که پرفروشاش ژاپنی – لوکساش اروپایی _ اقتصدای هاش برای خودشون و بازم اروپا و کره هست
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۴ آبان ۱۳۹۶یکی از اونایی که علی میگفت مشخص شد
خیلی هم عصبانیه
یانکی
۱۴ آبان ۱۳۹۶گل پسر این ماشین همون جیپه پدر suv دنیا که تو ماشیناش از وی6 305 اسبی v8 485 اسب v8 707 اسبی موجوده کله اروپا رو بگرد فقط g کلاسه که suv واقعیه اونم صدقه سره شاه
:::فرشاد:::
۱۴ آبان ۱۳۹۶رنجروور هم که هیچ! آره؟!
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۴ آبان ۱۳۹۶المان جاییه که ماستنگ پر فروش ترینشه
و امریکا جاییست که وانت های فورد پرفروش ترین ماشینش بوده نه بنز X کلاس یا وانت خوشگله فولکس که اسمش ترنسپورتر هست
یانکی
۱۴ آبان ۱۳۹۶فرشاد رنج روور شاسی جدا. مثله سابربن نداره این عامله اصلی suv. بودنه چرا دیفندر بود الان نبود بود
ماتئوس
۱۵ آبان ۱۳۹۶ماستانگ تو المان پرفروش ترینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جوک نگو پسر … مگه گلف مُرده که بقیه بیان اول بشن تو فروش ؟؟؟؟!
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۴ آبان ۱۳۹۶۳۲ هزارتا رقم زیادیه
البته چون هزینه طراحی موتور جدیدی ندادن به صرفه شده
(Ali(Chevy Nova
۱۴ آبان ۱۳۹۶مهدى جان
البته من به غىر رضوانى گزینه دیگه اى رو سراغ دارم
هاموى
شرکت AM GENERAL نسل جدیدش رو چند وقت پىش رونمایى کرد و پدال هم ازش مطلبى گذاشت
جلالى
۱۴ آبان ۱۳۹۶32000 دلار تفاوت قىمتى بسىار زیاده بىن نسخه 6 و 8 سىلندر
با این 32000 دلار مىشه یه ماشىن قابل قبول خرید
البته مشترى این محصول افراد ثروتمند هستن که این مقدار پول براشون هىچ نىست