دنیای آفرودرهای خشن و سرسخت پذیرای دو عضو جدید یعنی شاسیبلند بولینگر B1 و پیکاپ کروکب B2 خواهد شد.
قیمت هر دو خودرو از ۱۲۵ هزار دلار شروع شده و تولیدشان از سال ۲۰۲۰ کلید خواهد خورد اما اولین نمونهها در سال آینده به دست مشتریان خواهند رسید. برای قطعی شدن فرایند خرید این خودروها باید سپردهای ۱۰۰۰ دلاری را نزد سازنده به امانت گذاشت.
بولینگر گفته این دو خودرو ارتفاع ۳۸۱ میلیمتری از سطح زمین دارند. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک بکار رفته هم بهصورت دستی قابل تنظیم بوده بنابراین پیکاپ و شاسیبلند این شرکت را میتوان تا ۱۲۷ میلیمتر تغییر ارتفاع داد. رانندگان همچنین با استفاده از شیفتر روی ستون فرمان میتوانند دندههای سبک و سنگین را انتخاب نمایند. همچنین دیفرانسیلهای قفل شونده الکترونیکی نیز با استفاده از سوئیچهای روی داشبورد فعال و غیرفعال میشوند.
داخل کابین B1 و B2 چهار صندلی انفرادی گرم شونده و با پوشش چرمی وجود دارند. چراغهای LED، خروجی برق ۱۱۰ ولتی، سیستم تهویه مطبوع، تریم کروم و آلومینیوم و… هم جزو دیگر ویژگیهای این دو خودرو هستند.
meysam
۳ آبان ۱۳۹۸.
خوب پول میگیرن از ملت.
125000 دلاااااارررررررر؟؟؟؟؟؟
MOHAMMAD.DEMON
۳ آبان ۱۳۹۸قیمت یه جی کلاس معمولیه دیگه
خوب پول میگیرین چیه !
ارزش خرید داره بدون شک
MOHAMMAD.DEMON
۳ آبان ۱۳۹۸ویژگی هاش
زیبا
نوستالژی
کاربردی
با کیفیت و خاص
مانی
۳ آبان ۱۳۹۸آفرودر برقی با قفل دیفرانسیل الکتریکی برای نون گیتار میزنه
آفرودر پیستونی با ۳تا قفل دیفرانسیل مکانیکی برای خنده گیتار میزنه
سایر موارد که معلوم نیست برای نون هست یا خنده بماند
s.h
۳ آبان ۱۳۹۸دوست عزیز اولا جی کلاس معمولی نیست حتی نسخه پایش جزو لوکس ترین قد بلنداس دوما ماشین خوب و جان سختی به نظر میاد حداقل از تو عکس که معلومه ولی اصلا نمی ارزه
و یه سوال شما یه جی کلاس معمولی رو میپسندی یا این ماشین رو ؟؟
MOHAMMAD.DEMON
۳ آبان ۱۳۹۸خب مگه من چی گفتم
یعنی یه ماشین با این توانایی با تولید کم
اونقدر نمی ارزه ؟ بعد جی کلاس می ارزه ؟
این ماشین خیلی خاص متمایز و لوکس هست مثل رضوانی تانک
و اگه به انتخاب با این قیمت باشه به نظرم این ماشین به هدف خودش نزدیک تره تا جی کلاس
این مایشن پخته و کار امده تو کلاس خودش
مثل دو تا ادم میمونن که هر دو گیتار دارن هر دو گیتار زدن بلدن
ولی یکی برای تفریح گیتار میزنه و اون یکی شغلش اینه که گبتار بزنه
من بدون شک چیزی که متمرکز رو کارش رو برمیدارم بولینگر رو برمیدارم
Reza
۴ آبان ۱۳۹۸کجای این ارزش خرید داره آخه . تو جی کلاس رو با این آهن قراضه یکی میدونی ؟؟؟
G کلاس سلطانه سلطان.
حسین
۴ آبان ۱۳۹۸کارگاه جوشکاری سر کوچمون از این بهتر درست میکنه آخه چه چیز خاصی داره که 125 هزارتا باید جاش بدی؟ اگه حق انتخاب داشتم یه تراک سیلوادو با کلی آپش اظافی و قویترین موتور با اتاق کشیده 6 چرخ سفارش میدادم نهایتا میشد 80 هزارتا اونم تازه با اقساط 72 ماهه ماهی 1 و 500 دلار میدادم
این چیه آخه؟؟؟
Reza
۴ آبان ۱۳۹۸کارگاه جوشکاری رو خوب اومدی خخخ
مرتضی
۳ آبان ۱۳۹۸این ماشین فقط قشنگه ، وگرنه افرودر برقی تا زمانی که تکنولوژِی شارژ خوب بشه به درد نمیخوره.با برد حداکثر 320 کیلومتر و حداقل 1 ساعت انتظار برای شارژ داخل شهر( افرودر وسط بیابون شارژر اگر هم پیدا کنه قطعا فست نیست و باید 6 ساعت منتظر باشه!) بیشتر به نظر تزیینیه . تو کشوری مثل ایران باهاش شمال هم سخته بری ، تا برسی شارژ تمومه ، جایگاه هم نیست باید 6 ساعت بشینی
AMANTE
۳ آبان ۱۳۹۸سرهم بندی شده ولی نه به معنای بد بودن.
بدنه و داخل با طرح کلاسیک و داشتن موتور الکتریکی خاص و جالبه ولی برای پرداخت بهای تند و تیزش کافی نیست.
حسین دهمرد
۳ آبان ۱۳۹۸شیشه هاش دستیه :(
Achtung
۳ آبان ۱۳۹۸داخلش که هیچی نمیارزه
آرش
۴ آبان ۱۳۹۸1000 دلار اول موقع ثبت نام رو واسه همین میگیره که اگه بعدا پشیمون شدی که حتما میشی، بهت بگه شرمنده داداش، می بایست همون موقع حواستو جمع میکردی. بعد فکرشو بکن 120 هزارتا دادی اینو خریدی قیمت Gکلاس واگن رو بعدش ببینی. میای ماشینامون عوض؟ تو رو خدااا