لوسید موتورز اولین تستهای پایداری سرعت بالای خودروی الکتریکی ایر خود را تکمیل کرد و نتایج به دست آمده واقعاً گیرا و خیرهکننده به نظر میرسند.
این کمپانی پروتوتایپ آلفا اسپید خود را به پیست آزمایش ۱۲ کیلومتری TRC اوهایو برده تا ارزیابیهای مربوط به پایداری و مدیریت گرمایی ایر الکتریکی در سرعتهای بالا را انجام دهد.
لوسید گفته که قوای محرکهی الکتریکی این پروتوتایپ از نظر نرمافزاری به سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده بود. این خودرو در خلال تستها به آسانی توانست به سرعت یاد شده دست پیدا کند.
پیش از این میدانستیم که لوسید قول داده قدرت ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخاری را از دل دو پیشرانهی الکتریکی بیرون بکشد. این کمپانی مجموعه باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی را بهصورت استاندارد و مجموعهی ۱۳۰ کیلووات ساعتی بزرگتر را بهصورت سفارشی عرضه میکند.
یک باتری بزرگتر میتواند مقادیر بیشتری از انرژی را ذخیره و با سرعت بالاتری آن را آزاد کند. به علاوه، پیشرانهی الکتریکی بزرگتر ثابت کرده که کاراتر از پیشرانهای کوچکتر است. نتایج به دست آمده ترکیبی شگفتانگیز از حداکثر راندمان و عملکرد فوقالعاده است.
فرشاد سجادیان
۲۶ فروردین ۱۳۹۶از همون اول که بحث لوسید موتورز اومد وسط، بیشتر از تسلا جذبم کرد؛ به امید پیشرفت این کمپانی دوست داشتنی.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۶ فروردین ۱۳۹۶.
فعلا میدون خالیه و این کمپانی های کوچیک میتونن خودی نشون بدن.
ونوم اف ۵
۲۶ فروردین ۱۳۹۶حداکثر سرعت نقطه ضعف الکتریکی ها بود که اونم داره مشکلش حل میشه احتمالا تا چند وقت دیگه به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت به راحتی برسن
محمد حسین
۲۶ فروردین ۱۳۹۶نقطه ضعف الکتریکی ها دامنه حرکتی شون بعلاوه زمان شارژ هست
سهيل
۲۶ فروردین ۱۳۹۶میشه رو اینا سیستم اگزوز نسب کرد؟ یعنی تو آینده دیگه خبری از سیستم اگزوز نیست؟?
محمد
۲۶ فروردین ۱۳۹۶داداش ناراحت نباش تو ایران تا صد سال بعد هم پرایت و پژوو هست با موتور های توربو
آریا
۲۶ فروردین ۱۳۹۶موافقم پراید و پژو هست ولی از توربو مطمئن نباش همین که همین انژکتور رو ور نمیدارن جاش کاربرات بزارن خودش خیلیه تازه استهلاک توربو با کیفیت ماشین و بنزین ایرونی سازگاری نداره.
آریا
۲۶ فروردین ۱۳۹۶350 کیلومتر بر ساعت خودش خیلیه…چه برسه به الکتریکی….تازه سدانم هست….کلا همه جوره یه رکورد شکنه
asa
۲۸ فروردین ۱۳۹۶و باز هم یک آمریکایی
و باز هم یک خودرویی فوق العادل.
چقدر خوشگله