سایر خودروهای آمریکایی

نتیجه خیره‌کننده اولین تست لوسید ایر الکتریک

لوسید موتورز اولین تست‌های پایداری سرعت بالای خودروی الکتریکی ایر خود را تکمیل کرد و نتایج به دست آمده واقعاً گیرا و خیره‌کننده به نظر می‌رسند.

lucid-air-alpha-speed-car-07
این کمپانی پروتوتایپ آلفا اسپید خود را به پیست آزمایش ۱۲ کیلومتری TRC اوهایو برده تا ارزیابی‌های مربوط به پایداری و مدیریت گرمایی ایر الکتریکی در سرعت‌های بالا را انجام دهد.

lucid-air-alpha-speed-car-06
لوسید گفته که قوای محرکه‌ی الکتریکی این پروتوتایپ از نظر نرم‌افزاری به سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده بود. این خودرو در خلال تست‌ها به آسانی توانست به سرعت یاد شده دست پیدا کند.

lucid-air-alpha-speed-car
پیش از این می‌دانستیم که لوسید قول داده قدرت ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخاری را از دل دو پیشرانه‌ی الکتریکی بیرون بکشد. این کمپانی مجموعه باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی را به‌صورت استاندارد و مجموعه‌ی ۱۳۰ کیلووات ساعتی بزرگ‌تر را به‌صورت سفارشی عرضه می‌کند.

لوسید در وبلاگ رسمی خود گفته است:

یک باتری بزرگ‌تر می‌تواند مقادیر بیشتری از انرژی را ذخیره و با سرعت بالاتری آن را آزاد کند. به علاوه، پیشرانه‌ی الکتریکی بزرگ‌تر ثابت کرده که کاراتر از پیشرانه‌ای کوچک‌تر است. نتایج به دست آمده ترکیبی شگفت‌انگیز از حداکثر راندمان و عملکرد فوق‌العاده است.

انتظار می‌رود لوسید موتورز با عرضه‌ی مدل ایر به بازار یکی از بزرگ‌ترین رقبای تسلا باشد. بسیاری از کارکنان لوسید در واقع قبلاً در تسلا کار کرده‌اند. از جمله‌ی این افراد می‌توان به مدیر تکنولوژی کمپانی پیتر راولینسون اشاره کرد که قبلاً مهندس ارشد تسلا مدل S بوده است.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    از همون اول که بحث لوسید موتورز اومد وسط، بیشتر از تسلا جذبم کرد؛ به امید پیشرفت این کمپانی دوست‌ داشتنی.

  2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    فعلا میدون خالیه و این کمپانی های کوچیک میتونن خودی نشون بدن.

  3. ونوم اف ۵

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    حداکثر سرعت نقطه ضعف الکتریکی ها بود که اونم داره مشکلش حل میشه احتمالا تا چند وقت دیگه به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت به راحتی برسن

    1. محمد حسین

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (489 ديدگاه)

      نقطه ضعف الکتریکی ها دامنه حرکتی شون بعلاوه زمان شارژ هست

  4. سهيل

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    میشه رو اینا سیستم اگزوز نسب کرد؟ یعنی تو آینده دیگه خبری از سیستم اگزوز نیست؟?

  5. محمد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    داداش ناراحت نباش تو ایران تا صد سال بعد هم پرایت و پژوو هست با موتور های توربو

    1. آریا

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      موافقم پراید و پژو هست ولی از توربو مطمئن نباش همین که همین انژکتور رو ور نمیدارن جاش کاربرات بزارن خودش خیلیه تازه استهلاک توربو با کیفیت ماشین و بنزین ایرونی سازگاری نداره.

  6. آریا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    350 کیلومتر بر ساعت خودش خیلیه…چه برسه به الکتریکی….تازه سدانم هست….کلا همه جوره یه رکورد شکنه

  7. asa

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (569 ديدگاه)

    و باز هم یک آمریکایی
    و باز هم یک خودرویی فوق العادل.
    چقدر خوشگله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا