ریماک با رونمایی از هایپرکار C_Two در نمایشگاه ژنو، شوک بزرگی ایجاد کرد. این خودرو ملغمهای از فناوریهای بسیار پیشرفته و پرفورمنسی جادویی است.
ریماک C_Two یک کوپه الکتریکی با مشخصاتی عجیب و غریب است. این خودرو از تمام محدودیتها عبور میکند. پیشرانه آن ۱۸۸۸ اسب بخار (۱۴۰۸ کیلووات) قدرت و ۲۳۰۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. این میزان کافیست تا بتوانید با این هایپراسپرت به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعتی در تنها ۱.۸۵ ثانیه برسید. نهایت سرعت این خودرو نیز ۴۱۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
اگر راننده این خودرو نخواهد از تواناییهای دیوانهوار آن نهایت استفاده را نکند، میتواند امیدوار باشد تا به شعاع حرکتی ۶۵۰ کیلومتر با هر بار شارژ کامل باتریها دست پیدا کند.
اگر هم رانندهای اعتماد به نفس کافی برای رسیدن به نهایت تواناییهای این خودرو را نداشته باشد میتوان آن را روی حالا رانندگی خودکار بگذارد زیرا سیستم خودران سطح ۴ ریماک قادر است بدون مداخله انسانیان را کاملاً در اختیار گرفته و براند. این سیستم میتواند همزمان مسیرهای مسابقهای را بارگذاری کرده و اطلاعات خط مسیر ایده آل و نقاط ترمز را از پیش در اختیار داشته باشد.
طراحی ریماک C_Two چشمگیر و البته نرم و آئرودینامیک است. فلپ های فعال برای اصلاح دائم آئرودینامیک در نظر گرفته شدهاند و شکافهایی برای خنکسازی نیز در اطراف بدنه دیده میشوند. در زیر این پوسته یک ساختار فیبر کربنی یکپارچه قرار دارد.
F۲۲RAPTOR
۱۶ اسفند ۱۳۹۶چقدر این ماشین شیکه
دمشون گرم
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۶این همون چیزیه که چندروز پیش در مورد سختی رقابت بوگاتی شیرون با رقبا در مقایسه با نسل قبل بوگاتی یعنی مدل ویرون که ۹ سال روی خط تولید بود اما از رقبا عقب نیافتاد و پادشاهی میکرد نوشتم
همین الان رقبا دارن شاخ و شان میکشن
Just bentley continental
۱۶ اسفند ۱۳۹۶تا چند سال اینده بشر ماشینی می سازه که از سرعت ۱۰۰ تا شروع می کن به حرکت???
917
۱۶ اسفند ۱۳۹۶…start => 0 => 100 => 101 => 102
Just bentley continental
۱۶ اسفند ۱۳۹۶اوووووووووووف پرهام ریخت
اونا نمایشگاه دارن ما هم نمایشگاه داریم?
ایمان
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ماشین کم نظیری هست ولی رینگای قشنگی براش انتخاب نکردن ؛ با این همه حال فوق العاده هست
Divergence
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ای خدا کاشکی یک سرمایه گذار پیدا میشد و من هم ماشین برقی خودم رو میساختم ، ابزار و امکانات ساخت همچین ماشینی حداقل 90 درصدش تو ایران هست ولی خوب پول میخواد
سورنا
۱۶ اسفند ۱۳۹۶نه فدات شم داداش پول نمیخواد خیلی چیزای دیگه میخواد که تو ایران نمیزارن بقیه داشته باشن
پارتی و عاقازاده بودن و مافیا و قدرت و …
F۲۲RAPTOR
۱۶ اسفند ۱۳۹۶تا کسانی باشند که فروش بنزین واسشون سود سرشار باشه ما همین هستیم که هستیم،
به عبارت دیگه تا وختی نفت هست
پسرفت هست،
آرش آمریکایی
۱۶ اسفند ۱۳۹۶شما طرحت رو به پارک علم و فناوری ببر
بلاخره وام میدن مجوز شرکت میدن
Saeed Boroomand
۱۶ اسفند ۱۳۹۶تجربه دارید در زمینه کنترل موتور های الکتریکی دی سی نیوبیدیوم؟ ( البته فکر کنم شوخی کردید، چون الان دیگه دوره زمونه ی کار و دستاورد های فردی گذشته هر چند افرادی که کار فردی میکنن همیشه توی تیم های بزرگ جایی براشون هست).
ایران اولین قدم مثبتی که میتونه برداره اینه که بره سراغ این دریاچه هاش که خشک شدن و نمک ها رو منتقل کنه کنار دریا و شروع کنه به فراوری لیتیوم و صادرات اون و تکنولوژی زیادی هم نمیخواد و یه الکترولیز ساده هست فرایند و یه سری مراحل فیلترینگ. کلی هم شغل ایجاد میکنه و گرد و غبار مضر کم میشه،
Divergence
۱۷ اسفند ۱۳۹۶آره تو زمینه درایور موتور ها کار کردم ، ولی خوب موتورهای این ماشین های برقی DC نیست ، بلکه AC سه فاز از نوع سنکرون هستند.
Saeed Boroomand
۱۸ اسفند ۱۳۹۶خب این عالیه که دوستان تجربه دارن و امیدوارم ازتون چیز های زیادی یاد بگیرم.
موتور دی سی رو عمدا گفتم چون موتور های براش لس عموما توی ایران از تدریس خط میخورن و روشون کمتر کار میشه، اما اتفاقا با کاهش وابستگی به فلزات کمیاب توی طراحی مگنت های دایم و کاهش قیمتشون براش لس ها تقریبا همه جا بکار میرن.
موتور های ای سی مشکلشون اینه که فاکتور توانشون کمتر هست حدود ۰۹ هست و بازده رو کاهش میده، به جز این برای ایجاد میدان مغناطیسی نیاز به مقدار صرف انرژی هست که هیسترزیس هرچند اندک اتلاف ایجاد میکنه.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۶ اسفند ۱۳۹۶خیلی برام جالبه بدونم که ریماک چطوری به فناوری ساخت باتری دست پیدا کرده که تو هایپر سوئدی و هایپر استون ازش بهره میبرن؟؟
چطوری به فناوری سطح4 خودروان اونم تو یه مگا کار دست پیدا کردن؟؟؟!!((البته ممکنه با همکاری با شرکت های پیشرو در سیلیکون ولی))
تو یک کشور گمنام((از لحاظ خودروسازی)) ساخت یه همچین خودرویی بی نظیره.
همین الان کانسپت وان رقیبی نداره وای به حال این.
فقط امیدوام تو بحث هندلینگ و ایرو و… بیشتر کار کرده باشن،چون خیلی دوست دارم تو پیست هم بدرخشه.
Ali Keyhani
۱۶ اسفند ۱۳۹۶شتاب کمتر از 2 ثانیه؟؟؟؟
اگه واقعا چنین شتابی داشته باشه،چیزی فراتر از فوق العادس
Ali Keyhani
۱۶ اسفند ۱۳۹۶از بغل یکم شبی لافراری شده به نظرم وقتی عکس چهارم رو دیدم این شباهت کوچولو رو حس کردم شایدم اشتباه کنم و شباهتیی نباشه،راستی پس وزنش چیشد؟باید خیلی سبک باشه.
hamid
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ریماک:لایک
تسلا:دیس
Saeed Boroomand
۱۷ اسفند ۱۳۹۶تسلا ماشین مشابه این رو به قیمت حداقل یک پنجم عرضه میکنه، و بردش هم دو برابره…
امپراطورZ
۱۷ اسفند ۱۳۹۶بد نیست البته چون اصیل نیست بنظرم
فقط امیدوارم ایندفعه ریچارد هموند رو به کشتن نده ? سوپر اسپرت خودمون فینیکس که اومد همه اینارو میزنه کنار ایشالا
emad1990
۱۷ اسفند ۱۳۹۶وزنش رو جایی خوندم حدود 1.9 تن هست
فرامرز
۱۷ اسفند ۱۳۹۶چراغ های پشتش خیلی شبیه آی ۸ هست ولی به هر حال طراحی عالی داره