در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۳ بود که ایتال دیزاین جیوجیارو خودروی جالب پارکور را معرفی کرد. این سوپرکار از پیشرانهی لامبورگینی گالاردو استفاده میکرد اما با ارتفاعی که از سطح زمین داشت میتوانستید آن را یک استیشن قدبلند یا یک کراس اوور بدانید. کانسپت های کوپه و رودستر این خودرو نیز معرفی شدند اما هیچکدام نهایتاً روی خط تولید را ندیدند.
خب دلیل این مقدمه چیست؟ جیوجتو جیوجیارو و فرزند او فابریزیو مؤسسان شرکت GFG استایل هستند و امسال در نمایشگاه خودروی ژنو فلسفهای مشابه خودروی پارکور را معرفی کردهاند. سوپرکار جدید این شرکت کانگورو نام داشته و میخواهد پرفورمنس یک سوپرکار را با خودروهای کاربردی ترکیب کند. این خودرو دارای ارتفاع زیادی از سطح زمین بوده و یک وسیلهی نقلیهی الکتریکی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک و فرمان پذیری همهی چرخها میباشد.
بدنهی روان کانگورو بهطور کامل از فیبر کربن ساخته شده تا وزن خودرو کاهش یابد. همچنین سیستم تعلیق این سوپرکار سه حالت گوناگون دارد که شامل حالتهای ریسینگ (ارتفاع ۱۴۰ میلیمتری از سطح زمین)، جادهای (ارتفاع ۱۹۰ میلیمتری از سطح زمین) و آفرود (ارتفاع ۲۶۰ میلیمتری از سطح زمین) است. رینگهای ۲۲ اینچی بزرگ این خودرو خیلی به درد آفرود نمیخورند اما خب توانایی تنظیم ارتفاع باعث میشود کانگورو در مسیرهای سخت کار راحتتری داشته باشد.
مجموعه باتری ۹۰ کیلووات ساعتی این خودرو برد بیش از ۴۵۰ کیلومتری ایجاد میکند. دو پیشرانهی الکتریکی کانگورو خروجی ترکیبی ۴۸۳ اسب بخاری دارد.
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۳۹۷جیوجتو جیوجیارو و فرزند او فابریزیو
یعنی ممکنه اسامی ایرانی هم برای خارجیا به همین قدر سخت باشه؟!!!
Infinite
۱۴ اسفند ۱۳۹۷:))) من به اینجای متن که رسیدم ازش رد شدم!
پینین فارینا باتیستا هم معرفی شد. پدال لطفا پوشش بده.
Danial
۱۵ اسفند ۱۳۹۷دهنت سرویس من پکیدم از خنده
OMID
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ایده ش خیلی چرته
اریا ماشین
۱۴ اسفند ۱۳۹۷اول که قیافشو دیدم فکر کردم خیلی شاخه ولی نبود
از اونایی که قیافه رو میچسبن