سیتروئن نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ کراساوور سابکامپکت C3 ایرکراس را با طراحی جلوی جدید، آپشنهای شخصیسازی بیشتر و ویژگیهای رفاهی جدید برای مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده است. این کراساوور کوچک که در طراحی از کانسپت Cxperience الهام گرفته است، با سپر و جلوپنجرهٔ جدید به همراه چراغهای جلوی جدید که حالا بهصورت استاندارد LED هستند، چهرهٔ کاملاً تازهای به خود گرفته است که به مدل جدید C4 شباهتهایی دارد.
علاوه بر این، C3 ایرکراس جدید مجموعاً با ۷۰ ترکیب رنگ بیرونی مختلف ارائه میشود و آپشنهای شخصیسازی آن افزایش یافته است. این آپشنها شامل رنگهای بیرونی جدید خاکستری خاکی، آبی وُلتیک و سفید قطبی، دو پکیج رنگی جدید برای جزئیات بیرونی خودرو و سه رنگ مختلف برای سقف میشود.
داخل C3 ایرکراس مدل ۲۰۲۱ نیز با صندلیهای Advanced Comfort سیتروئن بروز شده است. این صندلیها که سیتروئن بسیار تبلیغ آنها را میکند، به بالشتک منحصربهفرد و ۱۵ میلیمتر فوم اضافی مجهز هستند. در بین این صندلیها نیز کنسول مرکزی جدیدی با محفظهٔ اشیاء بزرگی قرار گرفته که میتواند با یک کاور کرکرهای پوشیده شود. علاوه بر این، سیتروئن یک نمایشگر ۹ اینچی جدید و بزرگتر را هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه کرده که کیفیت بالاتری دارد و اپل کارپلی و اندروید اتو هم به آن اضافه شده است. پد شارژر بیسیم و دستیار اتصال سیتروئن هم ازجملهٔ آپشنهای سفارشی این خودرو هستند.
سیتروئن C3 ایرکراس مدل ۲۰۲۱ را میتوان به ۱۲ سیستم ایمنی فعال مختلف مجهز کرد که نمایشگر سربالای رنگی، ترمز ایمنی فعال، دستیار پارک و جدیدترین نسخه از دوربین دندهعقب Top Rear Vision سیتروئن ازجملهٔ آنها هستند. برای این خودرو سیستم کنترل چسبندگی سیتروئن با دستیار پایین رفتن از شیبها هم قابل سفارش است که با وجود عدم ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک، چسبندگی را در اکثر مسیرها بهبود میبخشد.
C3 ایرکراس جدید با پیشرانههای بنزینی و دیزلی مختلفی به بازار عرضه میشود که شامل ۱.۲ لیتری بنزینی توربو با دو سطح قدرت ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخار، ۱.۵ لیتری دیزلی با ۱۱۰ اسب بخار و ۱.۶ لیتری دیزلی با ۱۲۰ اسب بخار خواهد بود. اولین نمونههای سیتروئن C3 ایرکراس مدل ۲۰۲۱ در ماه ژوئن راهی نمایندگیهای فروش در سراسر اروپا میشود.
Benz
۲۴ بهمن ۱۳۹۹فرانسه دست از موتور های کم حجم بر نمیداره؟
?Ali Hossein?
۲۴ بهمن ۱۳۹۹از هر جهت ماشین عالیه ولی اگه یکم قدرت موتور رو بیشتر کنن دیگه خیلی خیلی عاااااااااااااالی میشه!
(Saeed(peugeot
۲۴ بهمن ۱۳۹۹با یه فیس لیفت ، خیلی چهره جلوش تهاجمی و خوب شده …..
چقدر جای این ماشین و امثال این تو ایران خالیه
برقیه جارو برقی
۲۴ بهمن ۱۳۹۹اصلا از سیتروئن و پژو متنفرم
جناب ایکس
۲۴ بهمن ۱۳۹۹خیلی ماشین عالیه ایه. توی گرند تور هم خیلی باحاله اون قسمتیش که کلارکسون در نقش پلیس فرانسه با ساندویچ ۳ متری نون باگت با ایر کراس میفته دنبال اون پانترا. من که ازش خیلی خوشم اومد. یا اونجاش که یه اسب پونی توش جا میده.
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۲۵ بهمن ۱۳۹۹دقیقا منم عاشقِ اون قسمتشم.
واقعا ماشینش عالیه!
mahan
۲۴ بهمن ۱۳۹۹بنظرم ماشین نیاز به این همه خشونت نداره .باید اکت ماشین به ابعادش بیاد.
رامتین
۲۴ بهمن ۱۳۹۹خوشم نیومد. کلا بین محصولات فرانسوی رنو قابل اعتماده و DS لوکسترین.
سجاد
۷ اسفند ۱۳۹۹با سلام و احترام خدمت مسئولین محترم سایت و خوانندگان بزرگوار ؛ تست تخصصی C3 ایرکراس رو که توسط جرمی کلارکسون انجام شده در سایت های اینترنتی موجود هست. این ماشین با اینکه خیلی اتومبیل هیجان انگیزی به نظر نمی رسه ولی واقعاً در تست ها شگفت انگیز بود. امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و دوامش در مسیرهای صعب العبور و کوهستانی باورنکردنیه . یک اتومبیل خانوادگی خوب ، کم مصرف ، با امکانات کامل و در صورت لزوم حرکت نرم و بدون توقف در مسیرهای کوهستانی و حتی مسیر خارج جاده ای کوهستان و سنگلاخ ها با شیب بسیار زیاد.(نتایج تست در فیلم)
Roham
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰فقط مونده چرخ و موتورش به صورت آپشنال ارائه بشه!