شورلت

تغییرات مهم شورولت سیلورادو مدل 2019

با اولین شورولت سیلورادو ۴ سیلندر تاریخ آشنا شوید. این خودروی مدل سال ۲۰۱۹ به همراه ۶ ترکیب کلی پیشرانه و گیربکس معرفی شده است.


پیشرانه کاملاً جدید ۲.۷ لیتری ۳۱۰ اسب بخاری توربو جایگزین پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری قبلی شده و هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تریم های LT و RST جدید نصب شده است. گفته شده این پیشرانه ۲۲ درصد گشتاور بیشتری داشته و کم‌مصرف‌تر است. پیشرانه جدید این پیکاپ محبوب نسبت قدرت به وزن بهتری داشته و انتظار می‌رود حدود ۱۰ درصد فروش سیلورادو را به خود اختصاص دهد.


تیم آسوکلیس مهندس ارشد سیلورادو ۱۵۰۰ می‌گوید:

تمرکز عمده نسل آینده سیلورادو روی گسترش طیف انتخاب‌هاست. با وجود پیشرانه‌های کاملاً جدید و تریم های متنوع، سیلورادو باب میل همه افراد می‌باشد.


لیست پیشرانه‌های سیلورادو ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ نه تنها شامل پیشرانه ۴ سیلندر یاد شده بوده بلکه نسخه‌های به‌روز شده پیشرانه‌های ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری را نیز دربرمی گیرد. این پیشرانه‌ها هم‌اکنون به مدیریت سوخت دینامیک مجهز شده و دارای ۱۷ حالت مختلف غیرفعال سازی سیلندر می‌باشند.


مشتریانی که به دنبال قیمت‌های ارزان هستند می‌توانند تریم های ورک تراک، کاستوم و کاستون تریل باس را بخرند که دارای پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری یا ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری بوده و دارای همان سیستم مدیریت سوخت فعال هستند. پیشرانه ۶ سیلندر قدرت ۲۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۱۳ نیوتون متری داشته درحالی‌که خروجی قلب ۸ سیلندر برابر با ۳۵۵ اسب و گشتاور آن نیز ۵۱۹ نیوتون متر است.

به همین ترتیب ‌تریم های LT، RST، LT تریل باس را می‌توان با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری، پیشرانه کاملاً جدید ۲.۷ لیتری توربو و یا پیشرانه جدید ۶ سیلندر ۳ لیتری دورامکس توربودیزل که دارای تکنولوژی استارت استاپ بوده و به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است سفارش داد. مشتریانی که بودجه بیشتری دارند می‌توانند تریم های LTZ و های کانتری را بخرند که از همان پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری، نسخه ۳ لیتری توربودیزل و یا ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۳ نیوتون متر استفاده می‌کنند.

مدیر شورولت ادامه می‌دهد:

با وزن و مقاومت کمتر در برابر باد، ما دینامیک رانندگی این خودرو را بدون قربانی کردن راندمان سوخت بهبود بخشیده‌ایم. نسل بعدی سیلورادو بزرگ‌تر خواهد بود اما احساس شاسی پاسخگوتر و شتاب‌گیری گیراتری خواهد داشت. من به جرات می‌توانم بگویم این خودرو دارای بهترین سواری تاریخ سیلورادو خواهد بود.


تولید مدل‌های کرو کب ۸ سیلندر از چند ماه دیگر آغاز می‌شود و در سه‌ماهه پایانی سال جاری نیز تولید مدل‌های عادی و دو کابین استارت می‌خورد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    سال به سال بهتر از پارسال .
    پیکاپهای آمریکایی خدای اُبُهَتن .
    چند شب پیش یه مدل شورولت پیکاپ دو در آپاچی رنگ سبز کم رنگ مدل ۱۹۵۴ تو بزرگراه دیدم ، واقعاً زیبا و اصولی بازسازی شده بود ، همه چشمها بهش خیره شده بود . البته ماشینو نیمه کَف خواب کرده بود .
    من نمیدونم دیگه چقدر شورولت میخواد این غول بزرگ سیلورادو رو بزرگترش کنه .
    نسل بعدش بزرگتر بشه دیگه میره تو مایه های خاور بنز .

  2. Mohammad

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    روحی تازه در جسمی ماندگار و با تجربه

  3. M.us

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    همینجوریش هم خیلی غولن بزرگتر کنن غول تر هم میشن حالا کی انجین جدید دورامکس میاد

  4. Sajjad

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    دارای 17 حالت مختلف غیرفعال سازی سیلندر می‌باشند.
    17 حالت فقط؟!
    ده تا دیگه هم اضافه میکردید خو :/
    ———————–
    عجب ابهتی داره

  5. یاس ی

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    چقدر زیباست این غول، خیلی با ابهت و کاربردی، تکنولوژی هم که چیزی کم نداره. عشقن این وانتهای آمریکایی.
    آخه وانت انقدر زیبا !!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا