با اولین شورولت سیلورادو ۴ سیلندر تاریخ آشنا شوید. این خودروی مدل سال ۲۰۱۹ به همراه ۶ ترکیب کلی پیشرانه و گیربکس معرفی شده است.
پیشرانه کاملاً جدید ۲.۷ لیتری ۳۱۰ اسب بخاری توربو جایگزین پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری قبلی شده و هماکنون بهصورت استاندارد در تریم های LT و RST جدید نصب شده است. گفته شده این پیشرانه ۲۲ درصد گشتاور بیشتری داشته و کممصرفتر است. پیشرانه جدید این پیکاپ محبوب نسبت قدرت به وزن بهتری داشته و انتظار میرود حدود ۱۰ درصد فروش سیلورادو را به خود اختصاص دهد.
تیم آسوکلیس مهندس ارشد سیلورادو ۱۵۰۰ میگوید:
تمرکز عمده نسل آینده سیلورادو روی گسترش طیف انتخابهاست. با وجود پیشرانههای کاملاً جدید و تریم های متنوع، سیلورادو باب میل همه افراد میباشد.
لیست پیشرانههای سیلورادو ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ نه تنها شامل پیشرانه ۴ سیلندر یاد شده بوده بلکه نسخههای بهروز شده پیشرانههای ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری را نیز دربرمی گیرد. این پیشرانهها هماکنون به مدیریت سوخت دینامیک مجهز شده و دارای ۱۷ حالت مختلف غیرفعال سازی سیلندر میباشند.
مشتریانی که به دنبال قیمتهای ارزان هستند میتوانند تریم های ورک تراک، کاستوم و کاستون تریل باس را بخرند که دارای پیشرانههای ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری یا ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری بوده و دارای همان سیستم مدیریت سوخت فعال هستند. پیشرانه ۶ سیلندر قدرت ۲۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۱۳ نیوتون متری داشته درحالیکه خروجی قلب ۸ سیلندر برابر با ۳۵۵ اسب و گشتاور آن نیز ۵۱۹ نیوتون متر است.
مدیر شورولت ادامه میدهد:
با وزن و مقاومت کمتر در برابر باد، ما دینامیک رانندگی این خودرو را بدون قربانی کردن راندمان سوخت بهبود بخشیدهایم. نسل بعدی سیلورادو بزرگتر خواهد بود اما احساس شاسی پاسخگوتر و شتابگیری گیراتری خواهد داشت. من به جرات میتوانم بگویم این خودرو دارای بهترین سواری تاریخ سیلورادو خواهد بود.
تولید مدلهای کرو کب ۸ سیلندر از چند ماه دیگر آغاز میشود و در سهماهه پایانی سال جاری نیز تولید مدلهای عادی و دو کابین استارت میخورد.
NAVID۰۰۹۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷سال به سال بهتر از پارسال .
پیکاپهای آمریکایی خدای اُبُهَتن .
چند شب پیش یه مدل شورولت پیکاپ دو در آپاچی رنگ سبز کم رنگ مدل ۱۹۵۴ تو بزرگراه دیدم ، واقعاً زیبا و اصولی بازسازی شده بود ، همه چشمها بهش خیره شده بود . البته ماشینو نیمه کَف خواب کرده بود .
من نمیدونم دیگه چقدر شورولت میخواد این غول بزرگ سیلورادو رو بزرگترش کنه .
نسل بعدش بزرگتر بشه دیگه میره تو مایه های خاور بنز .
Mohammad
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷روحی تازه در جسمی ماندگار و با تجربه
M.us
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷همینجوریش هم خیلی غولن بزرگتر کنن غول تر هم میشن حالا کی انجین جدید دورامکس میاد
Sajjad
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷دارای 17 حالت مختلف غیرفعال سازی سیلندر میباشند.
17 حالت فقط؟!
ده تا دیگه هم اضافه میکردید خو :/
———————–
عجب ابهتی داره
یاس ی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷چقدر زیباست این غول، خیلی با ابهت و کاربردی، تکنولوژی هم که چیزی کم نداره. عشقن این وانتهای آمریکایی.
آخه وانت انقدر زیبا !!!!!!!!!!!!!!!!