شورلت

معرفی شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل در لس‌آنجلس

حدود دو هفته پس از معرفی شورولت کوروت ZR1 2019 این خودروساز آمریکایی با معرفی نسخه کانورتیبل این سوپر اسپورت خوش‌ترکیب در نمایشگاه لس‌آنجلس افراد بسیاری را سورپرایز می‌کند.


زیر پوست کوروت ZR1 کانورتیبل همان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار LT5 مدل کوپه قرار دارد بنابراین شاهد قدرت ۷۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۹ نیوتون متری هستیم. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه‌ای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در محدوده ۱۰ ثانیه طی می‌کند.


شورولت ZR1 کانورتیبل فقط برای اولین بار در همان سال ۱۹۷۰ تولید شد. واضح است که این برند مشتاق است تضمین کند وزن اضافه نسخه کانورتیبل ارزشش را داشته و گفته که این خودرو تنها ۲۷ کیلوگرم سنگین‌تر از برادر کوپه است. به لطف ساختار مستحکم بکار رفته، شورولت قول داده ZR1 کانورتیبل هندلینگی در حد برادر خود داشته باشد.

مهندس ارشد کوروت می‌گوید:

ZR1 کانورتیبل یک سوپرکار تواناست. به لطف ساختار قوی، تنظیم سیستم تعلیق مدل‌های کوپه و کانورتیبل برابر بوده و بدین ترتیب نسخه کانورتیبل همان پرفورمنس مثال‌زدنی را خواهد داشت.

کوروت ZR1 کانورتیبل ۲۰۱۹ را می‌توان همانند مدل کوپه با پکیج پرفورمنس ZTK با قیمت ۲۹۹۵ دلاری سفارش داد که باعث اضافه شدن بال عقب بزرگ، اسپلیتر جلو، لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲ و سیستم تعلیق کنترل سواری مگنتیک به خودرو می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    زیبا، با ابهت، قدرتمند، توقعم از یه ZR1 با صلابت رو برآورده کرد.

    1. Mahdi Chevrolet

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      فرشاد چند تا نظرسنجی بزار
      دلم برای نظرسنجی هات تنگ شده
      کاری به حرف این یک دو نفر مخالف نداشته باش هر کس هم بهت ایراد گرفت بگو مهدی گفته

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۱۰ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        ارادت دارم داداش❤ چشم

    2. (Ali(Chevy Nova

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      ((زیر پوست کوروت ZR1 کانورتیبل همان پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار LT5 مدل کوپه قرار دارد بنابراین شاهد قدرت 755 اسب بخاری و گشتاور 969 نیوتون متری هستیم. این خودرو شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت زیر 3 ثانیه‌ای داشته و مسافت 400 متر را در محدوده 10 ثانیه طی می‌کند.))

  2. PaRHaM

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    واقعا خود عشقه این ماشین?????

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      پرهام جان خودتم عشقى دادا
      کلا تمام رفقا عشقن

  3. Mahdi Chevrolet

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    ولی من کانورتیبل دوست ندارم همون عادیشو بیشتر دوست دارم

  4. آرش آمریکایی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (639 ديدگاه)

    تو ماشینا آمریکایی کوپه باحال تر از کانورتیبله

  5. آرش آمریکایی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (639 ديدگاه)

    حرفم پس میگیرم این کوروت کانورتیبلشم خیلی خوبه

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      ارش جان
      کوروت باشه کوپه با کانورتبل زیاد فرقى نداره

      1. آرش آمریکایی

        ۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (639 ديدگاه)

        دقیقا

  6. کارل شلبی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    عکس سوم….?

  7. Kamran

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    با اختلاف زیاد به کل رقبا ترجیش میدم
    به مسیح قسم رو دستش ماشین نیس

  8. جلالى

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    خىلى خوبه

  9. Hemichan

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (719 ديدگاه)

    ابر ماشین مسابقه ای با گارانتی

  10. بهنام

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (994 ديدگاه)

    عالیه جای هیچ حرفی نمیزاره ! کانورتیبل با عملکردی خیلی نزدیک به نسخه کوپه این فروشش میترکونه

  11. موش

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عکس هفتم در بخش گالری. به به !

  12. Abbas_us.c

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    ژووووون باوااااا
    The new king has arrived
    بخدا 6سال منتظر این ماشین بودم

  13. M.us

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    کوروت دیگه ساخته شده تا نظر آدمو تغییر بده و همیشه جذاب بوده خودم به شخصه عاشق نسل دومشم با اون انجین خاصش اون زمان حریف میطلبید

  14. ساسان

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    نوکمدادیش خیلی زیباست…دیفیوزهای جدیدش باعث شده کشیده تر وپهنتر به نظر برسه (یه جورهایی منو یاد محصولات لامبورگینی میندازه این حالت دیفیوز جلو)…خیلی خوبه…بخصوص من عاشق نمای عقبشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا