شورولت نسخه فیسلیفت شده کامارو را با عملکرد بهتر، راحتی بالاتر و سیستمهای ایمنی فعال معرفی کرده است. در این فیسلیفت ظاهر خودرو بهویژه قسمت جلویی آن تغییرات قابلتوجهی را تجربه کرده است که به گفتهٔ شورولت بخشی از این تغییرات بهمنظور بهبود عملکرد ماشین ایجاد شده است چراکه ورودیهای هوای درون جلوپنجره، کاپوت و سپر جلو در راستای بهبود جریان هوا طراحی شدهاند و حالا هم اجزاء داخلی بهتر خنک میشوند و هم آئرودینامیک خودرو بهبود یافته است.
همانطور که گفته شد در نمای جلویی کامارو ۲۰۱۹ شاهد طراحی جدیدی هستیم که این طراحی در مدلهای LS و RS با مدل SS متفاوت است. بهطورکلی دماغهٔ کامارو با چراغها، جلوپنجره و سپر جدید تغییرات زیادی را تجربه کرده که ظاهری تهاجمیتر به آن بخشیده و آنرا از نسخهٔ پیش از فیسلیفت کاملاً متمایز کرده است. مدل SS اما از جلوپنجرهٔ جدیدی برخوردار شده که بهصورت یکپارچه تا درون سپر جلو ادامه پیدا کرده و با دیگر مدلها متفاوت است. همچنین این مدل از چراغهای LED اضافهای هم سود میبرد که در بخش بالایی سپر، زیر چراغهای اصلی قرار گرفتهاند.
علاوه بر این، کامارو SS جدید برای اولین بار به Flowtie یا لوگوی توخالی هم مجهز شده که جریان هوای ورودی به موتور را ۲.۵ مترمکعب در هر دقیقه افزایش میدهد. از دیگر ویژگیهای ظاهری منحصربهفرد مدل SS نیز میتوان به ورودی هوای روی کاپوت و پردههای هوای داخل سپر جلو اشاره کرد. در نمای عقبی تمامی مدلهای کاماروی جدید هم تغییرات نسبتاً قابلتوجهی صورت گرفته که مهمترین آنها تغییر چراغهای عقب است که گرافیک داخلی آنها، چراغهای نسل پنجم کامارو را یادآوری میکند. در این قسمت هم برای مدلهای SS و RS طرح خاصی در نظر گرفته شده است. دیگر تغییرات بیرونی فیسلیفت کامارو نیز شامل ارائهٔ رنگهای جدید و همینطور رینگهای ۲۰ اینچی جدید میشود.
در داخل اما شورولت به انجام چند بهروزرسانی جزئی بسنده کرده است که ازجملهٔ آنها میتوان به آپشنهای نورپردازی جدید و ارائهٔ آینهٔ عقب دوربینی بهصورت استاندارد در مدلهای بالایی SS و ZL1 اشاره کرد. کاماروی جدید همچنین از نسخهٔ جدیدی از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی شورلت نیز برخوردار شده که مشابه یک گوشی هوشمند یا تبلت عمل میکند. این سیستم که بهصورت استاندارد از طریق یک نمایشگر هفت اینچی و بهصورت سفارشی توسط یک نمونهٔ هشت اینچی ارائه میشود، از ویژگیهایی چون امکان شخصیسازی پیشرفته، ناوبری و قابلیت تشخیص صدا برخوردار است. ازجملهٔ دیگر بهبودهای این سیستم نیز میتوان به گرافیک بهتر، اتصال بلوتوث بهتر و ارائهٔ برنامههای بیشتر اشاره کرد. از سوی دیگر، برای کامارو هشدار برخورد جلو و سیستم پیشرفتهٔ ضبط عملکرد نیز ارائه شده است.
مهمترین تغییر فنی کامارو ۲۰۱۹ اما ارائهٔ گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک با لانچ کنترل سفارشی برای مدل SS است. البته برای این مدل همچنان گیربکس شش سرعتهٔ دستی نیز قابل انتخاب است؛ اما فعلاً هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا کامارو SS جدید افزایش قدرتی را تجربه کرده یا نه مطرح نشده است. از سوی دیگر، درحالیکه پیشازاین پکیج 1LE فقط برای مدلهای RS، SS و ZL1 ارائه میشد، حالا برای اولین بار این پکیج برای مدل چهار سیلندر توربو هم ارائه شده است. این مدل مثل قبل از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند.
کامارو توربو 1LE اما صرفاً با یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه میشود درحالیکه تعلیق خاصی با کمکفنرهای سفارشی و میلههای تثبیتکنندهٔ قطورتر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دیگر ویژگیهای این مدل هم شامل ترمزهای برمبو، توزیع وزن نزدیک به ۵۰-۵۰، انتخابگر حالات رانندگی با حالتهای اسپرت، پیست و رقابت، غربیلک فرمان D شکل استاندارد با روکش جیر، صندلیهای ریکارو، دستهدندهٔ پوشیده با جیر و پکیج شاسی سفارشی مدل RS 1LE میشود. نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ شورلت کامارو از اواخر امسال با مدل ۲۰۱۹ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.
[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
رضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۷بدجور خراب کردن! یعنی تقریبا میشه گفت …
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷رضا
زىباى سلىقه اى هستش دىگه
از نظر من مثل نسل فعلى اونقدر خشن نىست اما بد هم نىستش
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷https://cdn1.mecum.com/auctions/oh1110/oh1110-99499/images/oh1110-99499_1@2x.jpg?1289052555000
https://cdn1.mecum.com/auctions/oh1110/oh1110-99499/images/oh1110-99499_3@2x.jpg?1289052555000
http://dealeraccelerate-all.s3.amazonaws.com/fastlane/images/1/2/9/5/1295/42513_33300f0df21bx19ogrs2.jpg
http://dealeraccelerate-all.s3.amazonaws.com/fastlane/images/1/2/9/5/1295/42506_7b66e26b71eax19ogrs3.jpg
http://momentcar.com/images/1975-nova-2.jpg
یانکی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷آخه چرا.اونوقت میگن تو از طراح این ماشین بیشتر میفهمی.آره بخدا بیشتر میفهمم این چیه آخه.اگر من خریدار بودم مدل قبلیمو دو دستی میچسبیدم
سامان اذری
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ب نظر من نسل فعلی 2017 خودش عالیه
کاش ب چراغهای جلوش دست نمیزدن
محمد
۲۱ فروردین ۱۳۹۷با کمال احترام به طرفدارای کامارو باید بگم واقعا نا امید شدم …
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷محمد جان
نسل فعلى موستانگ هم که اومده بود همه گفتن دىگه نه خشنه و نه شبىه ىه موستانگ اصىل اما بعد چند وقت باظار تازش مشترىها کنار اومدن و تونست با همون ظاهرش پرفروش ترىن کوپه سال 2017 بشه
آرش آمریکایی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷دقیقا علی جان ماسل کارها همیشه تو هر فیس لیفت نظرات مثبت و منفی زیاد میگیرن اما وقتی بهش عادت میکنی متوجه میشی چقدر بهتر شده
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ارش
در کل خىلى از محصولات تا بخوان جا بىوفتن مدتى زمان مى بره
مثلا سال 1970 که کامارو وارد نسل دوم شد خىلى از طرفدارهاش به شورولت اعتراض کردن و خواستار همون ظاهر نسل اول بودن اما به مرور زمان باهاش ارتباط برقرار کردن
تو تارىخچه کامارو اومده حتما بخونىدش
sina
۲۱ فروردین ۱۳۹۷هنوز که هنوزه بهترین کامارو رو کامارو 2010 میدونم
اصیل و بدون هیچ حجم اضافه ای
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷سىنا جان
در سال 2011 که جشن تولد 100 سالگى شورولت بود شورولت از طرفدارهاش پرسىده بود بهترىن مدلى که تو اىن 100 سال تولىد کرده چه مدلى بوده و اکثر طرفدارها کامارو 1969 رو انتخاب کرده بودن
sina
۲۱ فروردین ۱۳۹۷چه جالب نمیدونستم
سرچش کردم الان و دیدم چه خوبه نسخه ss کوپه اش
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷تو مدلهاى 69 مدل copo و zl1 از همه بهترن و مجهز به موتور بىگ بلاگ 427 الومىنىومى با 430 اسب قدرت هستن
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷اىن همون گىربکسى هست که فورد و جى ام با همکارى هم تولىد کردنش و تو خىلى از محصولاتشون دارن استفاده مىکنن
((مهمترین تغییر فنی کامارو 2019 اما ارائهٔ گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک با لانچ کنترل سفارشی برای مدل SS است. ))
آرش آمریکایی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷بنظرم با عریض شدن جلو پنجره خوشکل تر شده
از تغییری هم که تو چراغها عقبش دادن خوشم اومد
PaRHaM
۲۱ فروردین ۱۳۹۷دقیقا
خیلی خوشم اومده
خوشگل تر شده ب نظرم
چراغ های عقبش هم ب اصالت قدیمیش و نسل قبل شبیه شده
سبک طراحی اش جالب شده
منتظر ZL1 هستیم?????
(Ali (Chevy nova
۲۱ فروردین ۱۳۹۷من از الان منتظر کامارو copo مخصوص درگ هستم
arash66
۲۱ فروردین ۱۳۹۷من که آمرکایی خوشم نمیاد، از کامارو همیشه خوشم میومد، این نسخه هم خیلی خوب شده، همه پسندِ
محمدرضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۷به نظر من بهترین نسل شورلت کامارو همون نسلی بود که تو بازی NFS Carbon وجود داشت.لامصب وحشیگری از سر و روش میبارید.اما جدیدا چهرش خیلی لطیف تر شده اما بازم یه کاماروس
عرفان
۲۱ فروردین ۱۳۹۷بنظر من ک خیلی زیبا و گیراس
اما عقبش تو عکس کمی بد جلوه میده باید از نزدیک دید
Ghost
۲۱ فروردین ۱۳۹۷خیلی بهتر از نسل آخری شده ! یه جورایی تو مایه های نسل اول شده البته RS رو میگم
charger
۲۱ فروردین ۱۳۹۷تنها چلنجر اصالتشو حفظ کرده امیدوارم اونم به فنا نره
کارل شلبی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷من که خیلی خوشم اومد❤❤
آخ که چقدر منتظرش بودم…
فقط آمریکا فقط ماسل
۲۱ فروردین ۱۳۹۷یک کلام خراب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نکرده هیچ عالیه عالیییی
امیر
۲۱ فروردین ۱۳۹۷خیلی خشن وباابهت وشیکه وعضلانی دمشون گرم
این فیات کرایسلر نمیخواد چلنجر چارجر جدید بزنه قرار بود ۲۰۱۸ بزنه که چی شد
علیرضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۷کامارو ۲۰۱۰ در عین سادگی قشنگتر از نسل های جدیدشه یه خودروی مدرن و کلاسیکه این مدل جدیدا هم شلوغن هم فقط مدرنن
فقط آمریکا فقط ماسل
۲۱ فروردین ۱۳۹۷راستی یه سوال جهت کسب اطلاعات قوی ترین نسخه های کامارو کودومه
ممنون میشم جوابمو بدید
:::فرشاد:::
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ZL1
۶۵۰ اسب بخار قدرت/ ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور/ شتاب اولیه ۳.۵ ثانیه/ قیمت پایه 62495دلار
مهدی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷از قدیم الایام آمریکایی ها فیس لیفت بلد نبودن اینم یه نمونه دیگش البته نمای عقب و گراف چراغ های عقب بهتر شده اما شیپ جلو ماشین از نظر من مصیبت باره
آرش آمریکایی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷آره شما بلدی
برو بهشون یاد بده
MOBINPOURMAMD
۲۱ فروردین ۱۳۹۷هرکی به این بگه ماسل با چلنجر لهش میکنم،،اخه اینم شد ماسل؟؟لامصب ابرو کل ماسلا رو برده،،ادم وقتی موستانگ و کامرو دهه ۶۰ تا ۷۰ رو میبینم گریم میگیره
MOBINPOURMAMD
۲۱ فروردین ۱۳۹۷یه ماسل هیچوقت توربو نی،سوپرچارج مخصوص ماسله
:::فرشاد:::
۲۱ فروردین ۱۳۹۷خیلی فانتزی شده چراغهای عقبش؛ نمای عقب ماستنگ شدیدا زیباتر، با ابهتتر و مردونهتره، تو بحث طراحی کابین هم، فورد خیلی اصیلتر و شیکتره. منتظر نسل جدید شلبی GT500 هستم تا بازم به عشق سابقم رجوع کنم! فعلا گنده لات بازار چلنجره.
Hamid.Hellcat
۲۱ فروردین ۱۳۹۷همینکه چراغهای عقب دوباره دوتایی شده باز خوبه اما….
چلنجر یه چیز دیگه است.
یه فیلم هست به اسم نقطه گریز
90 درصد زمان فیلم بازیگر نقش اول تو جاده در حال رانندگی با چلنجر 1971 هست.